Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Dėl to ir vidutinis užpildymas 20%. KA bando optimizuoti veiklą, nes iš savivaldybės atėjo ženklas.
    Na ir tiesiog juokingi KA tikslai, kurie labiau panašūs į fantaziją. Kai miesto VT naudojasi senjorai ir moksleiviai (studentai) kai kurie.
    Kad ir tos optimizacijos mažai, neįskaitant autobusų kiekio mažinimo.
    Palyginus su Vilniu ( kur irgi mažai kas vyksta ) tai Kaunas praktiškai sustojes vietoje nuo karantino. Vilniuje bent jau atnaujinami autobusų tvarkaraščiai su augančiomis spūstimis. Kaune atrodo, kad vis dar tie patys kelių metų senumo tvarkaraščiai, nes autobusai įprastai važiuoja vėluodami 5-10min.

    Comment


      Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

      Kad ir tos optimizacijos mažai, neįskaitant autobusų kiekio mažinimo.
      Palyginus su Vilniu ( kur irgi mažai kas vyksta ) tai Kaunas praktiškai sustojes vietoje nuo karantino. Vilniuje bent jau atnaujinami autobusų tvarkaraščiai su augančiomis spūstimis. Kaune atrodo, kad vis dar tie patys kelių metų senumo tvarkaraščiai, nes autobusai įprastai važiuoja vėluodami 5-10min.
      Neoperuoju duomenimis apie Kauną, bet kalbant apie Vilnių reikalai tikrai juda, bent jau bandoma maksimaliai naudoti turimus resursus.
      Na ir toks pastebėjimas kasmet Vilniaus VT keleivių srautas auga apie 5%.

      Troleibusų kiekis gatvėse dabar tikrai vienas didžiausių per pastaruosius metus. Aišku prie 200+ nemanau, kad sugrįšime, bet bent jau kažkas. Aišku kiekis padidės kai atvažiuos nauji troleibusai. Judu numatyta formulę, kurią bus taikoma kaip suprantu ir troleibusams - 10% rezervas.
      Pagal tą ribą galima nustatyti, kad VVT galės išleisti iki 192 troleibusų,
      Su autobusais reikalai sunkesni, bet irgi judama, na ir plius parko elektrifikacija, kursavimo dažninimas.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        O 40 tikrai populiarus Perkūnkiemyje? Neatrodo labai reikalingas. Gal sutrumpinus 40 kaip buvo anksčiau ir paleidus jį dažniau bent šokia tokia pagalba būtų. Arba 52 vėl paleisti iki Centro.
        40 labai gražiai sujungia Skalvių stotelę su Fabijoniškėmis. Anksčiau kelionei iš vakarinės Pašilaičių dalies į Fabijoniškes reikėjo 2 persėdimų, dabar yra tiesioginis maršrutas. Šiaip rytais tuščias iš Perkūnkiemio tikrai nevažiuoja.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          40 labai gražiai sujungia Skalvių stotelę su Fabijoniškėmis. Anksčiau kelionei iš vakarinės Pašilaičių dalies į Fabijoniškes reikėjo 2 persėdimų, dabar yra tiesioginis maršrutas. Šiaip rytais tuščias iš Perkūnkiemio tikrai nevažiuoja.
          Ar tikrai maršrutui, jungiančiam du miegamuosius rajonus reikia kas 10 min. kursuojančių autobusų visos dienos metu ? Problema su 40 yra ta, kad apart Fabijoniškių, jis nesukuria jokių kitų unikalių jungčių Skalvių žiede. Tie, kam reikia į Akropolį verčiau rinksis 5G, tie kam reikia į centrą verčiau rinksis 3G arba 46. Mano nuomone, Pašilaičių/Perkūnkiemio sujungimui su Fabijoniškėmis užtektų ir kokio 48 ar 56.

          Beje, atnaujintuose 3G tvarkaraščiuose yra ir daugiau naujienų, kurios nebuvo paminėtos JUDU PR-ščikų: po pietų bus keletas reisų sutrumpintoms trasomis Vienaragių st. - Perkūnkiemis bei Žaliasis tiltas - Perkūnkiemis.

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            Ar tikrai maršrutui, jungiančiam du miegamuosius rajonus reikia kas 10 min. kursuojančių autobusų visos dienos metu ? Problema su 40 yra ta, kad apart Fabijoniškių, jis nesukuria jokių kitų unikalių jungčių Skalvių žiede. Tie, kam reikia į Akropolį verčiau rinksis 5G, tie kam reikia į centrą verčiau rinksis 3G arba 46. Mano nuomone, Pašilaičių/Perkūnkiemio sujungimui su Fabijoniškėmis užtektų ir kokio 48 ar 56.
            56 labai jau ilgas maršrutas būtų, į visur pro niekur, tai jo tikrai ilginti neverta. O kaip 48 galėtų į Skalvių žiedą užsukti?

            Kas 10 min gal ir nereikia, bet jau nebe tie laikai, kai užtenka maršruto kas valandą. Žmonės paprasčiausiai nelaukia, o pasiima citybee arba boltą.

            Beje, atnaujintuose 3G tvarkaraščiuose yra ir daugiau naujienų, kurios nebuvo paminėtos JUDU PR-ščikų: po pietų bus keletas reisų sutrumpintoms trasomis Vienaragių st. - Perkūnkiemis bei Žaliasis tiltas - Perkūnkiemis.
            Šitie popietiniai reisai berods jau nuo rugsėjo vidurio yra.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              56 labai jau ilgas maršrutas būtų, į visur pro niekur, tai jo tikrai ilginti neverta. O kaip 48 galėtų į Skalvių žiedą užsukti?

              Kas 10 min gal ir nereikia, bet jau nebe tie laikai, kai užtenka maršruto kas valandą. Žmonės paprasčiausiai nelaukia, o pasiima citybee arba boltą.



              Šitie popietiniai reisai berods jau nuo rugsėjo vidurio yra.
              Juokingiausias dalykas, kad 56 nori pratęsti iki Pasakų parko, vietoj Vilkpėdės.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                <...>

                Beje, atnaujintuose 3G tvarkaraščiuose yra ir daugiau naujienų, kurios nebuvo paminėtos JUDU PR-ščikų: po pietų bus keletas reisų sutrumpintoms trasomis Vienaragių st. - Perkūnkiemis bei Žaliasis tiltas - Perkūnkiemis.
                Šitie nuo rugsėjo vidurio. Nuo pirmadienio bus rytiniai su reisai trasa Baltrušaičio st. - Oro uostas
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Man kažkaip labai pasisekė šiandien, labai daug VT teko naudotis šiandien ir visur man pirmas duris atidaro. Gal visgi po straipsnio apie pirmas duris kažkas gavo p…?

                  Comment


                    Nežinau. Bet pastebėjau, kad Transrevio vietiniai vairuotojai labiau nelinkę atidaryti priekinių, nei VVT.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      Neoperuoju duomenimis apie Kauną, bet kalbant apie Vilnių reikalai tikrai juda, bent jau bandoma maksimaliai naudoti turimus resursus.
                      Na ir toks pastebėjimas kasmet Vilniaus VT keleivių srautas auga apie 5%.

                      Troleibusų kiekis gatvėse dabar tikrai vienas didžiausių per pastaruosius metus. Aišku prie 200+ nemanau, kad sugrįšime, bet bent jau kažkas. Aišku kiekis padidės kai atvažiuos nauji troleibusai. Judu numatyta formulę, kurią bus taikoma kaip suprantu ir troleibusams - 10% rezervas.
                      Pagal tą ribą galima nustatyti, kad VVT galės išleisti iki 192 troleibusų,
                      Su autobusais reikalai sunkesni, bet irgi judama, na ir plius parko elektrifikacija, kursavimo dažninimas.
                      Po Covid visur keleivių srautai gražiai auga.

                      Comment


                        Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą

                        Po Covid visur srautai auga.
                        Ar tikrai? Kažkaip man taip neatrodo.
                        Bent jau pagal prognozes šių metų srautas bus didesnis nei iki Covid

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                          Ar tikrai? Kažkaip man taip neatrodo.
                          Bent jau pagal prognozes šių metų srautas bus didesnis nei iki Covid
                          Tai dar net neatsistatė iki Covid lygio? Tiesiog "triuškinami" VVT laimėjimai, turint omeny gyventojų be auto (ukrainiečiai pvz.) šuolį, pagal jus tobulinamus grafikus, naują transportą ir maršrutus
                          Paskutinis taisė ngtvs001; Vakar, 09:03.

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                            Ar tikrai maršrutui, jungiančiam du miegamuosius rajonus reikia kas 10 min. kursuojančių autobusų visos dienos metu ? Problema su 40 yra ta, kad apart Fabijoniškių, jis nesukuria jokių kitų unikalių jungčių Skalvių žiede. Tie, kam reikia į Akropolį verčiau rinksis 5G, tie kam reikia į centrą verčiau rinksis 3G arba 46. Mano nuomone, Pašilaičių/Perkūnkiemio sujungimui su Fabijoniškėmis užtektų ir kokio 48 ar 56.

                            Beje, atnaujintuose 3G tvarkaraščiuose yra ir daugiau naujienų, kurios nebuvo paminėtos JUDU PR-ščikų: po pietų bus keletas reisų sutrumpintoms trasomis Vienaragių st. - Perkūnkiemis bei Žaliasis tiltas - Perkūnkiemis.
                            Būtent, nėra didelio srauto tarp Paerkūnkiemio ir Fabijoniškių. Manau, kad 10 maršrutas būtų daug naudingesnis, tiesioginis susisiekimas su MRU ir Kalvarijų g, Užupiu ir Paupiu turėtų būti daug paklausesnis. Bet tikriausiai vėl ta pati autobusų trūkumo problema neleidžia tokios idėjos įgyvendinti.

                            Comment


                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                              Būtent, nėra didelio srauto tarp Paerkūnkiemio ir Fabijoniškių. Manau, kad 10 maršrutas būtų daug naudingesnis, tiesioginis susisiekimas su MRU ir Kalvarijų g, Užupiu ir Paupiu turėtų būti daug paklausesnis. Bet tikriausiai vėl ta pati autobusų trūkumo problema neleidžia tokios idėjos įgyvendinti.
                              Leidžia, tačiau tam dar nepritaikyta infra. Pagal planus berods būtent 10 važiuos kažkaip pro Fabijoniškes.
                              Per Pavilionių g. iki Skalvių žiedo.
                              Paskutinis taisė Vinecko; Vakar, 14:51.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Ar tikrai maršrutui, jungiančiam du miegamuosius rajonus reikia kas 10 min. kursuojančių autobusų visos dienos metu ? Problema su 40 yra ta, kad apart Fabijoniškių, jis nesukuria jokių kitų unikalių jungčių Skalvių žiede.
                                40 turi aiškią naudą Perkūnkiemyje dėl moksleivių (kadangi ten žinoma niekas mokyklų nestatė, o Stanevičiaus g. galybė). Kaip tik po pamokų, 15 val. ir būna toks dažnas intervalas, kitu metu rečiau kursuoja.

                                Dėl Skalvių žiedo - na, taip, efektyviau jam apsisukt būtų kaip gilioje senovėje 4 mikriukui Girulių g. gale, bet vienintelis normalus žiedas apylinkėse - Skalvių.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                  Leidžia, tačiau tam dar nepritaikyta infra. Pagal planus berods būtent 10 važiuos kažkaip pro Fabijoniškes.
                                  Per Pavilionių g. iki Skalvių žiedo.
                                  Kokios infrastruktūros trūksta?

                                  Comment


                                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                    Kokios infrastruktūros trūksta?
                                    Pavilnionių gatvės

                                    Comment


                                      Laikinai galėtų važiuoti per Perkūnkiemio arba Gabijos.

                                      Comment


                                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                        Laikinai galėtų važiuoti per Perkūnkiemio arba Gabijos.
                                        Tai galima, bet gal nėra didelio poreikio, trūksta resursų. Matyt pirmiausia norėta sujungti Perkūnkiemį su Fabijoniškių mokyklomis. Juolab, 40 maršrutas jau beveik ir siekė Perkūnkiemį, reikėjo pratęsti tik keliomis stotelėmis. Bus nauja gatvė, ja galės važiuoti 10. Be reikalo dubliuoti irgi nereikia.

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                          Tai galima, bet gal nėra didelio poreikio, trūksta resursų. Matyt pirmiausia norėta sujungti Perkūnkiemį su Fabijoniškių mokyklomis. Juolab, 40 maršrutas jau beveik ir siekė Perkūnkiemį, reikėjo pratęsti tik keliomis stotelėmis. Bus nauja gatvė, ja galės važiuoti 10. Be reikalo dubliuoti irgi nereikia.
                                          40 norima paleisti per Fabijoniškių g. vietoj S. Stanevičiaus g. ir jis kursuos savo “unikalią” trasa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X