Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Jei vykdo, tai vykdo. Bet jei darbuotojai nori daugiau, nei įsipareigojęs pagal sutartį darbdavys, o šis nesutinka su reikalavimais, jie gali streikuoti. Darbo sutartis negali apriboti teisės į streikus. Darbo sutartis tik gali pakartoti įstatymuose numatytas nuostatas.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    idomus sakinys.. ir tiek punktu interpretacijai...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kolektyvinė sutartis to negali drausti, jei draudžia, tai ją galima apskųsti per teismą. Nes streiko teisė yra konstitucinė. Ir visa LG nėra tokia jau strateginė gyvybiškai svarbi įmonė, kad žmonės negalėtų streikuoti. Vakaruose streikuoja net lėktuvų dispečeriai... Žodžiu, eilinį kartą valdžia Lietuvoje atima teisę žmonėms reikalauti geresnių sąlygų dirbti ir galimybių uždirbti.
    Štai ištrauka iš kolektyvinės sutarties: "Jei darbdavys arba jo įgalioti asmenys vykdo kolektyvinės sutarties susitarimus, profesinės sąjungos ir bendrovės darbuotojai laikosi bendrovės darbo tvarkos taisyklių ir darbo režimo, neskatina ir neorganizuoja streikų".

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    visiskai sutinku.. visas londono metro streikuoja ir tada chaosas visoje sostineje UK , kas cia per `LT bamba? sakau nebent strateginis dalykas kaip dyzeli atvezt ziema ar kazkas.. viskas kitas galima, tai itvirtinta konstitucijoje!

    ps. o apie prancuzus isvis patyliu ant streiku ten visa salis laikosi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kolektyvinė sutartis to negali drausti, jei draudžia, tai ją galima apskųsti per teismą. Nes streiko teisė yra konstitucinė. Ir visa LG nėra tokia jau strateginė gyvybiškai svarbi įmonė, kad žmonės negalėtų streikuoti. Vakaruose streikuoja net lėktuvų dispečeriai... Žodžiu, eilinį kartą valdžia Lietuvoje atima teisę žmonėms reikalauti geresnių sąlygų dirbti ir galimybių uždirbti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    PONE streikuoja ne gelezinkeliai o NEPRIKLAUSOMA ORGANIZACIJA vienijanti gelezinkeliu darbuotojus, ir streikuot jie gali kol nepazeidziami streteginiai valstybes klausimai.
    Kolektyvinė sutartis draudžia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką jūs ten valgot anglijose, tai aišku. Pastatą nuomoti, bėgius nuomoti, trauką nuomotis, ir t.t. viską išskaidyti, išdrąskyti ir likti be nieko. Liberalų pasakos kaip formaliai "teisėtai" sužlugdyti įmonės. Ačiū. Jau tas buvo praeita laukiniais 199x.

    Viešbučių statymo bumas? Tai neįrodo to, kad viešbučių per mažai. Štai atėjo Lidl ir ką, kainos pasikeitė? Jos ir toliau tik auga. Lidl atėjo į labai pelningą rinką ir daro daug didesnė navarą nei kokioje nors Lenkijoje... Taip ir su viešbučiais. Gali jie stovėti pustuščiai, bet keli nuolat užimti kambariai jei atperka viešbučio išlaikymą (ir dar duoda pelno) aukšta kaina, tai to ir pakanka savininkams...

    Dividentai yra. Valstybė kaip akcininkė jų tiesiog neišsimoka, pinigai eina LG veiklai finansuoti. Ir taip Lietuvoje valstybė geležinkeliams skiria neproporcingai mažai lėšų, lyginant su tuo, kiek kišama į asfaltą. Ir dar LG per kuro akcizą dotuoja konkurentą - automobilių kelius. Todėl kuo greičiau elektrifikuosis, tuo bus geriau - mažiau atiteks keliams. Jau nežinau kurį kartą pakartosiu - tegul tie, kas važiuoja automobilių keliais susimoka pilną kainą už naudojimąsi infrastruktūra. Pažiūrėsime, kaip tada pigiai bus galima vežti (važiuoti) automobiliais, įskaitant ir keleivius autobusais.
    Ir dar. Tai nereiškia, kad LG turi būti neliečiama ar pan. Bet nereikai čia iš LG daryti atpirkimo ožio. Tvarką ir skaidrumą visų pirma reikia įvesti valdžios institucijose, o tik po to jau galima kalbti apie valstybines įmones. Jos ir taip dirba užreguliuotos. Yra visiška nesąmonė, kai komercinė valstybinė įmonė turi viską įsigyti viešųjų pirkimų būdu. Pakanka pažiūrėti į VP skelbimus LG puslapyje. Nu tiesiog juokas ir pyktis - tušinukai, rašomasis popierius, popierinės kaukės ant nosies ir burnos, kitokios smulkmenos perkamos per VP. Nesąmonė. Ir nereikia čia pezėti, kad tai valstybiniai, t.y. visų mūsų pinigai. Vat tai, ką valstybė skiria iš biudžeto LG ar ES lėšos - kitas dalykas. Tačiau irgi nereikia prieiti iki absurdo su... tušinukų pirkimo konkursais... Dar daugiau, viešieji pirkimai kaip tik ir yra terpė korupcijai, nieko jie nepadeda. Ir dar vilkina laiką. Ką galima būtų nupirkti tuojau pat, ar per kelias dienas, perkama kelis mėnesius... Jokia normali privati komercinę įmonė šitaip dirbdama neišgyventų...

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Čia chebra jau nebeturi prie ko prikibti, tai užkliuvo jiems istorinis pastatas.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    pastata parduot ir pasistatyt modernu tris kart mazesni prie gelezinkelio stoties. Sunku suvokt toki reikala?
    ps. Ka jus ten valgot lietuvoj?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    tame ir esme, cia super prabangus viesbutis galetu isikurt su tokiais vaizdais... ir senamiestis prie pat!
    Pastatą parduoti, pinigus atiduoti į bendrą katilą (valstybės biudžetą), geležinkelius priversti mokėti už nuomą.
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Tegul gelezinkeliai pasistato 3 kartus mazesni su atviru isplanavimu prie stoties, kaip ir visame civilizuotame pasaulyje iskaitant vokietija.
    Visame civilizuotame pasaulyje, įskaitant Vokietiją, geležinkeliečiai turi teisę streikuoti, o Lietuvoje šita teisė iš jų yra atimta (todėl dividentus reikia palikti įmonei kaip kompensaciją).
    Paskutinis taisė Aleksio; 2017.05.30, 18:36.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.


    Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).
    Klausimas neatsakytas .. Kodel dividendu nera? kuo si imone isskirtine? VISUR SUMOKA KELEIVIS ARBA GYVENTOJIAI. Cia ne tarybu sajunga kai ekonomikos desniai neveike. pinigai LT NESPAUSDINAMI KOLKAS tad sumoka keileivis visa laik!




    Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
    Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?
    Taigi ziurekite koks viesbuciu statymo bumas? kad ir butus prabangius su tokiu vaizdu paverst si pastata...
    Tegul gelezinkeliai pasistato 3 kartus mazesni su atviru isplanavimu prie stoties, kaip ir visame civilizuotame pasaulyje iskaitant vokietija.

    Viesasis sektorius yra super neefekyvus Lietuvoje. Privatus verslas nutoles sviesmieciais nes konkurencija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Toliau lenda galai iš buvusio LG kromelio

    Permainų metas „Lietuvos geležinkeliuose“ atskleidžia senas paslaptis

    Beje, paskutiniu metu kaip tai aptilo buvusios LG kriminalinės administracijos advokatai ir teisintojai? Aūūū, kur jūs? Al1? Romai? Gal ką nors pridurtumėt ta tema?
    Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Anglijoje 0, nes isnomuotas ir moka dividendus. Vokietijoje nzn bet ES lesu irgi nera ir dividendai mokami nes valstybe turi 100 proc akciju na kaip ir visam civilizuotam pasaulyje. O Lietuvoj kiek gavo ES lesu tai patyliu ir jokiu dividendu nematem tik verkima kad lesu nera.... tegu issinesdina is centrinio pastato ir parduoda viesbuciui ir nuomuojasi kaip ir visos Lietuvos imones.
    Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ten ne pastatas, o fortifikuota pilis. Neįsivaizduoju, kam jiems tokio dydžio namas. Pakaktų išsinuomoti porą aukštų kuriam nors periferiniam verslo centre Vilniaus pakrašty.
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
    Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“: formuojasi naujas klanas?

    http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-klanas-813911
    Būtent, vyksta elementari kova dėl riebaus kąsnio (greičiau šėryklos). Niekas nieko sodinti net neketina.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“: formuojasi naujas klanas?

    http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-klanas-813911

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Iš kur čia tokia informacija dėl viešbučio?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    tame ir esme, cia super prabangus viesbutis galetu isikurt su tokiais vaizdais... ir senamiestis prie pat!
    Be abejo. Tik klausimas, ar yra rinka tokio dydžio aukštesnio segmento (4-5*) viešbučiui? Pastato bendras plotas, grubiai imant, turėtų būti 20000+ m2. Vos ne dvigubai didesnis už Lietuvos viešbutį, kuris dabar yra didžiausias Vilniuje. Tai gali būti keblu pritraukti investuotoją.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    tame ir esme, cia super prabangus viesbutis galetu isikurt su tokiais vaizdais... ir senamiestis prie pat!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Galėtų koks Kempinski nupirkti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    uk ofisai su mazai langu, susispiete zmones, pusrusiouse ... o cia mat prabanga ir dar dividendu nera...
    Ką tu išmanai. LG specelystai laikosi normatyvų ir tiksliai vykdo visas instrukcijas to the letter. Viskas zakonno.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    uk ofisai su mazai langu, susispiete zmones, pusrusiouse ... o cia mat prabanga ir dar dividendu nera...

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Situacija kažkuo primena kovą dėl "Herkules" viešbučio, aprašytą "Aukso veršyje"

    Komentuoti:

Working...
X