Parašė CWave
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Na jeigu vienos prekės yra specialiai klaidingai įforminamos kaip kitos prekės tai negali būti teisiškai tvarkingai sutvarkyti.
-
Nebūtinai kyšiai - teisiškai teisingai sutvarkyti dokumentai praleidžia galimybes ir toliau vežti. Beje, tik pastebėsiu, kad net paskelbus apie šią schemą Estai neliko nubausti JAV ar ES, panašu, kad viskas yra legalu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu neslepi kad elgiesi blogai tai nereiškia kad elgiesi gerai.
Na tai čia muitinė turėtu už tokį apgaudinėjimą iškarto nubausti, bet matyt geri kyšiai ten vaikšto.
Ar viskas yra teisinga - kitas klausimas. Bet tas pats klausimas galioja ir mums kai mes nustekenam valstybines strategines įmones neturint aiškaus tikslo ar siekiamo efekto. Silpninant Lietuvą netampam stipresni užsienio priešų akivaizdoje, kad ir kaip bepažiūrėsi.
Komentuoti:
-
Jeigu neslepi kad elgiesi blogai tai nereiškia kad elgiesi gerai.Parašė Tomas Rodyti pranešimąEstai niekada ir neslėpė, kad stovi eilėje prie baltarusiškų krovinių.
Na tai čia muitinė turėtu už tokį apgaudinėjimą iškarto nubausti, bet matyt geri kyšiai ten vaikšto.Parašė Romas Rodyti pranešimąAprašyta, kaip Estija apeina Gudijai taikomas sankcijas naftos produktams. Ten tris kartus išaugo naftos produktų krovos uostuose apimtys (kažkada kroviniai važiavo į Klaipėdą). Vietoj kombinuotos nomenklatūros (KN) kodo 2707 (mazutas, benzinas, dyzelinis kuras, žibalas) naudojamas KN 2710 (tepalai, benzinas ir pan.).
Komentuoti:
-
Vasario 1 d. sustojus kalio trąšų tranzitui LTG pasikeis finansinė situacija.
Netrukus prasideda kitas eskalacijos ir LTG problemų etapas. Gudija gali apriboti krovininių traukinių eismą iš Lietuvos ir kas svarbiau - į Lietuvą.
BELTA.by 2022.02.01
Головченко о прекращении Литвой транзита белорусского калия: ответные меры будут жесткими
Gudijos premjeras Haloučanka apie baltarusiskų kalio trąšų tranzitą: bus taikomos griežtos atsakomosios priemonės
RUS: http://www.belta.by/economics/view/g...e-482345-2022/
ENG: https://eng.belta.by/economics/view/...h-147388-2022/
Komentuoti:
-
Aprašyta, kaip Estija apeina Gudijai taikomas sankcijas naftos produktams. Ten tris kartus išaugo naftos produktų krovos uostuose apimtys (kažkada kroviniai važiavo į Klaipėdą). Vietoj kombinuotos nomenklatūros (KN) kodo 2707 (mazutas, benzinas, dyzelinis kuras, žibalas) naudojamas KN 2710 (tepalai, benzinas ir pan.).
Belsat.eu 2022.02.01
Как Беларусь обходит санкции с помощью партнеров олигарха Воробья
Kaip Gudija apeina sankcijas su oligarcho Vorobiejaus partnerių pagalba
За минувший год поставки белорусских нефтепродуктов через Эстонию выросли почти в три раза. В условиях западных санкций это было невозможно без манипуляций с товарными кодами. Конечными бенефициарами данной схемы стали люди, связанные с белорусским бизнесменом Николаем Воробьем.
(...)
Хотя надо оговориться, что санкциям подверглись ключевые категории нефтепродуктов: бензин, дизель, керосин, мазут. Их классифицируют под товарным кодом 2710. Из данных, которые расследователи получили от Евростата, видно, что уже в июле экспорт нефтепродуктов из Беларуси в ЕС резко сократился.
Но одновременно с этим падением случилось «экспортное чудо». Еще до введения санкций стали стремительно расти поставки в ЕС нефтепродуктов под кодом 2707, который включает, например, масла, бензол, толуол, ксилол, нафталин и прочие, которые не попадают по западные ограничения.
https://belsat.eu/ru/news/01-02-2022...garha-vorobya/
Komentuoti:
-
Uoste tik trečdalis krovinių yra iš Baltarusijos. Žinant kad visų baltarusiškų krovinių tikrai neblokuos, tai uosto krovos kritimas bus mažesnis nei 30%. Sunkiausia bus Birių krovinių terminalui ir Klaipėdos naftai, visos kitos įmonės atsities. Gal ir gerai, kad įvyks trašų krovos sumažėjimas, gal pagaliau pavyks išspirti Klasco iš miesto.Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
na tai mirtina uostui tikrai nebus kas kitka laukia uosto imones, nemaza dalis speju uzsilenks o uostas vis vien kazkiek kraus lietuvisku kroviniu....tiesiog klaipedos uostas taps tokiu kokiu buvo prieskariu, grynai lietuvisku uosteliu....kraunantis 10-12 mln tonu, o dali krantiniu bus galima uzstatyti gyvenamaisiais namais, svartuot jachtas ir katerius. Greiciausiai klaipeda jau niekada tokiu apimciu nebekraus kokias krove iki 2022....kaip sakant viskam ateina galas...o del nestabilumo valstybeje verslas reaguoja paprastai arba is vis neinvestuoja arba issikelineja ten kur stabilu....o del marzu...klaipeda ner vienintelis uostas baltijos juroje..cia bus brangiau kraut kroviniai pasuks i ryga ar lenkijos uostus.....lt grudai sekmingai kraunami rygoje ...taip kad atrodo lt valdzia savo rankomis uzlenks vieninteli lietuvos uosta o su juo ir lt gelezinkelius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
na tai mirtina uostui tikrai nebus kas kitka laukia uosto imones, nemaza dalis speju uzsilenks o uostas vis vien kazkiek kraus lietuvisku kroviniu....tiesiog klaipedos uostas taps tokiu kokiu buvo prieskariu, grynai lietuvisku uosteliu....kraunantis 10-12 mln tonu, o dali krantiniu bus galima uzstatyti gyvenamaisiais namais, svartuot jachtas ir katerius. Greiciausiai klaipeda jau niekada tokiu apimciu nebekraus kokias krove iki 2022....kaip sakant viskam ateina galas...o del nestabilumo valstybeje verslas reaguoja paprastai arba is vis neinvestuoja arba issikelineja ten kur stabilu....o del marzu...klaipeda ner vienintelis uostas baltijos juroje..cia bus brangiau kraut kroviniai pasuks i ryga ar lenkijos uostus.....lt grudai sekmingai kraunami rygoje ...taip kad atrodo lt valdzia savo rankomis uzlenks vieninteli lietuvos uosta o su juo ir lt gelezinkelius.Parašė perfect Rodyti pranešimą
nesiimsiu spręsti kokias pasekmes turės uostui įtampa su kinija ir baltarusija, bet estijos pavyzdys rodo, kad net rusijai sustabdžius didžiąją dalį krovinių srauto per estijos uostus, pastarieji nebankrutavo. žinoma, jų krova gal ir siekia pusę to, kas buvo iki tol. Tai yra skausminga, bet ne mirtina. Versle juk visada yra taip, kad marža didesnė ten, kur yra didesnis nestabilumas ir rizika. Stabilus laikotarpis baigėsi, dabar reikia galvoti apie kitą verslo planą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten ribotas turinys prenumeratoriams.Parašė CWave Rodyti pranešimąPuikus New York times straipsnis lietuvių kalba šia tema: https://www.15min.lt/m/id/aktualu/pa...oje-57-1635408
Originalas
NYT Jan 30 2022
Obscure but Crucial Commodity Fuels Geopolitical Tussle in Eastern Europe
http://www.nytimes.com/2022/01/30/wo...us-potash.html
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Koks mūsų tikslas? Sustiprinti Lietuvos saugumą.
Kaip tai daroma? Stiprinant valstybę, silpninant rytų (lukašenka, putinas) diktatūras.
Ar vienašalės sankcijos tokį tikslą pasiekia? Ne, sankcijos nedraudžia ES/RU ir toliau prekiauti su Belaruskalij.
Kokios pasėkmės LT įsivedus sankcijas? Režimas ir toliau pardavinėja trąšas ES valstybėm, galimybė vežti krovinius per LV/EE išlieka, Lietuva netenka biudžeto įplaukų, strateginės valstybinės įmonės praranda žymias pajamas, padidėja našta mokesčių mokėtojams.
Mes šioje situacijoje tikrai galime pasirodyti teisingi, bet tikrai nesame išmintingi.Paskutinis taisė CWave; 2022.02.01, 11:23.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia jau reiktų klausti mūsų vyriausybės narių, kodėl jie tą cirką daro. Turbūt įsivaizduoja, kad LT nutraukus trašų tranzitą Batka žlugs.Parašė VNS Rodyti pranešimąTai tada reikia nuimt apskritai bet kokias sankcijas, nes režimas gi nebūtinai sušvelnės. Aš ir klausiu, kam tokie cirkai reikalingi, jei jų niekas nesilaiko?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai tada reikia nuimt apskritai bet kokias sankcijas, nes režimas gi nebūtinai sušvelnės. Aš ir klausiu, kam tokie cirkai reikalingi, jei jų niekas nesilaiko?
Komentuoti:
-
O jeigu estai Batkai nepadėtų ir jis prašytų Putino pagalbos, kad perimtų koks nors Rusijos uostas trašų eksportą ar užsilenkus Belaruskali eilinės paskolos pritrūkus pinigų, manot režimas sušvelnėtų?Parašė VNS Rodyti pranešimąPadės ir sau ir Lukašenkai. Nes skirtumas vistik yra, jeigu veža per Estiją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Padės ir sau ir Lukašenkai. Nes skirtumas vistik yra, jeigu veža per Estiją.
Komentuoti:
-
Padės sau. Jei net ES netaiko sankcijų, manot vienašališkos Lietuvos vyriausybės sankcijos išvers Batką?Parašė VNS Rodyti pranešimą
Bet padės Lukašenkos režimui. Padėt Lukašenkai yra gerai?
Paskutinis taisė Lettered; 2022.02.01, 10:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet padės Lukašenkos režimui. Padėt Lukašenkai yra gerai?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kur čia matote debiliškus veiksmus? Labai logiški ir pragmatiški estų veiksmai, leis merdinčiam savo uostui ir krovinių pervežimui geležinkeliais uždirba nemažai pajamų.
Komentuoti:
-
Sankcionuotos naftos vežimas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kur čia matote debiliškus veiksmus?
Komentuoti:
-
Kur čia matote debiliškus veiksmus? Debilai tai gal nebent tik mes (tiksliau vyriausybė) pjaudami šaką, ant kurios sėdim. O estų labai logiški ir pragmatiški veiksmai, leis merdinčiam savo uostui ir krovinių pervežimui geležinkeliais uždirbti nemažai pajamų, nes ES jokių sankcijų trašų vežimui nėra.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip, estai kalti dėl debilų estų geležinkelių veksmų.
Paskutinis taisė Lettered; 2022.02.01, 10:33.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai velniam tada dainuot apie kažkokias sankcijas Lukašenkai, jei jų niekas nesilaiko. Atvirkščiai, dar ir mušasi dėl Lukašenkos krovinių. Dainuoja ir lietuviai ir estai taip pat.
Komentuoti:
Komentuoti: