Parašė TIME
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Taip imt ir pravaziuot, kazka pakeitus greit, tai tikrai ne. Ir keitimas is esmes galioja tik keleiviniam riedmenim. Lokomotyvai, cisternos, krovininiai vagonai yra sunkiai peroroientuojami arba is viso to neapsimoka daryt, todel visa logistika ir nepraeina. O del pinigu prartratinimo, tai nebutu pratratinimas, nes noritn uztikrinti didesnius keleiviu ir kroviniu srautus, bei uztikrint didesni greiti ir dazni reikia tvarkyt infrastruktura, kas reiskia tvarkyt begius, o jei keiti begius, tai keisk i Europines vezes, o ne rusiskos. Jei norim ties begius i Alytu, Palanga ar Druskininkus neapsimoka to daryt naudojant rusiska veze, nes ji nueina. Tai joks cia ne pinigu tratinimas sutvarkyt Vilnius-Daugpilis gelezinkeli, ji modenrizuot ir padaryt europines vezes standarto.
- 2 patinka
-
Gali pravažiuoti europine vėže jei yra spec pritaikytas. Nereikia išsigalvoti, kad bet kokį traukinį per valandą galima perdaryti kitai vėžei.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kad rusu traukinys ir europine veze gali pravaziuoti, atlikus labai nesunku traukinio pritaikyma, kuris uztrunka valanda, tad tratinti milijonus europines vezes tiesimui yra nesamone, o juos geriau skirti gelezinkelio tiesimui i Palanga, Druskininkus, Alytu, nauju traukiniu pirkimui, daznio ir greicio didinimuiParašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ta prasme? Man, kazkaip cia nelabai eina suprasti apie ka mintis sita.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ta prasme? Man, kazkaip cia nelabai eina suprasti apie ka mintis sita.Parašė TIME Rodyti pranešimą
tai buvo argumentas, and istratinti milijonus vezes perdarimui vietoj gelezinkelio tiesimo i butinus taskus kaip Palanga, Druskininkai, Alytus, nauju traukiniu pirkimo ir greicio didinimo reikia, nes tai sustabdytu rusu puolima. Tiesiog norejau parodyti,kad tie visi milijonai sustabdyti rusu traukinius valandai iki kol butu pritaikyti kita vezei
Komentuoti:
-
tai buvo argumentas, and istratinti milijonus vezes perdarimui vietoj gelezinkelio tiesimo i butinus taskus kaip Palanga, Druskininkai, Alytus, nauju traukiniu pirkimo ir greicio didinimo reikia, nes tai sustabdytu rusu puolima. Tiesiog norejau parodyti,kad tie visi milijonai sustabdyti rusu traukinius valandai iki kol butu pritaikyti kita vezeiParašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai cia tarp dvieju saliu, is kuriu viena ne ES. Siuo atveju mes turim tokia situacija, kad tiek Latvija, tiek Lietuva yra ES salys ir vyrauja konsesnsusas, kad reikia pereiti nuo rusiskos ant Europines vezes, del nac. saugumas ir geresnes integracijos i Europos logistikos tiknlus. Kadangi pats gelezinkelis prasos remonto ir truksta geru transporto jungciu tiek su Siaures Rytu Lietuva, tiek su Daugpiliu si ruoza yra logiska rekonstruot ir padaryt is jo dvikeli su Europine veze ir ekeltrifikacija. Kadangi pats kelias buvo dalis Peterburgas-Varsuva kelio, tai geleiznkelio pylimas yra tikrai normalus ir pritaikytas dvikeliui. Dviekliui pritaikytas pylimas irgi yra gerai, nes leistu vienu metu tiesti naujus begius, tuo paciu islaikant eisma esamais. O kas liecia tolimesni rusiskos vezes eklpotavima, net jei ir atmesim nac. sauguma, tai tiesiog finansiskai nepasimoka, nes laikyt dvi gelezinkelio vezes yra per brangu, taisyt rusiskos vezes neapsimoka, jei paskui ja keist planuoji. O ir del "perdarimo" nuo vienos vezes standarto and kito irgi neapsimoka, tiek laiko, tiek finansine prasme, nes viena yra "perdaryt" keleivini traukini su keliais vagonais, kita yra prekini sastata, kas yra sunkiai imanoma ir mazai apsimokai. Dar papildomi kastai del spec irangos pirkimo "perdarimui" ir paciu riedmenu, kurie tam butu pritaikomi irgi padaro tokia opcija finansiskai ir logistikai nerentabilia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai cia tarp dvieju saliu, is kuriu viena ne ES. Siuo atveju mes turim tokia situacija, kad tiek Latvija, tiek Lietuva yra ES salys ir vyrauja