Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    ar tie "priverstiniai vairuotojai" nesutiktų, kad būtų daugiau A juostų viešajam transportui ir tų pačių "priverstinių automobilininkų" sąskaita.
    Kodėl jie turėtų sutikti? Pripaišius A juostų, jiems vis tiek neatsiras vietos troleibuse.

    -

    Comment


      FI + SE + NO + DK padaroma 600+ milijonų traukinio kelionių per metus.
      Apie 21,6 milijonai kelionų per milijoną gyventojų.
      Lietuvoje būtų virš 60 milijonų per metus (21,6*2,8)
      Gal kas žino kokie mūsų skaičiai?
      Būtų įdomu palyginti su 60M.

      Comment


        LTG duomenimis, per 2022 m. pervežta 35 proc. daugiau keleivių nei ankstesniais metais – 4,7 mln., tai sugrįžimas į priešpandeminį lygį.
        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nozes-93845473

        Comment


          galimai keleiviai = kelionės?

          2022 m. traukiniais buvo pervežta 4,69 mln. keleivių, t. y. 1,21 mln., arba 35 proc., daugiau nei 2021 m. RRT: reikšmingi pokyčiai 2022 m. Lietuvos geležinkelių rinkoje
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Kodėl jie turėtų sutikti? Pripaišius A juostų, jiems vis tiek neatsiras vietos troleibuse.
            Tai dėl to, kad pas mus pamurmama ir nieko neįvyksta, arba parašomas postas socialiniuose tinkluose, arba koks nors straipsnis LRT Girdi arba Delfi Piliečio rubrikai. Iš tiesų tai NVTKA, kuri kažkada buvo aktyvi, turėtų daugiau komunikuoti, arba patys žmonės rašyti tiesiai atsakingiems asmenims, nes piko metu grūstis autobuse neprideda geros nuotaikos niekam.

            Comment


              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

              Ar tai neįrodo, kad tie kurie važiuoja automobiliu tiesiog neturi kitos alternatyvos, nes į VT jau netilptų?
              Tai rodo kad a) carpooling realybėje neveikianti idėja ir b) savivladybė padėjusi ant VT.




              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                ... b) savivladybė padėjusi ant VT.
                Čia turbūt reiktų žvelgti plačiau. Kai visoje šalyje požiūris toks į VT, tai ko norėt iš vienos atskiros savivaldybės. Juk "elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos, na nebent iš kokių pirkimų dar būtų galima uždirbti ar švogerizmo keliu reikia kažkam parūpinti šiltą vietelę duotojamoje pozicijoje.

                Comment


                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                  "elito" požiūriu VT skirtas tik dėl šunaujos.
                  kas ta "šunauja"?

                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    kas ta "šunauja"?
                    Neorganizuotos visuomenės grupės, kurios dėl savo neorganizuotumo neturi jokios politinės įtakos, ir jų nepasitenkinimas išreiškiamas skalijimu - rašymu fb postų ar į naujienų portalus, į kurį galima tiesiog nekreipti dėmesio.

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      kas ta "šunauja"?
                      Šunis VT leidžiama vežti nemokamai. Visi alergiški šunimis yra antrarūšiai piliečiai.

                      Comment


                        “Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
                        Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.

                        Comment


                          Man rodos V.L. šunauja buvo įvardinęs “Respublikos” žurnalistus.

                          Comment


                            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                            “.
                            Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į
                            Kavianski nacionaliniuose rinkimuose kažkaip labiausiai palaiko konservatorius.

                            Kaip kavianskas vietinių konservatorių fiasko labiau siečiau su Kupčinsku, ne nacionaliniais politikais.

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              “Šunaujos” terminą atsitiktinai nukalė Landsbergis vyresnysis viename mitinge metų gal prieš 30. Iš esmės tai reiškia pikta, tamsi minia.
                              Kadangi kavianski labai nemėgsta konservatorių ir ypač Landbergio, jaučiasi nuskriausti ir elito apvogti, tai pasigavo tą “šunaują” kaip pavyzdį konservatorių niekinamo požiūrio į paprastą žmogų. Antra vertus, kavianskams Matijošaitis yra savas “bachūras”, nes jis chebros “šunauja” nevadina, ta chebra pas jį fabrikuose dirba.
                              "Šunauja" profesorius pavadino žurnašliūchas, bet runkeliai pritaikė sau ir ėmė dar labiau nekęsti "elitų".
                              -

                              Comment


                                Įdomi mintis nuskambėjo, kad Kanadoj anksčiau darydavo dvikrypčius dviračių takus (gatvėje), bet priėjo išvados daryti vienkrypčius. Nemažai pavyzdžių, kad yra tik vienoj pusėj vienkryptis dar ir automobilių judėjimo kryptimi. Atgal kita gatve tada.

                                How To Build a Bike Lane that Breaks Records · 7 Jan 2024


                                "The Guardian" aiškiai vizualiai išaiškina "Induced demand" su šiek tiek statistikos.
                                Why bike lanes don't make traffic worse | It's Complicated · ­19 May 2022

                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Jei didesnė gatvė, turėtų būti dvikrypčiai abiejose pusėse

                                  Comment


                                    Mes taip ir darom, kaip sakai. Taip ir olandai. Visgi kanadiečiai mėgsta gatvės zonoj įrengti dviračiams infrą, o tai daug ką keičia. Be abejo saugiau vienkrypčiai išvažiuojančių mašinų iš kiemų atžvilgiu. Išauga dviračių pralaidumas ir greitis. Paminėjo mažiau komplikuota sankyžose. Pvz., kai mąsčiau Vilniuje, kaip įmanoma padaryti perėjimą iš potencialios Latvių dviračių g. į esamą dvirtakį, priėjau išvados, kad darant dvikryptį taką būtent gatvėje (kad nejudint bortų, kad be projektų greit pasidaryt), tai atsirastų papildomas šviesoforo ciklas. Darant tik vienkryptes juostas / takus – ciklai lieka esami:

                                    Click image for larger version  Name:	Screenshot (7).png Views:	0 Size:	420,3 kB ID:	2103694 Click image for larger version  Name:	410170338_10211637040198767_1658923264901184399_n.jpg Views:	0 Size:	319,4 kB ID:	2103695
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Kanada mėgsta daryti nesaugius dvirtakius gatvėje be fizinio atskyrimo.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
                                        Pačiai statybai lėšų gal ir galima būtų surasti per ES fondus, kitas programas. Tik kažkaip mūsuose nepopuliaru galvoti apie išlaidas eksploatacijai. Pasistatyti yra viena, bet išlaikyti, kad būtų naudojama pagal paskirtį - dar papildomi nemaži pinigai, kurie bus reikalingi kasmet.

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
                                          O kiek gyventojų tame antrame Rumunijos mieste pagal dydį?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X