Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Optimistas
    replied
    Mano nuomone, sėkmingiausias projektas yra JUNGTIS vien dėl to, nes vienintelis projektas (jei teisingai supratau), kuris pasiūlė įrengti požeminę perėją tarp naujosios aikštės ir prezidentūros. Tai būtų milžiniškas postūmis visai tai teritorijai ne tik dėl patogesnio patekimo į naują aikštę iš Laisvės alėjos, bet tai puikiai sujungtų pėsčiųjų srautą su kitoje gatvėje planuojamu viešbučiu, kuris, beje, numato didelę komercinę veiklą.

    Click image for larger version

Name:	vartai.JPG
Views:	309
Size:	111,4 kB
ID:	2229780

    Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	319
Size:	73,8 kB
ID:	2229778

    Click image for larger version

Name:	poz.JPG
Views:	309
Size:	29,8 kB
ID:	2229779

    Padarai laisvai prieinamą požeminį parkingą senamiestyje, atgaivini visiškai numirusį prezidentūros skverelį, sujungi būsimą viešbučio komerciją su savo komercija bei tiesiog padarai geresnį pėsčiųjų susisiekimą mieste. Toks paprasčiausias sprendimas nušauna gal 5 zuikius vienu šūviu. Ir net kalbant apie architektūrą bei aikštės dizainą, projektas atrodo jaukiausiai, gal tik nepatinka ta pačioje sankryžoje sukurta skylė, kuri turėtų įnešti nemažai triukšmo į aikštę. Tiesą sakant, abejoju, jog šitas projektas laimės, nes tikriausiai pasiūlo mažiausia užstatymo plotą tarp konkurentų.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Dialogas, Jungtis, Mainai, Nexus - atrodo neprastai! Forumas tai visai ne į temą.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Man taip pat Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausi ir gražiausi. Prie blogiausių būtų Kintsugi ir 19/20.

    Komentuoti:


  • SaulisS
    replied
    Parašė T0mas Rodyti pranešimą
    Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausiai. Neaišku kiek jie praktiški toje aplinkoje. Sienos visai prie pat gatvės. Ten šaltuoju/šlapiuoju sezonu, kokį vasario mėn per šlapdribas juodas sniegas nuo visokių kamazų taškosi aplink
    Man ir šie projektai labiausiai patiko. JUNGTIS gerai išskaidyti tūriai, o Nexus turi Art Deko detalių kurios Kaune labai tinka.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Būtų labai gerai jei prie Steigiamojo Seimo aikštės esančios sankryžos būtu padaryti VT sustojimai. Tai žymiai pagerintų persėdimo galimybes, plius atstumas tarp pilies ir Ožeskienės sustojimų pakankamai didelis, kad būtų galima laisvai įterpti papildomą sustojimą.

    Komentuoti:


  • T0mas
    replied
    Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausiai. Neaišku kiek jie praktiški toje aplinkoje. Sienos visai prie pat gatvės. Ten šaltuoju/šlapiuoju sezonu, kokį vasario mėn per šlapdribas juodas sniegas nuo visokių kamazų taškosi aplink
    Paskutinis taisė T0mas; Vakar, 06:51.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Kaip tik sakyčiau padorūs projektai, Kintsungi net ne į temą, mano nuomone. Tikrai yra iš ko rinktis.
    Padorūs būtų jei čia būtų projektas kažkur prienuose, o ne labai automobiliais judrioje senamiesčio gatvėje. Ten jokie minimalistiniai plyni fasadai, atviri stiklai ar balti fasadai visiškai netinka.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Labai silpni projektai ir labai gaila. Beveik visi projektai visai nesidera prie aplinkos. Atrodo, kad architektai nesuprato kad projektą vysto senamiestyje, o ne kažkur Noreikiškėse ar Aleksote. Baltos vienadimensinės dėžės čia totaliai netinka. Reikia arba daryti tradicinio fasado elementus (arba apskritai tradicinius, neoklasicistinius pastatus), arba naudoti kitaip gylio ar detalių efektą sudarančias medžiagas, bet tokias kurios nebutų sugadintos aplinkinių judraus eismo gatvių smarvės ir purvo (t.y. ne stiklinės vitrinos ar baltos plokščios sienos).

    Vienintelis variantas kuris kąžką į tą pusę bando padaryti yra Kintsugi. Likusieji būtų tikrai gėda, bet jei turėčiau rinktis, rinkčiaus Jungtis.
    Kaip tik sakyčiau padorūs projektai, Kintsungi net ne į temą, mano nuomone. Tikrai yra iš ko rinktis.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Labai silpni projektai ir labai gaila. Beveik visi projektai visai nesidera prie aplinkos. Atrodo, kad architektai nesuprato kad projektą vysto senamiestyje, o ne kažkur Noreikiškėse ar Aleksote. Baltos vienadimensinės dėžės čia totaliai netinka. Reikia arba daryti tradicinio fasado elementus (arba apskritai tradicinius, neoklasicistinius pastatus), arba naudoti kitaip gylio ar detalių efektą sudarančias medžiagas, bet tokias kurios nebutų sugadintos aplinkinių judraus eismo gatvių smarvės ir purvo (t.y. ne stiklinės vitrinos ar baltos plokščios sienos).

    Vienintelis variantas kuris kąžką į tą pusę bando padaryti yra Kintsugi. Likusieji būtų tikrai gėda, bet jei turėčiau rinktis, rinkčiaus Jungtis.

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Paskelbti darbai steigiamojo seimo aikštėje:

    https://www.laskaunas.lt/naujienos/s...nkurso-darbai/

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ne savivaldybei, o NŽT.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    O tai visą šį laiką šis sklypas priklausė savivaldybei?
    Parkingo aikštelė šioje vietoje tai yra pats blogiausias dalykas kas gali nutikti miestui.
    Bet nenustebčiau, kad dienos metu čia parkuosis Magnumo nuomininkai kaip ir į kitą pusę esančioje aikštelėje.

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Keista, kad taip nieko ir neišvystė sklypo nuomininkai iš tokioje vietoje esančio sklypo. Dabar bus VT terminalas. Kita vertus, galbūt geras precedentas kitiems.

    Planuose – prospekte įrengti autobusų aikštelę: ji tarnautų „Žalgirio“ arenos renginių metu



    Skaityti daugiau: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...u-metu-1728258
    Labai keista, kad per šitiek metų tie savininkai taip nieko ir nepastatė, tai viena geriausių vietų šiame kvartale. Na, į dabar šaukštai po pietų, bus nesuprantamas parkingas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pati autobusų aikštelė įdomi idėja, bet turėtų apglėbti visą plotį tarp Kaunakiemio g. ir Karaliaus Mindaugo pr., kad nebūtų tuščių pievų kurias reiktų papildomai įveikti su rizika, kad pėsčiųjų šaligatviai bus įrengti taip, kad žmonės išmindžios pievas bandydami pasiekti savo stotelės peroną.

    Dabar imant grynai sklypą ir tvorą tai ji atokiau nuo Karaliaus Mindaugo pr. ir yra grynai prie Kaunakiemio g., šiek tiek paliečiantis Gedimino g.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    O kodėl negali tiesiog pakeisti dalį lengvųjų automobilių parkavimo vietų į autobusų? Ar tikrai ten reikia dar vienos parkovkės??

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Keista, kad taip nieko ir neišvystė sklypo nuomininkai iš tokioje vietoje esančio sklypo. Dabar bus VT terminalas. Kita vertus, galbūt geras precedentas kitiems.

    Planuose – prospekte įrengti autobusų aikštelę: ji tarnautų „Žalgirio“ arenos renginių metu

    Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Tadas Metelionis informavo, kad Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) yra nusprendusi nepratęsti žemės nuomos sutarties su esamais minėto sklypo savininkais, nes daugybę metų sklypas nebuvo tvarkomas, o jame pastato nebėra, likusi vos viena pastato siena.
    Skaityti daugiau: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...u-metu-1728258

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Makaulius Rodyti pranešimą

    Keistas tavo mastymas. Tu pats ir mokesi uz ta VT tuscia realiai, tavo vaikai eis i prastesne/reciau renovuojama mokykla/darzeli. Vien del tokio kieto VT, tavo vaikus mokys mokytojai nemotyvuoti, (bet aisku uztat jie gali su 5 skirtingais VT nuvaziuoti i ta pati miesto uzkampi kur dar nieks negyvena? )

    Poziuris mano paprastas, jei nera ko vezti, tai ir marsruto nereik. Ne tamstos sapaliones, kad VT turi buti perteklinis ir vazineti tuscias.
    Tavo nick'as puikiai paaiškina logiškumą tavo minčių. Ties čia diskusiją ir uždarom

    Komentuoti:


  • Makaulius
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Nu va, dar vienas argumentas, kodėl LT viešasis transportas yra šikna
    Su tokiu požiūriu pensijoms ir išmokoms tegalima pinigus leist Lietuvoje
    Keistas tavo mastymas. Tu pats ir mokesi uz ta VT tuscia realiai, tavo vaikai eis i prastesne/reciau renovuojama mokykla/darzeli. Vien del tokio kieto VT, tavo vaikus mokys mokytojai nemotyvuoti, (bet aisku uztat jie gali su 5 skirtingais VT nuvaziuoti i ta pati miesto uzkampi kur dar nieks negyvena? )

    Poziuris mano paprastas, jei nera ko vezti, tai ir marsruto nereik. Ne tamstos sapaliones, kad VT turi buti perteklinis ir vazineti tuscias.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Beje jau pradėjo kasti du pušynus

    Click image for larger version

Name:	20251106_160514.jpg
Views:	1362
Size:	1,14 MB
ID:	2229013

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Rajoną atradę gausios babajų pajėgos, kur jie dominuoja keliuose pastatuose.
    Ar nenusimato, kad būtent šis rajonas pirmiausia taps Kauno praturtintojų getu po poros dešimtmečių?
    Jau žinok kyla minčių, kad daugmaž kur daugiausia % pensininkų šiuo metu tiesiog grynai per demografiją greičiau bus imigrantų rajonai. Ten kokioj Dainavoj kurjerių vairuotojų daugiau nei Centre. Nežinau gal dėl maitinimo įstaigų tinklo + gyventojų tankio, bet vis tiek įvairių minčių sukelia kokia rajono ateitis.

    ---

    Dėl to projekto Petrašiūnuose tai tie patys stato kur prie Saulėtekio pastatė, bent jau pagal citify info. Tas prie Saulėtekio tokia gryna parkovkė su daugiabučiais ir man viskas ten atrodo toks labai biudžetinis statybos variantas. Man pasirodė jei gyveni panašiam komibloke senos statybos (Dainavoj, Eiguliuos), gal net neverta skubėti kraustytis, nes jei ir geriau ten tai ne kardinaliai, tik tam tikri techniniai niuansai, nebent gal kas iš mažesnių miestų atsikrausto į Kauną, 10 minučių iki Akropolio ar Megos su BMW, pėsčiomis keli prekybcentriai iš karto, tai tuo požiūriu rimtesnis improvement'as gyvenime + ypač kai gyveni naujam name.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.11.07, 21:04.

    Komentuoti:

Working...
X