Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sklansky
    replied
    Keista, kad taip nieko ir neišvystė sklypo nuomininkai iš tokioje vietoje esančio sklypo. Dabar bus VT terminalas. Kita vertus, galbūt geras precedentas kitiems.

    Planuose – prospekte įrengti autobusų aikštelę: ji tarnautų „Žalgirio“ arenos renginių metu

    Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Tadas Metelionis informavo, kad Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) yra nusprendusi nepratęsti žemės nuomos sutarties su esamais minėto sklypo savininkais, nes daugybę metų sklypas nebuvo tvarkomas, o jame pastato nebėra, likusi vos viena pastato siena.
    Skaityti daugiau: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...u-metu-1728258

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Makaulius Rodyti pranešimą

    Keistas tavo mastymas. Tu pats ir mokesi uz ta VT tuscia realiai, tavo vaikai eis i prastesne/reciau renovuojama mokykla/darzeli. Vien del tokio kieto VT, tavo vaikus mokys mokytojai nemotyvuoti, (bet aisku uztat jie gali su 5 skirtingais VT nuvaziuoti i ta pati miesto uzkampi kur dar nieks negyvena? )

    Poziuris mano paprastas, jei nera ko vezti, tai ir marsruto nereik. Ne tamstos sapaliones, kad VT turi buti perteklinis ir vazineti tuscias.
    Tavo nick'as puikiai paaiškina logiškumą tavo minčių. Ties čia diskusiją ir uždarom

    Komentuoti:


  • Makaulius
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Nu va, dar vienas argumentas, kodėl LT viešasis transportas yra šikna
    Su tokiu požiūriu pensijoms ir išmokoms tegalima pinigus leist Lietuvoje
    Keistas tavo mastymas. Tu pats ir mokesi uz ta VT tuscia realiai, tavo vaikai eis i prastesne/reciau renovuojama mokykla/darzeli. Vien del tokio kieto VT, tavo vaikus mokys mokytojai nemotyvuoti, (bet aisku uztat jie gali su 5 skirtingais VT nuvaziuoti i ta pati miesto uzkampi kur dar nieks negyvena? )

    Poziuris mano paprastas, jei nera ko vezti, tai ir marsruto nereik. Ne tamstos sapaliones, kad VT turi buti perteklinis ir vazineti tuscias.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Beje jau pradėjo kasti du pušynus

    Click image for larger version

Name:	20251106_160514.jpg
Views:	1401
Size:	1,14 MB
ID:	2229013

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Rajoną atradę gausios babajų pajėgos, kur jie dominuoja keliuose pastatuose.
    Ar nenusimato, kad būtent šis rajonas pirmiausia taps Kauno praturtintojų getu po poros dešimtmečių?
    Jau žinok kyla minčių, kad daugmaž kur daugiausia % pensininkų šiuo metu tiesiog grynai per demografiją greičiau bus imigrantų rajonai. Ten kokioj Dainavoj kurjerių vairuotojų daugiau nei Centre. Nežinau gal dėl maitinimo įstaigų tinklo + gyventojų tankio, bet vis tiek įvairių minčių sukelia kokia rajono ateitis.

    ---

    Dėl to projekto Petrašiūnuose tai tie patys stato kur prie Saulėtekio pastatė, bent jau pagal citify info. Tas prie Saulėtekio tokia gryna parkovkė su daugiabučiais ir man viskas ten atrodo toks labai biudžetinis statybos variantas. Man pasirodė jei gyveni panašiam komibloke senos statybos (Dainavoj, Eiguliuos), gal net neverta skubėti kraustytis, nes jei ir geriau ten tai ne kardinaliai, tik tam tikri techniniai niuansai, nebent gal kas iš mažesnių miestų atsikrausto į Kauną, 10 minučių iki Akropolio ar Megos su BMW, pėsčiomis keli prekybcentriai iš karto, tai tuo požiūriu rimtesnis improvement'as gyvenime + ypač kai gyveni naujam name.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.11.07, 21:04.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Jūs gal to projekto vystytojas? Gi viskas ok, ir sakau, kad gera vieta, neatrastas rajonas - liuks. Pats ten gyvenau ir puikiai žinau tą vietą. Tiesiog atkreipiau dėmesį į vieną minusą, kuris man pasirodė svarbus. Apskritai mieste reikia kuo mažiau tokiais intervalais kursuojančių maršrutų, bet čia jau kita tema.
    Rajoną atradę gausios babajų pajėgos, kur jie dominuoja keliuose pastatuose.
    Ar nenusimato, kad būtent šis rajonas pirmiausia taps Kauno praturtintojų getu po poros dešimtmečių?

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Šitas komentaras tiktų į temą Šiaip nesąmonės ir kliedesiai
    aha ypac tas "vaziuos sausakimsi autikai kasdien ir padaznins/padidins marsrutu skaiciu" skamba juokingai - tipo zmones laimingi lips i sausakimsus autikus, tam kad atitikti KPI marsruto padazninimo Speju kalba eina apie kaskokia kita planeta

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Makaulius Rodyti pranešimą

    Kai zmones zinos, jog sumoketi mokesciai yra skiriami tustiems autobusams po kaimelius vazineti, tai tikrai bus patrauklesnis apie ekonomine puse pagalvoti siek tiek reikia. Yra pilna vietu kur reikalingos investicijos, o ne plesti VT tinkla pustusciuose miesto kampuose.

    Mano asmeniniu supratimu, kai atsiranda pakankamas srautas keleiviu, tada ir paleidi nauja linija, vaziuos sausakimsi autikai kasdien ir padaznins/padidins marsrutu skaiciu. Taip pat su oro marsutais, traukiniais.
    Šitas komentaras tiktų į temą Šiaip nesąmonės ir kliedesiai

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Makaulius Rodyti pranešimą

    Kai zmones zinos, jog sumoketi mokesciai yra skiriami tustiems autobusams po kaimelius vazineti, tai tikrai bus patrauklesnis apie ekonomine puse pagalvoti siek tiek reikia. Yra pilna vietu kur reikalingos investicijos, o ne plesti VT tinkla pustusciuose miesto kampuose.

    Mano asmeniniu supratimu, kai atsiranda pakankamas srautas keleiviu, tada ir paleidi nauja linija, vaziuos sausakimsi autikai kasdien ir padaznins/padidins marsrutu skaiciu. Taip pat su oro marsutais, traukiniais.
    Nu va, dar vienas argumentas, kodėl LT viešasis transportas yra šikna
    Su tokiu požiūriu pensijoms ir išmokoms tegalima pinigus leist Lietuvoje

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tiesiog atkreipiau dėmesį į vieną minusą, kuris man pasirodė svarbus.
    ... kuris, pasirodo, nėra joks minusas

    Komentuoti:


  • Makaulius
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Oj, labai paprasta logika, kai žmonės žinos, kad transportas važiuoja visada bent iki 10 min dažniu, jiems jis bus patrauklesnis. Būtina išplėsti maršrutų skaičių, kad bet kuri miesto vieta centrą pasiektų ne daugiau nei su vienu persėdimu. Naktiniai autobusai - darbo dienomis VT turi veikti bent iki 24h, o savaitgaliais ir iki 2h ryto.
    Ir taip, tai yra perteklinis tinklas, bet kai žmonės pajaus, kad viešojo transporto priemone keliauti yra potogiau nei automobiliu, turėsime kur kas patogesnį miestą

    Kadangi tu ir dar vienas forumietis juokiasi, tai nenuostabu, kodėl LT su viešuoju transportu yra šikna.
    Kai zmones zinos, jog sumoketi mokesciai yra skiriami tustiems autobusams po kaimelius vazineti, tai tikrai bus patrauklesnis apie ekonomine puse pagalvoti siek tiek reikia. Yra pilna vietu kur reikalingos investicijos, o ne plesti VT tinkla pustusciuose miesto kampuose.

    Mano asmeniniu supratimu, kai atsiranda pakankamas srautas keleiviu, tada ir paleidi nauja linija, vaziuos sausakimsi autikai kasdien ir padaznins/padidins marsrutu skaiciu. Taip pat su oro marsutais, traukiniais.
    Paskutinis taisė Makaulius; 2025.11.07, 09:39.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą

    Norint labiau sutirštinti spalvas, nebūtina meluot Savaitgaliais kas 40 min., o paėjus pėsčiomis tik 10 min. yra dar trys troleibusai: 5, 9 ir 12
    Jūs gal to projekto vystytojas? Gi viskas ok, ir sakau, kad gera vieta, neatrastas rajonas - liuks. Pats ten gyvenau ir puikiai žinau tą vietą. Tiesiog atkreipiau dėmesį į vieną minusą, kuris man pasirodė svarbus. Apskritai mieste reikia kuo mažiau tokiais intervalais kursuojančių maršrutų, bet čia jau kita tema.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Makaulius Rodyti pranešimą

    Nu jau logikos riteris Viesojo transporto esme buti pertekliniu What?
    Oj, labai paprasta logika, kai žmonės žinos, kad transportas važiuoja visada bent iki 10 min dažniu, jiems jis bus patrauklesnis. Būtina išplėsti maršrutų skaičių, kad bet kuri miesto vieta centrą pasiektų ne daugiau nei su vienu persėdimu. Naktiniai autobusai - darbo dienomis VT turi veikti bent iki 24h, o savaitgaliais ir iki 2h ryto.
    Ir taip, tai yra perteklinis tinklas, bet kai žmonės pajaus, kad viešojo transporto priemone keliauti yra potogiau nei automobiliu, turėsime kur kas patogesnį miestą

    Kadangi tu ir dar vienas forumietis juokiasi, tai nenuostabu, kodėl LT su viešuoju transportu yra šikna.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Tiesą sakant, yra padoresnis šaligatvis kairėje už sienelės.
    Yra ten ir kitų normalių praėjimų, bet kas nenori matyt - tas ir nemato, o ypač su BMW

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    10min per kur? Per tokį šaligatvį? Gal mieliau jau sėsiu į BMW.
    Tiesą sakant, yra padoresnis šaligatvis kairėje už sienelės.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą

    Norint labiau sutirštinti spalvas, nebūtina meluot Savaitgaliais kas 40 min., o paėjus pėsčiomis tik 10 min. yra dar trys troleibusai: 5, 9 ir 12
    10min per kur? Per tokį šaligatvį? Gal mieliau jau sėsiu į BMW.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-11-06 16.07.26.png Views:	0 Size:	2,24 MB ID:	2228707
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-11-06 16.08.57.png Views:	0 Size:	2,62 MB ID:	2228709

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Darbo dienomis - kas pusvalandį, savaitgaliais - kartą į valandą. Nekažkas.
    Norint labiau sutirštinti spalvas, nebūtina meluot Savaitgaliais kas 40 min., o paėjus pėsčiomis tik 10 min. yra dar trys troleibusai: 5, 9 ir 12

    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Nesupranti viešojo transporto logikos.
    Gal, VT eksperte, jau daugiau nekomentuok šia tema

    Komentuoti:


  • Makaulius
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Nesupranti viešojo transporto logikos. VT turi būti perteklinis ir apimti kiek įmanoma daugiau visokių užkampių, kad žmonės galėtų tolygiai pasiskirstyti ir lengvai pasiekti miesto centrą. Kaip manai, kodėl NT vystytojai dažnai stipriai akcentuoja autobuso stotelės vietą?
    Nu jau logikos riteris Viesojo transporto esme buti pertekliniu What?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    O jums iš tokios vietos reikia bent 5 autobusų ir dar 3 troleibusų linijų?
    Nesupranti viešojo transporto logikos. VT turi būti perteklinis ir apimti kiek įmanoma daugiau visokių užkampių, kad žmonės galėtų tolygiai pasiskirstyti ir lengvai pasiekti miesto centrą. Kaip manai, kodėl NT vystytojai dažnai stipriai akcentuoja autobuso stotelės vietą?

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    O jums iš tokios vietos reikia bent 5 autobusų ir dar 3 troleibusų linijų?

    Komentuoti:

Working...
X