Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal norite pamatyti atsakymus bent kelis iš VVT?Parašė rmss Rodyti pranešimąJau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai gerai būtų, jeigu man VMS mokėtų už PR, tačiau labai gaila, kad tų pinigų savo sąskaitoje nematau.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Gal norite pamatyti atsakymus bent kelis iš VVT?
Vienintelis dalykas, kurį matau - atmazai iš VVT.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visas priežastis kaip ir išvardijote.Parašė alga Rodyti pranešimąGal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turiu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.Parašė alga Rodyti pranešimąGal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai kur būtinybė, nes tik pakrapsnojus lietui pradeda langai rasoti. Na ir + yra TP kur šildymas reguliuojamas tiesiog pagal On/Off ir reikia žaisti visame msršruto ilgyje.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakyti ačiū reikia profsąjungai, nes nusirito viskas iki tokio absurdo, kad VVT patapo beveik neįgalia, bet kokių sprendimų priėmime.Parašė eigh Rodyti pranešimąNežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš dalies taip, tai privedė prie to.Parašė alga Rodyti pranešimąTuriu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?
O bendrai sudėjus tai: VVT nuolaidžiavimas - žiemą rekomenduojama iš viso neatidaryti priekines duris, stipri prof. sąjunga, kuri šiaip išreikalavo net ir uždaras kabinas, bet kažkodėl vistiek nelabai prisideda prie durų atidarymo, kai kurie vairuotojai vis dar grindžia savo pirmų durų neatidarymą Covid-19.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš mano patirties tai jau kelios savaitės, kaip vis dažniau atidaro priekines duris.Parašė rmss Rodyti pranešimąJau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kai kur būtinybė, nes tik pakrapsnojus lietui pradeda langai rasoti. Na ir + yra TP kur šildymas reguliuojamas tiesiog pagal On/Off ir reikia žaisti visame msršruto ilgyje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei dėka puikaus techninio aptarnavimo šildytuve lieka vienintelė veikianti pozicija, visiskai nesvarbu kada pagaminta visa transporto priemonė.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na čia ne nuo senienos priklauso, jeigu pas mus kondicionieriai naujuose gali sugedę po kelias dienas važinėti, tai apie ką čia kalbėti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.
Bet šiap bent kai kuriam laikui atsikratysime to, kai atvažiuos: nauji troleibusai (pas senas Škodas kiek atsimenu tik 3 pozicijos Off / pusė pajėgumo / pilnas pajėgumas), nauji el. autobusai, kurie į metalo laužą nusiųs senus autobusus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Girdėjęs aš šitą teoriją apie tai, kad vairuotojai negali reguliuoti ir viskas automatizuota ir t.t., bet kažkaip sunkiai tikiu ja. Praeitą žiemą, kadangi važiuoju į/iš darbo tuo pačiu metu, jau atpažindavau iš veido vairuotoją, pas kurį kažkodėl visada ta sistema būdavo "sugedusi".
Apie vakarykštį pavyzdį, tai buvo MAN, t.y., naujausias Vilniaus autobusas, būtų kiek keista jei veiktų tik on/off. O ir šiaip, tokiu oru jau geriau pilnai off.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Facebook komentaruose vairuotojai prideda, kad jei atidaro priekines, keleiviai stovi prie priekinio stiklo, užstoja matomumą, plepa. Vis tik šie pasiteisinimai nevalidūs autobusuose su pertvara. Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tam yra priemonės, pvz. aikštelė priekyje paženklinama kita spalva ir pažymima, kad ten stovėti draudžiama.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąFacebook komentaruose vairuotojai prideda, kad jei atidaro priekines, keleiviai stovi prie priekinio stiklo, užstoja matomumą, plepa. Vis tik šie pasiteisinimai nevalidūs autobusuose su pertvara. Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.
Tokiu atveju ir pats vairuotojas gali paprašyti keleivių praeiti toliau. Bet kai pas mus jie sėdi savo bunkeryje ir dažnu atveju patys su ausinėmis plepėdami telefonu - tokiu atveju ir kyla problemos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Temperatūra visose VVT transporto priemonėse, išskyrus senas Škodas ir senus Solaris troleibusus, gali būti palaikoma automatiškai. Tačiau, pasak vairuotojų, žiemą, kai ji būna užstatyta 18-22 laipsnių tarpe, vairuotojas tą salono klimato kontrolės sistemą išjungia, nes pasidaro per karšta, nepaisant to, kad savo darbo vietos temperatūra jis gali reguliuoti atskirai. Žodžiu, vėl atmazai, kaip keleiviai trukdo dirbti.Parašė rmss Rodyti pranešimąGirdėjęs aš šitą teoriją apie tai, kad vairuotojai negali reguliuoti ir viskas automatizuota ir t.t., bet kažkaip sunkiai tikiu ja. Praeitą žiemą, kadangi važiuoju į/iš darbo tuo pačiu metu, jau atpažindavau iš veido vairuotoją, pas kurį kažkodėl visada ta sistema būdavo "sugedusi".
Apie vakarykštį pavyzdį, tai buvo MAN, t.y., naujausias Vilniaus autobusas, būtų kiek keista jei veiktų tik on/off. O ir šiaip, tokiu oru jau geriau pilnai off.
- 4 patinka
 
Comment
 
Comment