Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • disident
    replied
    O ar By jau pradėjo vežti kalį per Rusijos uostus? Ten girdėjau irgi nėra taip paprasta su jais susitarti. Gal čia toks žaidimas tarp Lt ir By - savaitei užsidarom vieni nuo kitų - o po to vėl susitariam?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, reikia duoti sankcijas latvijos ir estijos kompanijoms kurios taip elgiasi.
    Skaldyk ir valdyk.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    0 naudos, tas sienos uždarimas turės, jei Latvija,Estija ir likusios šalys toliau sėkmingai prekiaus su Baltarusija. Juk keliom žinutėm akščiau rašo, kad Indija pirks didelius kiekiu baltarusiškos druskos, o estai ir latviai periima krovinių pervežimą. Negana to Lukašenka galės mus kaltiniti dėl visų ekonominių nesėkmių, taip nusimesdams kaltę nuo savęs.
    Taip, reikia duoti sankcijas latvijos ir estijos kompanijoms kurios taip elgiasi.

    Indija tai aišku darys ką nori, sienos į kitą pusę neuždarysim ir jiems mažai rųpi europos politiniai reikalai. Lukašenka ir taip mus kaltina tai čia jokio skirtumo.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Kažkokios sutartys tranzitui tarp ES ir Baltarusijos yra kaži? Galima bus juos liuobtelt tiesiai į kokį arbitražą po Vasario 7 d, aišku jeigu jie ten ką stabdys? Nemaišyti su kinais šitos situacijos. Kitaip čia biški.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Idomus esate Romai, viename poste skundžiatės kad Baltarusijoje yra virš 1000 politinių kalinių, ir tą pačią dieną jau rašote kaip blogai kad mes nepalaikome tokio baltarusių režimo.

    O siena su Baltarusija turėjo seniai būti uždaryta - nuo lėktuvo nutupdymo jei ne ankščiau.
    0 naudos, tas sienos uždarimas turės, jei Latvija,Estija ir likusios šalys toliau sėkmingai prekiaus su Baltarusija. Juk keliom žinutėm akščiau rašo, kad Indija pirks didelius kiekiu baltarusiškos druskos, o estai ir latviai periima krovinių pervežimą. Negana to Lukašenka galės mus kaltiniti dėl visų ekonominių nesėkmių, taip nusimesdams kaltę nuo savęs.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Idomus esate Romai, viename poste skundžiatės kad Baltarusijoje yra virš 1000 politinių kalinių, ir tą pačią dieną jau rašote kaip blogai kad mes nepalaikome tokio baltarusių režimo.

    O siena su Baltarusija turėjo seniai būti uždaryta - nuo lėktuvo nutupdymo jei ne ankščiau.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Yra ir pliusų - galėsim nuardyti Baltarusijon vedančius bėgius, o likusius perdaryti į standartinę vėžę. Tada ruskynas negalės lengvai geležinkeliu privežti kariuomenės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdomu, ar gruodį taip ir neatstatydinti susisiekimo bei UR ministrai skaičiavo tokius variantus, kad Achemos trąšas teks siūlyti gabenti automobiliais, o Orlenui - vežti dyzeliną į Ukrainą per Lenkiją, du kartus keičiant ratus.

    Čia tik eksportas iš Lietuvos ir iš Klaipėdos uosto. Jei ministrai draugautų su skaičiais, tai gal pastebėtų, jog geležinkeliais į Lietuvą įvežama kelis kartus daugiau nei išvežama iš Lietuvos (o kelių transportu - atvirkščiai, t.y. išvežama automobiliais kelis kartus daugiau nei jais įvežama).

    Yra dar Latvija. Bet ar prieš dėliojant konflikto su Gudija scenarijus buvo pasistengta, kad padidėtų bent vienos iš keturių veikiančių jungčių su Latvija (Mažeikiai-Renģe, Joniškis, Obeliai ir Turmantas) pralaidumas. Beveik visi europiniai pinigai kelis dešimtmečius buvo investuojami į Keną, Vaidotus ir Stasylas.
    Menkas džiaugsmas tam, kas taps Lietuvos geležinkelių vadu.
    ​​​​​​
    15min.lt 2022.02.02
    „Lietuvos geležinkeliai“: tranzitas per Baltarusiją turėtų sustoti vasario 7-ąją
    ​​​​​http://www.15min.lt/m/id/verslas/tra...1637042?copied

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Sveikinu su didžiom Lietuvos geopolitėm pergalėm:

    Baltarusija uždraudžia krovinių tranzitą geležinkeliais iš Lietuvos
    https://www.alfa.lt/verslas/transpor...ujinta/244752/

    Baltarusijos užsienio reikalų ministerija trečiadienį išplatino pranešimą apie įvedamą draudimą krovinių tranzitui geležinkeliais iš Lietuvos. „Priėmėme sprendimą uždrausti krovinių gabenimą geležinkeliais iš Lietuvos“, – teigiama pranešime. Lietuvai nuo vasario 1-osios nutraukus baltarusiškų trąšų tranzitą per Klaipėdos uostą, Baltarusijos vyriausybės vadovas Ramanas Haloučanka antradienį pareiškė, jog Minskas į tai reaguos nedelsdamas ir griežtai. „Atsakomosios priemonės bus griežtos. Mes, kaip paprastai sakoma, atsakysime simetriškai“, – kalbėjo baltarusių premjeras, kurį citavo valstybinė naujienų agentūra BelTA. R. Haloučanka taip pat pareiškė, kad Baltarusija Lietuvai pasiūlė dialogą šiuo klausimu. „Pateikėme pasiūlymą surengti konsultacijas teisinėje srityje ir apibrėžti mūsų tolesnius santykius“, – pridūrė jis.
    Taip pat Indija planuoja pirkti iš BY 1 mln tonų kalio druskos:

    Click image for larger version  Name:	india.jpg Views:	0 Size:	79,5 kB ID:	1946917
    Paskutinis taisė R.D.; 2022.02.02, 18:12.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Na jei Lukašenka vistik bandys ribot lietuvišką tranzitą per bulbų laukus, kas labai tikėtina bent kuriam laikui, tai Armonaitė gal atidarys karštąją liniją nukentėjusiems???

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2022.02.02
    G. Landsbergis naujausią Baltarusijos režimo grasinimą vertina rimtai
    Kol kas sakau, kad vertiname rimtai, žiūrime rimtai, ir esame pasidarę tam tikrus paskaičiavimus, bet jie aiškaus atsakymo neduoda.
    Dėl to, kad jeigu jis norėtų konkrečiai tik Lietuvą nubausti, tai jis turėtų stabdyti kiekvieną traukinį, žiūrėti, kur yra galutinis to traukinio tikslas, bandyti atrinkti kokius nors lietuviškus ir nelietuviškus traukinius

    http://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/a...uksta-22257204

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė CWave Rodyti pranešimą

    Nebūtinai kyšiai - teisiškai teisingai sutvarkyti dokumentai praleidžia galimybes ir toliau vežti. Beje, tik pastebėsiu, kad net paskelbus apie šią schemą Estai neliko nubausti JAV ar ES, panašu, kad viskas yra legalu.

    Ar viskas yra teisinga - kitas klausimas. Bet tas pats klausimas galioja ir mums kai mes nustekenam valstybines strategines įmones neturint aiškaus tikslo ar siekiamo efekto. Silpninant Lietuvą netampam stipresni užsienio priešų akivaizdoje, kad ir kaip bepažiūrėsi.
    Na jeigu vienos prekės yra specialiai klaidingai įforminamos kaip kitos prekės tai negali būti teisiškai tvarkingai sutvarkyti.

    Komentuoti:


  • CWave
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu neslepi kad elgiesi blogai tai nereiškia kad elgiesi gerai.


