Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VidmantasK
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Siųlau nei trašų nei dar ko nors kito iš Baltarusijos ir Rusijos nevežti. Tranzitas prieštarauja esamoms sankncijoms, nors kai kurie ES ir bijoje tokio aiškinimo.
    Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?
    Siųlau nei trašų nei dar ko nors kito iš Baltarusijos ir Rusijos nevežti. Tranzitas prieštarauja esamoms sankncijoms, nors kai kurie ES ir bijoje tokio aiškinimo.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kai ateis subvokimas kad traukiniai reikalingi ne trašoms iš baltarusijos ir kaliningrado tranzitui.
    Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Stabdomas prabangių automobilių eksportas geležinkeliais į trečiąsias šalis
    „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ nuo gruodžio 1 d. nebetvirtins visų prabangių, t. y. pagamintų per pastaruosius 5 metus ir didesnės kaip 50 tūkst. eurų vertės, automobilių gabenimo geležinkeliu į trečiąsias šalis paraiškų.

    Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai „LTG Cargo” atlikto detalų vidinį tyrimą ir ėmėsi veiksmų, kuriais buvo užkirstas kelias tokių krovinių gabenimui, o sukauptą tyrimo medžiagą apie galimas sankcijų apėjimo schemas perdavė Lietuvos generalinei prokuratūrai.

    Už sankcijų priežiūrą atsakingiems „LTG Cargo“ ekspertams kilo įtarimų dėl galimai kuriamų schemų, kuriomis siekiama apeiti dar nuo praėjusių metų pavasario taikomą sankcijų kontrolę į Rusijos Federaciją gabenamiems prabangiems automobiliams.
    Gator, John ir pan. siūlau eiti protestuoti prie LTG būstinės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
    Jep, gelžkeliai yra savaime dažnai gana strategiška ir long term planavimo sritis. Jeigu geležinkeliai Europoje, Šiaurės Amerikoje ar Azijoje savo laiku būtų buvę statomi tik pagal tos dienos karštą emociją ir asmenines kelių, srityje nesusigaudančių, žmonių politines simpatijas/antipatijas, tai geležinkelių apskritai nebūtų. Nepriklausomai nuo mūsų norų, svajonių ir įsitikinimų, Ukrainos karas anksčiau ar vėliau baigsis, sankcijos Rusijai/Baltarusijai taip pat bus mažinamos ar išvis naikinamos, prekybos apimtys tarp ES ir Rusijos/Baltarusijos anksčiau ar vėliau grįš į buvusias ir tikriausiai netgi jas aplenks. Tas galios ir Lietuvai. Viską transportuoti vien automobilių kelių transportu būtų kvaila.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.
    Dėmensio neverti šūdai yra manyti kad reikia saugoti ir plėtoti jungtis su Rusija ir Baltarusija, kai realybėje tas jungtis iš viso reikia naikinti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.
    Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
    Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.

    Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.
    Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
    Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.

    Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vėmimu vadinu tuščiažodžiavimą ir postus, kur be jokio argumentavimo tiesiog užvarai ant ko nors asmeniškumais t.y. ad homine.
    Nu įdomiai, aš (ir manau dauguma) "vėmimu" kitką vadinu.
    Labai mėgsti tą daryti pastaruoju metu kažkodėl. Tai būtų įdomu išgirsti protingesnių argumentų. Nu o jeigu neišeina, tai turbūt geriausia būtų susilaikyti nuo tokio rašinėjimo.
    Na paskutinis tavo kaltinimas buvo čia - https://www.miestai.net/forumas/foru...14#post2088214
    Nematau čia jokio tuščiažodžiavimo be argumentavimo.
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.16, 18:16.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jau antrą kartą kalbi apie kažkokį vėmimą, gal gali paelaboratinti kas tai yra? Pasistengčiau mažiau "vemti", jei suprasčiau apie ką čia.
    Vėmimu vadinu tuščiažodžiavimą ir postus, kur be jokio argumentavimo tiesiog užvarai ant ko nors asmeniškumais t.y. ad homine. Labai mėgsti tą daryti pastaruoju metu kažkodėl. Tai būtų įdomu išgirsti protingesnių argumentų. Nu o jeigu neišeina, tai turbūt geriausia būtų susilaikyti nuo tokio rašinėjimo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Anyway, o jeigu pabandytum be ad hominem ir šiaip vėmimo, panaudodamas savo kritinį mastymą ir logiką ką nors argumentuoto pasakyti?
    Jau antrą kartą kalbi apie kažkokį vėmimą, gal gali paelaboratinti kas tai yra? Pasistengčiau mažiau "vemti", jei suprasčiau apie ką čia.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Dvi moskvičkos laikina viena kitos postus?
    Net ne dvi, o bent jau trys, mano skaičiavimais.

    Anyway, o jeigu pabandytum be ad hominem ir šiaip vėmimo, panaudodamas savo kritinį mastymą ir logiką ką nors argumentuoto pasakyti?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Dvi moskvičkos laikina viena kitos postus?

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gal ir nebus nutraukta, nes politkoje dominuoja visokie business as usual bepročiai. Rusijai turi būti pilna ekonominė blokada.
    "Turi"=aš norėčiau. Šiaip aš irgi norėčiau, kad taip būtų, bet žinau, kad taip nebus. Kaip nebus ir daug kitų dalykų, kurių aš norėčiau, pradedant Irano subombardavimu ir nušlavimu nuo žemės paviršiaus, baigiant 350km/h Rail Baltica iki Viduržemio Jūros ir Londono. Daug kas taip "turi" būti, bet nebus, ir nelabai verta švaistyti laiką rašinėjant savo svajones, kurios niekada neišsipildys.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Niekas neprivalo ir nebus nutraukta. Tai tėra mažesnio ekonominio ir finansinio raštingumo žmonių svajuko dramblionės, kurios ir liks tik dramblionėmis. Ne viskas veikia pagal tai, kaip jie norėtų, kad būtų jų menamame pasakų pasaulyje.
    Gal ir nebus nutraukta, nes politkoje dominuoja visokie business as usual bepročiai. Rusijai turi būti pilna ekonominė blokada.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Lenkija turėjo įvairiai, kai kur iki 1990, kai kur iki 1945, kai kur iki pirmo pasaulinio.

    Neneštų žalos, nes prekyba, bet kokia, su rusija ir taip privalo būti nutraukta. Tame tarpe ir tranzitas į koeninsbergą.
    Niekas neprivalo ir nebus nutraukta. Tai tėra mažesnio ekonominio ir finansinio raštingumo žmonių svajuko dramblionės, kurios ir liks tik dramblionėmis. Ne viskas veikia pagal tai, kaip jie norėtų, kad būtų jų menamame pasakų pasaulyje.

    Komentuoti:

Working...
X