Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą
      Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
      Gal norite pamatyti atsakymus bent kelis iš VVT?

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Gal norite pamatyti atsakymus bent kelis iš VVT?
        Labai gerai būtų, jeigu man VMS mokėtų už PR, tačiau labai gaila, kad tų pinigų savo sąskaitoje nematau.
        Vienintelis dalykas, kurį matau - atmazai iš VVT.

        Click image for larger version

Name:	IMG_3947.jpeg
Views:	319
Size:	173,7 kB
ID:	2228267 Click image for larger version

Name:	IMG_3948.jpeg
Views:	320
Size:	332,9 kB
ID:	2228268 Click image for larger version

Name:	IMG_3949.jpeg
Views:	319
Size:	275,1 kB
ID:	2228269 Click image for larger version

Name:	IMG_3950.jpeg
Views:	315
Size:	189,8 kB
ID:	2228270 Click image for larger version

Name:	IMG_3951.jpeg
Views:	318
Size:	163,4 kB
ID:	2228271

        Comment


          Gal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Gal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
            Visas priežastis kaip ir išvardijote.

            Comment


              Turiu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                Gal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
                Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.

                Comment


                  Nežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.

                  Comment


                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                    Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.
                    Kai kur būtinybė, nes tik pakrapsnojus lietui pradeda langai rasoti. Na ir + yra TP kur šildymas reguliuojamas tiesiog pagal On/Off ir reikia žaisti visame msršruto ilgyje.

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą
                      Nežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.
                      Sakyti ačiū reikia profsąjungai, nes nusirito viskas iki tokio absurdo, kad VVT patapo beveik neįgalia, bet kokių sprendimų priėmime.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Turiu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?
                        Iš dalies taip, tai privedė prie to.
                        O bendrai sudėjus tai: VVT nuolaidžiavimas - žiemą rekomenduojama iš viso neatidaryti priekines duris, stipri prof. sąjunga, kuri šiaip išreikalavo net ir uždaras kabinas, bet kažkodėl vistiek nelabai prisideda prie durų atidarymo, kai kurie vairuotojai vis dar grindžia savo pirmų durų neatidarymą Covid-19.

                        Comment


                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                          Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
                          Iš mano patirties tai jau kelios savaitės, kaip vis dažniau atidaro priekines duris.

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Kai kur būtinybė, nes tik pakrapsnojus lietui pradeda langai rasoti. Na ir + yra TP kur šildymas reguliuojamas tiesiog pagal On/Off ir reikia žaisti visame msršruto ilgyje.
                            Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.
                              Jei dėka puikaus techninio aptarnavimo šildytuve lieka vienintelė veikianti pozicija, visiskai nesvarbu kada pagaminta visa transporto priemonė.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.
                                Na čia ne nuo senienos priklauso, jeigu pas mus kondicionieriai naujuose gali sugedę po kelias dienas važinėti, tai apie ką čia kalbėti.

                                Bet šiap bent kai kuriam laikui atsikratysime to, kai atvažiuos: nauji troleibusai (pas senas Škodas kiek atsimenu tik 3 pozicijos Off / pusė pajėgumo / pilnas pajėgumas), nauji el. autobusai, kurie į metalo laužą nusiųs senus autobusus.

                                Comment


                                  Girdėjęs aš šitą teoriją apie tai, kad vairuotojai negali reguliuoti ir viskas automatizuota ir t.t., bet kažkaip sunkiai tikiu ja. Praeitą žiemą, kadangi važiuoju į/iš darbo tuo pačiu metu, jau atpažindavau iš veido vairuotoją, pas kurį kažkodėl visada ta sistema būdavo "sugedusi".

                                  Apie vakarykštį pavyzdį, tai buvo MAN, t.y., naujausias Vilniaus autobusas, būtų kiek keista jei veiktų tik on/off. O ir šiaip, tokiu oru jau geriau pilnai off.

                                  Comment


                                    Facebook komentaruose vairuotojai prideda, kad jei atidaro priekines, keleiviai stovi prie priekinio stiklo, užstoja matomumą, plepa. Vis tik šie pasiteisinimai nevalidūs autobusuose su pertvara. Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.

                                    Comment


                                      Kodėl tuomet nekonstruojama kaip Ikarus autobusuose, kur vairuotojas praktiškai turi savo duris ir atskirtą kabiną?

                                      Comment


                                        Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                                        Facebook komentaruose vairuotojai prideda, kad jei atidaro priekines, keleiviai stovi prie priekinio stiklo, užstoja matomumą, plepa. Vis tik šie pasiteisinimai nevalidūs autobusuose su pertvara. Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.
                                        Tam yra priemonės, pvz. aikštelė priekyje paženklinama kita spalva ir pažymima, kad ten stovėti draudžiama.
                                        Tokiu atveju ir pats vairuotojas gali paprašyti keleivių praeiti toliau. Bet kai pas mus jie sėdi savo bunkeryje ir dažnu atveju patys su ausinėmis plepėdami telefonu - tokiu atveju ir kyla problemos.

                                        Comment


                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                          Girdėjęs aš šitą teoriją apie tai, kad vairuotojai negali reguliuoti ir viskas automatizuota ir t.t., bet kažkaip sunkiai tikiu ja. Praeitą žiemą, kadangi važiuoju į/iš darbo tuo pačiu metu, jau atpažindavau iš veido vairuotoją, pas kurį kažkodėl visada ta sistema būdavo "sugedusi".

                                          Apie vakarykštį pavyzdį, tai buvo MAN, t.y., naujausias Vilniaus autobusas, būtų kiek keista jei veiktų tik on/off. O ir šiaip, tokiu oru jau geriau pilnai off.
                                          Temperatūra visose VVT transporto priemonėse, išskyrus senas Škodas ir senus Solaris troleibusus, gali būti palaikoma automatiškai. Tačiau, pasak vairuotojų, žiemą, kai ji būna užstatyta 18-22 laipsnių tarpe, vairuotojas tą salono klimato kontrolės sistemą išjungia, nes pasidaro per karšta, nepaisant to, kad savo darbo vietos temperatūra jis gali reguliuoti atskirai. Žodžiu, vėl atmazai, kaip keleiviai trukdo dirbti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X