    Na tai čia muitinė turėtu už tokį apgaudinėjimą iškarto nubausti, bet matyt geri kyšiai ten vaikšto.

    Nebūtinai kyšiai - teisiškai teisingai sutvarkyti dokumentai praleidžia galimybes ir toliau vežti. Beje, tik pastebėsiu, kad net paskelbus apie šią schemą Estai neliko nubausti JAV ar ES, panašu, kad viskas yra legalu.

    Ar viskas yra teisinga - kitas klausimas. Bet tas pats klausimas galioja ir mums kai mes nustekenam valstybines strategines įmones neturint aiškaus tikslo ar siekiamo efekto. Silpninant Lietuvą netampam stipresni užsienio priešų akivaizdoje, kad ir kaip bepažiūrėsi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Estai niekada ir neslėpė, kad stovi eilėje prie baltarusiškų krovinių.
    Jeigu neslepi kad elgiesi blogai tai nereiškia kad elgiesi gerai.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Aprašyta, kaip Estija apeina Gudijai taikomas sankcijas naftos produktams. Ten tris kartus išaugo naftos produktų krovos uostuose apimtys (kažkada kroviniai važiavo į Klaipėdą). Vietoj kombinuotos nomenklatūros (KN) kodo 2707 (mazutas, benzinas, dyzelinis kuras, žibalas) naudojamas KN 2710 (tepalai, benzinas ir pan.).
    Na tai čia muitinė turėtu už tokį apgaudinėjimą iškarto nubausti, bet matyt geri kyšiai ten vaikšto.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vasario 1 d. sustojus kalio trąšų tranzitui LTG pasikeis finansinė situacija.
    Netrukus prasideda kitas eskalacijos ir LTG problemų etapas. Gudija gali apriboti krovininių traukinių eismą iš Lietuvos ir kas svarbiau - į Lietuvą.

    BELTA.by 2022.02.01
    Головченко о прекращении Литвой транзита белорусского калия: ответные меры будут жесткими
    Gudijos premjeras Haloučanka apie baltarusiskų kalio trąšų tranzitą: bus taikomos griežtos atsakomosios priemonės
    RUS: http://www.belta.by/economics/view/g...e-482345-2022/
    ENG: https://eng.belta.by/economics/view/...h-147388-2022/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Aprašyta, kaip Estija apeina Gudijai taikomas sankcijas naftos produktams. Ten tris kartus išaugo naftos produktų krovos uostuose apimtys (kažkada kroviniai važiavo į Klaipėdą). Vietoj kombinuotos nomenklatūros (KN) kodo 2707 (mazutas, benzinas, dyzelinis kuras, žibalas) naudojamas KN 2710 (tepalai, benzinas ir pan.).

    Belsat.eu 2022.02.01
    Как Беларусь обходит санкции с помощью партнеров олигарха Воробья
    Kaip Gudija apeina sankcijas su oligarcho Vorobiejaus partnerių pagalba
    За минувший год поставки белорусских нефтепродуктов через Эстонию выросли почти в три раза. В условиях западных санкций это было невозможно без манипуляций с товарными кодами. Конечными бенефициарами данной схемы стали люди, связанные с белорусским бизнесменом Николаем Воробьем.
    (...)
    Хотя надо оговориться, что санкциям подверглись ключевые категории нефтепродуктов: бензин, дизель, керосин, мазут. Их классифицируют под товарным кодом 2710. Из данных, которые расследователи получили от Евростата, видно, что уже в июле экспорт нефтепродуктов из Беларуси в ЕС резко сократился.
    Но одновременно с этим падением случилось «экспортное чудо». Еще до введения санкций стали стремительно расти поставки в ЕС нефтепродуктов под кодом 2707, который включает, например, масла, бензол, толуол, ксилол, нафталин и прочие, которые не попадают по западные ограничения.

