Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    tame ir esme, cia super prabangus viesbutis galetu isikurt su tokiais vaizdais... ir senamiestis prie pat!
    Pastatą parduoti, pinigus atiduoti į bendrą katilą (valstybės biudžetą), geležinkelius priversti mokėti už nuomą.
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Tegul gelezinkeliai pasistato 3 kartus mazesni su atviru isplanavimu prie stoties, kaip ir visame civilizuotame pasaulyje iskaitant vokietija.
    Visame civilizuotame pasaulyje, įskaitant Vokietiją, geležinkeliečiai turi teisę streikuoti, o Lietuvoje šita teisė iš jų yra atimta (todėl dividentus reikia palikti įmonei kaip kompensaciją).
    Paskutinis taisė Aleksio; 2017.05.30, 17:36.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.


    Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).
    Klausimas neatsakytas .. Kodel dividendu nera? kuo si imone isskirtine? VISUR SUMOKA KELEIVIS ARBA GYVENTOJIAI. Cia ne tarybu sajunga kai ekonomikos desniai neveike. pinigai LT NESPAUSDINAMI KOLKAS tad sumoka keileivis visa laik!




    Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
    Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?
    Taigi ziurekite koks viesbuciu statymo bumas? kad ir butus prabangius su tokiu vaizdu paverst si pastata...
    Tegul gelezinkeliai pasistato 3 kartus mazesni su atviru isplanavimu prie stoties, kaip ir visame civilizuotame pasaulyje iskaitant vokietija.

    Viesasis sektorius yra super neefekyvus Lietuvoje. Privatus verslas nutoles sviesmieciais nes konkurencija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Toliau lenda galai iš buvusio LG kromelio

    Permainų metas „Lietuvos geležinkeliuose“ atskleidžia senas paslaptis

    Beje, paskutiniu metu kaip tai aptilo buvusios LG kriminalinės administracijos advokatai ir teisintojai? Aūūū, kur jūs? Al1? Romai? Gal ką nors pridurtumėt ta tema?
    Pakaks čia pasakas sekti. Bet kur bedus pirštu į valstybinę, savivaldybių įmonę, valdišką įstaigą, organizaciją, ministeriją ir t.t., dar ne to galima iškapstyti. Nereikia iš LG daryti atpirkimo ožio.
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Anglijoje 0, nes isnomuotas ir moka dividendus. Vokietijoje nzn bet ES lesu irgi nera ir dividendai mokami nes valstybe turi 100 proc akciju na kaip ir visam civilizuotam pasaulyje. O Lietuvoj kiek gavo ES lesu tai patyliu ir jokiu dividendu nematem tik verkima kad lesu nera.... tegu issinesdina is centrinio pastato ir parduoda viesbuciui ir nuomuojasi kaip ir visos Lietuvos imones.
    Ir už viską sumoka keleiviai. D. Britanijoje brangiausios geležinkelių bilietų kainos ES. Bei krovinių vežėjai. Pelnas eina DB (taip, DB yra pagrindinis krovinių operatorius D. Britanijoje).

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ten ne pastatas, o fortifikuota pilis. Neįsivaizduoju, kam jiems tokio dydžio namas. Pakaktų išsinuomoti porą aukštų kuriam nors periferiniam verslo centre Vilniaus pakrašty.
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Pastatas nuo pat pradžių (pastatymo) buvo geležinkelių - iš pradžių vienas iš Polesės geležinkelių valdybos pastatų, vėliau lenkų Vilniaus direkcijos, vėliau TSRS Lietuvos geležinkelių, vėliau Pabaltijo Vilniaus skyriaus, ar kaip jis ten tada vadinosi. Po 1991 - Lietuvos geležinkelių.
    Vilniuje dar viešbučių per maža? O aš pasakyčiau, kad per daug. Esami neužpildomi. Nes kainos bukai per didelės. Nu, ir kur jūsų, nemieli liberalai, rinkos ranka?

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“: formuojasi naujas klanas?

    http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-klanas-813911
    Būtent, vyksta elementari kova dėl riebaus kąsnio (greičiau šėryklos). Niekas nieko sodinti net neketina.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“: formuojasi naujas klanas?

    http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-klanas-813911

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Iš kur čia tokia informacija dėl viešbučio?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    tame ir esme, cia super prabangus viesbutis galetu isikurt su tokiais vaizdais... ir senamiestis prie pat!
    Be abejo. Tik klausimas, ar yra rinka tokio dydžio aukštesnio segmento (4-5*) viešbučiui? Pastato bendras plotas, grubiai imant, turėtų būti 20000+ m2. Vos ne dvigubai didesnis už Lietuvos viešbutį, kuris dabar yra didžiausias Vilniuje. Tai gali būti keblu pritraukti investuotoją.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    tame ir esme, cia super prabangus viesbutis galetu isikurt su tokiais vaizdais... ir senamiestis prie pat!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Galėtų koks Kempinski nupirkti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    uk ofisai su mazai langu, susispiete zmones, pusrusiouse ... o cia mat prabanga ir dar dividendu nera...
    Ką tu išmanai. LG specelystai laikosi normatyvų ir tiksliai vykdo visas instrukcijas to the letter. Viskas zakonno.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    uk ofisai su mazai langu, susispiete zmones, pusrusiouse ... o cia mat prabanga ir dar dividendu nera...

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.
    Situacija kažkuo primena kovą dėl "Herkules" viešbučio, aprašytą "Aukso veršyje"

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tokio pastato naudojimas transporto kompanijos ofisams yra absoliučiai nepateisinamas
    Normalus pastatas - ne kažkoks tai šiuolaikinis "stikliukas".
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ypač turint omeny, kad bus nemažai atleidimų.
    Nereikės dirbti susispaudus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, taip - tau iš užsienio geriau matyti.
    Šiaip teko tame pastate daug kartų lankytis dar būnant vaikui. Dar tuomet tai darė didelį įspūdį. Tokio pastato naudojimas transporto kompanijos ofisams yra absoliučiai nepateisinamas ir tas klausimas tikriausiai bus keliamas dabartinės administracijos. Ypač turint omeny, kad bus nemažai atleidimų.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Keista kad to vilnieciai nemato.. Tas pastatas YRA PRABANGA! ir netinkamas ofisui.. ten gi viesbutis originaliai buvo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ten ne pastatas, o fortifikuota pilis. Neįsivaizduoju, kam jiems tokio dydžio namas. Pakaktų išsinuomoti porą aukštų kuriam nors periferiniam verslo centre Vilniaus pakrašty.
    Taip, taip - tau iš užsienio geriau matyti.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Neįsivaizduoju, kam jiems tokio dydžio namas.
    Giminėms sutalpinti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Anglijoje 0, nes isnomuotas ir moka dividendus. Vokietijoje nzn bet ES lesu irgi nera ir dividendai mokami nes valstybe turi 100 proc akciju na kaip ir visam civilizuotam pasaulyje. O Lietuvoj kiek gavo ES lesu tai patyliu ir jokiu dividendu nematem tik verkima kad lesu nera.... tegu issinesdina is centrinio pastato ir parduoda viesbuciui ir nuomuojasi kaip ir visos Lietuvos imones.
    Ten ne pastatas, o fortifikuota pilis. Neįsivaizduoju, kam jiems tokio dydžio namas. Pakaktų išsinuomoti porą aukštų kuriam nors periferiniam verslo centre Vilniaus pakrašty.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Blogiausiai, kad niekas nebus nubaustas, turtas neatimtas, nes taip parašyti įstatymai.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    O gi LT gelezinkeliai taip kele lietuvos uki.... Uz musu ir ES pinigus zinoma, nepamirso ir sau kisenes pasipildyt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Toliau lenda galai iš buvusio LG kromelio

    Permainų metas „Lietuvos geležinkeliuose“ atskleidžia senas paslaptis

    Nekilnojamojo turto konsultacijų įmonė „Newsec“ už „Lietuvos geležinkelių“ nekilnojamojo turto įvertinimą gavo 98 tūkst. eurų ir buvo vienintelis tai padaryti panoręs vidaus sandorį vykdžiusios geležinkelių dukterinės įmonės „Geležinkelių projektavimas“ subrangovas, paaiškėjo atskleidus anksčiau konfidencialia buvusios sutarties detales.

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=74758052
    Beje, paskutiniu metu kaip tai aptilo buvusios LG kriminalinės administracijos advokatai ir teisintojai? Aūūū, kur jūs? Al1? Romai? Gal ką nors pridurtumėt ta tema?

    Komentuoti:

Working...
X