Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.
-
Nustokit vartoti haliucinogenus.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?
- 1 patinka
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimąIr aišku skiedrų ir medgalių mulčio sluoksnis yra kelis kartus storesnis nei turėtų būti. Pastarieji pastebėjimai dėl želdinimo tinka visoms vietoms Vilniuje, kur buvo naujai susodinti krūmai. Deja, bet nemokšiškas įgyvendinimas kompromituoja gerą idėją.
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKoks dokumentas reglamentuoja greičio kalnelių tankumą? Parametrus? Gatvės kategoriją? Pvz. Geležiniame vilke galima prie pėsčiųjų perėjos įrengti?
Geležiniame Vilke iš vis negali egzistuoti perėja
- 2 patinka
-
Parašė Marukas Rodyti pranešimą
Dažnai dviračiu pravažiuoju Gerosios vilties gatve. Dabar tikrai daug fainiau minti, kai danga tvarkinga ir pati gatvė jaukiau atrodo. Bet yra ir keletas minusų. Nors gatvė yra priskirta dviračių gatvei, maksimalaus 30 km greičio mažai kas laikosi ir važiuoja greičiau, automobiliai nuolat lenkia dviratininkus, nors negalima, tai kažkaip nematau dviračių gatvių pliusų dar.
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Mašinos važiuoja lėtai, iš akies 30-40km/h, triukšmas belenkaip sumažėjęs, lyginant su anksčiau. Minusas, kad nėra dviračių tako, bet šaligatvio plotis neblogas, tai vietos užtenka.
Nepatinka nemokšiškai atliktas apželdinimas krūmais, kuomet įvairūs krūmai, skirtingo augumo (kai kurie augantys ir iki 3 metrų aukščio ir pločio) susodinti prie pat gatvės ar šaligatvių bortų ir po metų jau lips iš savo zonos bei kels nepatogumų tiek pėstiesiems, tiek važiuotiems. Ir aišku skiedrų ir medgalių mulčio sluoksnis yra kelis kartus storesnis nei turėtų būti. Pastarieji pastebėjimai dėl želdinimo tinka visoms vietoms Vilniuje, kur buvo naujai susodinti krūmai. Deja, bet nemokšiškas įgyvendinimas kompromituoja gerą idėją.
- 3 patinka
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?
- 2 patinka
-
Kadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Va tokio atsakymo ir tikėjausi. Mintys jūsų trumpos kaip Buratino. Sau tai reiškia statome mūsų miestą, mūsų sostinę. Statome sau, visiems, mūsų vaikams ir anūkams. Taip kaip statė anksčiau, kaip grindė gatves, kurių danga ir po 100 metų dar visai padoriai atrodo. Kaip kad darė pastatų cokolius ir laiptus, kurie laiko iki šiol. O ne klijavo kaip dabar vonios plytelėmis.
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTaip kaip statė anksčiau, kaip grindė gatves, kurių danga ir po 100 metų dar visai padoriai atrodo.
-
Parašė John Rodyti pranešimąGalima panašiu principu gatvėse parkavimą įrengti ir kitur, kur jo nėra ir aiškiai trūksta. Tarkim Šeškinės, Paberžės, Stanevičiaus ir panašiose gatvėse? Daug kur net nereiktų platinti visos važiuojamosios dalies, nes asfalto sočiai. Arba reiktų platinti nedaug.
Gerosios Vilties gatvė yra labai geras pavyzdis, kad kai daroma bent kiek su protu, gaunasi beveik puikiai. Ar yra VT eismas? Ne, ir niekam netrukdoma. Ar yra alternatyvūs maršrutai? Taip, dar 2008 nutiestas pietinis aplinkkelis ir jau po jo pastatymo Gerosios Vilties gatvė turėjo būti nuraminta. Dėl to tokio tipo gatvių humanizavimą vertinu tik teigiamai.
Dėl to Šeškinėje (ir Pašilaičiuose) siūlyčiau kiek palaukti iki Šiaurinės statybų. Po to būtų galima žaisti su įdomesniais sprendimais ir sakykim padaryti iškreivinimus kokioje nors Musninkų gatvelėje.
Kur galima tas gatves pertvarkyti, kartu kiek padidinant stovėjimo vietų skaičių - tai, pvz., Karoliniškėse. Po Vakarinio pastatymo ten (kalbu apie vakarai-rytai vidines gatveles) išvis neturėtų būti, tai galima būtų tarkim įvesti vienpusį eismą ir padaryti parkavimą iš abiejų gatvės pusių.
- 2 patinka
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai savo kiemą išsiklojot granitiniu grindiniu, o ne betoninėm trinkelėm? Nusileiskit jau ant žemės.
- 7 patinka
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks granitas? Taigi ne sau darom
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Labai tikiuosi, kad kita sostinės valdžia bus informuota apie tokios medžiagos kaip granitas egzistavimą.
- 11 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimąGerosios Vilties.
Savanorius pastebėjom bet ne visi yra prieš gatvių sutvarkymą, o vietos ten tikrai daug.