konsesnsusas, kad reikia pereiti nuo rusiskos ant Europines vezes, del nac. saugumas ir geresnes integracijos i Europos logistikos tiknlus. Kadangi pats gelezinkelis prasos remonto ir truksta geru transporto jungciu tiek su Siaures Rytu Lietuva, tiek su Daugpiliu si ruoza yra logiska rekonstruot ir padaryt is jo dvikeli su Europine veze ir ekeltrifikacija. Kadangi pats kelias buvo dalis Peterburgas-Varsuva kelio, tai geleiznkelio pylimas yra tikrai normalus ir pritaikytas dvikeliui. Dviekliui pritaikytas pylimas irgi yra gerai, nes leistu vienu metu tiesti naujus begius, tuo paciu islaikant eisma esamais. O kas liecia tolimesni rusiskos vezes eklpotavima, net jei ir atmesim nac. sauguma, tai tiesiog finansiskai nepasimoka, nes laikyt dvi gelezinkelio vezes yra per brangu, taisyt rusiskos vezes neapsimoka, jei paskui ja keist planuoji. O ir del "perdarimo" nuo vienos vezes standarto and kito irgi neapsimoka, tiek laiko, tiek finansine prasme, nes viena yra "perdaryt" keleivini traukini su keliais vagonais, kita yra prekini sastata, kas yra sunkiai imanoma ir mazai apsimokai. Dar papildomi kastai del spec irangos pirkimo "perdarimui" ir paciu riedmenu, kurie tam butu pritaikomi irgi padaro tokia opcija finansiskai ir logistikai nerentabilia.Parašė TIME Rodyti pranešimą
nereikia nieko tiesti. Pvz. marsrute Bukarestas-Kisiniovas traukinys sustabdomas apie valandai ir jis "perdaromas" is standartines Europietiskos veziu i rusiskos veziu ploti. Tai tik tiek laiko uztrunka logistika pasidaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
nereikia nieko tiesti. Pvz. marsrute Bukarestas-Kisiniovas traukinys sustabdomas apie valandai ir jis "perdaromas" is standartines Europietiskos veziu i rusiskos veziu ploti. Tai tik tiek laiko uztrunka logistika pasidaryti.Parašė artexs Rodyti pranešimąViena yra tiesti/pertvarkyti vėžės plotį, visai kas kita yra iškart važiuoti.
Komentuoti:
-
Viena yra tiesti/pertvarkyti vėžės plotį, visai kas kita yra iškart važiuoti.
Komentuoti:
-
Būtent. Karo sąlygomis geležinkeliai gali būti tvarkomi/tiesiami ant esamų pylimų tiesiog žaibiškai greit. Norint realiai užkirsti tam kelią, reiktų išvis ten viską išardyti ir dar didelių betono blokų pritempti any pylimoParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Vėžės plotis teturi minimalią įtaką karo metu, šaltojo karo metu daug simuliacijų daryta ir nustatyta (abiejų pusių) kad vėžės keitimas yra gana greitas reikalas ir vienintelis efektyvus būdas sulėtinti geležinkelių logistiką karo metu yra sudėtingų taškinių objektų (tiltų, tunelių, etc.) naikinimas. Realiai šiame ruože tik vienas toks tiltas yra, ir jau gana arti Vilniaus https://lt.wikipedia.org/wiki/Santak...inkelio_tiltas
Komentuoti:
-
Vėžės plotis teturi minimalią įtaką karo metu, šaltojo karo metu daug simuliacijų daryta ir nustatyta (abiejų pusių) kad vėžės keitimas yra gana greitas reikalas ir vienintelis efektyvus būdas sulėtinti geležinkelių logistiką karo metu yra sudėtingų taškinių objektų (tiltų, tunelių, etc.) naikinimas. Realiai šiame ruože tik vienas toks tiltas yra, ir jau gana arti Vilniaus https://lt.wikipedia.org/wiki/Santak...inkelio_tiltasParašė artexs Rodyti pranešimą
Tik su europine vėže nebent. Nes rusiška vėžė lengvina rusų armijos logistiką nuo Pskovo per Daugpilį. Šitas geležinkelis karo atveju strategiškai mums pavojingas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tik su europine vėže nebent. Nes rusiška vėžė lengvina rusų armijos logistiką nuo Pskovo per Daugpilį. Šitas geležinkelis karo atveju strategiškai mums pavojingas.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.
Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tegu praranda tiek, kiek reikia, kad LTG nustotu fokusuotis į rusijos rinkos aptarnavimą ir pagaliau suprastu kad nebe sovietų sąjunga čia. Nes kol kas tai viskas kas nėra tarnavimas Rusijos interesams yra tik naikinama.Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
Nebuvo tokios galimybės.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.
