Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Tai peršvietus rentgenu kontrabandą konfiskuojam ir leidžiam važiuoti toliau? Kur išvis naudojamas tas kalis, tipo barstomas laukuose su traktoriais kaip ir visa kita chemija?
    Beje, keista, jog lig šiol, kaip suprantu, tas autokratiškas ale trąšas iš balarusų importuodavo netgi tokia pažangi šalis kaip JAV. Nejaugi patys negali pasigaminti? Kaip ten bebūtų, belieka konstatuoti, kad jų pramonė tokia stipri, nepalaužiama, neveltui išsaugojo visas tarybiniais laikais pastatytas gamyklas...
    Kodėl vilkikams su jų šalies numeriais nėra uždrausta įvažiuoti į mūsų šalį? Jei iki šiol matau, kaip mūsų šalies žmonės rūko kontrabandines cigaretes, reiškia kažkokiu būdu jos pas mus patenka...
    Kasa kalį ir kitur, bet ne taip jau ir visur, kad būtų lengva rinktis. Ten tokiu raudonos druskos pavidalu ji būna, po visu Minsku ten ta uoliena. Tiesiog Baltarusijoj yra 3 pagal pajegumą kasykla pasaulyje. Nors sako ištekliai didžiausi yra Kanadoje.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Tai peršvietus rentgenu kontrabandą konfiskuojam ir leidžiam važiuoti toliau? Kur išvis naudojamas tas kalis, tipo barstomas laukuose su traktoriais kaip ir visa kita chemija?
    Beje, keista, jog lig šiol, kaip suprantu, tas autokratiškas ale trąšas iš balarusų importuodavo netgi tokia pažangi šalis kaip JAV. Nejaugi patys negali pasigaminti? Kaip ten bebūtų, belieka konstatuoti, kad jų pramonė tokia stipri, nepalaužiama, neveltui išsaugojo visas tarybiniais laikais pastatytas gamyklas...
    Kodėl vilkikams su jų šalies numeriais nėra uždrausta įvažiuoti į mūsų šalį? Jei iki šiol matau, kaip mūsų šalies žmonės rūko kontrabandines cigaretes, reiškia kažkokiu būdu jos pas mus patenka...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O kad rentgeno aparatai nesutvarkomi, tai nekelia grėsmės nacionaliniam saugumui? Dėl to kaltas Lukašenka irgi?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Vyriausybinė komisija nusprendė: „Lietuvos geležinkelių“ sutartis su „Belaruskalij“ kelia grėsmę šalies saugumui
    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=89015609

    Na pagaliau gal kažkas pajudės tranzito uždraudimo link. Dar kart aiškinu kuo tas trąšų tranzitas yra blogai - tuose vagonuose ne vien gabenamos trąšos, tačiau ir kontrabanda, kuri iškraunama Lietuvos teritorijoje ir vėliau paskirstoma po turgus ir kitus slaptuosius prekybos "taškus" pvz. bobutes, kurios slapta jomis prekiauja. Asmeniškai dėl to būtų labai gerai - ryšium su Lietuvos raginimu skelbti vis naujų sankcijų balarusams išaugo ir po tomis nekaltai atrodančiomis baltų miltukų sampylomis vagonuose užmaskuoti cigarečių blokai. Ar nepastebėjote, jog jų aptinkama pradėjo daugėti, sulig griežtėjančia LT retorika Baltarusijos atžvilgiu? Gal kas geriau nusimanantis ekonomikoje atsakys - tie sėkmingai pavykę kontrabandos pervežimai naudingi baltarusiams, jų šalies ekonomikai?

    Komentuoti:


  • tukastu
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lrytas.lt 2021.12.18
    Latvija ir Estija mums atsuko nugarą?
    Kaimynių elgesys dėl Baltarusijos net nestebina
    Žiniasklaida: Latvijoje uždrausta geležinkeliais gabenti kai kurių Baltarusijos įmonių krovinius - Verslo žinios (vz.lt)

    Komentuoti:


  • Kau80
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neišmušus lazdos iš rankų neprieisi prie bandito.
    Tik ismusus ta lazda nereikia ja sau per makaule dauzyti

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neišmušus lazdos iš rankų neprieisi prie bandito.
    Jo. pvz. gal ir negeriausias, bet aš apie patį principą kai tikslas yra nubausti būtent lazdą, o ne banditą.
    Paskutinis taisė Galys; 2021.12.20, 12:22.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Jei rusai perims trąšų pervežimą, tai tarakonas nuostolių tikrai patirs, realiai tai bus tik laiko klausimas kada jis praras visas tas kalio kasyklas. Čia labiau klausimas, ką mes laimėsim, jei krovinius perims kremlius, kai būtent jie ir organizuoja tuos migrantų srautus. Šiaip įspūdis toks, kad mes kovojam ne prieš banditą, bet prieš lazdą bandito rankose, kas yra gan kvaila.
    Neišmušus lazdos iš rankų neprieisi prie bandito.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Finansuojamas jis bus bet kokiu atveju, nes kitos ES šalys arba, blogiausiu atveju, Rusija perims visą tranzito srautą iš Lietuvos. Nėra net kalbos apie tai, kad Lukašenka patirtų kokių nors finansinių nuostolių.
    Jei rusai perims trąšų pervežimą, tai tarakonas nuostolių tikrai patirs, realiai tai bus tik laiko klausimas kada jis praras visas tas kalio kasyklas. Čia labiau klausimas, ką mes laimėsim, jei krovinius perims kremlius, kai būtent jie ir organizuoja tuos migrantų srautus. Šiaip įspūdis toks, kad mes kovojam ne prieš banditą, bet prieš lazdą bandito rankose, kas yra gan kvaila.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nesutariam. Sankcijas tai latvijos įmonei kuri perims tranzitą.



    Tu tai matyt džiaugiesi kad batka bus finansuojamas toliau?

    Finansuojamas jis bus bet kokiu atveju, nes kitos ES šalys arba, blogiausiu atveju, Rusija perims visą tranzito srautą iš Lietuvos. Nėra net kalbos apie tai, kad Lukašenka patirtų kokių nors finansinių nuostolių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
    Nesutariam. Sankcijas tai latvijos įmonei kuri perims tranzitą.

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kuo tau trukdo Baltarusijos prekių tranzitas per LT?
    Tu tai matyt džiaugiesi kad batka bus finansuojamas toliau?


    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kuo tau trukdo Baltarusijos prekių tranzitas per LT?
    O kuo mums trukdo neteisėtų migrantų iš Irako tranzitas į Vokietiją per Lietuvą? Kodėl dėl jų įvedama nepaprastoji padėtis? Blogai, nes autoritarinio lyderio valdomoje šalyje pagamintos trąšos - autokratiškos trąšos, leisdami joms keliauti per mus, priimdami iš jų pinigus, mes skatiname toliau balarusams jas gaminti ir plukdyti į visą pasaulį. Ir tokiu būdu palaikyti, anot A. Bilotaitės, "nusikalstamą kriminalinį rėžimą". Kodėl mūsų žemę turi trypti tie baisūs sąstatai. Dar vienas dalykas, kodėl tai blogai - negi negirdėjote apie vis dažniau pasitaikančius atvejus, kuomet tų trąšų vagonuose būna užmaskuota, paslėpta kontrabanda? Kodėl toliau juda fūros sausumos keliais, kodėl negalime aklinai uždaryti sienos su ta kontrabandinių cigarečių gamintoja?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Tai matai, kad nieks iki galo nieko nežino. Įskaitant politikus, pasirodo.
    Kaip galima nežinot, kad ES neįvedė sankcijų trąśoms?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    lietuviai patys vienasaliskai ivede sankcijas ir tiek

