Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš seniau irgi taip naiviai galvojau, bet faktai bado akis, visi tie nauji keleiviniai traukiniai pirkti dar prie Dailydkos, uždarbis iš krovinių tik pernai baigėsi, bet nieko nebuvo daroma. Loviu kaip buvo taip ir liko, tik tiek, kad seniau bent patys geležinkeliai ir keleivių vežimas dar kažkam rupėjo ir buvo vadybiniai sugebėjai vystyti.
    Dar vienas dalykas, kad tiek latviai, tiek estai pamažu didina traukinių greitį iki 140-160km/h pagrindiniuose ruožuose arba bent jau turi aiškius planus tai daryti. LTG prie Dailydkos apie tai irgi kartais užsimindavo. Dabar LTG apie tai ne tik nieko nebekalba, bet net ir tiesiogiai paklausus visaip išsisukinėja, o išgauti konkretų atsakymą dėl greičio didinimo yra turbūt sunkiau, nei išgauti iš JAV kariuomenės branduolinių ICBM paleidimo kodus. Akivaizdu, kad nepaisant tikro ar tariamo skaidrumo padidinimo ir optimizavimo, LTG kažkas labai labai smarkiai nepaėjo su operacijomis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Juodas humoras? Prie šio vadovo LG buvo partijų ir šeimyniniu loviu. Prie jo buvo nutiesta europinės vėžės parodija iki Kauno. Ir be abejo, prie jo buvo padarytos kosmetinės inovacijos atsižvelgiant kokius pinigus tada uždirbo LG iš baltarusiškų ir rusiškų krovinių vežimo. Aišku buvo or gerų dalykų - stabilumas. STAGNACINIS.
    Aš seniau irgi taip naiviai galvojau, bet faktai bado akis, visi tie nauji keleiviniai traukiniai pirkti dar prie Dailydkos, uždarbis iš krovinių tik pernai baigėsi, bet nieko nebuvo daroma. Loviu kaip buvo taip ir liko, tik tiek, kad seniau bent patys geležinkeliai ir keleivių vežimas dar kažkam rupėjo ir buvo vadybiniai sugebėjai vystyti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.03, 12:26.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Aha, nupirko keletą metravagontrash RA-2, ir keletą Škodų. Pagal apimtis dabartinis pirkimas yra žymiai didesnis ir nepalyginamai sudėtingesnis atsižvelgiant tiek į sumažėjusias įmonės pajamas, tiek į geopolitinę situaciją.
    Pesų visų rūšių dar nepamirškim. Nekalbant apie prekinius ER20. Sumoje naujieji pirkimai turbūt net 1/5 nesudaro to, ką užpirko Dailydka. O RA-2 kiek pirko? Kokius 4? O ir tie su MTU varikliais, tai Mazmašinvagonmetrozavod realiai tik skardas suvirino.
    "Keletas" Škodų, beje yra 13, kas yra ne taip ir mažas skaičius.
    Paskutinis taisė John; 2023.11.03, 11:49.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Aha, nupirko keletą metravagontrash RA-2, ir keletą Škodų. Pagal apimtis dabartinis pirkimas yra žymiai didesnis ir nepalyginamai sudėtingesnis atsižvelgiant tiek į sumažėjusias įmonės pajamas, tiek į geopolitinę situaciją.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Juodas humoras? Prie šio vadovo LG buvo partijų ir šeimyniniu loviu. Prie jo buvo nutiesta europinės vėžės parodija iki Kauno. Ir be abejo, prie jo buvo padarytos kosmetinės inovacijos atsižvelgiant kokius pinigus tada uždirbo LG iš baltarusiškų ir rusiškų krovinių vežimo. Aišku buvo or gerų dalykų - stabilumas. STAGNACINIS.
    Naujus traukinius dar prie jo pirko, ko naujoji menedžerių administracija iki šiol niekaip nesugeba padaryti.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    LTG pradėjo stagnuoti ar važiuoti žemyn, nebepirkti naujų keleivinių traukinių ir pan., kai Dailydka išėjo...
    Juodas humoras? Prie šio vadovo LG buvo partijų ir šeimyniniu loviu. Prie jo buvo nutiesta europinės vėžės parodija iki Kauno. Ir be abejo, prie jo buvo padarytos kosmetinės inovacijos atsižvelgiant kokius pinigus tada uždirbo LG iš baltarusiškų ir rusiškų krovinių vežimo. Aišku buvo or gerų dalykų - stabilumas. STAGNACINIS.
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.11.03, 08:50.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    LTG pradėjo stagnuoti ar važiuoti žemyn, nebepirkti naujų keleivinių traukinių ir pan., kai Dailydka išėjo...
    Vienintelis žmogus adekvačiai įvertino situaciją.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Manau, kad LTG turėjo atsisakyt daug investicijų po pasikeitusios geopolitinės situacijos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    LTG savo puslapyje pateikia labai aptakų paaiškinimą dėl traukinio vėlavimo priežasties "dėl nenumatytų aplinkybių". Rimtos problemos ne tik su nuolat gendančiais traukiniais, bet ir elementaria komunikacija.
    LTG pradėjo stagnuoti ar važiuoti žemyn, nebepirkti naujų keleivinių traukinių ir pan., kai Dailydka išėjo...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Baltarusijos aktyvistai praneša, kad Lietuvos geležinkeliai vasario 10 d. sulaikė 15 vagonų baltarusiškų trąšų skirtų eksportuoti į Jungtinius Arabų Emyratus.
    Ir kodėl Lukašenkos režimas nesinaudoja tomis nuostabiomis logistikos eksporto jungtmis Rusijoje per Ust' Lugą ir Murmanską.

    Naša niva 2023.02.22
    Litoŭskaja čyhunka zatrymała 15 vahonaŭ z biełaruskimi ŭhnajeńniami
    https://m.nashaniva.com/be_latn/articles/310895/
    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.22, 08:43.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Lietuvoje sustabdyti vagonai su Grodno Azot produkcija.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Geležinkeliečiai gyvena SSSR, nieko keisto.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal kas nors iš išmanančių galėtų pakomentuoti, kaip ten yra iš tikrųjų.
    Negi Maskvoje iš karto matoma kai koks koks ešelonas su NATO karine techninka važiuoja iš Klaipėdos ar Mockavos į Pabradę

    Lrytas.lt 2022.11.27
    Bando nutylėti didelę gėdą: Lietuvos bambagyslė su Rusija bado akis, tačiau nenukerpama
    Trimituodami apie Lietuvos geopolitinę orientaciją mūsų politikai stengiasi nutylėti didelę gėdą ir net grėsmę – Maskva toliau savo rankose dar vis laiko visų per Lietuvą riedančių krovininių traukinių vadžias. (...)
    Lietuvą su Rusija ir kitomis buvusiomis sovietų respublikomis vis dar jungia ne tik plačiajuostis (1520 mm) geležinkelis, kurio išardyti dar niekas nesiruošia. Lietuvoje taip pat stengiamasi garsiai nekalbėti, kad visi per mūsų šalį judantys krovininiai traukiniai kontroliuojami Maskvoje. Rusams užtektų paspausti vos kelis mygtukus, ir visas Lietuvos geležinkelių transportas gali atsidurti aklinoje zonoje.

    Pastarąjį kartą nuo prieigos prie Maskvoje valdomos Rusijos krovinių vežimo informacinės sistemos „Lietuvos geležinkeliai“ be jokio įspėjimo esą buvo atjungti spalio 10-ąją.
    Geležinkelių transportą gerai išmanantys specialistai „Lietuvos rytui“ aiškino, kad likus be prieigos prie Rusijos geležinkelių įmonės valdomos automatizuotos krovininių vagonų duomenų bazės prekiniai vagonai esą negalėtų nei įvažiuoti į Lietuvą, nei išvykti į trečiąsias šalis.

    Tiesa, nesutariama, ar tai nesutrikdytų ir viso geležinkelių eismo mūsų šalyje. Taip yra dėl to, kad Lietuvoje jau kelis dešimtmečius naudojama Operatyvioji krovinių vežimo kompiuterinė informacinė sistema (OPKIS) vis dar yra glaudžiai susieta su analogiška sistema Rusijoje. Paprastai kalbant, į šią sistemą lietuviams įvedus duomenis apie kurioje nors prekių stotyje pakrautą krovinį, informacija apie jo tikslų maršrutą, vagono turinį, jo siuntėjus bei gavėjus iš karto tampa žinoma ir Maskvoje. (...)

    Pašnekovų teigimu, Rusija mato visus „Lietuvos geležinkelių“ vykdomus gabenimus, o tuo metu sistemos vartotojai Lietuvoje greičiausiai gali matyti tik tuos duomenis, kuriuos parodo sistemą Maskvoje valdantys dispečeriai.

    Negana to, visi „Lietuvos geležinkelių“, taip pat ir privačių bendrovių įsigyti (dažniausiai iš Rusijos gamyklų) prekiniai vagonai yra registruojami ne Lietuvoje, bet Maskvoje esančiame 1520 mm pločio geležinkelio bėgių vagonų registracijos centre. Ekspertų teigimu, Lietuvai neatliekant vagonų teisinės registracijos, visi duomenys apie Lietuvoje eksploatuojamus krovininius vagonus, jų būklę bei ridą nugula tiesiai į duomenų saugyklas Maskvoje.

    Bet jau 2020 metų pavasarį kai kurie specialistai mėgino atkreipti mūsų institucijų dėmesį į tai, kad Rusija turi tiesioginį susisiekimą 1520 mm pločio geležinkelio vėže su šios šalies okupuotomis Ukrainos teritorijomis ir Lietuvos vagonų parkas taip pat gali būti panaudojamas karinei technikai gabenti į Krymą, Donecką ar Luhanską. Ekspertai nuogąstavo, kad, Lietuvai nevaldant vagonų registro, jie gali būti plačiai išsibarstę po Rusiją ir naudojami neaiškiems tikslams. Pavyzdžiui, vagonai ar geležinkelio platformos galėjo būti panaudoti gabenant uždraustus ar nelegalius krovinius į okupuotas teritorijas, taip pažeidžiant JAV ir Europos Sąjungos taikytas sankcijas.(...)

    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rpama-25293587

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Yra ir realių nuostolių Rusijos įmonėms.
    Ural Airlines / Уральские авиалинии išleidžia dalį darbotojų į prastovas, visų pirma lėktuvų pilotus ir palydovus.
    Lietuvos geležinkeliuose tokia pati situacija - mašinistai ir remontininkai varomi į prastovas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lietuvos geležinkeliai planuoja atleisti 300 darbuotojų

    Labiau panašu, kad LTG atleis ne "iki 300", o nuo 300 darbuotojų.
    Per pusmetį iš LTG grupės išėjo daugiau nei 300, nors buvo ir kalis, ir azotas, ir benzinas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gudų premjeras R. Hałoŭčanka Latviją ir Lenkiją pavadino nepatikimais partneriais. Turbūt dėl to, kad mūsų kaimynai atsisakė krauti kalio trąšas.
    Tuo pačiu pagrasinta, kad į Klaipėdos uostą gali nevažiuoti ne tik trąšų bei naftos, bet ir kiti Baltarusijos kroviniai

    Belta 2022.02.20
    Головченко: Латвия и Польша - ненадежные партнеры в плане долгосрочных схем сотрудничества
    По его словам, Латвия и Польша - ненадежные партнеры в плане построения долгосрочных схем сотрудничества, исходя из политики в отношении Беларуси. "Когда речь идет о больших деньгах, серьезных проектах, нельзя работать с ненадежными партнерами.
    Пока через Литву поставляются другие белорусские товары транзитом через порт в Клайпеде. Однако, если ситуация будет развиваться в таком же ключе, мы уберем и их. И что тогда будет грузить клайпедский порт - большой вопрос", - отметил премьер-министр.

    https://www.belta.by/economics/view/...a-485888-2022/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkaip pernai metų pabaigoje niekas nepagalvojo, kaip gudus su savo trąšomis nuvyti be jokių milijardinių ieškinių.
    Būtų buvusi pakelta kaina ir gudai būtų nuvaryti.
    O dabar kalio tranzito nėra, gresia ieškiniai, Lukašenka trukdo vežti trąšas su nafta per Gudiją, ir vis tiek krovinių tarifus teks dar kartą kelti .

    Ar M.Skuodis galėtų būti paaukotas pirmasis?
    Seimo Ekonomikos komiteto vadovas konservatorius Kazys Starkevičius nedrįso to prognozuoti, bet nuotaikos viešojoje erdvėje esą krypsta ministro nenaudai. „Dabar bene didžiausios problemos yra transporto sistemoje. Jei būtų visapusiška koordinacija, tokia krizė dėl baltarusiškų trąšų tranzito galbūt nebūtų ištikusi. Trūko ir komunikavimo, ir pasiūlymų, kaip spręsti problemas. Ko gero, jas buvo galima išspręsti pakėlus krovinių gabenimo įkainius. Tai galbūt būtų privertę Baltarusiją aplenkti mūsų šalį. Bet nieko nebuvo daroma“, – „Lietuvos rytui“ kalbėjo konservatorius.

    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...ardes-22354929

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ahhh, vėl tie mistiniai, niekaip nesimaterializuojantys Nuostoliai.
    Aš tai kai einu miegoti, visada pasižiūriu po lova, ar ten Nuostoliai nesislepia.
    Mistiniai milijonai, mistiniai darbuotojai, aukščiausio lygio diplomatija siekiant Lietuvai maksimalios naudos.

    Prognozuojama, kad iš viso „Lietuvos geležinkelių“ nuostoliai gali siekti 70 mln. eurų.

    Dėl 20 proc. (arba 2,5 mln. tonų) sumažėjusio trąšų perkrovimo Klaipėdos valstybinis jūrų uostas neteks 3 mln. eurų, o uosto įmonės – iki 11 mln. eurų pajamų, anksčiau pranešė Lietuvos susisiekimo ministerija.

    Visiškas tranzito sustabdymas, remiantis apytikriais skaičiavimais, gali sukelti penkis kartus didesnius nuostolius. Lietuvos ekonomikai tai gali kainuoti apie 300 milijonų eurų per metus.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1636256?copied
    „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupei vasario 1-ąją nutraukus „Belaruskalij“ trąšų tranzitą ir netekus apie 11 mln. tonų krovinių per metus, grupė iki šių metų pabaigos planuoja atleisti iki 300 įvairių sričių specialistų.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1638108?copied

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Ukraina atsisako krauti kalio chloridą Odesoje.

    P.S. Iš Lukašenkos interviu Solovjovui.

    Украина отказалась перевозить белорусский калий.
    Маршрута через порт в Одессе не будет.

    https://charter97.org/ru/news/2022/2/6/453745/
    Paskutinis taisė Shernas; 2022.02.06, 21:14.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Straipsnis apie Baltarusijos geležinklininkų nerimą sustojus kalio trąšų tranzitui į Klaipėdą.
    Labiausiai turėtų nukentėti BČ Mogiliovo ir Baranovičių padaliniai - primas vykdo manevrinį ir išvežimo iš Soligorsko darbą, o antrasis - vežė krovinius iki Lietuvos. Darbuotojai nerimauja dėl sumažėjsuios darbo, išvarymo į pensiją ar pervedimo į mažiau apmokamą darbą dirbtuvėse
    Tuo tarpu Vitebsko ir Oršos padaliniams prisidės darbo. Iki uostų esančių Oktiabrskos Ž.D. (Spalio geležinkelio) zonoje taikoma 50% nuolaida.
    Didžiausia problema - mažas vienso vėžės geležinklių pralaidumas ir tuščių vagonų susigrąžinimas.
    Tik neaiška ar čia kalbama apie geležinkelį iki S.Peterburgo ir Ustj Lugos (per Nevelį - Novosokolnikus - Dno) ar geležineklį iki Murmansko. Vienos vėžės atkarpoje iki Murmansko (kurios ilgis apie 1400 km) tikrai bus reikalų su ešelonų pralaidumu.

    Naša niva 2022.02.05
    Чыгуначнік пра тое, што чакае работнікаў з-за спынення беларуска-літоўскага транзіту
    https://nashaniva.com/?c=ar&i=284214

    Железнодорожник о том, что ждет работников из-за остановки беларусско-литовского транзита
    По словам Сергея Войтеховича, руководителя стачкома железнодорожников, от прекращения транзита калия через Литву больше всего пострадают Барановичское и Могилевское отделения железной дороги. Могилев занимается маневровой и вывозной работой с «Беларуськалия», а дальше продукцию везут локомотивные бригады Барановичей.

    Альтернативные пути перевозок на железной дороге давно разрабатывались.
    «Продумывалась переориентация в питерские или крымские порты. Первые документы об этом появились в ноябре 2020 года. Обкатывали локомотивы и локомотивные бригады российской железной дороги по Витебскому отделению и по Орше. Там тепловозы с нормой веса 7-8 тысяч тонн.
    Маршруты отработали, российская железная дорога дала скидки на перевозку калия, нефтепродуктов и продукции «Гродно Азот». Единственное, что пока не могут решить, — это возвращение порожних вагонов. По тем маршрутам однопутная железная дорога, порожние вагоны как-то надо вписывать в график», — рассказывает Войтехович.

    В документах, которые есть у стачкомовцев, говорится о скидке на перевозки нефтепродуктов через Россию в 50%. Отправлять грузы планируют со станции Новополоцк и Барбаров в направлении припортовых станций Октябрьской железной дороги.

    Что касается транзита из Литвы, то это тоже существенный доход для Белорусской железной дороги. Хотя, полагают сотрудники, грузы из Калининграда в восточную часть России этот запрет вряд ли коснется.

    В связи с прекращением перевозок «Беларуськалия», работников Барановичского депо ожидают изменения. Локомотивные бригады, имеющие несколько видов прав, собираются задействовать в других видах движения, могут перенести сроки отпусков, давать локомотивным бригадам отпуска за свой счет (по их согласию) или временно переводить их в цеха ремонта или другие депо.

    https://nashaniva.com/?c=ar&i=284214&lang=ru

    Komentuoti:

Working...
X