Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
-
Siųlau nei trašų nei dar ko nors kito iš Baltarusijos ir Rusijos nevežti. Tranzitas prieštarauja esamoms sankncijoms, nors kai kurie ES ir bijoje tokio aiškinimo.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKai ateis subvokimas kad traukiniai reikalingi ne trašoms iš baltarusijos ir kaliningrado tranzitui.
Komentuoti:
-
Stabdomas prabangių automobilių eksportas geležinkeliais į trečiąsias šalis
Gator, John ir pan. siūlau eiti protestuoti prie LTG būstinės.„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ nuo gruodžio 1 d. nebetvirtins visų prabangių, t. y. pagamintų per pastaruosius 5 metus ir didesnės kaip 50 tūkst. eurų vertės, automobilių gabenimo geležinkeliu į trečiąsias šalis paraiškų.
Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai „LTG Cargo” atlikto detalų vidinį tyrimą ir ėmėsi veiksmų, kuriais buvo užkirstas kelias tokių krovinių gabenimui, o sukauptą tyrimo medžiagą apie galimas sankcijų apėjimo schemas perdavė Lietuvos generalinei prokuratūrai.
Už sankcijų priežiūrą atsakingiems „LTG Cargo“ ekspertams kilo įtarimų dėl galimai kuriamų schemų, kuriomis siekiama apeiti dar nuo praėjusių metų pavasario taikomą sankcijų kontrolę į Rusijos Federaciją gabenamiems prabangiems automobiliams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jep, gelžkeliai yra savaime dažnai gana strategiška ir long term planavimo sritis. Jeigu geležinkeliai Europoje, Šiaurės Amerikoje ar Azijoje savo laiku būtų buvę statomi tik pagal tos dienos karštą emociją ir asmenines kelių, srityje nesusigaudančių, žmonių politines simpatijas/antipatijas, tai geležinkelių apskritai nebūtų. Nepriklausomai nuo mūsų norų, svajonių ir įsitikinimų, Ukrainos karas anksčiau ar vėliau baigsis, sankcijos Rusijai/Baltarusijai taip pat bus mažinamos ar išvis naikinamos, prekybos apimtys tarp ES ir Rusijos/Baltarusijos anksčiau ar vėliau grįš į buvusias ir tikriausiai netgi jas aplenks. Tas galios ir Lietuvai. Viską transportuoti vien automobilių kelių transportu būtų kvaila.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dėmensio neverti šūdai yra manyti kad reikia saugoti ir plėtoti jungtis su Rusija ir Baltarusija, kai realybėje tas jungtis iš viso reikia naikinti.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.
Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.Parašė VLR Rodyti pranešimą‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.
Komentuoti:
-
Nu įdomiai, aš (ir manau dauguma) "vėmimu" kitką vadinu.Parašė John Rodyti pranešimąVėmimu vadinu tuščiažodžiavimą ir postus, kur be jokio argumentavimo tiesiog užvarai ant ko nors asmeniškumais t.y. ad homine.
Na paskutinis tavo kaltinimas buvo čia - https://www.miestai.net/forumas/foru...14#post2088214Labai mėgsti tą daryti pastaruoju metu kažkodėl. Tai būtų įdomu išgirsti protingesnių argumentų. Nu o jeigu neišeina, tai turbūt geriausia būtų susilaikyti nuo tokio rašinėjimo.
Nematau čia jokio tuščiažodžiavimo be argumentavimo.Paskutinis taisė digital; 2023.11.16, 18:16.
Komentuoti:
-
Vėmimu vadinu tuščiažodžiavimą ir postus, kur be jokio argumentavimo tiesiog užvarai ant ko nors asmeniškumais t.y. ad homine. Labai mėgsti tą daryti pastaruoju metu kažkodėl. Tai būtų įdomu išgirsti protingesnių argumentų. Nu o jeigu neišeina, tai turbūt geriausia būtų susilaikyti nuo tokio rašinėjimo.Parašė digital Rodyti pranešimąJau antrą kartą kalbi apie kažkokį vėmimą, gal gali paelaboratinti kas tai yra? Pasistengčiau mažiau "vemti", jei suprasčiau apie ką čia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jau antrą kartą kalbi apie kažkokį vėmimą, gal gali paelaboratinti kas tai yra? Pasistengčiau mažiau "vemti", jei suprasčiau apie ką čia.Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, o jeigu pabandytum be ad hominem ir šiaip vėmimo, panaudodamas savo kritinį mastymą ir logiką ką nors argumentuoto pasakyti?
Komentuoti:
-
Net ne dvi, o bent jau trys, mano skaičiavimais.Parašė digital Rodyti pranešimąDvi moskvičkos laikina viena kitos postus?
Anyway, o jeigu pabandytum be ad hominem ir šiaip vėmimo, panaudodamas savo kritinį mastymą ir logiką ką nors argumentuoto pasakyti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
"Turi"=aš norėčiau. Šiaip aš irgi norėčiau, kad taip būtų, bet žinau, kad taip nebus. Kaip nebus ir daug kitų dalykų, kurių aš norėčiau, pradedant Irano subombardavimu ir nušlavimu nuo žemės paviršiaus, baigiant 350km/h Rail Baltica iki Viduržemio Jūros ir Londono. Daug kas taip "turi" būti, bet nebus, ir nelabai verta švaistyti laiką rašinėjant savo svajones, kurios niekada neišsipildys.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gal ir nebus nutraukta, nes politkoje dominuoja visokie business as usual bepročiai. Rusijai turi būti pilna ekonominė blokada.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir nebus nutraukta, nes politkoje dominuoja visokie business as usual bepročiai. Rusijai turi būti pilna ekonominė blokada.Parašė John Rodyti pranešimą
Niekas neprivalo ir nebus nutraukta. Tai tėra mažesnio ekonominio ir finansinio raštingumo žmonių svajuko dramblionės, kurios ir liks tik dramblionėmis. Ne viskas veikia pagal tai, kaip jie norėtų, kad būtų jų menamame pasakų pasaulyje.
Komentuoti:
-
Niekas neprivalo ir nebus nutraukta. Tai tėra mažesnio ekonominio ir finansinio raštingumo žmonių svajuko dramblionės, kurios ir liks tik dramblionėmis. Ne viskas veikia pagal tai, kaip jie norėtų, kad būtų jų menamame pasakų pasaulyje.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Lenkija turėjo įvairiai, kai kur iki 1990, kai kur iki 1945, kai kur iki pirmo pasaulinio.
Neneštų žalos, nes prekyba, bet kokia, su rusija ir taip privalo būti nutraukta. Tame tarpe ir tranzitas į koeninsbergą.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: