Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Tyrimas: Estų valstybinės geležinkelių, logistikos įmonės žymiai padidino sankcionuotos naftos pervežimą legaliai jį peregistruojant. Estijos URM "nustebo" apie prekių pervežimą, bet apie sankcijas kolkas nesvarsto. Istorija kartojasi?
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...kcijoms-apeiti
Prieš tai naftą krovė LTG ir Klaipėdos Nafta.
Akivaizdu, kad jei jau dedam sankcijas jos turi būti Europinio masto ir be jokių landų, kitu atveju mes nieko nepasieksim, nebent suvaidinam teisuolius savo (konservatorių) vidaus rinkėjams, tuo pat metu nepasiekiant saugumo, ekonominių tikslų.Paskutinis taisė CWave; 2022.01.31, 22:32.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šimonytės pasakymus vertinu gan skeptiškai - ji turi labai aiškų politinį interesą parodyti, kad vyriausybė tvarkosi kompetetingai, nepaisant to, kad visa krizė ir buvo kilusi dėl teisinio ministerijų neraštingumo ir karingos komunikacijos.
Čia įžvelgiu ir kitą problemą - ar dėl vidinės politikos siekių mes neįteiksime dar vieno sverto putinui? Puikus New York times straipsnis lietuvių kalba šia tema: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/pa...oje-57-1635408Paskutinis taisė CWave; 2022.01.31, 19:03.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
15min.lt 2022.01.31
Premjerė: teisininkai yra įvertinę rizikas dėl sutarties su „Belaruskalij“ nutraukimo
„Ana pusė, be jokios abejonės, dėl visiškai suprantamų priežasčių ir grasins turbūt, ir gąsdins, sakys, kad kreipsis į visus pasaulio teisimus, arbitražus. Pagal tuos tarptautinius susitarimus ir dvišalius susitarimus, kurie numato tokią galimybę, mes negalime užkirsti kelio, bet teisininkai tas rizikas yra pakankamai gerai įvertinę“, – kalbėjo premjerė. (...)
„Manau, kad pagrindinė problema yra reputacijos klausimas valstybės kontroliuojamai įmonei ir tikimybės atsidurti mūsų strateginio partnerio sankcionuojamų įmonių sąraše“, – pridūrė ji.
http://www.15min.lt/m/id/aktualu/lie...imo-56-1635412
Komentuoti:
-
Belaruskalij trąšų pervežimo į uostą klausimai, deja, 90% yra politiniai ir gal 10% susiję su transportu.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąAr tikrai reikėjo sugretinti du dalykus apie kas liečia krovinių srautų informaciją ir kas liečia sankcijas į tiktai politinę visuomenės temą, kai jie buvo protingai išskirti iki to?..
Geriau apie tą problemą diskutuoti vienoje vietoje.
Nors gali būti kad po vasario 1-osios problemos bus ne išspręstos, o tik prasidės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Belaruskalij“ skundžia Vyriausybės sprendimą dėl sutarties su „Lietuvos geležinkeliais“ nutraukimo
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ais-nutraukimo
Vilniaus apygardos administracinio teismo atstovas Audris Kutrevičius BNS patvirtino, kad skundas gautas penktadienį.
Komentuoti:
-
Ar tikrai reikėjo sugretinti du dalykus apie kas liečia krovinių srautų informaciją ir kas liečia sankcijas į tiktai politinę visuomenės temą, kai jie buvo protingai išskirti iki to?..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lrytas 2022.01.26
Trys Baltarusijos bendrovės liko tuščiomis – „Lietuvos geležinkeliai“ nepatenkino jų prašymų vežti kalio trąšas
www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...rasas-22185233
BNS 2022.01.26
G.Landsbergis: rizikos dėl baltarusiškų trąšų tranzito „išravėtos“
http://www.15min.lt/m/id/verslas/ben...os-663-1633414
Komentuoti:
-
Pasirašytas sutartis reikia vykdyti, bet visų pirma - mokėti jas sudaryti.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Prasideda rūri rūri ...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Praėjusią savaitę LTG gavo kitų trijų Baltarusijos bendrovių prašymus vežti „Belaruskalij“ trąšas. Juos pateikė Baltarusijos valstybės valdoma viena didžiausių šalies ekspeditorių „Belintertrans“, „Belkali-Migao“, kurią „Belaruskalij“ įkūrė kartu su Kinijos įmone „Migao Corporation Ltd“, ir „Belaruskalij“ antrinė trąšų eksporto bendrovė „Belorusskaja kalinaja kompanija“ (BKK) – pastaroji norėjo vežti jau nuo sausio 24 dienos.
Visos jos kartu prašo vežti maždaug tiek trąšų, kiek per mėnesį įprastai gabena „Belaruskalij“ – apie 1 mln. tonų, BNS pranešė LTG.
Dėl visų trijų prašymų LTG kreipėsi į vyriausybinę strateginių įmonių sandorius tikrinančią komisiją.„Baltarusijos bendrovė nurodo, kad tuo atveju, jeigu LTG pažeistų sutartį, ji pasilieka sau teisę reikalauti visiško patirtų nuostolių, įskaitant ir tiesioginius nuostolius, ir galimas kompensacijas tiesioginiams bei netiesioginiams partneriams visose pasaulio šalyse, ir negautų pajamų atlyginimo. Apie tai, kokio dydžio ieškinius ir kur teiktų, rašte neužsimenama“, – komentare BNS nurodė LTG.
Komentuoti:
-
LRT 2022.01.19
„Lietuvos geležinkeliai“ informavo „Belaruskalij“ apie Vyriausybės nutarimą,
Geležinkeliai patvirtinti paraiškas už vasarį
BNS 2021.01.21„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) oficialiu raštu informavo Baltarusijos bendrovę „Belaruskalij“ apie Vyriausybės nutarimą nuo vasario 1 d. bendrovių turimą sutartį pripažinti negaliojančia. Oficialus raštas Baltarusijos bendrovei buvo išsiųstas pirmadienį, sausio 17 d.
LTG, atsižvelgdami į Vyriausybės nutarimą, kartu su išsiųstu raštu „Belaruskalij“ pateikė tiek nutarimo kopiją, tiek ir Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos išvadą. (...)
Kaip rodo LTG atlikta teisinės aplinkos ir pasaulinės trąšų rinkos analizė, norint sukurti tvirtą teisinį kelią, padėsiantį visiškai sustabdyti trąšų tranzitą per Lietuvą, reikalingi ir tolimesni žingsniai. Kadangi į „LTG Cargo“ dar galėtų kreiptis kitos bendrovės, kurios nėra įtrauktos į sankcijų sąrašus, bendrovė turėtų turėti teisinius argumentus atsisakyti gabenti tokį krovinį. Taip pat baltarusiškas trąšas per Lietuvą gali pretenduoti gabenti kiti vežėjai.
http://www.lrt.lt/naujienos/verslas/...skas-uz-vasari
Trys Baltarusijos kompanijos prašo „Lietuvos geležinkelių“ vežti kalio trąšas,
Įmonė kreipėsi į komisiją
Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupei nuo vasario 1-osios nutraukiant sutartį su į JAV sankcijų sąrašus įtraukta viena didžiausių pasaulyje kalio trąšų gamintojų ir eksportuotojų „Belaruskalij“, LTG pranešė gavusi trijų nesankcionuotų Baltarusijos bendrovių prašymus vežti šias trąšas. (...)
„Belaruskalij“ antrinė bendrovė „Belorusskaja kalijnaja kompanija“ (BKK) prašo pasirašyti sutartį dėl kalio trąšų vežimo geležinkeliu per Lietuvą nuo sausio 24 dienos – prašymą ji argumentuoja poreikiu įvykdyti įsipareigojimus dėl trąšų pardavimo per Klaipėdos uostą.
Dėl trąšų vežimo per Lietuvą taip pat kreipėsi kompanijos „Belintertrans“ ir „Belkalij-Migao“. Pirmoji jau yra pateikusi ir paraiškas dėl krovinių vežimo.
„Norint atmesti bendrovių prašymus ir taip stabdyti baltarusiškų kalio trąšų tranzitą per Lietuvą, LTG reikalingas teisinis pagrindas. Tai svarbu siekiant suvaldyti iš skirtingų Lietuvos ir tarptautinių teisės aktų bei daugiašalių susitarimų kylančias rizikas, kurios gali virsti ieškiniais tiek LTG, tiek ir valstybei, jei bus atsisakyta sudaryti susitarimus dėl trąšų vežimo be tvirto teisinio pagrindo, – rašoma LTG pranešime.
www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=89263253
Komentuoti:
-
Rusijai kadaise Kaikaris nepaėjo. Dabar turbūt Linkedine ieško bendrų draugų su Vizbaru.Parašė Dundorfas Rodyti pranešimąAš manau draugai iš saulėtosios Rusijos jau studijuoja "case study" kaip paveikti viešają nuomonę, grindžiant ekonomine nauda
Komentuoti:
-
Kam čia tuos case study rašyt, jei pavaldinio vagonus su trąšomis gali paskaičiuot, dardančius per kovotojų su režimais teritoriją.
Komentuoti:
-
Aš manau draugai iš saulėtosios Rusijos jau studijuoja "case study" kaip paveikti viešają nuomonę, grindžiant ekonomine nauda
Komentuoti:
-
Tai gaunasi, kad realiai nukentėsim tik mes (LG su uostu)?Parašė Galys Rodyti pranešimą
Na tai jei Yara nustoja pirkti baltarusišką kalį, tai lieka rusiškas. Rusiško niekas per Klaipėda neveš, veš per Ru uostus, tai greičiausiai ir baltarusiškas kalis važiuos į Rusiją, o ten niekas nieko nebeatseks ir nenorės atsekti. Tad greičiausiai norvegai tiesiog toliau pirks tą patį baltarusišką kalį tik jis oficialiai bus rusiškas. Kažkiek aišku išaugs savikaina, bet norvegų produkcijos niekas ir neperka dėl to, kad pigi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na tai jei Yara nustoja pirkti baltarusišką kalį, tai lieka rusiškas. Rusiško niekas per Klaipėda neveš, veš per Ru uostus, tai greičiausiai ir baltarusiškas kalis važiuos į Rusiją, o ten niekas nieko nebeatseks ir nenorės atsekti. Tad greičiausiai norvegai tiesiog toliau pirks tą patį baltarusišką kalį tik jis oficialiai bus rusiškas. Kažkiek aišku išaugs savikaina, bet norvegų produkcijos niekas ir neperka dėl to, kad pigi.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nesustos, nes kalio trašų paklausa didžiulė, o gamintojų ne tiek ir daug, aišku, Uralkali dalį rinkos dabar nusigriebs, bus didžiulė Lietuvos diplomatijos pergalė, kai geležinkeliai neteks milijonų Eur pajamų, o trąšų rinką iš Batkos perims Putinas.Paskutinis taisė Galys; 2022.01.12, 13:27.
Komentuoti:
-
Nesustos, nes kalio trašų paklausa didžiulė, o gamintojų ne tiek ir daug, aišku, Uralkali dalį rinkos dabar nusigriebs, bus didžiulė Lietuvos diplomatijos pergalė, kai geležinkeliai neteks milijonų Eur pajamų, o trąšų rinką iš Batkos perims Putinas.Parašė Galys Rodyti pranešimą
Ne vien LT politikų galvose. Jei norvegai nebepirks, klausimas ar tas trąšų tranzitas per LT savaime nesustos.Paskutinis taisė Lettered; 2022.01.12, 13:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne vien LT politikų galvose. Jei norvegai nebepirks, klausimas ar tas trąšų tranzitas per LT savaime nesustos.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad nėra jokių banų, kaip ir su trašomis, JAV banai tik mūsų politikų (tiksliau konservatorių) galvose.
Norvegijos trąšų gamybos milžinė „Yara“ pirmadienį pranešė pradėsianti mažinti kalio trąšų pirkimus iš Baltarusijos, atsižvelgdama į sankcijų poveikį tiekimo grandinėms.
Skaitykite daugiau: https://www.alfa.lt/verslas/verslo-n...usijos/242495/Paskutinis taisė Galys; 2022.01.12, 12:26.
Komentuoti:
Komentuoti: