Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jan
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.

    Pvz.:
    Vilniuje vidury gatvės niekas nevažinėtų dviračiais be tų pačių kelių savižudžių kai iš vienos pusės lekia automobiliai iš kitos autobusai. Tas bordiūras jokio saugumo neduoda, visi kiti toliau liptų ant siaurų šaligatvių terorizuoti pėsčiųjų.

    čia nesąmonėm madride užsima, matos pilna vietos normaliai organizuoti eismą.
    Negali iš kairės kirstis dviratistų ir greit lekiančio vt trajektorijos kuris besirikiuodamas sukti kairėn šluotų visus.
    Gal kai nėra dviratistų taip galima daryti, jų daug mažiau nei kokioje sevilijoj ar valencijoj.
    rodykit pvz iš normalių šalių kur taip būtų, kokios skandinavijos ar pan

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O gatve ne nuo 14 metų leidžiama važiuoti? Dėl "7 kartu greičiau" gal leiskite suabejoti, nes tuomet dviratININkai važiuoja max 50/7=7,2 km/h.
    ne, nuo 8. vilkosi vos greičiau už pėsčiuosius.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Dėl "savižudžįai mina antra juosta" - na netikiu, kad "mina". Esu tokių matęs, bet paprastai tokie važiuoja su elektriniais dviračiais ir jų greitis >30 km/h, tad nelabai skiriasi nuos srauto greičio. Ir kaip taisyklė ten visokie picų išvežiotojai, kuriems ir taip nėra gyvenimo.

    Pvz kas man trukdo dabartiniame KET - negalima A juosta važiuoti Pylimo gatve Nors galima Pamėnkalnio gatve.
    ne elektriniai mopedai o dviratistai kur su apteškėm. jie gal sau įsivaizduoja kad labai greiti yra bet automobiliai juos lenkia kas iš kairės kas iš dešnės

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    T.y. pakabino ekraną? =D
    Panoramoje lievai, kad kitos krypties stotelė ir bbž kur ir iki jos reikia eiti dvokiančia požemine perėja arba dar didesniu lanku per normalią perėją.
    Bendrai nei vienas didesnis prekybos centras neturi normalaus sujungimo su viešuoju transportu. Važiuojant į Akropolį ar Ozą tenka eiti belekokį atstumą vien iki įėjimo, į Vilnius Outlet tenka pėdinti per požeminę arba šviesoforinę perėją ir į prekybos centrą įeiti pro požeminį parkingą, prie Panoramos išvis nestoja 4G autobusai.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Turbūt vienintelis prekybcentris, kuriam nors kiek aktualūs klientai, atvykstantys su VT:
    T.y. pakabino ekraną? =D
    Panoramoje lievai, kad kitos krypties stotelė ir bbž kur ir iki jos reikia eiti dvokiančia požemine perėja arba dar didesniu lanku per normalią perėją.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Turbūt vienintelis prekybcentris, kuriam nors kiek aktualūs klientai, atvykstantys su VT:

    „Panorama” įsirengė viešojo transporto stotelę prekybos centro viduje

    https://madeinvilnius.lt/transportas...centro-viduje/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Tikrai nepasakyčiau, jog privačiuose blogesnė. VVT vairuotojų niekada neužteko. Jų trūko prieš 5 metus, dabar daug trūksta ir truks ateityje. Turit idėjų kaip tą išspręs? O kaip seksis Transreviui su užsieniečiais matysim. Abejoju ar teoriškai gali dar būti blogesnė darbo kokybė už vietinių herojų. Plius privatiems padės tikėtina didesnis įkainis po naujo konkursavimo.
    Transporto priemonės ne itin patinka lyginant su naujom VVT, bet c'mon kiek pas VVT šiūkšlių važiuoja. Ir pagalvokite kada VVT keis triašius trūlikus, ir tada pagalvokite kada pakeis senus autobusus ir kokio jie bus lygio.
    Na kaip. Vairuotojam salygos, atlyginimai mažesni. Ko pasekoje vairuotojų trūkumas dar didesnis ir dar daugiau neišvažiuojančių maršrutų, nors už juos vis tiek sumokama. Transporto priemonių techninė būklė panaši ar blogesnė, o jeigu lyginant to paties amžiaus, tikrai blogesnė.

    Jo, turiu idėją kaip išspręsti vairuotojų trūkumą. Nelaikyti jų vergais. Mokėti atsakomybę ir darbo krūvį atitinkančius atlyginimus. Įrengti poilsio stoteles kurios nėra tik kilnojamas tualetas žiede.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.
    O atgal A juostos jau nebėra ir viskas viename sraute.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Mūsiškės KET tokiao, kad negali riboti greičio vienoje juostoje, jei ji neatskirta "kietais" elementais; turi riboti vienoje kryptyje.
    Tik norėjau pasitikslinti kuris KET punktas tai draudžia, nes juk yra kelio ženklas 520.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kad kolkas matome tik tai, kad privatizuotuose maršrutuose situacija blogesnė. Beje kaip tik vakar mačiau kaip transrevis užsikosėjo melynais dūmais ir užgeso bandydamas pervažiuoti sankryžą. Tai techninė būklė pas juos kaži ar geresnė.
    Tikrai nepasakyčiau, jog privačiuose blogesnė. VVT vairuotojų niekada neužteko. Jų trūko prieš 5 metus, dabar daug trūksta ir truks ateityje. Turit idėjų kaip tą išspręs? O kaip seksis Transreviui su užsieniečiais matysim. Abejoju ar teoriškai gali dar būti blogesnė darbo kokybė už vietinių herojų. Plius privatiems padės tikėtina didesnis įkainis po naujo konkursavimo.
    Transporto priemonės ne itin patinka lyginant su naujom VVT, bet c'mon kiek pas VVT šiūkšlių važiuoja. Ir pagalvokite kada VVT keis triašius trūlikus, ir tada pagalvokite kada pakeis senus autobusus ir kokio jie bus lygio.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    trukdo autobusams. Autobusai kur a juosta gerai įsibegėja paskui dėl visokių dviratistų reikia staigiai stabdyti ir manevruoti.
    kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
    tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
    jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės
    O gatve ne nuo 14 metų leidžiama važiuoti? Dėl "7 kartu greičiau" gal leiskite suabejoti, nes tuomet dviratININkai važiuoja max 50/7=7,2 km/h. Dėl "savižudžįai mina antra juosta" - na netikiu, kad "mina". Esu tokių matęs, bet paprastai tokie važiuoja su elektriniais dviračiais ir jų greitis >30 km/h, tad nelabai skiriasi nuos srauto greičio. Ir kaip taisyklė ten visokie picų išvežiotojai, kuriems ir taip nėra gyvenimo.

    Pvz kas man trukdo dabartiniame KET - negalima A juosta važiuoti Pylimo gatve Nors galima Pamėnkalnio gatve.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.
    Mūsiškės KET tokiao, kad negali riboti greičio vienoje juostoje, jei ji neatskirta "kietais" elementais; turi riboti vienoje kryptyje.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    trukdo autobusams. Autobusai kur a juosta gerai įsibegėja paskui dėl visokių dviratistų reikia staigiai stabdyti ir manevruoti.
    kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
    tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
    jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės
    Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.

    Pvz.:
    Click image for larger version

Name:	download.jpg
Views:	382
Size:	14,1 kB
ID:	2106476
    Attached Files

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kodėl dabar neleidžiama?
    trukdo autobusams. Autobusai kur a juosta gerai įsibegėja paskui dėl visokių dviratistų reikia staigiai stabdyti ir manevruoti.
    kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
    tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
    jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Vilniaus-gatviu-standartas_2021-m.png
Views:	485
Size:	149,6 kB
ID:	2106391
    Kodėl tiesiant dviračių takus būna apkeičiamas 1 ir 3? Mieste kažkokia mišrainė.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Ir dviračiams turi būti leista važiuoti A juostomis.
    O kodėl dabar neleidžiama?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Važinėjau vasarą paneriu iš NMC per Vingio parką, tai nemačiau jokio apkrovimo skersinėse gatvėse. Gal laikas buvo netinkamas? Tad jei labai norisi - ženklas "Gyvenamoji zona" ir dėkingi rinkėjai.

    Tranzitą Sėlių g. bus įmanoma uždrausti kai Žvėrynas įgaus kitą išvažiavimą į Narbuto g. Kitaip tai tas pats, kas uždrausti lietų. Reversinio eismo juosta Kęstučio g. per visą Žvėryną būtų toks ... įdomus atvejis. Gal ir būtų įmanoma, pvz paleidus troleibusus su autonomine eiga. Kitaip neaišku ar troleibuso ūsa nekabintų didesnių gabaritų TP, kas nubraukia visus A juostos privalumus.

    O DJMP yra lengvai pakeičiamas dokumentas, bile tik būtų poreikis. BP sprendiniai gal keičiami sunkiau, bet nėra nieko neįmanomo.
    Kaip gyvenamoji zona neveikia, pvz. Rūdninkų g. galima pažiūrėti YouTube KEdas000 kanalą. Užėjus kalbai, kaip tobulinti dviračių gatves, buvo pasipiktinęs vienas dėl visiškai neveikiančių esamų 30 km/h dviračių gatvės ženklų (kai nėra pvz. mano siūlytų papildomų ženklinimų arba infrastukrūrinių fizinių atskirų dangų). Minėjo Čiurlionio g., kad baisu.

    Sėlių g. patikslinu tik – pusė jos yra D kat., pusė – C kat. Ten kur trūlai, ten visur C.

    Net esmaoj padėty trūlai apvažiuoja prisiparkavusius sunkvežimius. Fūros neapvažiuotų, bet ten stovi ženklas draudžiantis net įprastiems sunkvežimiams įvažiuot. Dar idomus momentas, VMS dviračių gatvių standartas numato dviračių juostas tik 30 km/h gatvėse, o Kęstučio g. 40 km/h. Tiesa, STR numato iki 50 km/h.

    Beje atrašė iš Statybos inspekcijos: kelio ženklinimo nelaiko statybomis, todėl atsisakė nagrinėti skundą. Dabar VMS tie nauji pranešimai pending (kabo), suprantu, JUDU persiuntė VMS infros skyriui nagrinėti.

    Dėl "A" juostos centre, vienintelė blogybė, kad brangiau įgyvendint ir mašinoms turėtų nebelikti visai galimybių sukti abejomis kryptimis. Darant normaliai. Įrengus siūlytą "A" juostą tik vienoj pusėj – mašinos galėtų kaip ir anksčiau išsukti bent viena kryptimi netrukdant VT.

    Click image for larger version

Name:	Pagal-proporcinį-kooficientą-apvalinant-40-greitis-artimesnis-50-nei-30.png
Views:	498
Size:	2,13 MB
ID:	2106390

    Zonos pagaiba Liubarto tilto viduryje:
    Click image for larger version

Name:	Pagal-proporcinį-kooficientą-apvalinant-40-greitis-artimesnis-50-nei-30_2.png
Views:	478
Size:	1,77 MB
ID:	2106392


    Forume išsakyti nuogąstavimai, kad STR galbūt turi omeny "A" juostas tame 174. punkte, galėtų būti paneigti, nes VMS gatvių standarte dvi atskiros sąvokos toje pačioje legendoje "A" juosta ir VT juostos, o 40 km/h greičio nėra nurodyta, bet pagal bendrąsias taisykles, visuomenėje įprasta apvalinti į didesnę pusę, tai 40 km/h labiau apvalinant į 50 km/h, o ne į 30 km/h, gaunasi, kad net tas standartas netiesiogiai prieštarauja dviračių juostoms Kęstučio g., o schemoje kairėje autobusas pavaizduotas "viešojo transporto juostoje" su punktyru, todėl ten ne "A" juosta, nes būtų ištisinė, tad sąvokos tikrai skiriasi:
    Click image for larger version

Name:	Vilniaus-gatviu-standartas_2021-m.png
Views:	485
Size:	149,6 kB
ID:	2106391

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Čia Lietuva, net troleibusuose lyja.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    2024 metai. Šiaurės Europa.

    Važiuojant troleibusu vilnietei prireikė skėčio – vanduo ne lašėjo, o tekėjo pro viešojo transporto stogą

    „Kad Vilniaus transporto būklė apverktina niekam ne naujiena. Troleibusas, kurio garažo numeris yra 1610, kursuoja 6 ar 12 maršrutu. Pirmadienį 01.15 tarp 17:00 ir 18:00 val. jame „reikėjo skėčio”. Per stogo sujungimus vanduo ne tai kad lašėjo, o rimtai tekėjo. 01.17, kai ryte temperatūra -16, tarp 7,50 ir 8,30 val. situacija neapsakoma. Bent jau būtų įjungtas šildymas, bet nesivarginta padaryti net to”

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Važinėjau vasarą paneriu iš NMC per Vingio parką, tai nemačiau jokio apkrovimo skersinėse gatvėse. Gal laikas buvo netinkamas? Tad jei labai norisi - ženklas "Gyvenamoji zona" ir dėkingi rinkėjai.

    Tranzitą Sėlių g. bus įmanoma uždrausti kai Žvėrynas įgaus kitą išvažiavimą į Narbuto g. Kitaip tai tas pats, kas uždrausti lietų. Reversinio eismo juosta Kęstučio g. per visą Žvėryną būtų toks ... įdomus atvejis. Gal ir būtų įmanoma, pvz paleidus troleibusus su autonomine eiga. Kitaip neaišku ar troleibuso ūsa nekabintų didesnių gabaritų TP, kas nubraukia visus A juostos privalumus.

    O DJMP yra lengvai pakeičiamas dokumentas, bile tik būtų poreikis. BP sprendiniai gal keičiami sunkiau, bet nėra nieko neįmanomo.
    Nemanau, kad būtų problema pastumti kontaktinį tinklą, nes jis kabo ne ant metalinių horizontalių atramų, o ant „siūlo“. Spėju, vienos nakties darbas.

    Reversinė troleibusų juosta Ciūriche:

    Click image for larger version

Name:	reversine A juosta.png
Views:	1273
Size:	1,46 MB
ID:	2106246

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Ne srautai sumažėjo,o transporto priemonių parke sumažėjo.

    Komentuoti:

Working...
X