Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė CWave Rodyti pranešimą

    Nebūtinai kyšiai - teisiškai teisingai sutvarkyti dokumentai praleidžia galimybes ir toliau vežti. Beje, tik pastebėsiu, kad net paskelbus apie šią schemą Estai neliko nubausti JAV ar ES, panašu, kad viskas yra legalu.

    Ar viskas yra teisinga - kitas klausimas. Bet tas pats klausimas galioja ir mums kai mes nustekenam valstybines strategines įmones neturint aiškaus tikslo ar siekiamo efekto. Silpninant Lietuvą netampam stipresni užsienio priešų akivaizdoje, kad ir kaip bepažiūrėsi.
    Na jeigu vienos prekės yra specialiai klaidingai įforminamos kaip kitos prekės tai negali būti teisiškai tvarkingai sutvarkyti.

    Komentuoti:


  • CWave
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu neslepi kad elgiesi blogai tai nereiškia kad elgiesi gerai.


    Na tai čia muitinė turėtu už tokį apgaudinėjimą iškarto nubausti, bet matyt geri kyšiai ten vaikšto.

    Nebūtinai kyšiai - teisiškai teisingai sutvarkyti dokumentai praleidžia galimybes ir toliau vežti. Beje, tik pastebėsiu, kad net paskelbus apie šią schemą Estai neliko nubausti JAV ar ES, panašu, kad viskas yra legalu.

    Ar viskas yra teisinga - kitas klausimas. Bet tas pats klausimas galioja ir mums kai mes nustekenam valstybines strategines įmones neturint aiškaus tikslo ar siekiamo efekto. Silpninant Lietuvą netampam stipresni užsienio priešų akivaizdoje, kad ir kaip bepažiūrėsi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Estai niekada ir neslėpė, kad stovi eilėje prie baltarusiškų krovinių.
    Jeigu neslepi kad elgiesi blogai tai nereiškia kad elgiesi gerai.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Aprašyta, kaip Estija apeina Gudijai taikomas sankcijas naftos produktams. Ten tris kartus išaugo naftos produktų krovos uostuose apimtys (kažkada kroviniai važiavo į Klaipėdą). Vietoj kombinuotos nomenklatūros (KN) kodo 2707 (mazutas, benzinas, dyzelinis kuras, žibalas) naudojamas KN 2710 (tepalai, benzinas ir pan.).
    Na tai čia muitinė turėtu už tokį apgaudinėjimą iškarto nubausti, bet matyt geri kyšiai ten vaikšto.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vasario 1 d. sustojus kalio trąšų tranzitui LTG pasikeis finansinė situacija.
    Netrukus prasideda kitas eskalacijos ir LTG problemų etapas. Gudija gali apriboti krovininių traukinių eismą iš Lietuvos ir kas svarbiau - į Lietuvą.

    BELTA.by 2022.02.01
    Головченко о прекращении Литвой транзита белорусского калия: ответные меры будут жесткими
    Gudijos premjeras Haloučanka apie baltarusiskų kalio trąšų tranzitą: bus taikomos griežtos atsakomosios priemonės
    RUS: http://www.belta.by/economics/view/g...e-482345-2022/
    ENG: https://eng.belta.by/economics/view/...h-147388-2022/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Aprašyta, kaip Estija apeina Gudijai taikomas sankcijas naftos produktams. Ten tris kartus išaugo naftos produktų krovos uostuose apimtys (kažkada kroviniai važiavo į Klaipėdą). Vietoj kombinuotos nomenklatūros (KN) kodo 2707 (mazutas, benzinas, dyzelinis kuras, žibalas) naudojamas KN 2710 (tepalai, benzinas ir pan.).

    Belsat.eu 2022.02.01
    Как Беларусь обходит санкции с помощью партнеров олигарха Воробья
    Kaip Gudija apeina sankcijas su oligarcho Vorobiejaus partnerių pagalba
    За минувший год поставки белорусских нефтепродуктов через Эстонию выросли почти в три раза. В условиях западных санкций это было невозможно без манипуляций с товарными кодами. Конечными бенефициарами данной схемы стали люди, связанные с белорусским бизнесменом Николаем Воробьем.
    (...)
    Хотя надо оговориться, что санкциям подверглись ключевые категории нефтепродуктов: бензин, дизель, керосин, мазут. Их классифицируют под товарным кодом 2710. Из данных, которые расследователи получили от Евростата, видно, что уже в июле экспорт нефтепродуктов из Беларуси в ЕС резко сократился.
    Но одновременно с этим падением случилось «экспортное чудо». Еще до введения санкций стали стремительно расти поставки в ЕС нефтепродуктов под кодом 2707, который включает, например, масла, бензол, толуол, ксилол, нафталин и прочие, которые не попадают по западные ограничения.

    https://belsat.eu/ru/news/01-02-2022...garha-vorobya/

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

    na tai mirtina uostui tikrai nebus kas kitka laukia uosto imones, nemaza dalis speju uzsilenks o uostas vis vien kazkiek kraus lietuvisku kroviniu....tiesiog klaipedos uostas taps tokiu kokiu buvo prieskariu, grynai lietuvisku uosteliu....kraunantis 10-12 mln tonu, o dali krantiniu bus galima uzstatyti gyvenamaisiais namais, svartuot jachtas ir katerius. Greiciausiai klaipeda jau niekada tokiu apimciu nebekraus kokias krove iki 2022....kaip sakant viskam ateina galas...o del nestabilumo valstybeje verslas reaguoja paprastai arba is vis neinvestuoja arba issikelineja ten kur stabilu....o del marzu...klaipeda ner vienintelis uostas baltijos juroje..cia bus brangiau kraut kroviniai pasuks i ryga ar lenkijos uostus.....lt grudai sekmingai kraunami rygoje ...taip kad atrodo lt valdzia savo rankomis uzlenks vieninteli lietuvos uosta o su juo ir lt gelezinkelius.
    Uoste tik trečdalis krovinių yra iš Baltarusijos. Žinant kad visų baltarusiškų krovinių tikrai neblokuos, tai uosto krovos kritimas bus mažesnis nei 30%. Sunkiausia bus Birių krovinių terminalui ir Klaipėdos naftai, visos kitos įmonės atsities. Gal ir gerai, kad įvyks trašų krovos sumažėjimas, gal pagaliau pavyks išspirti Klasco iš miesto.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Parašė perfect Rodyti pranešimą

    nesiimsiu spręsti kokias pasekmes turės uostui įtampa su kinija ir baltarusija, bet estijos pavyzdys rodo, kad net rusijai sustabdžius didžiąją dalį krovinių srauto per estijos uostus, pastarieji nebankrutavo. žinoma, jų krova gal ir siekia pusę to, kas buvo iki tol. Tai yra skausminga, bet ne mirtina. Versle juk visada yra taip, kad marža didesnė ten, kur yra didesnis nestabilumas ir rizika. Stabilus laikotarpis baigėsi, dabar reikia galvoti apie kitą verslo planą.
    na tai mirtina uostui tikrai nebus kas kitka laukia uosto imones, nemaza dalis speju uzsilenks o uostas vis vien kazkiek kraus lietuvisku kroviniu....tiesiog klaipedos uostas taps tokiu kokiu buvo prieskariu, grynai lietuvisku uosteliu....kraunantis 10-12 mln tonu, o dali krantiniu bus galima uzstatyti gyvenamaisiais namais, svartuot jachtas ir katerius. Greiciausiai klaipeda jau niekada tokiu apimciu nebekraus kokias krove iki 2022....kaip sakant viskam ateina galas...o del nestabilumo valstybeje verslas reaguoja paprastai arba is vis neinvestuoja arba issikelineja ten kur stabilu....o del marzu...klaipeda ner vienintelis uostas baltijos juroje..cia bus brangiau kraut kroviniai pasuks i ryga ar lenkijos uostus.....lt grudai sekmingai kraunami rygoje ...taip kad atrodo lt valdzia savo rankomis uzlenks vieninteli lietuvos uosta o su juo ir lt gelezinkelius.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Eestai nettalyvaujä tuurnüü liettuuvüü karõssä su puulpaašais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė CWave Rodyti pranešimą
    Puikus New York times straipsnis lietuvių kalba šia tema: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/pa...oje-57-1635408
    Ten ribotas turinys prenumeratoriams.

