Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gailą autobusų į kuriuos bus įvažiuota "17 metų vairuojančių ekspertų" kurie KET pakeitimų neseka.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Gailą autobusų į kuriuos bus įvažiuota "17 metų vairuojančių ekspertų" kurie KET pakeitimų neseka.
      O kodėl į juos turėtų kažkas įvažiuoti dėl šitų pakeitimų?
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        O kodėl į juos turėtų kažkas įvažiuoti dėl šitų pakeitimų?
        Nes tipinis "ekspertas" užsidegus raudonai pagazuoja kad "spėtu pralysti" o autobusas pajudės ankščiau ir bus bum.

        Comment


          Jau yra paskelbti tvarkaraščiai nuo 09-01 !
          Straipsnis >>> https://judu.lt/i-sostine-grizta-rud...svarbu-zinoti/

          Comment


            Hm, tai Saulėtekyje lieka tik du troleibusų maršrutai, kaip ir mažokai, sakyčiau.

            13 troleibusų maršrutas gaunasi de facto panaikintas

            Sprendimas palikti 19 maršrutą važiuoti per Žirmūnų tiltą gal ir logiškas, atsižvelgiant į tai kad nebeliko T14,

            Comment


              Išties labai keistas ir prastas sprendimas negrąžint 10 troleibuso iki Saulėtekio, daug studentų šia atkarpa naudojasi pvz. iki pat Čiurlionio stotelės.

              Comment


                Komentaruose mačiau, jog buvo siūlymas trumpinti T19 iki Antakalnio, o T10 grąžinti į Saulėtekį. Nežinau, ar būtų efektyvus variantas šiuo atveju
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Vasaros metu vakarais po 18h nuo saulėtekio T19 iki Antakalnio atvažiuodavo tuščias. Keleivius pradėdavo rinkti nuo Antakalnio st. Gal ir apsimokėtų T19 palikt iki Antakalnio, bet T10 tikrai turėtų važinėti iki saulėtekio. Dėl T13 panaikinimo tai problemos nematau, jis vistiek dubliavo T18.

                  Comment


                    Abu troleibusai nuo Saulėtekio atitinkamai persidengia su 4G ir 5G, tačiau T19 važiuodamas iš Saulėtekio persidengia dar ir su T2 (vėliau ir su T4), o kai baigia persidengti su šiais, iškart persidengia su 4G. Iš Saulėtekio savitumas tik Šeimyniškių ir Rinktinės st., o link Saulėtekio tai naujai padaryta jungtis per Žirmūnų tiltą, bet ją atlikus telieka T2 persidengimas ligi Saulėtekio. Taip pat paantrinčiau, kad dažnai T19 Saulėtekio atkarpoje matosi tuštokas

                    Na o T10 iškart atsišakoja nuo T2 bei nuo T19 ir važiuotų sau, iš Saulėtekio troleibusais aprėpiant abi kryptis nuo Antakalnio žiedo ir atstatant tiesioginę jungtį su Žirmūnų krantinės taku (aktualiau vasarą), greitu patekimu pėsčiomis į Šiaurės miestelio prekybos erdvę nuo Verkių st., visa Kalvarijų atkarpa.

                    Žinoma, šis palyginimas vertingas tik jeigu reikia kažkurį maršrutą kažkodėl būtinai aukoti, nes paliekant abu tebelieka tos pačios visada iki š.m. vasaros (+ T19 per Žirmūnų tiltą) turėtos jungtys.
                    Abrikosai mus išgelbės. ~

                    Comment


                      Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                      Išties labai keistas ir prastas sprendimas negrąžint 10 troleibuso iki Saulėtekio, daug studentų šia atkarpa naudojasi pvz. iki pat Čiurlionio stotelės.
                      Aš pamenu tuos laikus, kai nei vienas troleibusas nevažiavo į Seilėtekį ir Mamutų takas (Žirgo g pietinė pusė, jei kas pamiršote ) buvo ypač populiarus

                      Comment


                        FB komentaruose po SĮSP postu apie rudens tvarkaraščius rašoma, kad T14 negrįžimas yra dėl vairuotojų trūkumo (atseit, pats SĮSP norėtų šį maršrutą grąžint, tačiau aplinkybės yra aplinkybės), tai galbūt Saulėtekio problema laikui bėgant išsispręs.

                        Beje, keista tai, kad nėra jokių žinių dėl naktinių autobusų - juk kai grąžino, tai sakė kad kol kas laikinai, iki rugsėjo 1, o po to pagal šių maršrutų rezultatus spręs, ar palikti visam laikui. Tai kadangi nėra jokių naujienų, tai reikia suprasti jog naktiniai autobusai lieka ?

                        Comment


                          Jei Transrevis turės resursų po rudens tvarkaraščių, tai galbūt ir naktiniai liks.

                          Comment


                            Naktiniai kursuos iki rugsėjo 4d., kaip tik per Sostinės dienų festivalį dar sėkmingai vilniečius veš namo, bet reikalingas maršrutų padažninimas, nes jei atvažiuos Isuzu, tai daug netilps, kai jau į 12 m normalius autikus anksčiau netilpdavo ... O Scania dirba tik 102 ir 103 N maršrutuose.

