Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių ir rajonų pavadinimai bei ribos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • felar
    commented on 's reply
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
    Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
    Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.
    Na bet to be fair tie berželiai galėjo būti susodinti ten pat kur ir krūmai. Dviračių tako nėra todėl, kad ir toliau yra subsidijuojamas automobilių saugojimas gatvėje visų gyventojų sąskaita. Tų parkavimo vietų ten iki tol nebuvo. Taigi ne tvarkinga augmenija, o automobilių parkingas turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.

  • PoDV
    commented on 's reply
    Vis tik patinka, kad tvarkinga augmenija turi pirmumą prieš dviračių tako įrengimą.
    Pagrindas turėtų būti švarus miestas.
    Dviračių eismą organizuoti galima mąstyti ir per šalutinių smulkių gatvelių/kiemų maršrutus, kur auto greitis nedaug skiriasi nuo dviračio. Tereikia maksimizuoti eismo dalyvių matomumą. Nebijoti trapecinių kalnelių sankryžose.

  • Nitro
    commented on 's reply
    Nustokit vartoti haliucinogenus.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?

  • alga
    commented on 's reply
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.
    Galima skaldą, bet galima ir kokosus. Wikipedijos straipsny yra įdomių paveiksliukų: https://en.wikipedia.org/wiki/Mulch Organinis mulčas susikompostuoja ir gerina dirvą, o akmenys priešingai.

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė Marukas Rodyti pranešimą
    Ir aišku skiedrų ir medgalių mulčio sluoksnis yra kelis kartus storesnis nei turėtų būti. Pastarieji pastebėjimai dėl želdinimo tinka visoms vietoms Vilniuje, kur buvo naujai susodinti krūmai. Deja, bet nemokšiškas įgyvendinimas kompromituoja gerą idėją.
    Dėl šito tai būtų įdomu paklausti tų, kas geriau tai išmano, ar galima vietoje tų drožlių naudoti pvz akmens skaldą, kuri atrodytų žymiai estetiškiau ir pirmam vėjui papūtus neišskristų per visas apylinkes? Pvz Švedijoj ir Danijoj teko daug kartų matyt stambesnę skaldą po naujai sodinamais krūmais/medžiais.

  • Kaid
    commented on 's reply
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Koks dokumentas reglamentuoja greičio kalnelių tankumą? Parametrus? Gatvės kategoriją? Pvz. Geležiniame vilke galima prie pėsčiųjų perėjos įrengti?
    INŽINERINIŲ SAUGAUS EISMO PRIEMONIŲ PROJEKTAVIMO IR NAUDOJIMO REKOMENDACIJOS R ISEP 10

    Geležiniame Vilke iš vis negali egzistuoti perėja

  • Creatium
    commented on 's reply
    Parašė Marukas Rodyti pranešimą

    Dažnai dviračiu pravažiuoju Gerosios vilties gatve. Dabar tikrai daug fainiau minti, kai danga tvarkinga ir pati gatvė jaukiau atrodo. Bet yra ir keletas minusų. Nors gatvė yra priskirta dviračių gatvei, maksimalaus 30 km greičio mažai kas laikosi ir važiuoja greičiau, automobiliai nuolat lenkia dviratininkus, nors negalima, tai kažkaip nematau dviračių gatvių pliusų dar.
    Kad man atrodo toje gatvėje nėra dviračių gatvės ženklų, tad lenkti kaip ir galima.

  • Stadionas
    commented on 's reply
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?
    judumo manau

  • Marukas
    commented on 's reply
    Parašė John Rodyti pranešimą



    Mašinos važiuoja lėtai, iš akies 30-40km/h, triukšmas belenkaip sumažėjęs, lyginant su anksčiau. Minusas, kad nėra dviračių tako, bet šaligatvio plotis neblogas, tai vietos užtenka.
    Dažnai dviračiu pravažiuoju Gerosios vilties gatve. Dabar tikrai daug fainiau minti, kai danga tvarkinga ir pati gatvė jaukiau atrodo. Bet yra ir keletas minusų. Nors gatvė yra priskirta dviračių gatvei, maksimalaus 30 km greičio mažai kas laikosi ir važiuoja greičiau, automobiliai nuolat lenkia dviratininkus, nors negalima, tai kažkaip nematau dviračių gatvių pliusų dar. Iš techninės pusės, tai vis dėlto nekokybiškai padaryta vietom, pvz. jau nuo pat pradžių atsirado provėžos ties sankryža su Savanorių pr. o netoli sankryžos su Panerių gatve dar nuo darbų vykdymo vis dar yra keletas išvartytų bortų palikta.
    Nepatinka nemokšiškai atliktas apželdinimas krūmais, kuomet įvairūs krūmai, skirtingo augumo (kai kurie augantys ir iki 3 metrų aukščio ir pločio) susodinti prie pat gatvės ar šaligatvių bortų ir po metų jau lips iš savo zonos bei kels nepatogumų tiek pėstiesiems, tiek važiuotiems. Ir aišku skiedrų ir medgalių mulčio sluoksnis yra kelis kartus storesnis nei turėtų būti. Pastarieji pastebėjimai dėl želdinimo tinka visoms vietoms Vilniuje, kur buvo naujai susodinti krūmai. Deja, bet nemokšiškas įgyvendinimas kompromituoja gerą idėją.


  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Kadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?


    O kokiam biudžeto punktui priklauso šluotų sodinimas skiriamojoje juostoje ir vietoj dviračių tako?

  • Nitro
    commented on 's reply
    Kadangi biudžetas ne guminis, o ribotas - prašom pasiūlyti iš kokios srities atimti pinigus granitui. Sveikatos apsaugos? Švietimo? Kultūros?

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Va tokio atsakymo ir tikėjausi. Mintys jūsų trumpos kaip Buratino. Sau tai reiškia statome mūsų miestą, mūsų sostinę. Statome sau, visiems, mūsų vaikams ir anūkams. Taip kaip statė anksčiau, kaip grindė gatves, kurių danga ir po 100 metų dar visai padoriai atrodo. Kaip kad darė pastatų cokolius ir laiptus, kurie laiko iki šiol. O ne klijavo kaip dabar vonios plytelėmis.

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Taip kaip statė anksčiau, kaip grindė gatves, kurių danga ir po 100 metų dar visai padoriai atrodo.
    Nėra tokių gatvių.

  • Pilaitis
    commented on 's reply
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Galima panašiu principu gatvėse parkavimą įrengti ir kitur, kur jo nėra ir aiškiai trūksta. Tarkim Šeškinės, Paberžės, Stanevičiaus ir panašiose gatvėse? Daug kur net nereiktų platinti visos važiuojamosios dalies, nes asfalto sočiai. Arba reiktų platinti nedaug.
    Nors bendrai minčiai pritariu, bet vėlgi: gatvėse, kur yra intensyvus VT eismas (Stanevičiaus), geriau parkavimo išvis vengti (taip, pasaulyje taip būna, bet tai nėra gera praktika), o tokiose gatvelėse kaip Paberžės tai turėtų būti tik su apsaugos zonomis (žr. donc postą temoje apie A juostas).

    Gerosios Vilties gatvė yra labai geras pavyzdis, kad kai daroma bent kiek su protu, gaunasi beveik puikiai. Ar yra VT eismas? Ne, ir niekam netrukdoma. Ar yra alternatyvūs maršrutai? Taip, dar 2008 nutiestas pietinis aplinkkelis ir jau po jo pastatymo Gerosios Vilties gatvė turėjo būti nuraminta. Dėl to tokio tipo gatvių humanizavimą vertinu tik teigiamai.

    Dėl to Šeškinėje (ir Pašilaičiuose) siūlyčiau kiek palaukti iki Šiaurinės statybų. Po to būtų galima žaisti su įdomesniais sprendimais ir sakykim padaryti iškreivinimus kokioje nors Musninkų gatvelėje.

    Kur galima tas gatves pertvarkyti, kartu kiek padidinant stovėjimo vietų skaičių - tai, pvz., Karoliniškėse. Po Vakarinio pastatymo ten (kalbu apie vakarai-rytai vidines gatveles) išvis neturėtų būti, tai galima būtų tarkim įvesti vienpusį eismą ir padaryti parkavimą iš abiejų gatvės pusių.



  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Tai savo kiemą išsiklojot granitiniu grindiniu, o ne betoninėm trinkelėm? Nusileiskit jau ant žemės.
    Va tokio atsakymo ir tikėjausi. Mintys jūsų trumpos kaip Buratino. Sau tai reiškia statome mūsų miestą, mūsų sostinę. Statome sau, visiems, mūsų vaikams ir anūkams. Taip kaip statė anksčiau, kaip grindė gatves, kurių danga ir po 100 metų dar visai padoriai atrodo. Kaip kad darė pastatų cokolius ir laiptus, kurie laiko iki šiol. O ne klijavo kaip dabar vonios plytelėmis.

  • Fulgur
    commented on 's reply
    Koks dokumentas reglamentuoja greičio kalnelių tankumą? Parametrus? Gatvės kategoriją? Pvz. Geležiniame vilke galima prie pėsčiųjų perėjos įrengti?

  • alga
    commented on 's reply
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Koks granitas? Taigi ne sau darom
    Tai savo kiemą išsiklojot granitiniu grindiniu, o ne betoninėm trinkelėm? Nusileiskit jau ant žemės.

  • Obi-Wan Kenobi
    commented on 's reply
    Koks granitas? Taigi ne sau darom

  • ttttt
    commented on 's reply
    Parašė John Rodyti pranešimą


    Atrodo puikiai. Labai gaila, kad po kokių 2 metų viskas bus sutrupėję, nes buvo panaudotos pigiausios medžiagos. Dar nesu ten buvęs, bet manau jau dabar galima rasti suskilusių bortų, ypač tose parkingo "kišenėse".

    Labai tikiuosi, kad kita sostinės valdžia bus informuota apie tokios medžiagos kaip granitas egzistavimą.

  • MedinisStrazdas
    commented on 's reply
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gerosios Vilties.
    Bet tai vis tiek nesugebėjo apželdinimo žemiau šaligatvio padaryt. Pirmoje nuotraukoje jau nešasi purvas į įvažiavimą.

    Savanorius pastebėjom bet ne visi yra prieš gatvių sutvarkymą, o vietos ten tikrai daug.

  • Creatium
    commented on 's reply
    Šoniniai šuliniai berods yra į bortus sustatyti dabar.
Working...
X