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Man paaiškinkit ką ten LRT kliedi, kad "nepaisant vakarų įvestų sankcijų, estai veža".
    Jokių es sankcijų nėra ir veža visiškai kegaliai.
    Ar rimtai tokio žemo lygio žurnalistai?
    Tai matai, kad nieks iki galo nieko nežino. Įskaitant politikus, pasirodo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    O negalima būtų to trąšų tranzitą stabdyti kiek radikalesniais būdais - pavyzdžiui rankomis susikibę žmonės blokuotų geležinkelio bėgius, na arba statyti ant geležinkelio bėgių kokias nors kliūtis, minuoti bėgius (aišku to sumanytoją balarusai nuteistų už akių kaip už teroro akto organizavimą), bet panašu jog demokratiniais būdais sustabdyti šio blogio neįmanoma. Kaip koks spjūvis į veidą - taip ruošėmės tai 8 gruodžio, o traukiniai toliau dunda per mūsų šalį - štai kaip pamovė Luka Šenka visus. Kaip ir visi žmonės - jei tik galima kažkokią tvarką apeiti - tuo ir bus pasinaudota. Jei gerai supratau, tai garvežio mašinistas lietuvis, LG darbuotojas, o vagonai - baltarusiški?
    Kuo tau trukdo Baltarusijos prekių tranzitas per LT?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Man paaiškinkit ką ten LRT kliedi, kad "nepaisant vakarų įvestų sankcijų, estai veža".
    Jokių es sankcijų nėra ir veža visiškai kegaliai.
    Ar rimtai tokio žemo lygio žurnalistai?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    O negalima būtų to trąšų tranzitą stabdyti kiek radikalesniais būdais - pavyzdžiui rankomis susikibę žmonės blokuotų geležinkelio bėgius, na arba statyti ant geležinkelio bėgių kokias nors kliūtis, minuoti bėgius (aišku to sumanytoją balarusai nuteistų už akių kaip už teroro akto organizavimą), bet panašu jog demokratiniais būdais sustabdyti šio blogio neįmanoma. Kaip koks spjūvis į veidą - taip ruošėmės tai 8 gruodžio, o traukiniai toliau dunda per mūsų šalį - štai kaip pamovė Luka Šenka visus. Kaip ir visi žmonės - jei tik galima kažkokią tvarką apeiti - tuo ir bus pasinaudota. Jei gerai supratau, tai garvežio mašinistas lietuvis, LG darbuotojas, o vagonai - baltarusiški?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2021.12.18
    Latvija ir Estija mums atsuko nugarą?
    Kaimynių elgesys dėl Baltarusijos net nestebina

    Šiais metais įslaptintų prekių (naftos chemijos produktų, kurioms taikomos ES sankcijos) importas iš Baltarusijos į Estiją išaugo 30 kartų – nuo 13 mln. eurų iki 410 mln. eurų. Užsienio reikalų ministras Gabrielius Landsbergis neatmeta galimybės, kad sustabdžius „Belaruskalij“ trąšų tranzitą per Lietuvą, tokias paslaugas Baltarusijos valstybinei įmonei gali teikti Latvija. Ar tai reiškia, kad Baltijos sesės mums atsuko nugarą? O gal čia nieko asmeniško – tik verslas? (...)

    Seimo nario Algirdo Butkevičiaus toks estų ir latvių elgesys nė kiek nestebina. (...) Jei nėra raštiško susitarimo tarp Baltijos valstybių, kad elgsimės principingai ir tam tikrų krovinių nevešime, tikėtis, kad bus laikomasi žodinių pareiškimų nereikia – to niekada nebūdavo, – portalui lrytas.lt kalbėjo A.Butkevičius. - Šiuo atveju Lietuva pati inicijuoja tam tikras sankcijas. Asmeniškai aš iš karto nė nesitikėjau, kad Estija ir Latvija vykdys tokią pat politiką. Tą pastebėjau būdamas ir premjeru, ir susisiekimo ministru: prie stalo sėdėdavom kartu, vykdavo bendri pasitarimai, o po to mėgindavome kiekvienas pritraukti papildomus krovinius iš trečiųjų šalių“.

    A.Butkevičius atkreipė dėmesį į Vyriausybės sprendimą subsidijuoti geležinkelių infrastruktūrą. „Kaimynai latviai už tai mus gali paduoti į teismą, nes infrastruktūra negali būti subsidijuojama. ES yra nurodžiusi „Lietuvos geležinkeliams“ atskirti veiklas. Pagal ES teisę geležinkelių tarifai turi būti paskaičiuojami teisingai ir jie negali būti subsidijuojami valstybės. Jei taip nutinka, tai iškreipiama konkurencija – valstybės tam, kad pritrauktų krovinius, nustato mažesnius tarifus. Jei latviai mus apskųstų, reikėtų sumokėti nemažas baudas“, – kalbėjo buvęs susisiekimo ministras. (...)

    Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto docentas dr. Algirdas Bartkus atkreipė dėmesį, kad pagal Jungtinių Tautų Organizacijos jūrų teisę, visiškai sustabdyti Baltarusijos eksporto negalime, mat šalims, neturinčioms priėjimo prie jūros, turi būti užtikrintas tranzitas per kitas šalis.(...)

    Patys nusimetėme žievę, patys paslydome
    G.Surplys neslepia: natūralu, kad Latvijos ar Estijos sprendimas gabenti baltarusiškus krovinius nebūtų gražus, juolab, kad latviai yra pasakę, kad to nedarys. „Kita vertus, tai reikėtų vertinti kaip mūsų politikų fiasko. Kartosime ir kartosime, kad keturis mėnesius problema buvo marinuojama po kilimu.
    Dabar Lietuvos užsienio reikalų ministras Gabrielius Landsbergis teigia iš premjerės išgirdęs nurodymą siekti, kad sankcijos būtų taikomos visoje ES. Tačiau ką mes veikėme iki šiol?

    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...ebina-21779022

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkaip keistai gaunasi, kai net dėl ES sankcijų taikymo nėra aiškumo .
    Dabar Amerikos sankcijos įmonei "Belarusjkalij" privalomios tik JAV rezidentams ir atsiskaitymams doleriais. Nesusitarus ES mastu krovinių tranzitą iš Lietuvos gali perimti latviai ir estai

    LRT.lt 2021.12.14
    Dar viena skylė sankcijose: Baltarusijos nafta eksportuojama per Estijos uostus
    Baltarusijos naftos produktai ir kitos prekės vis dar yra eksportuojamos per Estiją, nepaisant Vakarų įvestų sankcijų Minsko režimui, skelbia Estijos visuomeninis transliuotojas ERR.

    Prekių pervežimą vykdo valstybinė Estijos geležinkelių įmonė „Operrail“.
    Didžioji dalis gabenamos produkcijos yra „sunkesni naftos produktai, tokie kaip mazutas, kuris sudaro keturis penktadalius importo“, nurodė laikraštis Eesti Päevaleht (EPL).

    Pabrangus naftai Estija tapo dešimta pagal dydį Baltarusijos importo partnere.

    https://www.lrt.lt/naujienos/pasauly...estijos-uostus
    BNS 2021.12.14
    Baltarusiškų prekių eksportas per Estijos uostus muša rekordus
    Baltarusija ir toliau aktyviai eksportuoja naftos produktus bei kitas prekes per Estijos uostus, nepaisydama Vakarų šalių įvestų sankcijų, trečiadienį rašo estų laikraštis „Eesti Paevaleht“.

    „Iš statistikos departamento duomenų matyti, kad rekordinės apimtys iš Baltarusijos importuojamų prekių, kurios [per Estiją] daugiausia gabenamos tranzitu, buvo viršytos jau iki spalio. Per dešimt šių metų mėnesių į Estiją iš ten įvežta prekių už pusę milijardo eurų. Tai daugiausia sunkieji naftos produktai, tokie kaip mazutas, kurie sudaro keturis penktadalius importo“, – rašo "Eesti Paevaleht".

    www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88953159
    Estijos valstybinė geležinkelių operatorė šiemet gabeno 16 proc. daugiau krovinių
    Estijos valstybinė geležinkelių infrastruktūros valdytoja ir pervežimų operatorė „Eesti Raudtee“ pranešė per 11 šių metų mėnesių pergabenusi apytikriai 11,9 mln. tonų krovinių – 16 proc. daugiau nei tuo pat metu pernai.

    Vien tik tranzitinių krovinių padaugėjo 14,3 proc. iki maždaug 8,9 mln. tonų. Daugiausiai gabenta trąšų, mineralinio kuro, chemikalų.

    www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=88971349

    Komentuoti:

Working...
X