Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Troleibuse nėra vidaus degimo variklio kas mažina vibracijas ir visokias metalo įtampas. 25 m neskamba blogai.

    Bet yra moralinis pasenimas (nėra mygtukų STOP), laipteliai, vairuotojo darbo vietos patogumas, dizainas, telefonų krovikliai, neįgaliųjų vietos ir pan. Londono autobusai irgi galėjo važiuoti, bet išėmė Routmasterius..

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Troleibuse nėra vidaus degimo variklio kas mažina vibracijas ir visokias metalo įtampas. 25 m neskamba blogai.

      Bet yra moralinis pasenimas (nėra mygtukų STOP), laipteliai, vairuotojo darbo vietos patogumas, dizainas, telefonų krovikliai, neįgaliųjų vietos ir pan. Londono autobusai irgi galėjo važiuoti, bet išėmė Routmasterius..
      Nu dabar nusipirkus normalius troleibusus, jie tikrai galėtų važinėti 25 (o gal ir 50) metų ir nebūtų labai morališkai pasenę.
      Nuo Škoda14Tr laikų viskas smarkiai pasikeitė, bet įtariu, kad kažkokių esminių pasikeitimų jau nebebus.
      Svarbiausi dalykai – žemagrindis transportas, mažesnis energijos suvartojimas, didesnė talpa (trys sekcijos), didesnis komfortas – jau yra.

      STOP ir durų atidarymo mygtukai išvis ne naujiena, 50 metų senumo tramvajuose tokie mygtukai būna. Kad Vilniuj tokios praktikos iki šiol nėra – Vilniaus atsilikimas.
      Telefonų krovikliai – nereikalingas žaislas, užtušuojantis tikruosius trūkumus.

      Nusipirktume dabar kokių HESS troleibusų ir vargo nematytume 40 metų
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Vilniuje problema yra priežiūra. Galioja tiek autobusams, tiek troleibusams. Kai gedimai tvarkomi prisukant medvaržčiais ir išpjaunant filtrus, tai kad ir koks geras yra naujas produktas, jis yra labai greit nudrožiamas ir pasensta žymiai greičiau, nei turėtų.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Vilniuje problema yra priežiūra. Galioja tiek autobusams, tiek troleibusams. Kai gedimai tvarkomi prisukant medvaržčiais ir išpjaunant filtrus, tai kad ir koks geras yra naujas produktas, jis yra labai greit nudrožiamas ir pasensta žymiai greičiau, nei turėtų.
          Deja, bet čia visiška tiesa. Senesni Solaris troleibusai, kuriems dabar po 16-18 metų nors ir morališkai neatrodo seni (bent jau man; na tarkim salonas tai tikrai yra labai panašus į dabartinių Soliarių), bet fiziškai yra labai nudrožti ir niekam tai nerūpi. Krūvos važinėja su nusilupusiomis grindimis ir išorės dažais, nepritvirtintomis gumomis ar ne iki galo prisuktais salono elementais, dėl ko važiuojant per mažiausią duobę viskas dreba. Kalbant apie techninę dalį, tai prieš keletą metų (gal kokiais 2015-2018) buvo praktika kai detalės buvo ne keičiamos, o "šlifuojamos", tai sakykim galinio tilto reduktoriaus atveju tai sukeldavo tokį "lyg ratas kabintų metalo gabalą" garsą. Beveik visur neveikia automatinė ūsų nuleidimo sistema, kai kuriuose prakiuręs stogas.

          Ką aš noriu pasakyti - taip, čia nėra kritiška, visiškai sutvarkoma darant kapitalinį remontą, nors, kaip kiti pasakytų: "o ko tu nori iš seno troleibuso". Bet esmė tame, kad jis nėra senas. Jis yra neprižiūrėtas. Ir jokie HESS čia nepadės. Nes kol į 2004 troleibusą montuos tarybinius Škodinius ūsų vyniojimo būgnus arba remontininkams vairuotojai neš degtinės "kad tik geriau sutaisytų", tol niekas nepasikeis, ir nesvarbu, ar bus HESS, ar baltarusiški Vytovtai.

