O kaip dėl banko kortelių?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Išvertus į paprastą kalbą tai atsakymas "nebuvo numatyta, bet jau žinom, kad vertėjo numatyti"Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
- 8 patinka
Comment
-
Tai taip ir liks, iš vairuotojo - grynais, o vėliau kortele tiesiai iš komposterio.Parašė abruo Rodyti pranešimąKaip suprantu, iš vairuotojo bus galimybė nuspirkti popierinį bilietą su QR kodu, kurį reikės nuskenuoti. Ar tai bus galima daryti grynaisiais? Manau, kad tai būtina.
- 1 patinka
Comment
-
Prisimenat sakiau, kad kol vairuotojai jaus, kad jų trūksta, tol tęsis visos savivalės įskaitant priekines duris? Tai va, naujos kartos komunikacijos specialistai at it's best
turbūt kitą kartą jei keliausiu su lagaminu, tai remsiu lietuviškai nemokančius tadžikus (no racism here, bet lietuvių bent A1 lygiu yra būtina), o ne važiuosiu su kompanija, kuri taip elgiasi su keleiviais 
Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.05.26, 23:17.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąEsama bilieto sistema, su kuria surišti GPS davikliai, jau baigia išdvėsti. Dėl to labai didelė transporto priemonių dalis yra ''vaiduokliai'', kurių nemato nei trafi, nei švieslentės. Duodu 80%, kad taip buvo ir šiuo atveju.Kad ir kaip būtų liūdna konstatuoti, tačiau spėjimas buvo pilnai teisingas. Šiandien, jau veikia naujoji bilieto sistema, tačiau švieslentė keleiviui kaip minimum siūlo nesinaudot VT (iš tikrųjų ir labai akivaizdus palinkėjimas užsikrušt). Kada gi Vilniuje baigsis vaiduoklių era?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAj, nors pas mus viskas per aną galą, kas tie vt keleiviai, pakentės mėnesį, uoj, nauja sistema pilnai nesiderina su švieslentėmis, pakentės ir dar kelis.
- 9 patinka
Comment
-
Jūsniekonenuprantate (TM)Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kad ir kaip būtų liūdna konstatuoti, tačiau spėjimas buvo pilnai teisingas. Šiandien, jau veikia naujoji bilieto sistema, tačiau švieslentė keleiviui kaip minimum siūlo nesinaudot VT (iš tikrųjų ir labai akivaizdus palinkėjimas užsikrušt). Kada gi Vilniuje baigsis vaiduoklių era?
Jei sena sistema veiktų gerai, kaip išplauti pinigus naujai?
O jei nauja sistema iškart veiks gerai, kaip išspausti pinigų jos modernizavimui?Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.05.28, 17:40.
- 2 patinka
Comment
-
Didžiausią žalą diskusijai apie miesto VT Vilniuje, mano nuomone, daro būtent tokie žmonės, kurie domisi transporto sistemomis, bet vis tiek sugeba kažkaip sugalvoti, kad ES sostinei su 1,2 milijardo biudžetu ir prieiga prie ES fondų, reikia dar kažko laukti norint statyti suknistą tramvajų. Tai yra neįtikėtinai keista išvada, kurią galima išgimdyti tiktai maudantis Vilniaus post komunistinės betvarkės sukurtose žmonių grupėse. Būtent tokie žmonės ir konsultuoja Pakalnį, Benkunską, Šimašių ir kitus ir vietoje to, kad įkrėstu jiems proto, prideda jiems mėšlo į galvas prieš tai sukurdami patikimų specialistų įspūdį savo bendromis žiniomis apie transporto sistemas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimątramvajų palaikau (ir apie techniką nusimanom mažiausiai panašiu lygiu), bet ne dabartinėje situacijoje
- 12 patinka
Comment
-
Paryškinau pačias juokingiausias ir apgailėtiniausias vietasO be to, Jūsų patogumui, poilsio dienomis, nuo birželio 3 d. keisis ir eismo tvarkaraščiai:
4G, 12, 21, 22, 23, 27, 42, 46, 89 maršrutų autobusai važiuos dažniau. O 21 maršruto autobusai tam tikromis valandomis važiuos netgi 2 kartus per valandą.
Nuo birželio 5 d.:
Keisis eismo tvarkaraščiai darbo dienomis: 1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 10, 11, 12, 20, 22, 23, 27, 34, 42, 46, 53, 89 autobusų maršrutuose:
1G, 2G, 3G, 5G, 53 maršrutų autobusai dienos metu važiuos dar dažniau.
22, 27, 34, 46, 89 maršrutų autobusai dažniau vyks piko metu.
6 ir 10 maršrutų troleibusai stos atnaujintoje „Pramogų arena“ stotelėje Kareivių gatvėje centro kryptimi. Šių maršrutų troleibusai nebestos „Pramogų arena“ stotelėje, esančioje Kalvarijų g. centro kryptimi.
Netgi du kartus per valandą. Ar čia nėra savaime suprantamas minimumas autobusų maršrutui? O Judu čia giriasi tuo.
- 8 patinka
Comment
-
Dabar, kol senieji komposteriai jau išjungti, išmontuoti, o naujieji dar sumontuoti ne visose senose Škodose, tai pasižiūrėjus į realaus laiko judėjimo žemėlapį galima pagalvoti, jog mieste dirba vien naujos transporto priemonės. Tai gali klaidinti kad ir iš kitų miestų atvykusius keleivius. Ypač maršrutuose, kuriuose daug pertraukiamų grafikų (6, 17) arba tuos, kuriuos sudaro vien tik pertraukiami 15, 20, 21 - tai patikrinus žemėlapį jų judėjimo laiku kartais nerodomas nė vienas troleibusas. O realiai jie maršrutuose greičiausiai yra, tik kaip vaiduokliai...
- 2 patinka
Comment
-
Apart entuziastu, troleibuso -autobuso fanu , eilinis keleivis nestudijuoja tokiu plonybiu.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąDabar, kol senieji komposteriai jau išjungti, išmontuoti, o naujieji dar sumontuoti ne visose senose Škodose, tai pasižiūrėjus į realaus laiko judėjimo žemėlapį galima pagalvoti, jog mieste dirba vien naujos transporto priemonės. Tai gali klaidinti kad ir iš kitų miestų atvykusius keleivius. Ypač maršrutuose, kuriuose daug pertraukiamų grafikų (6, 17) arba tuos, kuriuos sudaro vien tik pertraukiami 15, 20, 21 - tai patikrinus žemėlapį jų judėjimo laiku kartais nerodomas nė vienas troleibusas. O realiai jie maršrutuose greičiausiai yra, tik kaip vaiduokliai...
Comment
-
Šiandien važiavau troleibusu su senais garso įrašais. Pravažiavau (truputį) kitais pavadinimais egzistuojančias stoteles: Liubarto, Tiltas, Islandijos, Trakų.
https://youtube.com/shorts/rBcveaNFtHM?feature=share
- 3 patinka
Comment
-
Na aš Trafi žiūriu, kada atvažiuos realiu laiku (mano vaikai irgi), tai manau tamsta neteisus.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąApart entuziastu, troleibuso -autobuso fanu , eilinis keleivis nestudijuoja tokiu plonybiu.
- 1 patinka
Comment
-
Trafi nerodo "vaiduoklių" stotelių rodmenyje. Reikia persijungti į dienos tvarkaraštį.Parašė digital Rodyti pranešimąNa aš Trafi žiūriu, kada atvažiuos realiu laiku (mano vaikai irgi), tai manau tamsta neteisus.
Comment
Comment