    Originalas
    NYT Jan 30 2022
    Obscure but Crucial Commodity Fuels Geopolitical Tussle in Eastern Europe
    ​​​​​​http://www.nytimes.com/2022/01/30/wo...us-potash.html

    Komentuoti:


  • CWave
    replied
    Koks mūsų tikslas? Sustiprinti Lietuvos saugumą.
    Kaip tai daroma? Stiprinant valstybę, silpninant rytų (lukašenka, putinas) diktatūras.
    Ar vienašalės sankcijos tokį tikslą pasiekia? Ne, sankcijos nedraudžia ES/RU ir toliau prekiauti su Belaruskalij.
    Kokios pasėkmės LT įsivedus sankcijas? Režimas ir toliau pardavinėja trąšas ES valstybėm, galimybė vežti krovinius per LV/EE išlieka, Lietuva netenka biudžeto įplaukų, strateginės valstybinės įmonės praranda žymias pajamas, padidėja našta mokesčių mokėtojams.

    Mes šioje situacijoje tikrai galime pasirodyti teisingi, bet tikrai nesame išmintingi.
    Paskutinis taisė CWave; 2022.02.01, 11:23.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tai tada reikia nuimt apskritai bet kokias sankcijas, nes režimas gi nebūtinai sušvelnės. Aš ir klausiu, kam tokie cirkai reikalingi, jei jų niekas nesilaiko?
    Tai čia jau reiktų klausti mūsų vyriausybės narių, kodėl jie tą cirką daro. Turbūt įsivaizduoja, kad LT nutraukus trašų tranzitą Batka žlugs.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tai tada reikia nuimt apskritai bet kokias sankcijas, nes režimas gi nebūtinai sušvelnės. Aš ir klausiu, kam tokie cirkai reikalingi, jei jų niekas nesilaiko?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Padės ir sau ir Lukašenkai. Nes skirtumas vistik yra, jeigu veža per Estiją.
    O jeigu estai Batkai nepadėtų ir jis prašytų Putino pagalbos, kad perimtų koks nors Rusijos uostas trašų eksportą ar užsilenkus Belaruskali eilinės paskolos pritrūkus pinigų, manot režimas sušvelnėtų?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Padės ir sau ir Lukašenkai. Nes skirtumas vistik yra, jeigu veža per Estiją.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Bet padės Lukašenkos režimui. Padėt Lukašenkai yra gerai?
    Padės sau. Jei net ES netaiko sankcijų, manot vienašališkos Lietuvos vyriausybės sankcijos išvers Batką?
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.02.01, 10:36.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kur čia matote debiliškus veiksmus? Labai logiški ir pragmatiški estų veiksmai, leis merdinčiam savo uostui ir krovinių pervežimui geležinkeliais uždirba nemažai pajamų.
    Bet padės Lukašenkos režimui. Padėt Lukašenkai yra gerai?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kur čia matote debiliškus veiksmus?
    Sankcionuotos naftos vežimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, estai kalti dėl debilų estų geležinkelių veksmų.
    Kur čia matote debiliškus veiksmus? Debilai tai gal nebent tik mes (tiksliau vyriausybė) pjaudami šaką, ant kurios sėdim. O estų labai logiški ir pragmatiški veiksmai, leis merdinčiam savo uostui ir krovinių pervežimui geležinkeliais uždirbti nemažai pajamų, nes ES jokių sankcijų trašų vežimui nėra.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.02.01, 10:33.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tai velniam tada dainuot apie kažkokias sankcijas Lukašenkai, jei jų niekas nesilaiko. Atvirkščiai, dar ir mušasi dėl Lukašenkos krovinių. Dainuoja ir lietuviai ir estai taip pat.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Estai niekada ir neslėpė, kad stovi eilėje prie baltarusiškų krovinių.

    Komentuoti:

Working...
X