Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Jei apsimoka, tai ras būdų taip atlikti mokėjimus apeinant sankcijas ir trąšas toliau vežti.
-
Tikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.
Komentuoti:
-
O ką daryt jei netikėtai įkrito avansas ir nepavyko jo grąžinti
https://www.15min.lt/verslas/naujien...te-667-1610924„Buvo sprendimas juos (avansus – 15min) grąžinti, bet bankas pervedimą atmetė. Ieškome kitų būdų, kaip tuos netipinius avansus grąžinti“, – teigė M.Bartuška.
Komentuoti:
-
Šiaip tai vakar klausausi radijo ir negaliu patikėti ką girdžiu - vyriausybės atstovai kreipėsi į ES šalis, kad per Lietuvą nevykdytų kalio trąšų tranzito. Jie rimtai?
Komentuoti:
-
Gal kas perkraukit arba pravalykit Gabrieliaus emailą, kai pro šalį eisit. Tai iš prezidento žinučių negauna, tai iš geležinkelių.
Landsbergis apie „Lietuvos geležinkelių“ gautą avansą dėl trąšų tranzito: mes nebuvome informuoti
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88895585
Komentuoti:
-
kad vistiek bus "lauk"Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkeliuose beveik 100% teigusių "niekada nesiskiepysiu" iškart pasiskiepyjo kai buvo pasakyta "arba galimybių pasas arba lauk iš darbo".
„Lietuvos geležinkelių“ darbuotojai nerimauja dėl galimų atleidimų
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88020979
Komentuoti:
-
Kam čia gerai? Dėl prarastų krovinių reikės dotuoti geležinkelį. Arba nutraukti krūvą projektų. Tikriausiai ir elektrifikacija, kaip ir Latvijoje, bus nutraukta paskutiniu momentu... O kur dar uosto praradimai...
„Lietuvos geležinkelių“ vadovas: gali prireikti apie 60 mln. eurų valstybės paramos
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=87934465
Komentuoti:
-
Veš per Baltarusiją į Lenkiją. Berods vz.lt buvo logistikos įmonės, užsiimančios krovinių pervežimo traukiniais iš Kinijos organizavimu, komentaras, kad nuo šiol tokie kroviniai Lietuvą pasieks per Lenkiją.
Komentuoti:
-
Na, va. Lietuva prisižaidė su savo buka politka.
Kinija atšaukė rugpjūčio ir rugsėjo krovininius traukinius per Lietuvą. Tikriausiai veš per Rusiją arba, per kokią Latviją, jei ši ne tokią aršią poziciją užima Kinijos atžvilgiu. Tuoj ir elekrifikuoti iki Klaipėdos nebeapsimokės. Latvija irgi juk nutraukė elektrifikaciją, kai tik krito krovinių srautai...
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nius-i-lietuvaPaskutinis taisė Al1; 2021.08.18, 08:06.
Komentuoti:
-
Rokas Masiulis - susisiekimo ministras pastebėjo, ataskė į visus iškeltus klausimus.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPolitikai turbūt irgi apsimetė, kad nepastebėjo. Nes užsienio politikos klaidų patogiau nepastebėti.
Atsakė aišku klaidingai, nes pagal tave teisingi atsakymai yra - su (Balta)Rusija reikia draugauti, o ne kariauti, Geiropa ir jankiai mus kiršina su rusais, kurie yra tikrieji mūsų draugai, etc etc.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad jau buvo VZ straipsnis ir ne vienas šita tema iš karto po Lukašenkis kalbos prieš dvi savaitesParašė Romas Rodyti pranešimąMūsų žiniasklaida pagaliau pastebėjo rugsėjo 18 d. Lukašenkos kalbą, kuri kažkiek liečia ir mus
Delfi.lt 2018.10.04
Vienas Lukašenkos sakinys Lietuvoje pasėjo nerimą dėl svarbaus pajamų šaltinio
https://www.vz.lt/transportas-logist...dama-i-latvija
Ir čia
https://www.vz.lt/transportas-logist...rasinimo-korta
Komentuoti:
-

Užsienio politikos klaida yra kai nedėkojama Kremliui už tai, kad jis stato šalia Vilniaus atominę? Kas dar? Užsienio politikos klaida, kad nesiprašom priimami į Rusijos sudėtį?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Politikai turbūt irgi apsimetė, kad nepastebėjo. Nes užsienio politikos klaidų patogiau nepastebėti.Ta žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.
Komentuoti:
-
Galbūt čia patys latviai bando gaivinti savo uostus ir siūlo Lukašenkai labai gerų nuolaidų.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTa žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.
Komentuoti:
-
Manau, bet kuriuo atveju dali kroviniu paleis per latviukus ir ziures kaip reaguosim. Prasides tam tikras santazo ir blefo karas ir jis bus zaidziamas nuolat.
Komentuoti:
-
Ta žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.
Komentuoti:
-
Akivaizdu, kam Lietuvai reikalingi geri santykiai su Latvija. Kai gerų nėra, telieka ekonominiai išskaičiavimai. Kas pasiūlys riebesnį kąsnį, pas tą ir bus bėgama. Belieka savipaguoda, kad baltarusiams per Latviją gabenti neekonomiška.
Komentuoti:
-
Mūsų žiniasklaida pagaliau pastebėjo rugsėjo 18 d. Lukašenkos kalbą, kuri kažkiek liečia ir mus
Delfi.lt 2018.10.04
Vienas Lukašenkos sakinys Lietuvoje pasėjo nerimą dėl svarbaus pajamų šaltinio
Jei Lietuva nenori bendradarbiauti su Minsku, tada Minskas bendradarbiaus su Latvija, sako Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka.
(...)
2017 metais Klaipėdos uoste iš viso pakrauta 43,17 mln. tonų krovinių. Iš jų 14,23 mln. tonų arba 33 proc. teko Baltarusijai. Todėl, jei pietinės Lietuvos kaimynės vadovas kalba rimtai, tai reikštų reikšmingus praradimus tiek Klaipėdos uoste dirbančioms, tiek krovinius transportuojančioms įmonėms.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79223197
Komentuoti:
Komentuoti: