Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Šita, net ir apgriuvus troba atrodo geriau nei pačio Karaliaus apgriuvus troba.
    Įmesk google street view linką

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Šita, net ir apgriuvus troba atrodo geriau nei pačio Karaliaus apgriuvus troba.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Svarbu apgintas visuomenės interesas.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    dabar geriau atrodo, negu, kad butu buves pastatytas naujas namas

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Panašu, kad vila dėl kurios Karalius bandė primušti statybininką palikta likimo valiai.

    Click image for larger version  Name:	PXL_20220920_123110802.jpg Views:	1 Size:	1,93 MB ID:	1993170

    Click image for larger version  Name:	PXL_20220920_123125955.MP.jpg Views:	1 Size:	1,69 MB ID:	1993171

    Click image for larger version  Name:	PXL_20220920_123135371.MP.jpg Views:	1 Size:	1,53 MB ID:	1993172
    Paskutinis taisė Čikupakas; 2022.09.21, 19:19.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Šiaurės pr./Baltų tiltas būtų iš vieno miegamojo rajono į kitą miegamąji rajoną, realiai dubliuojantis šiaurinį Kauno apvažiavimą ir daug maž labai brangus mažai kam naudingas dalykas. Ir visumoje tiltų kiekis nėra kažkoks siektinas parametras, Kopenhagos centrinę dalį vakaruose su rytine, kurioje 200k gyventojų, didelis oro uostas su 30mln. keleivių (prieš pandemiją), bei vienintelė jungtis su Švedija ir 20 tūkst. automobilių per dieną, jungia viso labo 4 tiltai. Ir kažkaip nesiskundžia, kad reiktų dar vieno tilto iš niekur į niekur.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Tiltas numatytas iš Baltų pr. į Žeimenos g. Jis manau čia būtų logiškiau nes vidurys tarp Varnių ir Kleboniškio tiltų.
    Per Nemuną į Nemunaičius numatytas iš K.Mindaugo pr. ties Viada.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Kaip minimum reiktu is kursiu g i siaures pr tilto kad nuimt autostrada tada ir visi silainiai persitvarkytu
    ploju atsistojes

    Ir naujo tilto nebutu reikeje per autostrada, nes dabar tai ten kose ir makalyne nusimato

    Beje, ten tiltas buvo visada numatytas.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Kaip minimum reiktu is kursiu g i siaures pr tilto kad nuimt autostrada tada ir visi silainiai persitvarkytu

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Turim dvi didziausias Lietuvos upes ir tik kelis sovietinei infrastrukturai pritaikytus tiltus

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Vienas Kėdainių g. tikrai reikalingas, kad nukrauti tranzitinį eismą nuo centro, kur dar vienas reikalingas?
    Bent jau Vilijampoles padvigubint

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    pesciuju tilt gerai, bet reiki dar bent dvieju automobiliams Kaunui. Minimum 2
    Čia rimtai ar tiesiog pro kraštus sunkiasi „nesąmonės ir kliedesiai“?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    pesciuju tilt gerai, bet reiki dar bent dvieju automobiliams Kaunui. Minimum 2
    Vienas Kėdainių g. tikrai reikalingas, kad nukrauti tranzitinį eismą nuo centro, kur dar vienas reikalingas?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    pesciuju tilt gerai, bet reiki dar bent dvieju automobiliams Kaunui. Minimum 2

    Komentuoti:


  • DIZONAURAI
    replied
    Žemosios Fredos perspektyvos ir daug tiltų per Nemuną.
    http://www.kaunas.lt/2022/09/naujien...-zemoji-freda/
    Paskutinis taisė DIZONAURAI; 2022.09.13, 15:31.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Sutinku, nesu už kraštitunumus. Automobilį centre laikyti bei parkuoti turi būti taip brangu, kad verstų bent pasvarstyti apie judėjimo alternatyvas. Sakyč, kad didžiausia Lietuvos klaida per visą atkurtos nepriklausomybės laikotarpį yra leidimas/sąlygos miestams plėstis į laukus. Žiauriai nepatogu ir brangu gyventi neprotingai išsiplėtus. Bet čia jau kita tema...

    Antra vertus, naujos dėžės automobiliams centre statymo jūsų pasisakymas nepagrindžia.
    Įtikinti parkuoti toje dėžėje, o ne svetimuose, nors oficialiai neprivatizuotuose, kiemuose, kaip dabar Kaunas padarė, jau būtų pažanga.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Va būtent, kad tas neribotas plėtimasis į laukus sukėlė visas tas problemas, kad turim per pigias išlaidas automobiliui, dėl to nekonkurencingą viešąjį transportą ir lūkestį iš laukuose gyvenančių, kad darbdavys turi suteikti parkingo vietą ir todėl darbdavys nerdamasis iš kailio rezervuoja parkovkes centre arba iškelia ofisus į miesto pakraščius, nes ten lengviau rasti parkovkių. Manau prireiks kokių 30-50m, jei išlaikyti normalią politiką, urbanizacija, kad padidinti gyvenimo mieste patrauklumą, išguiti tą požiūrį, kad tik ubagai gyvena daugiabučiuose ir tada Kaune bus galima gyventi be automobilio.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Sutinku, nesu už kraštitunumus. Automobilį centre laikyti bei parkuoti turi būti taip brangu, kad verstų bent pasvarstyti apie judėjimo alternatyvas. Sakyč, kad didžiausia Lietuvos klaida per visą atkurtos nepriklausomybės laikotarpį yra leidimas/sąlygos miestams plėstis į laukus. Žiauriai nepatogu ir brangu gyventi neprotingai išsiplėtus. Bet čia jau kita tema...

    Antra vertus, naujos dėžės automobiliams centre statymo jūsų pasisakymas nepagrindžia.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Miesto centre asmeninių automobilių turėtų būti 0.
    Tai ir gyventojų būtų daug maž nulis. Atvažiuotų kas nors tik į barą ar darbą su viešuoju. Bet miestas turi būti gyvas 24/7,o gyvenantiems centre irgi tenka važiuoti į darbus kurie būna kokioj nors užmirštoj skylėj, kai kurie mėgsta aktyvų laisvalaikį ir tamposi visokį sportinį inventorių ir t.t. Reikia išlaikyti sveiką pusiausvyrą. Miesto centre visų pirma neturėtų likti tranzitinio transporto, kuris Kaune turbūt sudaro daugiau nei pusę visų automobilių centre. O tada turėtų ribojami parkingai su drąstiškais mokesčiais už parkavimą, kad būtų galima atvažiuoti su automobiliu, bet tikrai pagalvotum ar verta. Net tokiuose miestuose kaip Kopenhaga automobiliai nėra draudžiami, tiesiog padaryta, kad tai būtų labai brangu ir nelabai patogu.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Utopinės svajonės...

    Komentuoti:

Working...
X