Antakalnyje prie žiedo planavo P+R, tai kaip ir vystoma, ar jau persigalvojo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Įdomu kur čia tramvajai (ne metro) yra robotų vairuojami? Norėčiau išbandyti, bet kol kas iš kokių 20+ miestų kur teko tramvajum važiuoti dar neteko be vairuotojo. O dėl to "telpa du kartus daugiau žmonių" tipinio savivaldybės darbuotojo galvoje būtų lygu "galima du kartus praretinti reisus" ko pasekoje visvien netilptų tik laukti reiktų dvigubai ilgiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Teisingai - tramui vairuotojų nereikia. Tramus sėkmingai vairuoja ir robotas, kur yra naujesnės linijos įrengiamos. Be to, trame telpa kelis kartus daugiau žmonių, todėl tokio varianto kad "fiziškai netilpo" būtų daug lengviau išvengti.
Comment
-
Tikrai taip. Pvz. Karoliniškės - > Kirtimai, Lazdynai -> Kirtimai – su automobiliu nuvažiuoju per 15 min., autobusais reiktų apie valandą. Maršruto ten labai reiktų.Parašė Resutas Rodyti pranešimąTukstantmečio gatvėje tikrai labai gerai būų turėti maršrutą. Įsisvaizduokite kažkas gyvena Liepkalnyje, o dirba tarkim Lazdynuose. Automobiliš 5min max, autobusų valanda važiuoti dabar.
Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Toks maršrutas būtų superinis!, Dėkui už iniciatyvą. Tik, deja, jau matau atmazą, kad Gel. VIlko gatvė yra greito eismo ir VT kursavimas joje dėl to yra negalimasParašė Bluefox Rodyti pranešimą
Visiškai pritariu tokio maršruto reikalingumui, pačiam apie poreikį sujungti Visorius/Bajorus/Riešę su miesto Centru greita jungtimi mintis kabėjo jau kurį laiką...
- 1 patinka
Comment
-
Švieslentėje nėra 6g 18:28, 18 18:40, 6g 18:53.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą"Kodėl jūs važinėjat mašinomis? Keliaukit viešuoju!"
nusiųskit susisiekimo paslaugoms, duos baudas vežėjams jei neatvažiavo.
jei atvažiavo tegu susitvarko švieslentes
Comment
-
Buvo pusiau-oficialių minčių dėl maršruto Lazdynai - Tūkstantmečio g. - IKEA/Liepkalnis, tai gal ir atsiras toks kažkada. Tik duodu 100%, kad nekursuos dažnai ir geriausiu atveju bus midibusas be stotelių Tūkstantmečio gatvėje (nes A kategorija).Parašė Resutas Rodyti pranešimąToks maršrutas pagerintų susisiekimą su oro uostu ir IKEA. Reikia IKEA administarcija jungti prie šito reikalo
Esama bilieto sistema, su kuria surišti GPS davikliai, jau baigia išdvėsti. Dėl to labai didelė transporto priemonių dalis yra ''vaiduokliai'', kurių nemato nei trafi, nei švieslentės. Duodu 80%, kad taip buvo ir šiuo atveju. VVT šį mėnėsį situacija su vairuotojais daugiau mažiau stabili, nors aišku iki 2019 stabilumo dar labai labai toli.Parašė jan Rodyti pranešimą
Švieslentėje nėra 6g 18:28, 18 18:40, 6g 18:53.
nusiųskit susisiekimo paslaugoms, duos baudas vežėjams jei neatvažiavo.
jei atvažiavo tegu susitvarko švieslentes
- 3 patinka
Comment
-
Situaciją žino forumo nariai, nu ir dar kokiu max. 100 kitų žmonių. Kiti atėję į stotelę ir pamatę 48 min tiesiog apsisuks ir išeis atgal namo / į citybee / į bolt'ą / į savo auto ir net nebandys loterijos "atvažiuos ar neatvažiuos". Jei sistema dvesia, tai geriau jau švieslentėse rodytų tiesiog grafikus, o ne tokias nesąmones kaip dabar. Aj, nors pas mus viskas per aną galą, kas tie vt keleiviai, pakentės mėnesį, uoj, nauja sistema pilnai nesiderina su švieslentėmis, pakentės ir dar kelis.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąEsama bilieto sistema, su kuria surišti GPS davikliai, jau baigia išdvėsti. Dėl to labai didelė transporto priemonių dalis yra ''vaiduokliai'', kurių nemato nei trafi, nei švieslentės. Duodu 80%, kad taip buvo ir šiuo atveju. VVT šį mėnėsį situacija su vairuotojais daugiau mažiau stabili, nors aišku iki 2019 stabilumo dar labai labai toli.
- 7 patinka
Comment
-
Niekas nestovės stotelėje ir nespėlios ar suplanuotas autobusas yra vaiduoklis ar išvis neatvažiuos. Per pastarąjį mėnesį jau buvo man atvejų, kai išvis neatvažiuodavo autobusas, o stotelėje laukiau, nes galvojau, kad vaiduoklis.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Esama bilieto sistema, su kuria surišti GPS davikliai, jau baigia išdvėsti. Dėl to labai didelė transporto priemonių dalis yra ''vaiduokliai'', kurių nemato nei trafi, nei švieslentės. Duodu 80%, kad taip buvo ir šiuo atveju. VVT šį mėnėsį situacija su vairuotojais daugiau mažiau stabili, nors aišku iki 2019 stabilumo dar labai labai toli.
- 3 patinka
Comment
-
Transrevio isprichvatizuoti marsrutai nepopuliariais laikais labai megsta tiesiog neatvaziuoti. 114 pavyzdziui, apie kazkokias sankcijas neteko girdeti dar nei karto, o privaciai imonei kiekvienas neivykdytas marsrutas yra kastu mazinimas ir pelno didinimas, tai sukuria paskatas ir toliau taip elgtisParašė Valdemar Rodyti pranešimą
Niekas nestovės stotelėje ir nespėlios ar suplanuotas autobusas yra vaiduoklis ar išvis neatvažiuos. Per pastarąjį mėnesį jau buvo man atvejų, kai išvis neatvažiuodavo autobusas, o stotelėje laukiau, nes galvojau, kad vaiduoklis.
- 2 patinka
Comment
-
Transrevio elektormikrobusiniai 12* dar labai mėgsta taupyt važiuodami itin itin lėtai. Netikrinau pagal grafiką ar nevėluoja, bet vakarais kai matyt jau važiuoja link parko tai nuo santariškių būna ir 30km/h ritasi. Kur leidžiama 70km/h ir normalūs autobusai ~ 60 važiuoja. Niekaip neprisiruošiu patikrint pagal laikus ar pieno riebumo grafikas paskaičiuotas, ar tiesiog nebeskuba ir taupo aliektrą.Parašė TIME Rodyti pranešimą
Transrevio isprichvatizuoti marsrutai nepopuliariais laikais labai megsta tiesiog neatvaziuoti. 114 pavyzdziui, apie kazkokias sankcijas neteko girdeti dar nei karto, o privaciai imonei kiekvienas neivykdytas marsrutas yra kastu mazinimas ir pelno didinimas, tai sukuria paskatas ir toliau taip elgtis
- 2 patinka
Comment
-
Dėl papildomų baudų neteko girdėti ir man, bet patikslinsiu, jog kiekvienas neįvykdytas maršrutas mažina ridą, dėl ko vežėjas negauna pajamų už km.Parašė TIME Rodyti pranešimą
Transrevio isprichvatizuoti marsrutai nepopuliariais laikais labai megsta tiesiog neatvaziuoti. 114 pavyzdziui, apie kazkokias sankcijas neteko girdeti dar nei karto, o privaciai imonei kiekvienas neivykdytas marsrutas yra kastu mazinimas ir pelno didinimas, tai sukuria paskatas ir toliau taip elgtis
Comment
-
-
Kas dar liūdniau, tai, panašu, Benkunskas iki pat kadencijos galo jos ant "nupirkome 150 naujų troleibusų" arkliuko, pateikdamas tai kaip "wow kosmosas" pavyzdį, kaip buvo sutvarkytas Vilniaus VT. O šiaip tai ką čia bepasakysi. Esam visiškai lygiaverčiai Kišiniovo ir Skopjės/Tiranos/Prištinos draugai VT srityje be jokios šviesos tunelio gale anytime soon.
- 13 patinka
Comment
-
Vienintelis normalus VT yra bėginis, o visa kita - mikruškės.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąP.S. Kad vienintelis normalus VT yra bėginis, o visa kita mikruškės, galit nerašyt.
- 13 patinka
Comment
-
Pasikeitimas bus pagrinde tik kosmetinis. Nu maždaug kaip sovietinio daugiabučio renovacija, kas yra geriau, nei iki tol, bet fundamentaliai tai visvien bus šūdinas sovietinis daugiabutis. Nauji troleibusai Vilniuje (kaip ir nauji autobusai) bus tik nedidelis kokybinis pokytis, kuris padarys VT šiek tiek geresniu, nei iki tol, bet tai nebus fundamentalus pokytis ir Vilniaus VT toliau liks vienas šūdiniausių Europoje kartu su Kišiniovais ir Tiranomis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIr taip, sunkiai LT su VT, bet per porą metų vaizdas pasikeis.
- 4 patinka
Comment
-
Neseniai buvau mažame Vokietijos miestelyje, kuriame gyventojų skaičius mažesnis nei Kaune, o VT lygis gerokai lenkė net Vilnių. Deja, čia žmonės džiaugiasi nedideliais patobulinimais, o Vakarų Europa VT srityje yra daugelį metų priekyje. Visiškai nėra jokios vizijos ir jokios atsakomybės.
- 2 patinka
Comment
-
butu gerai, kad tik Vakaru Europa - absoliuti dauguma ex komunistiniu miestu turi nepalyginamai geresni VTParašė transit Rodyti pranešimąNeseniai buvau mažame Vokietijos miestelyje, kuriame gyventojų skaičius mažesnis nei Kaune, o VT lygis gerokai lenkė net Vilnių. Deja, čia žmonės džiaugiasi nedideliais patobulinimais, o Vakarų Europa VT srityje yra daugelį metų priekyje. Visiškai nėra jokios vizijos ir jokios atsakomybės.
- 2 patinka
Comment
Comment