Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal norite pamatyti atsakymus bent kelis iš VVT?Parašė rmss Rodyti pranešimąJau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai gerai būtų, jeigu man VMS mokėtų už PR, tačiau labai gaila, kad tų pinigų savo sąskaitoje nematau.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Gal norite pamatyti atsakymus bent kelis iš VVT?
Vienintelis dalykas, kurį matau - atmazai iš VVT.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visas priežastis kaip ir išvardijote.Parašė alga Rodyti pranešimąGal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turiu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.Parašė alga Rodyti pranešimąGal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai kur būtinybė, nes tik pakrapsnojus lietui pradeda langai rasoti. Na ir + yra TP kur šildymas reguliuojamas tiesiog pagal On/Off ir reikia žaisti visame msršruto ilgyje.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakyti ačiū reikia profsąjungai, nes nusirito viskas iki tokio absurdo, kad VVT patapo beveik neįgalia, bet kokių sprendimų priėmime.Parašė eigh Rodyti pranešimąNežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš dalies taip, tai privedė prie to.Parašė alga Rodyti pranešimąTuriu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?
O bendrai sudėjus tai: VVT nuolaidžiavimas - žiemą rekomenduojama iš viso neatidaryti priekines duris, stipri prof. sąjunga, kuri šiaip išreikalavo net ir uždaras kabinas, bet kažkodėl vistiek nelabai prisideda prie durų atidarymo, kai kurie vairuotojai vis dar grindžia savo pirmų durų neatidarymą Covid-19.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš mano patirties tai jau kelios savaitės, kaip vis dažniau atidaro priekines duris.Parašė rmss Rodyti pranešimąJau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
Comment
 
Comment