Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.
    Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.

    Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vėmimu vadinu tuščiažodžiavimą ir postus, kur be jokio argumentavimo tiesiog užvarai ant ko nors asmeniškumais t.y. ad homine.
    Nu įdomiai, aš (ir manau dauguma) "vėmimu" kitką vadinu.
    Labai mėgsti tą daryti pastaruoju metu kažkodėl. Tai būtų įdomu išgirsti protingesnių argumentų. Nu o jeigu neišeina, tai turbūt geriausia būtų susilaikyti nuo tokio rašinėjimo.
    Na paskutinis tavo kaltinimas buvo čia - https://www.miestai.net/forumas/foru...14#post2088214
    Nematau čia jokio tuščiažodžiavimo be argumentavimo.
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.16, 17:16.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jau antrą kartą kalbi apie kažkokį vėmimą, gal gali paelaboratinti kas tai yra? Pasistengčiau mažiau "vemti", jei suprasčiau apie ką čia.
    Vėmimu vadinu tuščiažodžiavimą ir postus, kur be jokio argumentavimo tiesiog užvarai ant ko nors asmeniškumais t.y. ad homine. Labai mėgsti tą daryti pastaruoju metu kažkodėl. Tai būtų įdomu išgirsti protingesnių argumentų. Nu o jeigu neišeina, tai turbūt geriausia būtų susilaikyti nuo tokio rašinėjimo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Anyway, o jeigu pabandytum be ad hominem ir šiaip vėmimo, panaudodamas savo kritinį mastymą ir logiką ką nors argumentuoto pasakyti?
    Jau antrą kartą kalbi apie kažkokį vėmimą, gal gali paelaboratinti kas tai yra? Pasistengčiau mažiau "vemti", jei suprasčiau apie ką čia.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Dvi moskvičkos laikina viena kitos postus?
    Net ne dvi, o bent jau trys, mano skaičiavimais.

    Anyway, o jeigu pabandytum be ad hominem ir šiaip vėmimo, panaudodamas savo kritinį mastymą ir logiką ką nors argumentuoto pasakyti?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Dvi moskvičkos laikina viena kitos postus?

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    ‘Rusiška’ vėžė nėra skirta vien potencialiai prekybai su Rusija, ji yra skirta ir potencialiai prekybai su Baltarusija, Ukraina, visa centrine Azija ir jų kaimynais, t.y. reikšminga dalimi pasaulio. Tokia jungtis gali puikiai tarnauti ir kaip geopolitinis įrankis (‘stick and carrot’) ką parodė ir šis karas. Šios jungties egzistavimas suteikė Lietuvai labai didelę dalį jos turimo geopolitinio svorio konflikte. Net ir prekiaujant su Rusija galima tai daryti taktiškai ir nesuteikiant jiems pranašumo kare. Pavyzdžiui galima neprekiauti jiems konflikte pranašumą suteikiančiais daiktais, bet leisti prekiauti pavyzdžiui prabangos prekėmis, kurios ištraukia pinigus iš Rusijos apyvartos ir juos perduoda Europos kompanijoms. Ši jungtis yra milžiniškos reikšmės įrankis, ją panaikinti reiškia šauti sau į koją. Tokį dalyką siūlyti gali tik visiškai situacijoje nesigaudantis žmogus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gal ir nebus nutraukta, nes politkoje dominuoja visokie business as usual bepročiai. Rusijai turi būti pilna ekonominė blokada.
    "Turi"=aš norėčiau. Šiaip aš irgi norėčiau, kad taip būtų, bet žinau, kad taip nebus. Kaip nebus ir daug kitų dalykų, kurių aš norėčiau, pradedant Irano subombardavimu ir nušlavimu nuo žemės paviršiaus, baigiant 350km/h Rail Baltica iki Viduržemio Jūros ir Londono. Daug kas taip "turi" būti, bet nebus, ir nelabai verta švaistyti laiką rašinėjant savo svajones, kurios niekada neišsipildys.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Niekas neprivalo ir nebus nutraukta. Tai tėra mažesnio ekonominio ir finansinio raštingumo žmonių svajuko dramblionės, kurios ir liks tik dramblionėmis. Ne viskas veikia pagal tai, kaip jie norėtų, kad būtų jų menamame pasakų pasaulyje.
    Gal ir nebus nutraukta, nes politkoje dominuoja visokie business as usual bepročiai. Rusijai turi būti pilna ekonominė blokada.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Lenkija turėjo įvairiai, kai kur iki 1990, kai kur iki 1945, kai kur iki pirmo pasaulinio.

    Neneštų žalos, nes prekyba, bet kokia, su rusija ir taip privalo būti nutraukta. Tame tarpe ir tranzitas į koeninsbergą.
    Niekas neprivalo ir nebus nutraukta. Tai tėra mažesnio ekonominio ir finansinio raštingumo žmonių svajuko dramblionės, kurios ir liks tik dramblionėmis. Ne viskas veikia pagal tai, kaip jie norėtų, kad būtų jų menamame pasakų pasaulyje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lenkija turėjo rusišką vėžę iki 1990? Ir už kokius pinigus tas perėjimas turėjo būti padarytas?
    Kitas dalykas, kad rusiškos vėžės keitimas (t.y. panaikinimas) neštų milžinišką žalą Lietuvos ekonomikai. Politiniai paaštrėjimai santykiuose su Rusija/Baltarusija ateina ir praeina, o prekės visvien turės kažkur judėti ir kažkas už tai gaus komisinius. Geriau, kad tai būtų Lietuva, nei neLietuva.
    Lenkija turėjo įvairiai, kai kur iki 1990, kai kur iki 1945, kai kur iki pirmo pasaulinio.

    Neneštų žalos, nes prekyba, bet kokia, su rusija ir taip privalo būti nutraukta. Tame tarpe ir tranzitas į koeninsbergą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    A, tai Lietuvos valstybės egzistencinė grėsmė būti sunaikintai yra viso labo "politiniai paaštrėjimai" ? Jūs su tokia savo retorika labai tiktumėt Viktorui Orbanui į patarėjus.

    Geriau turėt žmogų, nesigaudantį geležinkeliuose, bet puikiai suvokiantį valstybės grėsmes, negu atvirkščiai. Prezidentūroje šiaip jau labiau reikalingas Konstitucijos ekspertas, o ne geležinkelių ekspertas
    Rusiškos vėžės geležinkeliai nekelia Lietuvai jokios egzistencinės grėsmės. Jeigu tau kažkas aiškino kitaip, tai tiesiog tave apgavo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Piktybiškas kenkėjas yra tas, kuris nusprendė pasilikti prie rusiškos vežės 1991 o ne pereiti prie europinės kaip Lenkija bei dauguma kitų rytų europos šalių.
    Lenkija turėjo rusišką vėžę iki 1990? Ir už kokius pinigus tas perėjimas turėjo būti padarytas?
    Kitas dalykas, kad rusiškos vėžės keitimas (t.y. panaikinimas) neštų milžinišką žalą Lietuvos ekonomikai. Politiniai paaštrėjimai santykiuose su Rusija/Baltarusija ateina ir praeina, o prekės visvien turės kažkur judėti ir kažkas už tai gaus komisinius. Geriau, kad tai būtų Lietuva, nei neLietuva.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.15, 13:35.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai nėra teisinių reglamentų, trukdančių išardyti kad ir oro uostus arba gatves. Tiesiog žmogus, kuris nėra retarduotas, tokių dalykų nesiūlo ir tokių "pasakymų" nedaro. Žalimas yra arba protiškai neįgalus arba piktybiškas kenkėjas.
    Piktybiškas kenkėjas yra tas, kuris nusprendė pasilikti prie rusiškos vežės 1991 o ne pereiti prie europinės kaip Lenkija bei dauguma kitų rytų europos šalių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.
    Šiuo atveju tai nelabai kas ir stengiasi kažką daryti. Kai pelno marža iškeliama aukščiau moralės ar ilgalaikės naudos šaliai tokį rezultatą ir turime.
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Turim galimybių uždaryti srautus per Kazachstaną ar Kiniją?
    Turim.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Mūsų reikalas. reikia padaryti, kad per niekur negautų.
    Turim galimybių uždaryti srautus per Kazachstaną ar Kiniją?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.

    Anyway, apecifiškai dėl luxury mašinų ir kitų luxury blizgučių, tai yra puikus būdas nusiurbinėti valiutą iš Rusijos ir to nedaryti būtų gana kvaila. Mes aišku tų dalykų nei gaminame, nei parduodame, bet pasiimti komisinį mokestį už jų gabenimą tikrai galime, ir jo atsisakyti yra prastas pasirinkimas. Šiaip jau galėtume, pavyzdžiui, dalį ar net visą pelną už tokių dalykų transportavimą skirti fondui, skirtam ginkluotės pirkimui Ukrainai. Arba Lietuvos kariuomenei, dėl kurios finansavimo, panašu, bus laužomos ietys.
    reiketu tokius dalykus stipriai apmokestint, ir tegu veza, negi gaila mokescius surinkus ukrainai perduot.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai metas ekonomiką suskaidyti. Reikia sankcionuoti ne tik pačią rusiją, bet ir šalis kurios su ja prekiauja.


    Dabartinės sankcijos tikrai yra neefektyvios ir labai smarkiai permažos.


    Mūsų reikalas. reikia padaryti, kad per niekur negautų.
    Dar reikia, kad viskas visiems būtų gerai, nebūtų karo ir terorizmo. Ale bet yra ir viskas, niekas nepadaro, kad nebūtų. Geopolitika ir prekyba veikia ne vien pagal tavo ar mano naivius norus ar dabartinę karštą emociją.

    Anyway, apecifiškai dėl luxury mašinų ir kitų luxury blizgučių, tai yra puikus būdas nusiurbinėti valiutą iš Rusijos ir to nedaryti būtų gana kvaila. Mes aišku tų dalykų nei gaminame, nei parduodame, bet pasiimti komisinį mokestį už jų gabenimą tikrai galime, ir jo atsisakyti yra prastas pasirinkimas. Šiaip jau galėtume, pavyzdžiui, dalį ar net visą pelną už tokių dalykų transportavimą skirti fondui, skirtam ginkluotės pirkimui Ukrainai. Arba Lietuvos kariuomenei, dėl kurios finansavimo, panašu, bus laužomos ietys.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.08, 10:58.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ekonomika yra globali ir prekyba vyksta bet kokiu atveju, klausimas tik ar atsiriekiame to pyrago dalį ar atiduodam kinams, arabams ir kitiems.
    Tai metas ekonomiką suskaidyti. Reikia sankcionuoti ne tik pačią rusiją, bet ir šalis kurios su ja prekiauja.
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai gal tada nuimam visai sankcijas kacapams, jos gi vis tiek neveikia, kas nors vis tiek tas prekes atveža?
    Dabartinės sankcijos tikrai yra neefektyvios ir labai smarkiai permažos.
    Parašė Tomizmas
    Rezultatas ir siekiamybė - nukirsti viską, kas jungė su rusija. Pastatyti naują geležinę uždangą. O ar gaus tas luxury tačkas ir per kur gaus - ne mūsų reikalas. Per mus negaus.
    Mūsų reikalas. reikia padaryti, kad per niekur negautų.

    Komentuoti:

Working...
X