Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tas luxury mašinas Rusija visvien gaus. Tie Rusijos pinigai visvien pasieks tiek tų mašinų gamintojus, tiek tarpininkus. Tų mašinų elektronikos ar kitos dalys vargiai gali būti panaudotos kam nors kitam (karinėje pramonėje). Ką tiksliai duoda tokie veiksmai? Koks to rezultatas?
    Kuo mažiau su jais reikalų, tuo geriau. Jei bus vežamos kažkokios luxury mašinos, kažkas su jais bendraus, megsis pažintys, įtakos ir t.t. Tai vat tą ir duoda - mažiau jų įtakos mums.
    Kas dėl to nukentės ir kas išlos? Pabandyk į klausimą atsakyti rimtai, be vėmimo ir spjaudymosi.
    Nesupratau - kur čia buvo vėmimas ir spjaudymasis?
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 00:53.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na taip jau nebetoli ir iki didesnių draugysčių su rusija. Kuo mažiau su jais reikalų, tuo geriau, ir kaip nors išgyvensim be prekybos su jais neverkdami kaip koks Orbanas.
    Tas luxury mašinas Rusija visvien gaus. Tie Rusijos pinigai visvien pasieks tiek tų mašinų gamintojus, tiek tarpininkus. Tų mašinų elektronikos ar kitos dalys vargiai gali būti panaudotos kam nors kitam (karinėje pramonėje). Ką tiksliai duoda tokie veiksmai? Koks to rezultatas? Kas dėl to nukentės ir kas išlos? Pabandyk į klausimą atsakyti rimtai, be vėmimo ir spjaudymosi.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai gal tada nuimam visai sankcijas kacapams, jos gi vis tiek neveikia, kas nors vis tiek tas prekes atveža?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na taip jau nebetoli ir iki didesnių draugysčių su rusija. Kuo mažiau su jais reikalų, tuo geriau, ir kaip nors išgyvensim be prekybos su jais neverkdami kaip koks Orbanas.
    Ekonomika yra globali ir prekyba vyksta bet kokiu atveju, klausimas tik ar atsiriekiame to pyrago dalį ar atiduodam kinams, arabams ir kitiems.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na taip jau nebetoli ir iki didesnių draugysčių su rusija. Kuo mažiau su jais reikalų, tuo geriau, ir kaip nors išgyvensim be prekybos su jais neverkdami kaip koks Orbanas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šaudo sau į kojas laikydamiesi įstatymų....
    Įstatymai nedraudžia nieko eksportuoti į Centrinės Azijos šalis. Kur tos prekės keliauja iš ten, nėra nei mūsų įstatymų, nei, juo labiau, LTG jurisdikcija. Šiaip, realybė yra ta, kad luxury mašinų eksporto iš ES į Rusiją sustabdyti nėra nei prasmės, nei techninių galimybių, nes jei keliaus ne per Centrinę Aziją, tai per kažkur kitur. Klausimas tik ar transportavimo pinigus už šitų žaisliukų eksportą gausim mes ar kažkas kitas (Latvija, Estija).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Šaudo sau į kojas laikydamiesi įstatymų....

    Komentuoti:


  • John
    replied
    LTG toliau šaudo sau (tuo pačiu ir Lietuvai) į kojas

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    velgi LT labai didele problema su strateginiu planavimu... su energetikos sektorium lygtais susitvarke... bet gelezinkeliai...mmm

