Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Kuo pakeisti? Liberalais? Masiulis, čia tas, kuris kyšius ėmė? Visi jie vienodi, liberalai ar išsivertę komunistai... Visiems jiems tik babkės rūpi. Niekam nerūpi Lietuva. Tik dedasi, kad rūpi, iš tiesų savo skūra gelbėja ir gerbūvį kuriasi...
-
Principe reiktų tiesiog pakeisti bukus postsovietikus (Dailydka et al) į normalius žmones (Masiulis ar bent jau kažkas į tą pusę, turint omeny, kad tokių Masiulių Lietuvoje yra viso kokie penki). Tiesiog reikia pakeisti chronius nechroniais. Kol kas tai dar nepadaryta, bet aš tikuosi, kad pavyks.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšsiparduoti turtą ir jį nuomotis tai skaidrumas? Eilinis postų persidalinijas. Tiesiog nauja valdžia iš naujo dalinasi lovį. Nerūpi jai nei geležinkeliai, nei skaidrumas, nei tuo labiau keleiviai. Mažėja geležinkelių pelningumas? Pernai dirbo su nuostoliais? Tai gal LG kalta dėl valstybės politikos?
Komentuoti:
-
Išsiparduoti turtą ir jį nuomotis tai skaidrumas? Eilinis postų persidalinijas. Tiesiog nauja valdžia iš naujo dalinasi lovį. Nerūpi jai nei geležinkeliai, nei skaidrumas, nei tuo labiau keleiviai. Mažėja geležinkelių pelningumas? Pernai dirbo su nuostoliais? Tai gal LG kalta dėl valstybės politikos?
Komentuoti:
-
A|1 gal nezinau ar suprantate mane, as uz gelezinkelius, nes man jie patinka, bet as noriu kad butu maksimalus komfortas, skaidrumas, efektyvumas, vakarietiski darbo standartai, ir dividendai lietuvos gyventojams... na viskas kaip vakaruose...
Komentuoti:
-
Gal nori, kad tau tą pastatą atiduotų? Ir gal manai, kad 1200 telpa tame pastate? Kiek išeitinės kompensacijos kainuos, nepagalvojate?
Taigi, šiemet nuostolis gantuotas bus vien dėl išeitinių. Be to o kas gi privedė LG prie kritinės situacijos? Ar ne valstybės politika? Žinoma, politikanai nekalti, jie už nieką neatsako... Įdomu, kiek valstybė sutaupytų "atleidus" bent 5000 politikanų, t,y., įvedus diktatūrą?Per pastaruosius 5 metus pajamos krito 20 proc. Jei 2011 metais pelnas siekė 51,4 mln. eurų, tai 2016 metais fiksuotas 1,8 mln. nuostolis“
O jei visai rimtai, tai protingi reformatoriai įmonėje tokiais populistiniais pranešimais reformų nedaro ir įtampos įmonės viduje nekelia, viešindami nepopuliarius sprendimus ant visos šalies. Atleisti galima ir reikia, tik kitokiomis priemonėmis ir aplinkybėmis ir ne užsibrėžus kaip koks tūpas komunistas, kuo greičiau, nes ideologija smegenis sprogdina, ir neatsižvelgiant į padarinius...
Be to rašoma, kad kai kurias paslaugas pirks rinkoje, užuot patys tokią veiklą vykdę. Nu va, 300 etatų sumažės, užtat švogerių kišeninės firmos užsiveis, išsiplės esančios, kurios penėsis iš LG. O dar otkatai, otkatai konkursų metu... Kartojau ir kartosiu, kad viešieji pirkimai tik didina korupciją, o ne ją mažina. Čia apie stambesnes sumas. O maži viešieji pirkimai tik biurokratinė kliūtis, stabdis veikloje. Ir dar žada su tuo kovoti LG, kaip kad rašoma... Įdomu, kaip? Kai įstatymas jau priimtas ir jis tik sugriežtino reikalavimus. Ką anksčiau buvo galima pirkti derybų būdu, dabar reikės konkurso būdu...Paskutinis taisė Al1; 2017.06.09, 17:03.
Komentuoti:
-
O yra tema "Lietuvos geležinkeliai"? Parašykite čia arba PM. Tuomet šitą savo postą ištrinsiu. Nes nežinau kur dėti:
"
M. Bartuška teigė šiuo metu matantis penkis „Lietuvos geležinkelių“ prioritetus: būti geriausia komanda Lietuvoje, būti didžiausią naudą Lietuvos žmonėms kuriančia bendrove, būti viena iš penkių didžiausių krovinių vežėjų Europos Sąjungoje.Be to, bus siekiama, kad kelionės „Rail Baltica“ vyktų 240 kilometrų per valandą greičiu, o iš Vilniaus į pajūrį traukiniu būtų galima nuvykti greičiau nei per 3 valandas.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74892808
Komentuoti:
-
Na va , dar sukelt i nauja pastata prie gelezinkelio stoties... pagal straipsni tai ir elektrifikacija iki klaipedos prasides. Didziausia problema vis delto manau yra serviso kokybe! Ta reikia kuo skubiau keist.
Komentuoti:
-
Oi bus daug žviegimo ir kaukimo. Džiugu, kad pagaliau prieita prie realaus apsivalymo nuo purvo
„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja atleisti ketvirtadalį administracijos darbuotojų
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74892808
Maždaug 300 iš 1,2 tūkst. „Lietuvos geležinkelių“ administracijoje esančių etatų iki 2017 metų pabaigos turėtų išnykti, numatoma valstybės valdomos įmonės strateginių pokyčių programoje „LG efektas“.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74892808
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Į Lenkiją?
Tai koks dar saugumas? Kad naudoja rusiškas krovinių gabenimo valdymo, apskaitos ir organizavimo programas? Tai be jų nebus ir krovinių iš Rytų. O gal Ekspress-2 (ar 3, kokią ten versiją naudoja LG), jiems užkliuvo? O aš matau tik vieną - Vakarų kompanijos negali įeiti į rinką konkurencijos būdu, tai reikia politinių priemonių uždrausti konkurentus, kad būtų galima užimti rinką. Geležinkeliai čia nei pirmi, nei paskutiniai. Vakarų verslo rykliai visada ir visur taip elgiasi, kai negali paimti rinkos kitomis priemonėmis.
Paskutinis taisė Al1; 2017.06.08, 08:21.
Komentuoti:
-
Tai kokios tos sitemos? Tegul paviešina. Klub U? Tai ir toliau Lietuvos sienos neišvažiuosi... Tegul raminasi, bo geležinkelius prie bankroto prives. Gal dar ir bėgių plotis yra grėsmė Lietuvai?
Komentuoti:
-
Diskusija apie D.Britaniją pratęsiama temoje GB. Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Kad nereikėtų kas antros temos apie Lietuvos aktualijas kilnoti į Anglijos temas, dviem kolegoms iš Anglijos suteikiamas porą valandų poilsis nuo Lietuvos geležinkelių aktualijų.
Komentuoti:
-
Bilietų kainas būtų galima ir sumažinti, tik tegul Lietuvoje moka 0,2€ subsidijas už keleivio*kilometrą (kaip Vokietijoje). https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_t...lway_subsidiesParašė DeSadas Rodyti pranešimą
gerai tai kur babkes ir dividendai jei taaaaaaaiiiiiiiiiip gerai dirba
? ir bilietu kaina jau arteja prie vakaru europos.. o serviso nerasta..
Komentuoti:
-
Bliamba aš Jūsų chebra nesuprantu - pezat bile ką - privaaatizuooooti pelnaaaas paaajamos afeeerooos ... . Jums gal Estijos pavyzdį pateikti ar kaip ? Buvo privatizacija. Kuo baigėsi??? Priminti ar kaip ?
Komentuoti:
-
Prasti rezultatai?! LG pervežimų apimtys (tkm) yra apie 2 kartus mažiau nei PKP ir 5 kartus mažiau nei DB. O dabar palyginkite kiek geležinkelių yra Lietuvoje, ir kiek - Vokietijoje ar Lenkijoje.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąMan tas pastatas kaip lakmuso popierius, vizualiai labiausiai matomas indikuojantis apie isorine prabanga, bet prastus imones rezultatus!
Komentuoti:
-
Pastatas nieko nereiškia. Didesnis "efketyvumas" būtų iškelti stotį. Kiek ha žemės, kiek teritorijų būtų atlaisvinta miestui, kaip pakiltų aplinkinių teritorijų žemės ir NT kaina... Va kur "efektas" būtų... O jei dar ne tik Vilniuje, tai ohoho koks efektas būtų.
Galiu pasakyti tik viena, parazitai bankai visų pirma tegul išsikelia į kaimus iš miestų centrų. O ir turistams nėra ko miegoti vieną ar dvi naktis centre. Gali išsimiegoti ir kur nors Žirmūnuose ar Paneriuose...
Kas dėl veiklos efktyvumo, LG ir taip dirba efektyviai ir pelningai Lietuvos kontekste. Kitas dalykas, kad bendrai valstybės vykdoma politika tik sunkina ir blogina šią veiklą - t.y. autotransporto protekcija (net tiesiogiai LG sąskaita per kuro akcizą) nuo pat 1990 m., keleivinio VT politikos nebuvimas ir to pasekoje degradacija (geležinkeliai tai kaip dalis bendro VT), politika Rusijos atžvilgiu, ko pasekoje galimų pervežti krovinių kiekis nėra toks, koks galėtų būti.
Tuo labiau, kad Lietuva lieka nuošalyje būsimo Naujojo šilko kelio:
http://www.globalresearch.ca/wp-cont.../05/obor_3.jpgPaskutinis taisė Al1; 2017.06.01, 09:13.
Komentuoti:
-
Man tas pastatas kaip lakmuso popierius, vizualiai labiausiai matomas indikuojantis apie isorine prabanga, bet prastus imones rezultatus!
Kam tokioje vietoje jiems jo reikia ar padideja darbo efektyvumas?
Komentuoti:
-
Prikibti LG yra prie labai daug ko. Pastatas yra turbūt vienas menkiausių dalykų.Parašė R.D. Rodyti pranešimąČia chebra jau nebeturi prie ko prikibti, tai užkliuvo jiems istorinis pastatas.Paskutinis taisė John; 2017.06.07, 23:08.
Komentuoti:
-
kaip nekeista sutinku. Ka reiskia vykdo? cia gi toks slidus klausimas? Moka alga? bet gal darbuotojai mano kad per maza? yra ginciu taryba turbut.. bet jei sutarimo nera tada lieka tik streikuot, cia konstitucine teise!!!
Komentuoti:
Komentuoti: