Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Auwris
    replied
    Kaune, Žemaičių pl. 13A baigiamas griauti šitas pastatas (pagaliau), eilę metų stovėjęs ir buvęs benamiams landynė

    Click image for larger version

Name:	Žemaičių pl 13A.jpg
Views:	2827
Size:	421,7 kB
ID:	2028358

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Žemaičių pl. 13A griaunamas pastatas

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230204_102003.jpg
Views:	3231
Size:	1,57 MB
ID:	2028102

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Varnių g. Cirkle K automatas virsta į pilno aptarnavimo degaline su kava ir WC? Pastatė kelis konteinerius.


    Click image for larger version

Name:	IMG_20230205_095601.jpg
Views:	1188
Size:	1,75 MB
ID:	2028100

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Straipsnis parašyas 2019metais. Esu girdėjės gandus(?) pernai, kad gamyba perkelta į Alytų ir likę tušti pastatai.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2023.02.03, 20:26.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Tai, kad jūsų pateiktame straipsnyje viskas juodu ant balto parašyta. Ar tingite skaityt?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    https://www.vz.lt/agroverslas/maisto...-kauno-i-alytu

    Gal geriau žinantys atsakys. Gal netik muziejus likęs

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Stumbras iškeltas, bet čia skaičiau, kad kažkas kito patalpose vyksta?
    https://www.stumbras.lt/kontaktai

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Stumbras iškeltas, bet čia skaičiau, kad kažkas kito patalpose vyksta?
    Iš kur tokios žinios, kad gamykla iškelta?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Stumbras iškeltas, bet čia skaičiau, kad kažkas kito patalpose vyksta?

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ok, vėl atsakei į ištrintą mano post'ą. Galvojau teip mintis per daug bendra.

    Realiai, jei labiau į temą, jau vizualizacijose klaiki Čiurlionio g. jaučiasi, ten tikrai reikia nors dalinai humanizuot aplinką, tiesiog nesuderinti masteliai, autostrada vs. pėsčiomis pasiekiamas ir praeinamas turgus (market).
    Tikriausiai, pirmiausiai reikėtų Stumbrą iškelti, tada kokį kvartalėlį projektuoti.
    Paskutinis taisė RokasLT; 2023.02.02, 19:09.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    bet siaurinti reikia gerinant kokybę, tvirtesnis asfaltas, lygiai sumontuoti šulinių dangčiai, patogus ir kokybiški šaligatviai, dviračių takai, žaluma. Tada bus pigesnė jų priežiūra, remontas, valymas.
    Tiesiog apie tai ir reikia kalbėti.
    Negalima eksperimentuoti su pigiom medžiagom siaurinti, tuo pačiu nevystant kitų svarbių elementų kaip srautų skaičiavimas/reguliavimas, ir VT vystymas.

    Nors šiuo metu nebelabai pritariu ir tiesiog kapitalinis perasfaltavimas, kaip pernai Savanorių pr. tarp Pramonės pr. ir miesto ribos. Reikia investuoti į patogesnius kairius posūkius (kalbu apie Lietuvos kontekstą), geresnį šviesoforinį reguliavimą, ir aišku turėti aiškias VT vystymo perspektyvas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Ir aterinės gatvės gali būti mažesnės ir ramesnės. Įsivaizduok gyveni Amerikoje, kur vietoje Lietuvoje 2-3 į vieną pusę juostų gatvių, yra tiesiog Interstate'ai su 6 juostom. O vietoj visokių Kalpoko, Kęstučio gatvių ar Vydūno alėjos lygio gatvių ten yra į vieną pusę 2+kairys posūkis stroadai. Jiem gali atrodyti absurdas pereiti iki Lietuvos lygio. Jie galbūt galvoja kad greitkeliai gali ir turi būti viduryje miestų, gal tik kokių 4 juostų, ne 6. Tad nereiškia kad Lietuvoje negalima mažinti gatvių dydžių. Jei Kaunas butų vystomas kaip Nyderlandai, tai arterinės gatvės būtų max 2 juostų į pusę, dažniausiai ten užtenka ir tik 1. Todėl, nėra jokios priežasties kodėl Lietuvos miestam reikia platinti (aterines) gatves. Reikėtų jas siaurinti, nes tai visiškai įmanoma ir tik tampa geriau gyventojams
    bet siaurinti reikia gerinant kokybę, tvirtesnis asfaltas, lygiai sumontuoti šulinių dangčiai, patogus ir kokybiški šaligatviai, dviračių takai, žaluma. Tada bus pigesnė jų priežiūra, remontas, valymas.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Dėl kitų tavo teiginių - manau reikia nemaišyti dalykų. Arterinės gatvės yra ir turi būti, kad tranzitas nevyktų ten kur nereikia ir turėtumem ramias gatves, ten kur jos turi būti. Siūlomas mazgas nėra kažkokia distopinė 5 lygių estakada.
    Ir aterinės gatvės gali būti mažesnės ir ramesnės. Įsivaizduok gyveni Amerikoje, kur vietoje Lietuvoje 2-3 į vieną pusę juostų gatvių, yra tiesiog Interstate'ai su 6 juostom. O vietoj visokių Kalpoko, Kęstučio gatvių ar Vydūno alėjos lygio gatvių ten yra į vieną pusę 2+kairys posūkis stroadai. Jiem gali atrodyti absurdas pereiti iki Lietuvos lygio. Jie galbūt galvoja kad greitkeliai gali ir turi būti viduryje miestų, gal tik kokių 4 juostų, ne 6. Tad nereiškia kad Lietuvoje negalima mažinti gatvių dydžių. Jei Kaunas butų vystomas kaip Nyderlandai, tai arterinės gatvės būtų max 2 juostų į pusę, dažniausiai ten užtenka ir tik 1. Todėl, nėra jokios priežasties kodėl Lietuvos miestam reikia platinti (aterines) gatves. Reikėtų jas siaurinti, nes tai visiškai įmanoma ir tik tampa geriau gyventojams

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Pastatytas Kėdainių tiltas yra tik priežastis mažinti erdvę mašinom centre ir ypač apie Vileišio tiltą
    Manau mes sutinkam.

    Dėl kitų tavo teiginių - manau reikia nemaišyti dalykų. Arterinės gatvės yra ir turi būti, kad tranzitas nevyktų ten kur nereikia ir turėtumem ramias garves, ten kur jos turi būti. Siūlomas mazgas nėra kažkokia distopinė 5 lygių estakada, o mano nuomone, net labiau žmogiškas variantas nei dabartinis.

    Ir tikrai čia ne automobilistas šneka - piktybiškai visą gyvenimą neperku ir nepirksiu automobilio, gyvenu centre ir vertinu galimybę viską pasiekti kojomis.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Labiausiai gaila del Vileišio tilto mazgo - kartu su Kėdainių tiltu manau tikrai būtų buvęs didelis indėlis transporto srautų optimizavimui, ypač turint omeny didėjančius srautus iš Romainių.

    Kalbant apie besivystantį Piliamiesčio kvartalą, tikėkimes dešimtmečio-kito eigoje gentrifikuojamą Vilijampolės dalį tarp Raudondvario pl. ir Brastos gatvės ir autobusų parką, tai galėtų būti indėlis užduodantis tempą privačioms investicijoms. Manai, kad tai gali tapti tikrai patrauklia lokacija vystytojams, kadangi su šiek tiek protinės gimtastikos galima prisidengti “centro” etikete.

    Taip pat šis mazgas pagaliau įgalintų šiuo metu mažai naudos teikiančią Nėries Krantinės gatvę integruojant ją su naujuoju Kėdainių tiltu, palengvinant tranzitą iš Šilainių/Vijukų į Aleksotą ar kitas miesto dalis, apvažiuojant centrą.

    Tikrai manau, kad šį mazgą reikėtų vystyti lygiagrečiai su Kėdainių tiltu. Priklausomai nuo šiuo metu vykstančio viešojo pirkimo rezultatų, yra bent 3 metai laiko atlikti ir šį darbą. Tai gal būt niekas nepamiršta.
    Nesutinku.
    Daugiau vietos automobiliams ir kaimiečiams iš Giraitės ir Romainių yra tik į blogą Kauno miestui. Miestas priklauso jame gyvenantiems. Projektai neturėtų būti tikslu dūsinti miestą dėl patogumų velnias žino kur gyvenantiems. Pastatytas Kėdainių tiltas yra tik priežastis mažinti erdvę mašinom centre ir ypač apie Vileišio tiltą

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Labiausiai gaila del Vileišio tilto mazgo - kartu su Kėdainių tiltu manau tikrai būtų buvęs didelis indėlis transporto srautų optimizavimui, ypač turint omeny didėjančius srautus iš Romainių.

    Kalbant apie besivystantį Piliamiesčio kvartalą, tikėkimes dešimtmečio-kito eigoje gentrifikuojamą Vilijampolės dalį tarp Raudondvario pl. ir Brastos gatvės ir autobusų parką, tai galėtų būti indėlis užduodantis tempą privačioms investicijoms. Manai, kad tai gali tapti tikrai patrauklia lokacija vystytojams, kadangi su šiek tiek protinės gimtastikos galima prisidengti “centro” etikete.

    Taip pat šis mazgas pagaliau įgalintų šiuo metu mažai naudos teikiančią Nėries Krantinės gatvę integruojant ją su naujuoju Kėdainių tiltu, palengvinant tranzitą iš Šilainių/Vijukų į Aleksotą ar kitas miesto dalis, apvažiuojant centrą.

    Tikrai manau, kad šį mazgą reikėtų vystyti lygiagrečiai su Kėdainių tiltu. Priklausomai nuo šiuo metu vykstančio viešojo pirkimo rezultatų, yra bent 3 metai laiko atlikti ir šį darbą. Tai gal būt niekas nepamiršta.

    Galima pajuokauti, kad meras ne ta miesto puse į savivaldybę važinėja (o gal greičiau BC Magnum, kur jį matau kas antrą dieną).

    Komentuoti:


  • simsim
    replied
    tiksi citata tokia:

    Kauno ambicijos – per artimiausius trejus metus pradėti M. K. Čiurlionio koncertų centro Žemojoje Fredoje, naujo futbolo ir regbio maniežo bei ekstremalaus sporto centro Aleksote, baseinų Šilainiuose bei Panemunėje statybas.

    Ambicija per tris metus pradėti. Dieve! kiek aš turiu ambicijų per trejus metus pradėti!

    Kitus kaip numatomus darbus vardina visus šiuo metu atliekamus ar jau baigiamus (Radvilėnų pl.) arba ilgai žadamus. Pabaigti Savanorių pr. rekonstrukcija jau žadėjo ne vienus metus. Vėl kalba apie kvartalinę renovaciją, paskutinė vykdyta prieš 7 metus 2016 m Riomerio g, kitur žadėta taip ir neprasidėjo (Pvz Eigulių). Daugelio anksčiau žadėtų darbų jau nelikę programoje: pvz Vileišio prietilčio, Studentų gatvės.




    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Per artimiausius trejus metus pradėti M. K. Čiurlionio koncertų centro Žemojoje Fredoje, naujo futbolo ir regbio maniežo bei ekstremalaus sporto centro Aleksote, baseinų Šilainiuose bei Panemunėje statybas. Taip pat turėtų iškilti trys nauji tiltai per Nemuną ir Nerį.
    http://www.kaunas.lt/2023/01/naujien...s-atlyginimus/

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Atnaujintas buvęs Lietuvos pašto pastatas Biruliškių g., prisidėjo vienas aukštas administraciniame pastate, panaikintas tunelis įvažiavimui į teritoriją.

    Click image for larger version

Name:	kaunas-dainava-biruliskiu-g.jpg
Views:	2418
Size:	294,5 kB
ID:	2024204

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

    Nei nuotraukoj, nei tekste nematau paminėto to, apie ką rašiau.
    na man matosi, kad pastatas vizualiai bus aukštesnis. 5 aukštas be langų, tai spėju, kad gal bus sujungtas su 4 ir bus kaip aktų ar sporto salės įrengtos per 2 aukštus.

    Komentuoti:

Working...
X