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O seniau LTG pasitaikydavo tiek problemų su vėluojančiais/sustojančiais traukiniais? Bent iš spaustos žiūrint tai dabar padažnėjo problemų kiekis. Ir prisimenant laikus kai važinėdavau labai dažnai - nebūdavo tokių nuotykių.
    Sunku pasakyti, nes tiek pats mažiau traukiniu važinėdavau, tiek informacijos sklaida nebuvo tokia, kokia yra dabar dėl internetinių platformų pažangos. Visgi reiktų turėtio omeny, kad dabar yra smarkiai kritę prekinių traukinių srautai, kas reiškia, kad turėjo palengvėti traukiniųtvarkaraščių sudarinėjimas ir likti mažiau potencialių priežasčių vėlavimams.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O seniau LTG pasitaikydavo tiek problemų su vėluojančiais/sustojančiais traukiniais? Bent iš spaustos žiūrint tai dabar padažnėjo problemų kiekis. Ir prisimenant laikus kai važinėdavau labai dažnai - nebūdavo tokių nuotykių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš seniau irgi taip naiviai galvojau, bet faktai bado akis, visi tie nauji keleiviniai traukiniai pirkti dar prie Dailydkos, uždarbis iš krovinių tik pernai baigėsi, bet nieko nebuvo daroma. Loviu kaip buvo taip ir liko, tik tiek, kad seniau bent patys geležinkeliai ir keleivių vežimas dar kažkam rupėjo ir buvo vadybiniai sugebėjai vystyti.
    Dar vienas dalykas, kad tiek latviai, tiek estai pamažu didina traukinių greitį iki 140-160km/h pagrindiniuose ruožuose arba bent jau turi aiškius planus tai daryti. LTG prie Dailydkos apie tai irgi kartais užsimindavo. Dabar LTG apie tai ne tik nieko nebekalba, bet net ir tiesiogiai paklausus visaip išsisukinėja, o išgauti konkretų atsakymą dėl greičio didinimo yra turbūt sunkiau, nei išgauti iš JAV kariuomenės branduolinių ICBM paleidimo kodus. Akivaizdu, kad nepaisant tikro ar tariamo skaidrumo padidinimo ir optimizavimo, LTG kažkas labai labai smarkiai nepaėjo su operacijomis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Juodas humoras? Prie šio vadovo LG buvo partijų ir šeimyniniu loviu. Prie jo buvo nutiesta europinės vėžės parodija iki Kauno. Ir be abejo, prie jo buvo padarytos kosmetinės inovacijos atsižvelgiant kokius pinigus tada uždirbo LG iš baltarusiškų ir rusiškų krovinių vežimo. Aišku buvo or gerų dalykų - stabilumas. STAGNACINIS.
    Aš seniau irgi taip naiviai galvojau, bet faktai bado akis, visi tie nauji keleiviniai traukiniai pirkti dar prie Dailydkos, uždarbis iš krovinių tik pernai baigėsi, bet nieko nebuvo daroma. Loviu kaip buvo taip ir liko, tik tiek, kad seniau bent patys geležinkeliai ir keleivių vežimas dar kažkam rupėjo ir buvo vadybiniai sugebėjai vystyti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.03, 11:26.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Aha, nupirko keletą metravagontrash RA-2, ir keletą Škodų. Pagal apimtis dabartinis pirkimas yra žymiai didesnis ir nepalyginamai sudėtingesnis atsižvelgiant tiek į sumažėjusias įmonės pajamas, tiek į geopolitinę situaciją.
    Pesų visų rūšių dar nepamirškim. Nekalbant apie prekinius ER20. Sumoje naujieji pirkimai turbūt net 1/5 nesudaro to, ką užpirko Dailydka. O RA-2 kiek pirko? Kokius 4? O ir tie su MTU varikliais, tai Mazmašinvagonmetrozavod realiai tik skardas suvirino.
    "Keletas" Škodų, beje yra 13, kas yra ne taip ir mažas skaičius.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.03, 10:49.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Aha, nupirko keletą metravagontrash RA-2, ir keletą Škodų. Pagal apimtis dabartinis pirkimas yra žymiai didesnis ir nepalyginamai sudėtingesnis atsižvelgiant tiek į sumažėjusias įmonės pajamas, tiek į geopolitinę situaciją.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Juodas humoras? Prie šio vadovo LG buvo partijų ir šeimyniniu loviu. Prie jo buvo nutiesta europinės vėžės parodija iki Kauno. Ir be abejo, prie jo buvo padarytos kosmetinės inovacijos atsižvelgiant kokius pinigus tada uždirbo LG iš baltarusiškų ir rusiškų krovinių vežimo. Aišku buvo or gerų dalykų - stabilumas. STAGNACINIS.
    Naujus traukinius dar prie jo pirko, ko naujoji menedžerių administracija iki šiol niekaip nesugeba padaryti.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    LTG pradėjo stagnuoti ar važiuoti žemyn, nebepirkti naujų keleivinių traukinių ir pan., kai Dailydka išėjo...
    Juodas humoras? Prie šio vadovo LG buvo partijų ir šeimyniniu loviu. Prie jo buvo nutiesta europinės vėžės parodija iki Kauno. Ir be abejo, prie jo buvo padarytos kosmetinės inovacijos atsižvelgiant kokius pinigus tada uždirbo LG iš baltarusiškų ir rusiškų krovinių vežimo. Aišku buvo or gerų dalykų - stabilumas. STAGNACINIS.
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.11.03, 07:50.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    LTG pradėjo stagnuoti ar važiuoti žemyn, nebepirkti naujų keleivinių traukinių ir pan., kai Dailydka išėjo...
    Vienintelis žmogus adekvačiai įvertino situaciją.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Manau, kad LTG turėjo atsisakyt daug investicijų po pasikeitusios geopolitinės situacijos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    LTG savo puslapyje pateikia labai aptakų paaiškinimą dėl traukinio vėlavimo priežasties "dėl nenumatytų aplinkybių". Rimtos problemos ne tik su nuolat gendančiais traukiniais, bet ir elementaria komunikacija.
    LTG pradėjo stagnuoti ar važiuoti žemyn, nebepirkti naujų keleivinių traukinių ir pan., kai Dailydka išėjo...

    Komentuoti:

Working...
X