          Comment


            Tai kad tie patys šveicarai daro kapitalinį kas 10-15 metų. Taip, korpusas tas pats važinėja, bet pas mus toks remontas yra mažiau tikėtinas nei naujo troleibuso pirkimas.

            Comment


              Vakar teko pasinaudoti vėlesniu nei įprastai transportu. Ir štai kas nustebino; Pašilaičiu kryptimi iš stoties tiek T16, tiek 2G pajuda tuo pačiu metu, o po to - 15 minučių pauzė. Kas trukdo prastumti išvykimus ir užpildyti tarpus? Ok, 2G kiek vėlavo išvykti ir T16 pasivijo ties Gerosios Vilties stotele. Kitose Stoties sustojimuose irgi labai panšus vaizdas: krypties transportas išvyksta vienu metu, nesvarbu kad kažkurią dalį maršruto jie dubliuoja.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Vakar teko pasinaudoti vėlesniu nei įprastai transportu. Ir štai kas nustebino; Pašilaičiu kryptimi iš stoties tiek T16, tiek 2G pajuda tuo pačiu metu, o po to - 15 minučių pauzė. Kas trukdo prastumti išvykimus ir užpildyti tarpus? Ok, 2G kiek vėlavo išvykti ir T16 pasivijo ties Gerosios Vilties stotele. Kitose Stoties sustojimuose irgi labai panšus vaizdas: krypties transportas išvyksta vienu metu, nesvarbu kad kažkurią dalį maršruto jie dubliuoja.
                Tai ar taip, ar taip kažkurioje vietoje atvažiuotų 2G ir T16 vienu metu ir tektų laukti 15 min. abiejų. Čia gal kiek crazy, jog trasa visiškai dubliuojasi, o skirtingi maršrutai važiuoja skirtingu greičiu.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Vilniuje problema yra priežiūra. Galioja tiek autobusams, tiek troleibusams. Kai gedimai tvarkomi prisukant medvaržčiais ir išpjaunant filtrus, tai kad ir koks geras yra naujas produktas, jis yra labai greit nudrožiamas ir pasensta žymiai greičiau, nei turėtų.
                  Sutinku. Net ir dabar jau gali matyti troleibusus, kurie buvo pirkti pries pora metu jau taisomi su lipnia juosta...Kokie degradai uzsiema VT prieziura tai neisivaizduoju.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                    Vakar teko pasinaudoti vėlesniu nei įprastai transportu. Ir štai kas nustebino; Pašilaičiu kryptimi iš stoties tiek T16, tiek 2G pajuda tuo pačiu metu, o po to - 15 minučių pauzė. Kas trukdo prastumti išvykimus ir užpildyti tarpus? Ok, 2G kiek vėlavo išvykti ir T16 pasivijo ties Gerosios Vilties stotele. Kitose Stoties sustojimuose irgi labai panšus vaizdas: krypties transportas išvyksta vienu metu, nesvarbu kad kažkurią dalį maršruto jie dubliuoja.
                    Vakar vakare (apie 21h) analogišką situaciją teko matyti Saulėtekyje, kur nuo Senosios Plytinės miesto link kelių minučių skirtumu pajudėjo 2, 19 troleibusai ir 4G autobusas. Turint omenyje, jog vakare kursavimas ne toks ir dažnas, situaciją galima būtų patobulinti. Saulėtekyje eilę metų aktuali ir problema, kada iš 18 ir 38 autobusų išlipę keleiviai negali iš kart persėsti į kitą transportą, nes jis išvažiuoja prieš pat nosį. Pačiame žiede vietos gausiai, idealiu atveju būtų galima įrengti patogią infrastruktūrą persėdimui, na o labiau realistiška būtų bent suderinti, jog 18 ar 38 autobusai turėtų pirmenybę įvažiuoti į stotelę.