                            Comment


                              Dar kas pastebimai užkliuvo naujuose tvarkaraščiuose, kad bus akivaizdžiai taupoma elektra - 89 gerokai retinamas, pvz. savaitgalį vos 10 reisų, ir kas iš jų, kai kas 2 valandas, niekam toks retai kursuojantis maršrutas netaps reikalingu.

                              Comment


                                Realiai 89 ir taip buvo mažai kam reikalingas maršrutas (turbūt daugiausiai 8 žmones jame matęs esu), būčiau linkęs net aukoti šį maršrutą vietoje 14 troleibuso, tik tada kur tuos autobusus dėti elektrinius?

                                Comment


                                  Tikrai nemanau, kad čia dėl elektros taupymo

                                  Šiaip, 89 yra gana įdomus maršrutas, nes juo bandyta sujungti viską per visur. Dėl to yra gana populiarių jungčių (pvz. Maironio - Konstitucijos pr.), bet yra ir visiškų oro vežiojimo lankstų (pvz. Rasų kapinės, Stotis - Rotušė). Geriausia, jeigu būtų įgyvendinti siūlymai senamiestyje 89 paleisti skersai - dabar tiksliai neprisimenu, bet viena kryptimi jis turėjo kursuoti Vokiečių, Dominikonų, Universiteto gatvėmis, kita kryptimi - Latako, Didžiąja ir t.t. iki stoties. Dar neprošal jį būtų paleisti Kernavės gatve iki Linkmenų stotelės.

                                  Dar iš neskelbtų naujienų - savaitgaliais 4G nestos st. Pilaitė (prie Outleto). Prasideda nelabai gera praktika, kai greitieji stotelėje stoja, bet ne visada. Dar manau sulauksime ir 3G sustojimo Saltoniškėse.

                                  Comment


                                    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                                    Realiai 89 ir taip buvo mažai kam reikalingas maršrutas (turbūt daugiausiai 8 žmones jame matęs esu), būčiau linkęs net aukoti šį maršrutą vietoje 14 troleibuso, tik tada kur tuos autobusus dėti elektrinius?
                                    Aš tai galvoju, kad būtų logiška 89 maršrutą panaudoti Paupio gyventojų susisiekimui, ir nukreipti Aukštaičių, Paupio, Manufaktūrų gatvėmis. Tik klausimas, kur jį nukreipti po to. Padaryti maršruto pabaigą Markučiuose ? Tuo tarpu 11 važiuodamas link Žvėryno, galėtų važiuoti Subačiaus, Didžiąja, Vokiečių gatvėmis (taip kaip važiavo prieš kokius 10-20 metų )

                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Dar iš neskelbtų naujienų - savaitgaliais 4G nestos st. Pilaitė (prie Outleto). Prasideda nelabai gera praktika, kai greitieji stotelėje stoja, bet ne visada. Dar manau sulauksime ir 3G sustojimo Saltoniškėse.
                                    Hm, kažkoks keistas sprendimas. Ne tik dėl to, kad visiškai neanonsuojamas (juk apie 2G sustojimą prie LITEXPO tai pranešime spaudai paminėta), bet ir dėl to, kad kažkoks nelogiškas - juk savaitgaliais prekybcentriai sulaukia daugiau klientų negu darbo dienomis
                                    Paskutinis taisė 10.000; 2022.08.28, 17:38.

                                    Comment


                                      Keista, kodėl nuo rudens galiosiančiame tvarkaraštyje nebuvo sutrumpintas maršrutų įveikimo laikas piko metu bei dieną tarp Žaliojo tilto ir Pramogų Arenos stotelių įrengus papildomas A juostas. Šioje laidoje (A juostų tinklo plėtra Vilniuje: kodėl tai yra svarbu? - DELFI TV) minima, kad kelionė sutrumpės 4-7 min, tačiau tai neatsispindi tvarkaraščiuose. Nebent yra manoma, kad rudeninis eismo intensyvėjimas visiškai atsvers įrengtų A juostų naudą. Pateikiu kelis pavyzdžius:

                                      Bus gaila, jei autobusai stoviniuos stotelėse dėl ištęsto grafiko ir realiai nepaspartės kelionės.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Nes realybėje tas sutrumpėjimas reikš kad tiesiog nustos vėluoti.

                                        Comment


                                          Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                          Naktiniai kursuos iki rugsėjo 4d., kaip tik per Sostinės dienų festivalį dar sėkmingai vilniečius veš namo, bet reikalingas maršrutų padažninimas, nes jei atvažiuos Isuzu, tai daug netilps, kai jau į 12 m normalius autikus anksčiau netilpdavo ... O Scania dirba tik 102 ir 103 N maršrutuose.
                                          Važiavau 104N, tai mažasis Isuzu prisikimšo jau Vinco Kudirkos aikštėje, o Žaliajam Tilte laukiantys žmonės jau nebetilpo. Šiaip totalus savivaldybės feilas, gal vistik vienai nakčiai buvo įmanoma suorganizuoti normalaus 12m ilgio autobusus ? Nes dabar neįsivaizduoju kaip turi jaustis žmonės, kai lieka stotelėje vidury nakties, nes nebeįlipa į autobusą (o ir nėra garantijų, kad po pusvalandžio atvažiavęs sekantis bus tuštesnis), kai ir Bolto šią naktį nelabai išsikviesi... 102N irgi mačiau kad Isuzu dirbo, o 101N ir 103N mačiau važiuojančias didžiąsias Scania

                                          Comment

                                          Working...
                                          X