Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paskutinis 3G Europos aikštėje Sąjūdžio kelyje vos keli įsispaudė Jaučiu pasiekėme ir viršijome VVT skelbimų specifikacijose nurodomą 5 žm. į 1 kv. m., tai kaip ir pagaliau nors vienas kokybinis standartas pasiektas
    Click image for larger version

Name:	20220902_235726.jpg
Views:	689
Size:	1,56 MB
ID:	1989154

    Beje kadangi man ne visai pakeliui, ties Ateities st. užmačiau N103, tai kaip ties ateities st tai buvo pakankamai pilnas, tai galiu įsivaizduoti, kaip atrodė iki Baltupių. Tai bent jau ten, kur važiavo ilgi, dar ne toks didelis FAIL, bet kur maži, tai įsivaizduoju... Bet tai koks netikėtumas ištinka SĮ SP per kiekvieną didesnį renginį varge varge....

    Comment


      Prieš kokius 5-6 metus teko taip važiuot iš Kultūros nakties renginių. Patirtis visiškai identiška dėl pergrūdimo su valandos dažnumo reisais, tik tada dar kiekvienas turėjo pirkt bilietą ir autikas po kokias 30 min nepajudėdavo iš stotelės. Net buvau SISPui email nusiuntęs po to. Turbūt per daug sudėtinga buvo padaryt išvadas, kad tokių renginių metu reikia dažnesnių reisų. Na bent nebereikalauja įsigyt atskiro bilieto iš vairuotojo.

      Comment


        Suprantu, kad VVT prastai su vairuotojais, ir dėl to reikėjo perleisti naktinius Transreviui. Bet tuo pačiu perleisdami galėjo sutarti dėl Scania autobusų visuose maršrutuose. Dabar tie midibusai yra tiesiog parodija.

        Comment


          Turėkite omeny, kad tiek Scania, tiek Isuzu į naktinius važiavo iš savo įprastų maršrutų, pvz. į 102N Scanios "persikelė" iš 4G, į 101N - iš 57, 114 ir t.t., t.y. iš artimiausių arba tų pačių galinių stotelių. Dar puikiai prisimenu kaip vairuotojai skundėsi, kad jiems prisideda 3 valandos viršvalandžių Dėl to kažkaip laisvai operuoti ilgosiomis Scania nelabai buvo galima, kaip pasakytų sįsp "čia gi tiek darbo ir neefektyvios ridos"

          Deja, bet dabar, neskaitant darnaus judumo ir puikių kompetencijų, labai stipriai koją kiša vairuotojų trūkumas. Sakyčiau stebuklas, kad pavyko padaryti nors ir apkarpytą, bet rudeninį išleidimą. Bet duodu 110% procentų, kad prasidėjus peršalimų sezonui vėl prasidės vienos dienos apkarpyti grafikai, skelbiami paskutinę minutę.
          Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.09.03, 09:10.

          Comment


            na, vakar kiek mačiau 101N irgi dirbo ilgos Scanios (bent vieną tai tikrai mačiau), matyt perėjo iš Saulėtekio 4G maršruto

            Comment


              Įprastai savaitgaliais čia kai pradėjo kursuot liepos gale kiekvieną savaitgalį ilgi būdavo tik 102 ir 103, šiąnakt ilgus iš 102 nuėmė ir paleido 101. Bet taip, Isuzu tikra parodija, aš dar rašiau Susisiekimo paslaugoms, ar neketina dažninti tvarkaraščių Sostinės dienų metu, nes Isuzu yra trumpesni nei standartiniai 12m , į kuriuos ankstesniais metais netilpdavo žmonės, o čia dabar Isuzai dar mažiau talpesni, tai man SISP atsakė tiesiog va taip : "Naktiniai autobusų maršrutai šių Sostinės dienų renginių metu važiuoja dažniau nei pernai." ...
              Gaila, kad tai paskutinis savaitgalis naktiniams, o poreikis juos leisti tai tikrai yra toliau...
              Paskutinis taisė Mantas95; 2022.09.03, 14:26.

              Comment


                101N Karaliaus Mindaugo stotelėje link Saulėtėkio kitas atvažiuos po 55 min.

                Taip organizuota paslauga tikrai nepaskatins dalies žmonių kitą kartą rinktis važiuoti į renginius mieste automobiliu.
                Attached Files

                Comment


                  103N maršrutas, pirmas reisas, ilga Scania, bet ir čia ne visi keleiviai sutilpo.

                  Click image for larger version

Name:	8015 103N.jpg
Views:	588
Size:	164,6 kB
ID:	1989289

                  Comment


                    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                    103N maršrutas, pirmas reisas, ilga Scania, bet ir čia ne visi keleiviai sutilpo.
                    Labai gerai, kitam kartui reiks su mašina važiuoti. JUDU
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                      101N Karaliaus Mindaugo stotelėje link Saulėtėkio kitas atvažiuos po 55 min.

                      Taip organizuota paslauga tikrai nepaskatins dalies žmonių kitą kartą rinktis važiuoti į renginius mieste automobiliu.
                      o pajamos surinktos tik 8 eurai. ! pigiua butu is vis neleisti autobuso, nei bendrove tempti i nuostoli.

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                        o pajamos surinktos tik 8 eurai. ! pigiua butu is vis neleisti autobuso, nei bendrove tempti i nuostoli.
                        Papasakokite plačiau apie pajamų skaičiavimo metodą ar čia kaip ir prieš 10 metų pats nuostolingiausias buvo T2, nors jis buvo pats populiariausias?


                        Naktiniai autobusai Sostinės dienų neatlaiko: žmonės grūdasi kaip silkės (video)

                        https://madeinvilnius.lt/transportas...-silkes-video/
                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.09.04, 10:40.

                        Comment


                          Gal čia įskaičiuotos dotacijos? Nes kuo daugiau keleivių - tuo daugiau dotacijų. Tokiu atveju +8 EUR dar visai puikus rezultatas (bent ne -180 EUR).
                          Apskritai VT yra "nuostolinga" paslauga. Kitur ji apskritai nemokama keleiviams.

                          Comment


                            Vilniaus Grūstamiestis

                            Comment


                              Bolt'as galėtų tas foto panaudoti savo reklamai

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Papasakokite plačiau apie pajamų skaičiavimo metodą ar čia kaip ir prieš 10 metų pats nuostolingiausias buvo T2, nors jis buvo pats populiariausias?


                                Naktiniai autobusai Sostinės dienų neatlaiko: žmonės grūdasi kaip silkės (video)

                                https://madeinvilnius.lt/transportas...-silkes-video/
                                tiek suprekiavo vairuotojas per darbo pamaina!

                                Comment


                                  Kiek dar reikės įrodymų, kad už Vilniaus VT atsakingos institucijos yra liūzerių irštvos, nesugebančios daryti savo darbo ir dešimtmečius besimaudančios savo mėšle miesto konkurencingumo sąskaita?

                                  Comment


                                    Jei nerandama lėšų vairuotojų algom, dėl to mažinami reisai vidury dienos, o čia jūs tikitės ras pinigų naktiniam maršrutam vidury nakties su dviguba alga.

                                    Comment


                                      Čia apie pinigus, surinktus už bilietus kalbate? Žinokit neturėjau galimybės pasižymėti, nes viena ranka kabėjo ore, kita kažkur prispausta buvo. Kiti keleiviai turbūt dėl tos pačios priežasties nesižymėjo, o galbūt visi turėjo nuolatinius
                                      Bet nuoširdžiai tai man įdomu, kaip taip galima nežinia kelintą kartą įsidilginti - kaip koks rimtesnis renginys miesto centre, taip nėra adekavataus VT, taip pat elementarios pėsčiųjų eismo organizacijos, pvz. Penktadienį po konco visa žmonių minia pasileido baltojo tilto link ne tik per Gedimino pr., bet ir per Šventaragio, Vrublevskio g, tilto g. ir Mindaugo tiltą, bet tuo metu lindo automobiliai iš tilto g., ir apskritai visur kur skubinosi vairoootooojai pervažiuoti žmonių minią. Vienas pliusas ką pamačiau ir anksčiau nebuvo - gedo/vilniaus g. sankryžoje buvo eismo reguliuotojai. Bet tai uždraustų lengvųjų eismą Vilniaus ir Jogailos g ir baigtųsi, bet neee...
                                      Tai kur čia problema? Niekas nederina tokių dalykų su SĮ SP? Nepakanka policijos? Neįmanoma suprognozuoti renginio srauto? Ko trūksta?

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Jei nerandama lėšų vairuotojų algom, dėl to mažinami reisai vidury dienos, o čia jūs tikitės ras pinigų naktiniam maršrutam vidury nakties su dviguba alga.
                                        Tai bet kažkiek vairuotojų visvien rado - tai galėjo bent jau tuos kuriuos rado visus pasodinti į dvigubus autobusus, o ne į midi-, kaip kad dabar buvo su 102, 104 ir 105.

                                        Comment


                                          Jokiu būdu neteisinu SĮSP, bet dvigubi autobusai ir jų vairuotojai ir kainuoja turbūt 2x daugiau. Tai ir taupo..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X