Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniečio svajonių gyvenamoji aplinka: aklinos tvoros, betono laukai, visa pagarba automobiliams, jokių triukšmaujančių vaikų, jokių krentančių lapų ir mažiausia galimybė kieme susitikti su kaimynu

    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	774
Size:	69,7 kB
ID:	2232235

    https://maps.app.goo.gl/Hju92S5shgkyVNDp9

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Vilniečio svajonių gyvenamoji aplinka: aklinos tvoros, betono laukai, visa pagarba automobiliams, jokių triukšmaujančių vaikų, jokių krentančių lapų ir mažiausia galimybė kieme susitikti su kaimynu


      https://maps.app.goo.gl/Hju92S5shgkyVNDp9
      Toli gražu ne kiekviena gatvė mieste gali dviračių takais pasigirti, reiktų įsivertinti ir tai.

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        Vilniečio svajonių gyvenamoji aplinka: aklinos tvoros, betono laukai, visa pagarba automobiliams, jokių triukšmaujančių vaikų, jokių krentančių lapų ir mažiausia galimybė kieme susitikti su kaimynu
        Man tai dar labai patinka kaip puikiai išsaugomas natūralus vandens telkinio krantas, kokia puiki vieta rekreacijai sudaroma:
        https://www.google.com/maps/@54.7238...oASAFQAw%3D%3D
        Lietuva visiems.

        Comment


          Įdomu, ar tos dviračio tako "nuograužikės" bus sujungtos per artimiausius 20 metų?

          Comment


            Tai greta paraleli Helsinkio g., 15 metų jungė takus trimis projektais – trečiu po PP sugalvojo, kad nebedarys dvirtakio (nors PP dar buvo), o ketvirtu sugriovė pačio pirmo projekto raudoną asfaltą. Geriausia dalis, jog ant įprasto šaligatvio vis tiek pastatė bendro dviračių-pėsčiųjų tako ženklą, nors ir iš vienos pusės tik.
            ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Sveiki, labas rytas, 30 min bilietas yra.
              Maloniai ačiū už priminimą, tikrai yra.

              Bet jis buvo "prikurtas" po protestų. Davė vos 20 proc. nuolaidą už 50 proc. mažesnį laiką.
              1,25 eur - 60 min., 1 eur - 30 min.
              Pabarstė Benkunskas trupinių, kad greičiau nunyktų.

              60 min. bilietas irgi juokingas. Turėtų būti bent 1:15 val arba 1:30 val. bilietas. Nes jei troleibusas ir privežamasis - netelpi.


              Comment


                Šiandien 18val bus "Vilniaus piliečių asamblėjos uždarymas" kur miesto vadovams bus perduotos idėjos apie judumą mieste.

                Comment


                  Gal kas iš forumiečių buvo tarp asamblėjos narių?

                  Comment


                    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                    Šiandien 18val bus "Vilniaus piliečių asamblėjos uždarymas" kur miesto vadovams bus perduotos idėjos apie judumą mieste.
                    Nesuprantu kam iš viso ši transliacija buvo reikalinga, jeigu nutarimų net nepaviešinta. Realiai apie nieką buvo, kokie mes malačiai susirinkome tiek kartų, darėme taip ir taip. Manau daugumai įdomus nutarimai, kurie bus paskelbti nesuprantama kodėl vėliau, o ne fiktyvus pristatymas, kur nė žodžio apie nutarimus.

                    Comment


                      Aš irgi biški nusivyliau transliacija. Bet kaip suprantu bet kas galėjo ateiti gyvai ir gyvai tos rekomendacijos buvo pristatytos.

                      Comment


                        Pagaliau paskelbė ką ten nusprendė rekomenduoti. Šiaip dvokia totaliu naftalinu, nes netikiu, kad žmonės turi tokį sąmoningumą ir supratimą:

                        Viešojo transporto temoje: rekomenduojama didinti viešojo transporto maršrutų tarp kaimyninių seniūnijų skaičių; tęsti darbus dėl geležinkelio integracijos į Vilniaus viešojo transporto sistemą.

                        Jungčių temoje: keisti gyventojų požiūrį į alternatyvias judėjimo galimybes; įvesti naują bėginę viešojo transporto priemonę mieste; kurti integralią judumo sistemą su Vilniaus miesto rajono savivaldybe; išlaikyti kilpinį eismą senamiestyje ir išplėsti mažos taršos zoną apimant Šventaragio g., Maironio g., M. Daukšos g., Pylimo g. ir Gedimino pr.

                        Miesto planavimo ir 15 minučių miesto temoje: kurti daugiafunkcius kvartalus ir pastatus; skatinti verslo ir paslaugų centrų kūrimąsi ne centrinėje miesto dalyje; užtikrinti 15 min pėsčiomis pasiekiamą funkcijų įvairovę privačių namų kvartaluose; daugiabučių namų kvartaluose saugoti žaliąsias zonas.

                        Automobilių aikštelių temoje: tęsti „Statyk ir važiuok“ aikštelių plėtrą, įrengti daugiaaukštes parkavimo aikšteles daugiabučių rajonuose.

                        Bendruomeniškumo ir visuomenės įtraukimo temoje: įtraukti gyventojus sudarant viešojo transporto maršrutus; įtraukti seniūnus ir seniūnaičius į pasitarimus bei sprendimus dėl miesto transporto jungčių planavimo.

                        Vaikštomumo temoje: identifikuoti Vilniaus susisiekimo pėsčiomis tinklą, jo būklę ir ją gerinti; kur įmanoma, atlaisvinti šaligatvius nuo apšvietimo stulpų; gatvių projektus derinti su žmonių su negalia atstovais.

                        Edukacijos temoje: plėsti eismo saugos programas ugdymo įstaigose.

                        Mokyklų planavimo temoje: savivaldybei parengti visų Vilniaus m. mokyklų pasiekiamumo analizę; atnaujinti mokyklų teritorijas siekiant gerinti tinklo valdymą.

                        Dviračių temoje: didinti dviračių saugyklų skaičių mieste – siekti bent vienos dviračių saugyklos prie kiekvieno daugiabučio.

                        Miestui perduotos 24 gyventojų rekomendacijos, kaip judėti tvariau - MadeinVilnius.lt

                        Arba jiems labai gerai pristatyti sprendiniai ir chebrytė tiesiog pasakė, kad jo - labai gerai skamba, arba surasti kažkokie super respondentai. Vidinis konspiracijų teoretikas sako, kad greičiausiai tiesiog surašyti VMS planai, o kai, pvz. bus pradėta statyti jau n metų vėluojanti Statyk ir važiuok aikštelė Antakalnyje, bus pasakyta - gi čia patys vilniečiai teikė rekomendacijas, kad reikia!

                        Šiaip smagu, kad paminėta nauja bėginio transporto rūšis. Gal tai rodo bent kažkokį dirvos purenimą, visuomenės nuomonės formavimą. Aišku, gal tai tušti lūkesčiai.

                        Comment


                          Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                          įvesti naują bėginę viešojo transporto priemonę mieste
                          Tai kad čia labai gerai.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tai kad čia labai gerai.
                            Tuoj iškiš neduok dieve metro statybos studiją ir viskas.

                            Comment


                              Dar vienas įdomus momentas.

                              https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/460878


                              "...norime pabrėžti, kad atliepti visų keleivių poreikių nėra įmanoma, todėl didžiausias dėmesys skiriamas susisiekimui tarp populiariausių miesto dalių."

                              Kitaip tariant reiki suprast, kad sukurt patogią logistiką tarp rajonų, kurie turi nemažai gyventojų su traukos tašku ir oro uostu, kuris vis augina keleivių skaičių, arba kad ir pamažinat kelionę iki vieno persėdimo yra misija neįmanoma. Tuo labiau, kad JUDU savo veiklos plane iki 2027 metų turi nuostatą dėl VT optimizavimo, kur vienas iš naudos punktu VT naudotojui yra įvardijama kaip "Greitesnės ir patogesnės kelionės". Vietoj to kad išskirstyt keleivių srautus skirtingom kryptimis, geriau kiškim visą keleivių srautą per centrinę dalį, ignoruodami logiškas jungtis ir po to skuskimės kad autobusai yra perpildyti ir neišveža visų keleivių. Tai galima traktuot kad "tenkinkis tuom kas yra arba pirk sau automobilį"? Manau klausimas turėtu but ne apie tai, kad neįmanoma atliepti visų poreikių, o apie tai, kuriuos poreikius laikoma prioritetu ir kokiais kriterijais tai yra vertinama.


                              Prie to pačio turime ir Lazdynėlių paviešinta problema, kur irgi matyt nėra prioritetas.

                              Comment


                                Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                                Dar vienas įdomus momentas.

                                https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/460878


                                "...norime pabrėžti, kad atliepti visų keleivių poreikių nėra įmanoma, todėl didžiausias dėmesys skiriamas susisiekimui tarp populiariausių miesto dalių."

                                Kitaip tariant reiki suprast, kad sukurt patogią logistiką tarp rajonų, kurie turi nemažai gyventojų su traukos tašku ir oro uostu, kuris vis augina keleivių skaičių, arba kad ir pamažinat kelionę iki vieno persėdimo yra misija neįmanoma. Tuo labiau, kad JUDU savo veiklos plane iki 2027 metų turi nuostatą dėl VT optimizavimo, kur vienas iš naudos punktu VT naudotojui yra įvardijama kaip "Greitesnės ir patogesnės kelionės". Vietoj to kad išskirstyt keleivių srautus skirtingom kryptimis, geriau kiškim visą keleivių srautą per centrinę dalį, ignoruodami logiškas jungtis ir po to skuskimės kad autobusai yra perpildyti ir neišveža visų keleivių. Tai galima traktuot kad "tenkinkis tuom kas yra arba pirk sau automobilį"? Manau klausimas turėtu but ne apie tai, kad neįmanoma atliepti visų poreikių, o apie tai, kuriuos poreikius laikoma prioritetu ir kokiais kriterijais tai yra vertinama.


                                Prie to pačio turime ir Lazdynėlių paviešinta problema, kur irgi matyt nėra prioritetas.
                                Konkrečiai šiuo atveju visa problema išsispręs po kelių metų. Tiksliai neprisimenu kada būtent vežėjas turės pradėti veiklą, bet po sutarties su vežėju pasirašymu bus atidarytas maršrutas tarp Pasakų parko (Karoliniškės) per Tūkstantmečio g., užsukant į Vikingų slėnį ir vykstant iki pat Teltonikos gamyklų(?).

                                Realiai jokie dideli pakeitimai dabar nėra galimi, nes nėra tiek resursų. Vilniuje, skirtingai nuo Kauno, yra kam vairuoti, bet nėra ko vairuoti.
                                Jeigu yra siūlymas atidaryti naują maršrutą, reikėtų ir nurodyti iš kur paimti TP. Nes 2025-2026 metų tvarkaraštis buvo sudarytas ant ribos, rezervas minimalus, nors galėjo laisvai suretinti kursavimą vardan 100% atvyks.

                                Comment


                                  Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                                  Dar vienas įdomus momentas.

                                  https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/460878


                                  "...norime pabrėžti, kad atliepti visų keleivių poreikių nėra įmanoma, todėl didžiausias dėmesys skiriamas susisiekimui tarp populiariausių miesto dalių."

                                  Kitaip tariant reiki suprast, kad sukurt patogią logistiką tarp rajonų, kurie turi nemažai gyventojų su traukos tašku ir oro uostu, kuris vis augina keleivių skaičių, arba kad ir pamažinat kelionę iki vieno persėdimo yra misija neįmanoma. Tuo labiau, kad JUDU savo veiklos plane iki 2027 metų turi nuostatą dėl VT optimizavimo, kur vienas iš naudos punktu VT naudotojui yra įvardijama kaip "Greitesnės ir patogesnės kelionės". Vietoj to kad išskirstyt keleivių srautus skirtingom kryptimis, geriau kiškim visą keleivių srautą per centrinę dalį, ignoruodami logiškas jungtis ir po to skuskimės kad autobusai yra perpildyti ir neišveža visų keleivių. Tai galima traktuot kad "tenkinkis tuom kas yra arba pirk sau automobilį"? Manau klausimas turėtu but ne apie tai, kad neįmanoma atliepti visų poreikių, o apie tai, kuriuos poreikius laikoma prioritetu ir kokiais kriterijais tai yra vertinama.


                                  Prie to pačio turime ir Lazdynėlių paviešinta problema, kur irgi matyt nėra prioritetas.
                                  Nelabai suprantu, kam čia tirštinti spalvas, kai atrašė:

                                  Džiugu pranešti, kad pagal parengtus Vilniaus viešojo transporto maršrutų optimizavimo ir plėtros sprendinius artimiausioje ateityje numatomas naujas maršrutas „Karoliniškės – Tūkstantmečio g. – Vikingų slėnis – Liepkalnis“. Preliminariai maršrutas galėtų pradėti kursuoti 2027 metų II pusėje.
                                  Tuo labiau, kad oro uostas tikrai yra gana specifinis objektas, į kurį kasdien absoliuti dauguma nekeliauja. Jei jau kelis tūkstančius darbinantys verslo centrai kaip Verslo trikampis ar Business Stadium neturi normalaus viešojo, tai kuo ypatingas oro uostas, kad prioritetas būtų jam?

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Nelabai suprantu, kam čia tirštinti spalvas, kai atrašė:



                                    Tuo labiau, kad oro uostas tikrai yra gana specifinis objektas, į kurį kasdien absoliuti dauguma nekeliauja. Jei jau kelis tūkstančius darbinantys verslo centrai kaip Verslo trikampis ar Business Stadium neturi normalaus viešojo, tai kuo ypatingas oro uostas, kad prioritetas būtų jam?
                                    Oro uostui ir taip suteikta 24/7 jungtis su miestu*. Nežinau net ko daugiau reikalauti.
                                    Visai kitas dalykas, kad nėra tiek srauto nuo to Vikingų slėnio. 2 maršrutas vienas iš orą vežiojančių. 1 dar kažkaip sukasi būna pilnas kartais. 88 šiaip toks pamirštas dalykas.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      Nelabai suprantu, kam čia tirštinti spalvas, kai atrašė:



                                      Tuo labiau, kad oro uostas tikrai yra gana specifinis objektas, į kurį kasdien absoliuti dauguma nekeliauja. Jei jau kelis tūkstančius darbinantys verslo centrai kaip Verslo trikampis ar Business Stadium neturi normalaus viešojo, tai kuo ypatingas oro uostas, kad prioritetas būtų jam?
                                      Gal ir nuviliantis atsakymas, kad bent 1,5 metų nebus jokio maršruto, bet akivaizdžiai trūksta jungties palei Tūkstantmečio g. iš Lazdynų Oro uosto, Vikingų g., Liepkalnio link. Kas dabar užtrunka 35 minutes turėtų užtrukti maksimaliai 15, jei būtų maršrutas Tūkstantmečio g. Kita vertus, atskiram maršrutui reikia užpirkinėti reisus, organizuoti konkursą, tai gerai, kad parašė, kad toks maršrutas nusimato. Ir dar galėjo atsifutbolint, kadangi Tūkstantmečio gatvė yra A kategorijos, tai ten gali važiuoti tik ekspresinis VT (mėgstamas pasiteisinimas, kodėl neįmanoma VT paleisti Geležinio Vilko g.)
                                      Paskutinis taisė Zefyras; 2025.12.15, 19:12.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X