Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Iš dalies jo, bet laikinai.
    42xx serijos autobusai ilgai turėjo bėdų su švieslentėmis, dabar tvarkyti pradejo
    Castrosua sistema ten gan sudėtinga sakyčiau, todėl irgi jeigu pakeistas maršrutas tai dažniausiai su trafaretu (dabar stengiasi neleisti jų į tuos)
    Seni Solaris/Man irgi pasitaiko, bet retai.

    Bendrai tai situacija neatrodo nevaldoma, darbai pajudėjo, viską taiso.
    Ok, tikėkimės. Visgi kažkaip peršasi prasta prielaida, kad čia yra platesnė problema, nei "sudėtinga" Castrosua problema. Mačiau tikrai ne ant Castrosua, o ant praktiškai visų modelių troleibusų/autobusų (nepamenu tik dėl naujausių Solaris ir SORų). Identiška situacija LTG, kur ant traukinių, įskaitant specialiai su LED švieslentėmis retrofitintus senus atnaujintus vagonus, galų gale visvien pereinama prie sovietmečio laikus menančių trafaretų. Ar čia gali būti labiau mentaliteto problema? Kai tiesiog kam nors sugedus ar kilus kokiam neaiškumui, tiesiog ignoruojamas problemos root cause ir naudojamas bet koks pigus workaroundas? Kaip ir su amžinai neveikiančiais kondicionieriais? Visokiomis nuo autobusų kebulų besimakaluojančiomis detalėmis? Neveikiančiomis šviesomis naktį ("nu tai neeeeeveikia, tai ką aš dabar padarysiu?!" - sic) ir t.t. ir pan.
    Paskutinis taisė John; 2025.09.13, 00:43.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar tik man taip pasirodė, ar paskutiniu metu Vilniuje vėl pradėjo masiškai naudoti tas medinas/plastikines/popierines maršrutų lenteles vietoj elektroninių švieslenčių?
    Iš dalies jo, bet laikinai.
    42xx serijos autobusai ilgai turėjo bėdų su švieslentėmis, dabar tvarkyti pradejo
    Castrosua sistema ten gan sudėtinga sakyčiau, todėl irgi jeigu pakeistas maršrutas tai dažniausiai su trafaretu (dabar stengiasi neleisti jų į tuos)
    Seni Solaris/Man irgi pasitaiko, bet retai.

    Bendrai tai situacija neatrodo nevaldoma, darbai pajudėjo, viską taiso.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ar tik man taip pasirodė, ar paskutiniu metu Vilniuje vėl pradėjo masiškai naudoti tas medinas/plastikines/popierines maršrutų lenteles vietoj elektroninių švieslenčių?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą
    ant svedisku nuomotu autobusu jau pradejo taisyti elektronines lentas, 4207 jau veikia
    Pas 4208 neveikė net bortinis, na bent jau rugsėjo 1d. taip buvo. Kaip dabar nežinau, gal pavyks pagauti pažiūrėti.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    ant svedisku nuomotu autobusu jau pradejo taisyti elektronines lentas, 4207 jau veikia

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

    Pavasarį nutekintuose planuose buvo nurodyta, kad 10 irgi bus pratęstas iki Skalvių žiedo.
    Taip, bet pratęsimas numatomas po n metų, iki to toli, nebent Judu “stebuklą” padarys.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

    Pavasarį nutekintuose planuose buvo nurodyta, kad 10 irgi bus pratęstas iki Skalvių žiedo.
    Matyt siekiama naikinti Kaimelio žiedą, bet nežinau kaip viskas bus realybėje.
    Iš Fabijoniškių žiedo išstumtas 3G, vietos “padaugėjo”, bet ar tikrai padaugėjo taip, kad ten visos pertraukos sutilps? (24 atstova pertraukiamame grafike ir berods net pietuose tai Kaimelio žiedas, dėl kitų pasakyti negaliu).
    Tas pats 49 pvz atstovas turi Ateities g. žiede ir net dalis reisų tik iki ten.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Parašė Lucario Rodyti pranešimą

    Pratęsus 40-ą nunyko ir trečias atskiras Fabijoniškių „žiedas“. Liko du, kur ilsisi 10 ir kur visi likę. Kaimelio žiedo nauju rajonu nepervadinsi, tai, kad šitos problemos neliktų, nebent reikėtų patį 10-ą kažkur nusukti ar pratęsti
    Pavasarį nutekintuose planuose buvo nurodyta, kad 10 irgi bus pratęstas iki Skalvių žiedo.

    Komentuoti:


  • Lucario
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ir pakeitimas logiškas, nes visiems į vieną tašką važiuojantiems maršrutams turėtų būti nurodoma vieninga kryptis. Juo labiau Perkūnkiemiui šis Skalvių žiedas yra pats artimiausias stambesnis VT taškas.
    Pratęsus 40-ą nunyko ir trečias atskiras Fabijoniškių „žiedas“. Liko du, kur ilsisi 10 ir kur visi likę. Kaimelio žiedo nauju rajonu nepervadinsi, tai, kad šitos problemos neliktų, nebent reikėtų patį 10-ą kažkur nusukti ar pratęsti

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Tik dabar pastebėjau kad visi, kas važiuoja į Skalvių žiedą, važiuoja į Perkūnkiemį, nors realiai žiedas randasi Pašilaičių rajono ribose, o į/pro Perkūnkiemį realiai važiuoja tik 3G ir 40 autobusai... Čia nuo rugsėjo taip? Ir kodėl taip padaryta visiems maršrutams?

    Click image for larger version

Name:	7.png
Views:	636
Size:	3,2 kB
ID:	2219472
    Ar išvis oficialiai egzistuoja tokia teritorija su ribomis, kuri vadinasi Perkūnkiemis?
    Ir pakeitimas logiškas, nes visiems į vieną tašką važiuojantiems maršrutams turėtų būti nurodoma vieninga kryptis. Juo labiau Perkūnkiemiui šis Skalvių žiedas yra pats artimiausias stambesnis VT taškas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Tik dabar pastebėjau kad visi, kas važiuoja į Skalvių žiedą, važiuoja į Perkūnkiemį, nors realiai žiedas randasi Pašilaičių rajono ribose, o į/pro Perkūnkiemį realiai važiuoja tik 3G ir 40 autobusai... Čia nuo rugsėjo taip? Ir kodėl taip padaryta visiems maršrutams?

    Click image for larger version

Name:	7.png
Views:	636
Size:	3,2 kB
ID:	2219472
    Taip, pavadinimas buvo pakeistas nuo rugsėjo 1 d.
    Padaryta taip, kad nepainioti su T16/T19/A52 galine stotele.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Tik dabar pastebėjau kad visi, kas važiuoja į Skalvių žiedą, važiuoja į Perkūnkiemį, nors realiai žiedas randasi Pašilaičių rajono ribose, o į/pro Perkūnkiemį realiai važiuoja tik 3G ir 40 autobusai... Čia nuo rugsėjo taip? Ir kodėl taip padaryta visiems maršrutams?

    Click image for larger version

Name:	7.png
Views:	636
Size:	3,2 kB
ID:	2219472

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Garsus baltarusis Vilniuje įsidarbino troleibuso vairuotoju: kokie jo įspūdžiai?

    Garsus baltarusių tinklaraštininkas Andrejus Paukas, kuris pastaruosius metus gyvena Lietuvoje, dar visai neseniai dirbo kiemsargiu. Tačiau dabar nusprendė tapti troleibusų vairuotoju. Jis pasidalijo įspūdžiais apie naują profesiją ir papasakojo apie atlyginimą, rašo portalas nashaniva.com.

    „Kai dirbau kiemsargiu, ten mokėjo mažiau – 500 eurų, bet tai nebuvo pilnas darbo krūvis. Ten dirbi vienas, su niekuo nebendrauji, o čia bent jau matai žmones, gali parodyti save. Čia atlyginimas yra 1400 eurų į rankas, kartą per metus duoda 600 eurų medicinos paslaugoms.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Įdomu, tamsta kada nors būna patenkintas? Aš pastaruoju metu tik pasyviai dalyvauju forume, bet nemačiau nei vieno posto, kur nebūtų prisipisama prie kokio nors šūduko

    Aš tai priešingai galėčiau tik pagirt, kad tokie sprendimai su pokyčių informacija atsirado, nes anksčiau būdavo tik pisulka facebook, o kas jo neturi - ieškokitės informacijos patys. Čia jau net nekalbant, kad pagaliau po tiek metų Perkūnkiemis gavo 3G.
    Būnu, bet tokių progų tikrai nedaug. 2025 metais Europos sostinėje daugumoje stotelių jau turėtų būti interaktyvios švieslentės, o ne spausdinti tvarkarasčiai ir lapeliai ant "stiažkių".
    Ir kodėl negalima daryti tobulai, o ne dėl varnelės? Vyresnio amžiaus ar silpnesnės regos žmogus tikrai neįžiūrės tokių informacinių lapelių. Mačiau senolius, laukiančius senojoje stotelėj, nes matyt, neįžiūri.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pritariu, kartais su tais nuvertinimais ir sarkazmais tikrai yra perspaudžiama. Saviironija yra gerai, bet kai savo vietoj.
    Paskutinis taisė digital; 2025.09.03, 00:58.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    O ko taip žemai pakabino? Mačiau ir Liubarto st. Galėtų aukščiau, virš ženklo. Tada tikrai visi matytų ir galėtų įskaityti.
    Įdomu, tamsta kada nors būna patenkintas? Aš pastaruoju metu tik pasyviai dalyvauju forume, bet nemačiau nei vieno posto, kur nebūtų prisipisama prie kokio nors šūduko

    Aš tai priešingai galėčiau tik pagirt, kad tokie sprendimai su pokyčių informacija atsirado, nes anksčiau būdavo tik pisulka facebook, o kas jo neturi - ieškokitės informacijos patys. Čia jau net nekalbant, kad pagaliau po tiek metų Perkūnkiemis gavo 3G.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gali kai nori! Pirmą kartą matau, kad info ir anglų kalba.
    O ko taip žemai pakabino? Mačiau ir Liubarto st. Galėtų aukščiau, virš ženklo. Tada tikrai visi matytų ir galėtų įskaityti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gali kai nori! Pirmą kartą matau, kad info ir anglų kalba.
    Svarbiausia, kad laiku nuimtų. Nes šiaip žudo tas rašymas be metų "nuo rugsėjo 1 d." ar pan., kai po to tokie plakatai kabo kelis metus ir negali suprasti nuo kurių metų dienos čia tas galioja.

    Komentuoti:


  • averageVTenjoyer
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Va

    Click image for larger version

Name:	20250901_182504.jpg
Views:	1490
Size:	1,38 MB
ID:	2218085 Click image for larger version

Name:	20250901_182819.jpg
Views:	1489
Size:	1,33 MB
ID:	2218086
    Visko jau atrodo mačiau, bet čia... Dar kažkiek galiu suprast pavienius atvejus, kai sugenda švieslentė, bet čia sistemiška ir masiška. Tiesiog graudu ir gėda.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Matyt vairuotojams iš Ganos ))).

    Komentuoti:

Working...
X