Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • normalus
    replied
    Kauno diena skelbia:

    Europos Sąjungos (ES) paramos lėšomis bus modernizuojami keturi svarbūs valstybės kultūros objektai – Kauno centrinis paštas, Palangos kino teatras „Naglis“, Kauno Mykolo Žilinsko dailės galerija ir Druskininkų M. K. Čiurlionio namų muziejus, penktadienį pranešė Kultūros ministerija.

    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...nkuose-1152780

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Savivaldybė „visuomenės labui“ perima taip ir nepastatyto turgaus sklypą Šiaulių gatvėje (foto)
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/12/...-gatveje-foto/
    Va... prašom! Paklausiau ir atsakymas iškart materializuojasi. Merfio desnis - geros mintys kristalizuojasi

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Savivaldybė „visuomenės labui“ perima taip ir nepastatyto turgaus sklypą Šiaulių gatvėje (foto)
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/12/...-gatveje-foto/
    Na labai dramatiškas straipsnis, tai net susidomėjau koks jau čia mega parkingas bus. Žemiau paveiksliukas iš planavimo dokumentų - A ir B (B planuojamas kiss&ride) parkingai yra naujai planuojami. C jau egzistuojantis.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-14 at 09.51.33.png
Views:	981
Size:	2,12 MB
ID:	2096562

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Malach Rodyti pranešimą

    Paskutinėmis naujienomis savivaldybė ten nori statyti vaikų darželį. Bet informacija buvo paskelbta prieš 2 metus ir nuo to laiko jokio judesio nėra.
    Savivaldybė „visuomenės labui“ perima taip ir nepastatyto turgaus sklypą Šiaulių gatvėje (foto)
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/12/...-gatveje-foto/

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
    O ir šiaip, alaus gamyklos (su visais jų priestatais) miesto centrinėse dalyse lyg ir nieko naujo Europoje. Tegu greičiau griūna tie nevertingi neišpildyti pastatai.

    Įdomu kada kas nors pajudins tą senąjį prekybcentrio (turgaus) pastatą Šiaulių gatvėje.
    Paskutinėmis naujienomis savivaldybė ten nori statyti vaikų darželį. Bet informacija buvo paskelbta prieš 2 metus ir nuo to laiko jokio judesio nėra.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    O ir šiaip, alaus gamyklos (su visais jų priestatais) miesto centrinėse dalyse lyg ir nieko naujo Europoje. Tegu greičiau griūna tie nevertingi neišpildyti pastatai.

    Įdomu kada kas nors pajudins tą senąjį prekybcentrio (turgaus) pastatą Šiaulių gatvėje.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė iLo Rodyti pranešimą

    Kaunas tai ne Paryžius ar Londonas, čia žemė nėra brangi. Pilnas Kauno centras apleistų pastatų, gal reiktų pirmiausia su jais susitvarkyt
    Volfas Engelman iš esmės tai ir daro, griauna savo nenaudojamus ar mažai naudotus pastatus ir stato sandėlį. Gal sandėlys ir kiek per didelis tokiai vietai, bet atitinka visus reikalavimus.

    Komentuoti:


  • iLo
    replied
    Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
    Puiki praktika antro pagal dydį Lietuvos miesto centre statyt sandėlius
    Kaunas tai ne Paryžius ar Londonas, čia žemė nėra brangi. Pilnas Kauno centras apleistų pastatų, gal reiktų pirmiausia su jais susitvarkyt

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
    Puiki praktika antro pagal dydį Lietuvos miesto centre statyt sandėlius
    nėra čia nieko blogo, nedidelė pramonė gali gyventi mieste, jei kompaktiškai sutelpa. Ir manau tai labai gerai. Centras ne tik loftams, kavinėms ir ofisams. Tegu ir kiti verslai plečiasi, jei neblogai įsipaišo

    Komentuoti:


  • Efka_01
    replied
    Parašė Malach Rodyti pranešimą
    Volfas Engelman aktyviai griauna senus pastatus (nuotraukos dešinėje ir kairėje) ir ruošiasi naujo sandėlio statyboms.
    Puiki praktika antro pagal dydį Lietuvos miesto centre statyt sandėlius

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Volfas Engelman aktyviai griauna senus pastatus (nuotraukos dešinėje ir kairėje) ir ruošiasi naujo sandėlio statyboms. Click image for larger version  Name:	IMG_5901.jpeg Views:	1 Size:	1,51 MB ID:	2095206

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Bent pagal paskutinius matytus projektus, Minkovskių gatvė atrodo 2x2, su papildoma nusukimo juosta. Šonuose planas irgi daryti ne parkofkes, bet išsaugoti medžius, sudėti dviračių juostas, ir keliais sluoksniais apdengti pėsčiuosius nuo automobilių. Pastatai pakankamai arti gatvės. Principe, auga tiek galimybė priimti tranzitą, tiek išlaikomas patrauklumas ne tik automobiliams. Manau, kad balansas neblogas.

    Kalbant apie srautus ir važiavimą ne per centrą, neturiu jokio konkretaus išsilavinimo, bet "išvengti centro" daugumoje miestų yra pakankamai gera taisyklė. Šiuo metu Kaune tai yra praktiškai neįmanoma, ir būtent Gertrūdos, Gimnazijos, Birštono ir K. Mindaugo tampa tranzitinėm gatvėm iš reikalo. Atidarius Kėdainių tiltą ir paplatinus Minkovskių g., kilometrų gal ir bus daugiau, bet Google Maps ir Waze minutes kai kuriems maršrutams gali rodyti ir geresnes.

    Dėl statistinio rinkėjo, čia turbūt yra gana įdomi Kauno situacija, kada šitus sprendimus priiminėja valdžia, miestą valdanti dideliu korumpuotu geležiniu kumščiu. Bent kol kas neatrodo, kad yra pakankamai opozicijos, kuri yra pasirengusi drumsti vandenį automobilistų vardan, greičiau krabas ir draugai su malonumu kels sklypų gerose vietose vertę.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Todėl ir paminėjau tai kaip papildomą dalyką. Kėdainių tiltas nuims dalį srauto Aleksoto-Vilijampolės kryptimi, važiuojantieji į Baršausko g. pusę jau dabar gali vykti Karaliaus Mindaugo prospektu, tikėtina kad po Minkovskių g. rekonstrukcijos srautas dar labiau sumažės, plius įvažiavimas į senamiestį. Juk kartais tereikia 10-čia procentų sumažėjusio srauto - ir kamščių, taršos problemos pradeda spręstis.
    TIk idomu kaip projektuojama Minkovskių gatvė. Iš vienos pusės kalbama, kad ji turi nuimti tranzitą nuo centro, iš kitos, kad ji turi būti gyva miesto gatve be tranzitinio eismo... Panaši situacija kaip ir su Šiaurine gatve Vilniuje. Taip pat, kol esamas tiltas nebus efektyviai integruotas į Šilainius/Aleksotą (kaip numatyta bendrajame miesto plane) nemanau, kad jo naudojimas bus labai aukštas.

    Dar įdomu, kokiomis paskatomis vairuotojas bus nukreipiamas važiuoti naujuoju maršrutu (kuris dažnu atvėju bent matuojant kilometrais bus ilgesnis), o ne per centrą. Kalbos apie centro apmokestinimą manau čia nėra reikšmingos, nes Gertrūdos, Gimnazijos, Birštono ir K. Mindaugo gatvės artimoje ateityje greičiausiai nebūtų apmokestinamos. Faktas, kad tranzitą šitomis gatvėmis reikia daryti mažiau patogų - juostų siaurinimas ir skaičiaus mažinimas, didesnis kiekis perėjų, viešojo transporto juostos (apie tokius planus kažkas forume buvo užsiminęs). Nors žinant esamus automobilizacijos tempus, suburbizaciją ir liūdną viešojo transporto būklę šitas mūšis jau gali būti pralaimėtas - statistinis rinkėjas, dėja, kitokią viziją miestui turi.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Srauto dalis į patį senamiestį yra labai nedidelė palyginus su tranzitiniu srautu. Ten realiai važiuoja visi kam reikia važiuoti tarp Vilijampolės/Jonavos g. ir Žaliakalnio/Naujamiesčio, o tokių tikrai daug. Tai nemanau, kad tas apmokestinimas juntamai palengvins tos sankryžos apkrovą.
    Todėl ir paminėjau tai kaip papildomą dalyką. Kėdainių tiltas nuims dalį srauto Aleksoto-Vilijampolės kryptimi, važiuojantieji į Baršausko g. pusę jau dabar gali vykti Karaliaus Mindaugo prospektu, tikėtina kad po Minkovskių g. rekonstrukcijos srautas dar labiau sumažės, plius įvažiavimas į senamiestį. Juk kartais tereikia 10-čia procentų sumažėjusio srauto - ir kamščių, taršos problemos pradeda spręstis.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    ... ir planuojama apmokestinti įvažiavimą į senamiestį...
    Srauto dalis į patį senamiestį yra labai nedidelė palyginus su tranzitiniu srautu. Ten realiai važiuoja visi kam reikia važiuoti tarp Vilijampolės/Jonavos g. ir Žaliakalnio/Naujamiesčio, o tokių tikrai daug. Tai nemanau, kad tas apmokestinimas juntamai palengvins tos sankryžos apkrovą.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nereikia pamiršti, kad jau statomas Kėdainių g. tiltas ir planuojama apmokestinti įvažiavimą į senamiestį - vadinasi, ilgesnėje perspektyvoje eismas minimoje sankryžoje turėtų mažėti. Skvero ir parkingų kitoje gatvės pusėje rekonstrukcija galėtų tapti postūmiu pertvarkyti (kitais žodžiais - siaurinti) Birštono/Gimnazijos g., o nauji pastatai - sumažėjus eismui - galėtų tapti daugiabučiais su komercinėmis patalpomis (skvero pusėje) ir ofisais (kalno pusėje). Galima būtų net įrengti VT stoteles. Dabar ta vieta atrodo tikrai liūdnai, nors yra gerai matomoje vietoje.
    Paskutinis taisė eigh; 2023.12.04, 13:41.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
    Iš straipsnio kur kalba projekto autorė:
    Būtų mano valia, aš pirmiausia norėčiau tų teritorijų sutvarkymo.
    "Nėra nieko labiau amžino nei tai, kas laikina"

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
    Būtų mano valia, aš pirmiausia norėčiau tų teritorijų sutvarkymo.
    Kol bus tokia nemaloni tranzitinė teritorija, niekas nenorės investuoti į tų pastatų įveiklinimą ir naujų statybą parkingo vietoje. Postūmis bus tik po gatvių ir eismo kardinalių pertvarkų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė iLo Rodyti pranešimą
    Čia kol realybėje tokie užmojai pasimatys praeis mažiausiai 5 metai, jeigu ne visi 10, žinant lietuviškus tempus
    Jau gal keli metai ir praėjo, nes panašius ar tokius pačius planus forume mačiau prieš metus ar kelis, sunku atsiminti laikotarpį, bet senokai jau.

    Komentuoti:


  • iLo
    replied
    Čia kol realybėje tokie užmojai pasimatys praeis mažiausiai 5 metai, jeigu ne visi 10, žinant lietuviškus tempus

    Komentuoti:

Working...
X