Ne, blogiau būtų jeigu vis dar važiuotų trašos. Nuvertus huseina tapo geriau, šiaip. Dėl Gadafio diskutuotina situacija. Pabandom nuversti Putiną? Lukašenka niekada nebuvo nepriklausomas autoritras.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Yra blogai ir yra blogiau. Dabar yra blogiau. Nuvertus Huseiną tapo blogiau, nuvertus Kadafį tapo blogiau, pabandžius nuversti Asadą tapo katastrofiškai blogai. Su Lukašenka lygiai tas pats. O viliot turėjo EU, bet, panašu, kad Lietuva ėmėsi moralinio autoriteto (sabotuotojo) vaidmens. Autoritaras nepriklausomas Lukašenka yra žymiai geriau nei Baltarusija Rusijos armijos placdarmas su artilerija nukreipta į Vilnių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal vistik LTG turi keisti požiūrį ir pagaliau suprasti jog arba jie uždirba iš turimo tinklo ir riedmenų, arba eina pakelėje pardavinėti ... arbūzus.Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
"Mašą, kažkoks durnius nori kad šiandien nutemptumėm tris vagonus iš Pabradės į Tauragę. Kur jį pasiųsti?"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra blogai ir yra blogiau. Dabar yra blogiau. Nuvertus Huseiną tapo blogiau, nuvertus Kadafį tapo blogiau, pabandžius nuversti Asadą tapo katastrofiškai blogai. Su Lukašenka lygiai tas pats. O viliot turėjo EU, bet, panašu, kad Lietuva ėmėsi moralinio autoriteto (sabotuotojo) vaidmens. Autoritaras nepriklausomas Lukašenka yra žymiai geriau nei Baltarusija Rusijos armijos placdarmas su artilerija nukreipta į Vilnių.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Čia forume jau buvo ilga diskusija apie Lukašenkos „prisiviliojimą“. Lietuva neturi nei įtakos, nei resursų tam padaryti (ar galėtų dotuoti Baltarusijos ekonomiką tiek, kiek dotuoja Rusija?) O ir Lietuvos geopolitinė orientacija anei politinė tradicija neleistų nei pripažinti suklastotų rinkimų teisėtais, nei užmerkti akių į protestų malšinimus jėga ar keleivinių lėktuvų tupdymus. Tai kalbos apie pasiviliojimą galėtų būti pagrįstos nebent jei patys būtume pasirinkę tapti tokie patys, kaip Baltarusija.
Komentuoti:
-
Čia forume jau buvo ilga diskusija apie Lukašenkos „prisiviliojimą“. Lietuva neturi nei įtakos, nei resursų tam padaryti (ar galėtų dotuoti Baltarusijos ekonomiką tiek, kiek dotuoja Rusija?) O ir Lietuvos geopolitinė orientacija anei politinė tradicija neleistų nei pripažinti suklastotų rinkimų teisėtais, nei užmerkti akių į protestų malšinimus jėga ar keleivinių lėktuvų tupdymus. Tai kalbos apie pasiviliojimą galėtų būti pagrįstos nebent jei patys būtume pasirinkę tapti tokie patys, kaip Baltarusija.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Na, kai nei eiliniai žmonės, nei politikai negalvoja apie ateitį, tai taip ir išeina. Galiausiai realybė prispaudžia, vienaip ar kitaip. Prekyba su Lietuvai pavojų keliančiomis šalimis negali būti stabilių pajamų šaltinis.
Komentuoti:
-
Na, kai nei eiliniai žmonės, nei politikai negalvoja apie ateitį, tai taip ir išeina. Galiausiai realybė prispaudžia, vienaip ar kitaip. Prekyba su Lietuvai pavojų keliančiomis šalimis negali būti stabilių pajamų šaltinis.Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kroviniai grįš kažkada. Geležinkelis tik keleiviams prasta investicija.Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.
Komentuoti:
-
Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.Parašė USA Rodyti pranešimą
Na turbūt iš tų trašų šeimos ir šiaip neišmaitinsi, tad jeigu tik tokia sąlyga (kad nutraukiam ryšius su teroristais) įtakoja darbų pradimus, verta gerai pagalvoti ką gyvenime veikiat
Komentuoti:
-
Na turbūt iš tų trašų šeimos ir šiaip neišmaitinsi, tad jeigu tik tokia sąlyga (kad nutraukiam ryšius su teroristais) įtakoja darbų pradimus, verta gerai pagalvoti ką gyvenime veikiatParašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: