Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gazebo
    replied
    Tiesa, šiuose projektuose jau matosi, kad bus naikinamas nereguliuojamas nusukimas į dešinę iš Gertrūdos į Birštono g.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    O nėra taip, kad pastačius tiltą žemiau santakos, ir išplėtus sumažintos taršos zoną visam centre (t. y. apmokestinus įvažiavimą), planuojamas ženklus eismo intensyvumo sumažėjimas Gertrūdos ir Birštono gatvėse? Tuomet ir pėstiesiems taptų patrauklesnė ši vieta. Žinoma, smagu būtų ir požeminės perėjos pavertimas antžemine, ir apskritai Birštono gatvės humanizavimas, bet čia jau turbūt per gerai norima.

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    nei nauji murzini pastatai.
    O nuo kada nauji pastatai būna murzini?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė liux Rodyti pranešimą
    anei niekas nepatiko. Kaip salia gyvenu, ta aikste yra atsvara tam pastatu tuneliui. Aikste dabar neidomi. Bet pavertus ta kampeli kokiu laukiniu parku, vietiniams labiau tiktu, nei nauji murzini pastatai.
    Aikštė bus daug jaukesnė kai bus atitverta nuo "autostradų".
    Atstatomas perimetrinis užstatymas būdingas ir reikalingas miestui.

    Komentuoti:


  • liux
    replied
    anei niekas nepatiko. Kaip salia gyvenu, ta aikste yra atsvara tam pastatu tuneliui. Aikste dabar neidomi. Bet pavertus ta kampeli kokiu laukiniu parku, vietiniams labiau tiktu, nei nauji murzini pastatai.

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Mano nuomone, sėkmingiausias projektas yra JUNGTIS vien dėl to, nes vienintelis projektas (jei teisingai supratau), kuris pasiūlė įrengti požeminę perėją tarp naujosios aikštės ir prezidentūros. Tai būtų milžiniškas postūmis visai tai teritorijai ne tik dėl patogesnio patekimo į naują aikštę iš Laisvės alėjos, bet tai puikiai sujungtų pėsčiųjų srautą su kitoje gatvėje planuojamu viešbučiu, kuris, beje, numato didelę komercinę veiklą.

    Click image for larger version

Name:	vartai.JPG
Views:	440
Size:	111,4 kB
ID:	2229780

    Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	455
Size:	73,8 kB
ID:	2229778

    Click image for larger version

Name:	poz.JPG
Views:	441
Size:	29,8 kB
ID:	2229779

    Padarai laisvai prieinamą požeminį parkingą senamiestyje, atgaivini visiškai numirusį prezidentūros skverelį, sujungi būsimą viešbučio komerciją su savo komercija bei tiesiog padarai geresnį pėsčiųjų susisiekimą mieste. Toks paprasčiausias sprendimas nušauna gal 5 zuikius vienu šūviu. Ir net kalbant apie architektūrą bei aikštės dizainą, projektas atrodo jaukiausiai, gal tik nepatinka ta pačioje sankryžoje sukurta skylė, kuri turėtų įnešti nemažai triukšmo į aikštę. Tiesą sakant, abejoju, jog šitas projektas laimės, nes tikriausiai pasiūlo mažiausia užstatymo plotą tarp konkurentų.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Dialogas, Jungtis, Mainai, Nexus - atrodo neprastai! Forumas tai visai ne į temą.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Man taip pat Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausi ir gražiausi. Prie blogiausių būtų Kintsugi ir 19/20.

    Komentuoti:


  • SaulisS
    replied
    Parašė T0mas Rodyti pranešimą
    Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausiai. Neaišku kiek jie praktiški toje aplinkoje. Sienos visai prie pat gatvės. Ten šaltuoju/šlapiuoju sezonu, kokį vasario mėn per šlapdribas juodas sniegas nuo visokių kamazų taškosi aplink
    Man ir šie projektai labiausiai patiko. JUNGTIS gerai išskaidyti tūriai, o Nexus turi Art Deko detalių kurios Kaune labai tinka.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Būtų labai gerai jei prie Steigiamojo Seimo aikštės esančios sankryžos būtu padaryti VT sustojimai. Tai žymiai pagerintų persėdimo galimybes, plius atstumas tarp pilies ir Ožeskienės sustojimų pakankamai didelis, kad būtų galima laisvai įterpti papildomą sustojimą.

    Komentuoti:


  • T0mas
    replied
    Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausiai. Neaišku kiek jie praktiški toje aplinkoje. Sienos visai prie pat gatvės. Ten šaltuoju/šlapiuoju sezonu, kokį vasario mėn per šlapdribas juodas sniegas nuo visokių kamazų taškosi aplink
    Paskutinis taisė T0mas; 2025.11.13, 06:51.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Kaip tik sakyčiau padorūs projektai, Kintsungi net ne į temą, mano nuomone. Tikrai yra iš ko rinktis.
    Padorūs būtų jei čia būtų projektas kažkur prienuose, o ne labai automobiliais judrioje senamiesčio gatvėje. Ten jokie minimalistiniai plyni fasadai, atviri stiklai ar balti fasadai visiškai netinka.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Labai silpni projektai ir labai gaila. Beveik visi projektai visai nesidera prie aplinkos. Atrodo, kad architektai nesuprato kad projektą vysto senamiestyje, o ne kažkur Noreikiškėse ar Aleksote. Baltos vienadimensinės dėžės čia totaliai netinka. Reikia arba daryti tradicinio fasado elementus (arba apskritai tradicinius, neoklasicistinius pastatus), arba naudoti kitaip gylio ar detalių efektą sudarančias medžiagas, bet tokias kurios nebutų sugadintos aplinkinių judraus eismo gatvių smarvės ir purvo (t.y. ne stiklinės vitrinos ar baltos plokščios sienos).

    Vienintelis variantas kuris kąžką į tą pusę bando padaryti yra Kintsugi. Likusieji būtų tikrai gėda, bet jei turėčiau rinktis, rinkčiaus Jungtis.
    Kaip tik sakyčiau padorūs projektai, Kintsungi net ne į temą, mano nuomone. Tikrai yra iš ko rinktis.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Labai silpni projektai ir labai gaila. Beveik visi projektai visai nesidera prie aplinkos. Atrodo, kad architektai nesuprato kad projektą vysto senamiestyje, o ne kažkur Noreikiškėse ar Aleksote. Baltos vienadimensinės dėžės čia totaliai netinka. Reikia arba daryti tradicinio fasado elementus (arba apskritai tradicinius, neoklasicistinius pastatus), arba naudoti kitaip gylio ar detalių efektą sudarančias medžiagas, bet tokias kurios nebutų sugadintos aplinkinių judraus eismo gatvių smarvės ir purvo (t.y. ne stiklinės vitrinos ar baltos plokščios sienos).

    Vienintelis variantas kuris kąžką į tą pusę bando padaryti yra Kintsugi. Likusieji būtų tikrai gėda, bet jei turėčiau rinktis, rinkčiaus Jungtis.

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Paskelbti darbai steigiamojo seimo aikštėje:

    https://www.laskaunas.lt/naujienos/s...nkurso-darbai/

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ne savivaldybei, o NŽT.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    O tai visą šį laiką šis sklypas priklausė savivaldybei?
    Parkingo aikštelė šioje vietoje tai yra pats blogiausias dalykas kas gali nutikti miestui.
    Bet nenustebčiau, kad dienos metu čia parkuosis Magnumo nuomininkai kaip ir į kitą pusę esančioje aikštelėje.

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Keista, kad taip nieko ir neišvystė sklypo nuomininkai iš tokioje vietoje esančio sklypo. Dabar bus VT terminalas. Kita vertus, galbūt geras precedentas kitiems.

    Planuose – prospekte įrengti autobusų aikštelę: ji tarnautų „Žalgirio“ arenos renginių metu



    Skaityti daugiau: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...u-metu-1728258
    Labai keista, kad per šitiek metų tie savininkai taip nieko ir nepastatė, tai viena geriausių vietų šiame kvartale. Na, į dabar šaukštai po pietų, bus nesuprantamas parkingas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pati autobusų aikštelė įdomi idėja, bet turėtų apglėbti visą plotį tarp Kaunakiemio g. ir Karaliaus Mindaugo pr., kad nebūtų tuščių pievų kurias reiktų papildomai įveikti su rizika, kad pėsčiųjų šaligatviai bus įrengti taip, kad žmonės išmindžios pievas bandydami pasiekti savo stotelės peroną.

    Dabar imant grynai sklypą ir tvorą tai ji atokiau nuo Karaliaus Mindaugo pr. ir yra grynai prie Kaunakiemio g., šiek tiek paliečiantis Gedimino g.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    O kodėl negali tiesiog pakeisti dalį lengvųjų automobilių parkavimo vietų į autobusų? Ar tikrai ten reikia dar vienos parkovkės??

    Komentuoti:

Working...
X