                    Comment


                      Gal kas žino ar kur nors skelbiami stotelių keleivių apyvartos duomenys? Ačiū.

                      Comment


                        Panašu, kad taip grafikai dėliojami dėl kontrolės darbo patogumo (atvyksta autobusiukas, patikrina visus maršrutus per kelias minutes ir važiuoja toliau). Tas matosi ir visokiuose privažiuojamuose maršrutuose, kur per kelias minutes pravažiuoja visi maršrutai ir lieka pusvalandžio tarpas.

                        Comment


                          Yra man tekę matyti, jei važiuojama traukinuko principu, antra transporto priemonė būna netikrinama
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Taip, del kontroles. Kaune kur vaziuoja bet 2 transporto priemones, abiuju tvarkarasciai- isvykimo laikai sudaromi taikomi taip, kad isvyktu vienas po keliu minuciu kitas. Priezastis- Patikrinimu nasumas

                            Comment


                              O kas geriausia, kad dažniausiai kontrolė tokiose stotelėse būna max 1 kartą per metus

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                Taip, del kontroles. Kaune kur vaziuoja bet 2 transporto priemones, abiuju tvarkarasciai- isvykimo laikai sudaromi taikomi taip, kad isvyktu vienas po keliu minuciu kitas. Priezastis- Patikrinimu nasumas
                                Jei čia tiesa, tai turbūt didžiausia nesąmonė kurią teko girdėti pastaruoju metu, o aš buvau užklydęs į Šiaip nesąmonės ir kliedesiai temą.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  O kas geriausia, kad dažniausiai kontrolė tokiose stotelėse būna max 1 kartą per metus
                                  Jei kalbat apie Kauna, tai dabar tikrai jau ne. Rugseji buta idomesniu trumpalaikiu stovejimo vietu.

                                  Comment


                                    Gal kas nors bandėte pasivažinėti tų naujų Kautros mikriukų nuliniais reisais? Ar apskritai vairuotojai noriai stoja stotelėse? Net kai važiuodavau įprastu maršrutu, jei stotelėje nieks nelaukia, tai arba pralekia išvis, arba pristabdo, bet durų neatidaro. Kaip nesusipainioti Pilaitės gyventojams - juk 4G nuliniai reisai gan populiarūs - iš minėto mikrorajono žmonės noriai važiuoja į Vilkpėdę ar net dar toliau? O čia įsėdi, tikiesi nusigauti ten pat... ir staiga pamatai, kad jis ne važiuoja link Savanorių žiedo, bet pašauna viaduku virš jo. Jų parkas gi ne taip toli nuo Transreviso, bet nulinės trasos išvestos gan įdomiai. Įdomu, kodėl.

                                    Comment


                                      Vairuotojų trūkumas persimetę į Transrevį? Iki mėnesio galo:

                                      7 maršruto reisai mažinami vietomis iki vieno per valandą


                                      43 gerokai apkarpytas


                                      11 nurėžtas vienas autobusas


                                      88 vakare tarpas 1.15h

                                      Comment


                                        Tai kokiems galams išvis buvo "padažninti" tvarkaraščiai, jei dabar kone perpus viską nurėžia? Negi iš anksto nežinojo, kad jau pirmomis dienomis išryškės vairuotojų trūkumo problema ir reikės retinti reisus? Galėjo taip ir palikti nepakoreguotus nuo vasaros. Nes gi iškabino naujus tvarkaraščius, atseit sudarė iliuziją žmonėms, jog rudens sezonu kursuos dažniau... o dabar vėl retina.

                                        Comment


                                          Pažvelgus atidžiau pamatytumėte, kad kai kurie praretinimai pakoreguoti, pvz 13 ir 43 maršrutų, t.y. sumažino autobusų kiekį ir pakeitė grafiką, o pvz. 4G, 7 ir visi kiti tiesiog nuėmė reisus ir grafiko nepakoregavo .... O tai yra labai blogai, nes išryškėja tokiam kaip 7-am beveik valandos tarpas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X