    https://belsat.eu/ru/news/01-02-2022...garha-vorobya/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

    na tai mirtina uostui tikrai nebus kas kitka laukia uosto imones, nemaza dalis speju uzsilenks o uostas vis vien kazkiek kraus lietuvisku kroviniu....tiesiog klaipedos uostas taps tokiu kokiu buvo prieskariu, grynai lietuvisku uosteliu....kraunantis 10-12 mln tonu, o dali krantiniu bus galima uzstatyti gyvenamaisiais namais, svartuot jachtas ir katerius. Greiciausiai klaipeda jau niekada tokiu apimciu nebekraus kokias krove iki 2022....kaip sakant viskam ateina galas...o del nestabilumo valstybeje verslas reaguoja paprastai arba is vis neinvestuoja arba issikelineja ten kur stabilu....o del marzu...klaipeda ner vienintelis uostas baltijos juroje..cia bus brangiau kraut kroviniai pasuks i ryga ar lenkijos uostus.....lt grudai sekmingai kraunami rygoje ...taip kad atrodo lt valdzia savo rankomis uzlenks vieninteli lietuvos uosta o su juo ir lt gelezinkelius.
    Uoste tik trečdalis krovinių yra iš Baltarusijos. Žinant kad visų baltarusiškų krovinių tikrai neblokuos, tai uosto krovos kritimas bus mažesnis nei 30%. Sunkiausia bus Birių krovinių terminalui ir Klaipėdos naftai, visos kitos įmonės atsities. Gal ir gerai, kad įvyks trašų krovos sumažėjimas, gal pagaliau pavyks išspirti Klasco iš miesto.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Parašė perfect Rodyti pranešimą

    nesiimsiu spręsti kokias pasekmes turės uostui įtampa su kinija ir baltarusija, bet estijos pavyzdys rodo, kad net rusijai sustabdžius didžiąją dalį krovinių srauto per estijos uostus, pastarieji nebankrutavo. žinoma, jų krova gal ir siekia pusę to, kas buvo iki tol. Tai yra skausminga, bet ne mirtina. Versle juk visada yra taip, kad marža didesnė ten, kur yra didesnis nestabilumas ir rizika. Stabilus laikotarpis baigėsi, dabar reikia galvoti apie kitą verslo planą.
    na tai mirtina uostui tikrai nebus kas kitka laukia uosto imones, nemaza dalis speju uzsilenks o uostas vis vien kazkiek kraus lietuvisku kroviniu....tiesiog klaipedos uostas taps tokiu kokiu buvo prieskariu, grynai lietuvisku uosteliu....kraunantis 10-12 mln tonu, o dali krantiniu bus galima uzstatyti gyvenamaisiais namais, svartuot jachtas ir katerius. Greiciausiai klaipeda jau niekada tokiu apimciu nebekraus kokias krove iki 2022....kaip sakant viskam ateina galas...o del nestabilumo valstybeje verslas reaguoja paprastai arba is vis neinvestuoja arba issikelineja ten kur stabilu....o del marzu...klaipeda ner vienintelis uostas baltijos juroje..cia bus brangiau kraut kroviniai pasuks i ryga ar lenkijos uostus.....lt grudai sekmingai kraunami rygoje ...taip kad atrodo lt valdzia savo rankomis uzlenks vieninteli lietuvos uosta o su juo ir lt gelezinkelius.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Eestai nettalyvaujä tuurnüü liettuuvüü karõssä su puulpaašais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė CWave Rodyti pranešimą
    Puikus New York times straipsnis lietuvių kalba šia tema: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/pa...oje-57-1635408
    Ten ribotas turinys prenumeratoriams.

    Originalas
    NYT Jan 30 2022
    Obscure but Crucial Commodity Fuels Geopolitical Tussle in Eastern Europe
    ​​​​​​http://www.nytimes.com/2022/01/30/wo...us-potash.html

    Komentuoti:

Working...
X