Čia užvežė kokso ar kažko kitokio kad staiga visi pradėjo rašyti kuo mandresnes fantazijas?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarp kitko, ar liko Vilniaus gatvėse Vitovtų? Nelabai prisimenu, ar teko gyvai matyti.Parašė Sula Rodyti pranešimąNew Vasiuki projekto vizijos įsibėgėja  
 O dabar grįžtam prie gimtųjų ЛАЗ-Витовт. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai kokybiško atvežė, fantazijų ir aš turiuParašė Arunasx Rodyti pranešimąČia užvežė kokso ar kažko kitokio kad staiga visi pradėjo rašyti kuo mandresnes fantazijas? Šiaip diskusija prasidėjo nuo to, kad VMS kažkur paskelbė apie savo "didžiąsias ambicijas" VT srityje, bet eilinį kartą jos yra bezdalai vandenyje. Su nauja VMS dabartine sudėtimi geriau tikrai nebus, tai kaip ir dar keturi metai automobilistų rojaus. Kaip ir susitaikiau, tiek kad kuo toliau tuo ta smarvė ir triukšmas pradeda nervinti. Šiaip diskusija prasidėjo nuo to, kad VMS kažkur paskelbė apie savo "didžiąsias ambicijas" VT srityje, bet eilinį kartą jos yra bezdalai vandenyje. Su nauja VMS dabartine sudėtimi geriau tikrai nebus, tai kaip ir dar keturi metai automobilistų rojaus. Kaip ir susitaikiau, tiek kad kuo toliau tuo ta smarvė ir triukšmas pradeda nervinti.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Pagal citify, tunelio aukštis 5 m:Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Kolegos, jūs į vertikalų gabaritą kada nors pažiūrėjote? Maksimum kas ten tilps, įvertinus ir posūkį ties Pakalnės g. - tramvajus. Ir tai KT bus prispaustas prie tunelio lubų.
 https://citify.eu/lt/gelezinio-vilko...elio-remontas/
 Pvz. Leipcigo Citytunnelyje elektrinis bėgis pakabintas 5,10 m aukštyje. Minimalus elektros bėgio sistemos aukštis 600 mm prie 25 kV įtampos. Taip išeina, kad trūksta apie 70 cm, reikėtų tiek nukasti nuo paviršiaus. Nežinau, kiek tą sunku įgyvendinti, bet įtariu, kad pigiau ir lengviau, nei keli kilometrai naujų tunelių uždaruoju būdu po Nerimi ir miestu.
 
 Miesto VT po Konstitucijos pr. visiškai nereikia kišti po žeme, pločio pakankamai, gali važiuoti gatvės viduriu. Nebent minėtasis utopinis variantas su geležinkeliu teorijoje.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Pakišus "tranzitinį" LR tarp stočių ir NMC po Pylimo ir A. Jakšto g, jau būtų sprendžiamos gal rimtos miesto problemos. 3,3 km tunelių, iš kurių apie 1 km įrengiami uždaru būdu, likę - seklieji tudneliai po esama gatve (ir gal komunikacijomis, bet nebūtinai).
 
 Viename iš projektų nagrinėjome parkavimą po Konstitucijos pr. Bet lygiai taip pat įmanoma ir ten nuleisti LR ar kitas VT linijas. 1,8 km ilgio tunelis išspendžia VT po Konstitucijos prospektu nuo žiedo iki prokuratūros.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš šį maršrutą vertinčiau net labai teigiamai, iš esmės tai bus maršrutas, kuris žiedu važiuos aplink centrinę miesto dalį, kur daugumoje VT labai trūksta. Svarbiausia, kad būtų pakankamai tankus, o ne 1-2 autobusai per valandą. Dabar iš Žalgirio g., ypač ties jau tankiai apgyvendintomis teritorijomis Linkmenų g. tiesiogiai nėra galimybės pasiekti pvz. seimo, būsimo ministerijų miestelio, daugėliui reikia pėdinti apie kilometrą link Saltoniškių, Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. All in all, gaunasi truputį greičiau nei tiesiog eitum pėsčiomis, o už automobilį 3-4 kartus lėčiau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPlanuojamas naujas žiedinis abipusis maršrutas Stotis - Olandų g. - Žalgirio g. - GV - Žemaitės g. - Stotis. Galbūt tokiu būdu bandoma kažkaip pagerinti turbūt blogiausia miesto branduolio dalyje VT Žalgirio gatvėje, bet pagal asmeninius stebėjimus - ten reikia kokio nors labai dažnai kursuojančio maršruto iš šiaurės. Dabartinis maršrutas tiesiog dubliuotų viską, kas pasitaiko.
 
 taccido John VLR
 Taip pat labai didelis pliusas, kad GV, t.y. centro pakrastyje atsirastų antras maršrutas, dabar yra tik 24. Tas pats yra ir su Tuskulėnų g., kuri taip pat VT prasme yra nepilnavertiška, nors jungia tankiai apgyvendintas teritorijas su pagrindiniais miesto maršrutais.
 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 RBii maitinimo laidas (caternary) 5,30 m aukštyje, galima leisti iki 5,0 m. Po tuneliu yra siurblinė, kurios dugnas žemiau nei Neris. Pamatų taip lengvai nepagilinsi. Tiesa sakant, nelabai įsivaizduoju kaip tame tunelyje sutelpa geležinkelis ir autotransportas bei kur tas geležinkelis nuveda.Parašė taccido Rodyti pranešimą
 Pagal citify, tunelio aukštis 5 m:
 https://citify.eu/lt/gelezinio-vilko...elio-remontas/
 Pvz. Leipcigo Citytunnelyje elektrinis bėgis pakabintas 5,10 m aukštyje. Minimalus elektros bėgio sistemos aukštis 600 mm prie 25 kV įtampos. Taip išeina, kad trūksta apie 70 cm, reikėtų tiek nukasti nuo paviršiaus. Nežinau, kiek tą sunku įgyvendinti, bet įtariu, kad pigiau ir lengviau, nei keli kilometrai naujų tunelių uždaruoju būdu po Nerimi ir miestu.
 
 Vienos didesnių VT problemų ties Lvovo gatve - kairieji posūkiai ir persėdimo mazgas. Jei VT apeitų problematišką sankryžą savo juostomis, Lvovo - Kalvarijų kampe gali atsirasti visai padorus persėdimo mazgas vietoje Žaliojo tilto / Europos aikštės / Lvovo g. trikampio. Light rail ar tramvajų irgi geriau leisti ne per sankryžą.Parašė taccido Rodyti pranešimąMiesto VT po Konstitucijos pr. visiškai nereikia kišti po žeme, pločio pakankamai, gali važiuoti gatvės viduriu. Nebent minėtasis utopinis variantas su geležinkeliu teorijoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas gatves aplinkui Senamiestį tikrai reikia išnaudoti, nes galiausiai kelionės laikas yra svarbus renkantis keliavimo būdą. Yra potencialo sujungti Saltoniškes/Pedagoginio žiedą su Vilkpede/Naujamiesčiu daug greičiau, nei dabar per aplinkui (apskritai kodėl nėra viešojo GV tarp Saltoniškių ir Santariškių man nesuprantama). Bet pvz. keliaujant Stotis - Audėjas - Petro ir Povilo bažnyčia užtrunka dvigubai greičiau negu įprastas maršrutas per Pylimo g. Tuskulėnų g. irgi labai keista šiuo momentu, visi maršrutai veda kažkur kitur, bet ne į centrą, o persėsti į transportą važiuojantį link Senamiesčio nėra patogių galimybių.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
 Aš šį maršrutą vertinčiau net labai teigiamai, iš esmės tai bus maršrutas, kuris žiedu važiuos aplink centrinę miesto dalį, kur daugumoje VT labai trūksta. Svarbiausia, kad būtų pakankamai tankus, o ne 1-2 autobusai per valandą. Dabar iš Žalgirio g., ypač ties jau tankiai apgyvendintomis teritorijomis Linkmenų g. tiesiogiai nėra galimybės pasiekti pvz. seimo, būsimo ministerijų miestelio, daugėliui reikia pėdinti apie kilometrą link Saltoniškių, Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. All in all, gaunasi truputį greičiau nei tiesiog eitum pėsčiomis, o už automobilį 3-4 kartus lėčiau.
 Taip pat labai didelis pliusas, kad GV, t.y. centro pakrastyje atsirastų antras maršrutas, dabar yra tik 24. Tas pats yra ir su Tuskulėnų g., kuri taip pat VT prasme yra nepilnavertiška, nors jungia tankiai apgyvendintas teritorijas su pagrindiniais miesto maršrutais.
 Be to, Stotis kaip galutinis kelionės taškas kažkaip irgi nenatūralus, praktiškai nėra nei vieno maršruto, kuriam Stotis nebūtų galutinė stotelė (turbūt tik 13 autobusas), tai, kad bus maršrutas, kertantis stotį bet nebaigiantis maršruto, irgi nebloga žinia.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tau daviau pavyzdį miesto, kurio biudžetas yra vos ne identiškas Vilniaus (apie 1.2 milijardo eurų) ir kuris stato šiuo metu 40 km metro. Daviau ir kitų pavyzdžių. Tas tavo vaikščiojimas po transporto temas ir bėdavojimas apie pinigų nebuvimą kitus vadinant kvailiais ar svaigėjais tave tose temose paverčia tiek pat laukiamu, kiek laukiamas yra bezdalas mažame lifte.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąsvaigsta zmones... priminkit kiek gmp pasilieka vilniuje?
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš esmės strateginiai tikslai yra pasiekti vieną proveržį po kito.Troleibusų finansavimo sutarties pasirašymas ir spaudos konferencija
 
 Spaudos konferencijoje pasisakys: Remigijus Šimašius, Vilniaus miesto meras. Darius Aleknavičius, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius. Trumpai pristatys artimiausius VVT planus dėl parkų ir transporto priemonių atnaujinimo, VVT strateginius tikslus iki 2030 m.
 
 Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/video/aktualijo....d?id=93094583 T.y. iki 2030 nupirkti 159 naujus troleibusus (Šimašius sako kad tai ne troleibusai, o autobusai su ūsais - taip anot jo moderniau skamba (kažkiek priminė ir jo ankstesnes kalbas apie ilgus autobusus kurie gali būti vadinami metrobusais)) ir nupirkti 351 elektrinius autobusus. Tai tokie strateginiai tikslai iki 2030 metų. T.y. iki 2030 nupirkti 159 naujus troleibusus (Šimašius sako kad tai ne troleibusai, o autobusai su ūsais - taip anot jo moderniau skamba (kažkiek priminė ir jo ankstesnes kalbas apie ilgus autobusus kurie gali būti vadinami metrobusais)) ir nupirkti 351 elektrinius autobusus. Tai tokie strateginiai tikslai iki 2030 metų.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus savivaldybė pasirašė sutartį dėl 91 troleibuso įsigijimo: pirmieji sostinę pasieks 2024 m. vasarą
 
 https://madeinvilnius.lt/transportas...RUUFfKXmGLX6R8Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) paskelbė viešąjį konkursą 91 autonominės ridos troleibusui įsigyti ir pradėjo pirmąjį troleibusų atnaujinimo etapą. Po sutarčių pasirašymo tarp Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (ERPB), Vilniaus miesto savivaldybės ir VVT bei pirkimo laimėtojo nustatymo, pirmieji troleibusai Vilnių pasieks 2024 metų vasarą. Pristatymas vyks partijomis po 20, 35 ir 36 troleibusus, o visos transporto priemonės bus pristatytos 2025 metų pirmąjį ketvirtį. Pirkimo laimėtojas bus nustatytas balandžio 19–20 dienomis.
 
 ERPB suteiks bendrovei iki 38,23 mln. eurų dydžio paskolą, kurią sudarys iki 30,58 mln. eurų dalis iš ERPB nuosavų lėšų ir partnerių lėšos iki 7,65 mln. eurų, kurias suteiks Taivano tarptautinis bendradarbiavimo ir plėtros fondas.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu turite omenyje Belgrado miestą, metro sistemos statybas ten finansuoja prancūzai. Skolinama suma - 3 mlrd. eurų ar pan. Kiek anksčiau forume esu rašęs apie šią naujieną. Verta prisiminti, jog iki šiol kaip alternatyva arba prielaida būsimam metro, Belgrade eksploatuojamas priemiesčio traukinių tinklas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Aš tau daviau pavyzdį miesto, kurio biudžetas yra vos ne identiškas Vilniaus (apie 1.2 milijardo eurų) ir kuris stato šiuo metu 40 km metro. Daviau ir kitų pavyzdžių. Tas tavo vaikščiojimas po transporto temas ir bėdavojimas apie pinigų nebuvimą kitus vadinant kvailiais ar svaigėjais tave tose temose paverčia tiek pat laukiamu, kiek laukiamas yra bezdalas mažame lifte.Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.18, 13:09.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažin, ar daug miestų stato metro/tramvajaus ar kitas rimtas VT sistemas iš savo biudžeto. Nu panašiai kaip ir naujų automobilių normalūs žmonės šiais laikais iš algos cash'u neperka. Savaime suprantama, kad Vilnius savo VT plėtrą irgi finansuotų ne iš biudžeto.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
 Jeigu turite omenyje Belgrado miestą, metro sistemos statybas ten finansuoja prancūzai. Skolinama suma - 3 mlrd. eurų ar pan. Kiek anksčiau forume esu rašęs apie šią naujieną.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar grįžtant prie šito - sovietai buvo sugalvoję būdą kaip išspręsti stoties prastos vietos mieste problemą. Tai buvo ‘greitojo tramvajaus’ (pilnu prioritetu važiuojančio Light Rail) linija per senamiestį. Tokia linija, nepaisant traukos taškų koncentracijos senojoje miesto dalyje, joje būtų turėjusi vos dvi stoteles. Tai buvo geras ir racionalus sprendimas, kuris būtų psichologine ir laiko prasme priartinęs stotį prie optimalios miesto centrinio transporto mazgo vietos (VCUP) ir padidinęs jos konkurencingumą. Apie tai daugiau galima rasti taccido bloge:Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Na, nesuprantu kodėl sovietmečiu niekas nepagalvojo apie bėgius palei vakarinius mikrorajonus pvz. kokios nors Ukmergės link.
 
 https://100minciu.wordpress.com/2022...eik-realybe-5/
 
 Deja, sovietmečiu klestėjo mikrorajoninis urbanizmas, kurio kertinė dalis buvo milžiniški keliai. Dėl mažo automobilių skaičiaus šalyje tuo metu, toks automobilistinis urbanizmas davė pakankamai pakenčiamus rezultatus. To meto planuotojai ir atsakingi žmonės, kurių dauguma turėjo automobilius, tiesiog paišydavo sau ir dar keliems procentams išrinktųjų milžiniškus kelius, kurie likdavo pustuščiai, tad jais lakstyti (ypač girtam ir neprisisegus diržų) buvo pakankamai smagu. Tais keliais jie paleisdavo autobusus be A juostų, kurie, dėl mažo automobilių skaičiaus, važinėdavo pakankamai greitai ir patikimai.
 
 Mano nuomone, jei sovietų laikais automobilių skaičius būtų buvęs toks, koks yra dabar, sovietai tokių nesąmonių nebūtų darę ir jau būtume turėję kelias rimto transporto linijas. Sovietų planavime (kurį vertinčiau gal 3/10) vis tiek buvo gerokai daugiau racijos nei dabartinių kaušų ir analfabetų ‘transporto politikoje’, kur autobusų pakeitimas yra laikomas rimtu proveržiu. Teisybę pasakius, nelabai įsivaizduoju blogesnio varianto nei dabartiniai nevykėliai ir jų šūdo malimas. Turime blogiausią situaciją su miesto transporto strategija ne tik ES, bet, greičiausiai, ir visoje Europoje. Tai yra katastrofa šitam miestui ir to pasėkmes srėbsim kartomis.Paskutinis taisė VLR; 2023.04.19, 10:54.
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visiškai sutinku. Jau kurį laiką pagalvodavau, kad reikėtų kažko panašaus. Būtų vienas geriausių pokyčių, ko dabartiniu metu galima tikėtis.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
 Aš šį maršrutą vertinčiau net labai teigiamai, iš esmės tai bus maršrutas, kuris žiedu važiuos aplink centrinę miesto dalį, kur daugumoje VT labai trūksta. Svarbiausia, kad būtų pakankamai tankus, o ne 1-2 autobusai per valandą. Dabar iš Žalgirio g., ypač ties jau tankiai apgyvendintomis teritorijomis Linkmenų g. tiesiogiai nėra galimybės pasiekti pvz. seimo, būsimo ministerijų miestelio, daugėliui reikia pėdinti apie kilometrą link Saltoniškių, Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. All in all, gaunasi truputį greičiau nei tiesiog eitum pėsčiomis, o už automobilį 3-4 kartus lėčiau.
 Taip pat labai didelis pliusas, kad GV, t.y. centro pakrastyje atsirastų antras maršrutas, dabar yra tik 24. Tas pats yra ir su Tuskulėnų g., kuri taip pat VT prasme yra nepilnavertiška, nors jungia tankiai apgyvendintas teritorijas su pagrindiniais miesto maršrutais.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet gal tai yra pačios Šiaurinės gatvės problema ? T.y. kadangi gatvė nebus nutiesta pilnai, dėl to ir nelabai išeina planuoti kažkokio greitojo maršuto. Mano manymu, jei kada nors Šiaurinė gatvė būtų nutiesta "per visą ilgį", tai idealiausia būtų maršrutas Stotis - Olandų - Žirmūnų - Šiaurinė g. - Pašilaičiai (na, kad ir nukreipti tą naująjį savivaldybės planuojamą maršrutą vietoj Santariškių į Pašilaičius pro Šiaurinę gatvę). Bet kadangi Šiaurinė gatvė bus nedadaryta, tai ir belieka toks kompromisinis variantas - nukreipti ten 73, kad bent jau užtikrintų susisiekimą su Centru. Šiaip visai neblogas maršutas tas 73, tik tiek kad reiktų dar porą autobusų pridėti, kad piko metu bent jau kas 10 minučių važinėtų, tada Šiaurinės gatvės VT situacija iš bėdos būtų pakenčiama - dažnai važiuojantis autobusų maršrutas, užtikrinantis susisiekimą su Centru.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTaigi, jokio rimto VT maršruto Šiaurinėje gatvėje nėra numatoma, taigi matyt dėl to ir atsisakyta A juostų.
 
 Na, mano nuomone, privežamųjų maršrutų trumpinimas nėra blogis pats savaime - jeigu užtikrinamas susisiekimas iki artimiausio VT mazgo, kuriame galima patogiai persėsti, be to, sutrumpinus maršrutą, tačiau jame palikus tokį patį aptarnaujančių autobusų skaičių, padažnėtų kursavimo intervalas, kas būtų didelis pliusas. Imkim pvz. 26 - jis dabar veža iki Ozo žiedo, bet naudos iki tokio privežimo nėra daug, nes kas važiuoja į miesto centrą, taip ar taip turi persėsti. Sutrumpinus jį iki Santariškių, persėdimo galimybės nesuprastėtų, nes galimybė persėsti į 1G niekur nedingtų, tačiau sutrumpinus trasą, pagerėtų kursavimo intervalas - su tais pačiais resursais Gulbinų ir Riešės gyventojai galėtų sulaukti autobuso ne kas valandą, kaip yra dabar, o kas kokias 30-40min.Taip kad, chebrytė, nusiraminkite, kol jūs čia dešimtimis puslapių diskutuojate apie tai, kaip medeliai trukdys tramvajų tiesti, krachaborai iš VMS ir Susisiekimo paslaugų viskuo pasirūpino - numatoma tikrai kieta maršrutų pertvarka, su šūsnio privežamųjų maršrutų trumpinimų iki kalabybiškių ir visko-ko-galima dubliuojančių naujų maršrutų atidarymu.
 
 Apskritai, mūsuose didelė problema yra tai, kad kai kurie maršutai yra nei privežamieji, nei pagrindiniai. Kaip pavyzdys galėtų būti mano jau minėtas 26, taip pat ir 52. VMS planuoja šį maršrutą sutrumpinti, matyt laikydami jį privežamuoju - atseit Tarandės gyventojai atvažiuoja iki miesto, ir tuomet jau gali tęsti kelionę kitais maršrutais. Realybė yra ta, kad iki Tarandės su 52 važiuoja gal koks 10-15% keleivių - absoliuti dauguma žmonių šiaip jau išlipa Pašilaičiuose/Perkūnkiemyje/Fabijoniškėse. Dėl to 52 maršruto trumpinimas turėtų būti svarstytinas tik tuo atveju, jei 3G būtų pratęstas tolyn Ukmergės gatve, įrengiant naują autobusų žiedą kur nors ties sankryža su Vakariniu aplinkkeliu/Mykolo Lietuvio gatve.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai taip, turiu omeny Belgradą ir taip, jie skolinasi metro statyboms. Skolinimasis, jo racionalumas ir sąlygos, aišku, priklauso ir nuo besiskolinančiųjų finansinių galimybių. Pažiūrėkime į jas:Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
 Jeigu turite omenyje Belgrado miestą, metro sistemos statybas ten finansuoja prancūzai. Skolinama suma - 3 mlrd. eurų ar pan..
 
 Serbijos biudžeto pajamos: 15 milijardo eurų
 Belgrado biudžetas: 1,28 milijardo eurų
 ES fondai: nėra
 Skolinimosi reitingas: BB+
 
 Lietuvos biudžeto pajamos: 15,5 milijardo eurų
 Vilniaus biudžetas: 1,21 milijardo eurų
 ES fondai: galimi
 Skolinimosi reitingas: A+
 
 Vienam žmogui skaičiuojant, Lietuvos biudžetai yra daugiau nei dvigubai didesni, o ES finansavimas gali sumažinti projekto kainas ir daugiau nei dvigubai. Ir čia niekas nesiūlo irgi kalti 40km. metro, siūloma tik susitvarkyti kamienines linijas ir pasistatyti pusėtina transporto mazgą ES sostinėje.
 
 Serbija yra žymiai blogesnėje finansinėje situacijoje nei Lietuva, bet kažkaip sugeba sukalti visai neblogų projektų paskutiniu metu. Duok tokiems Serbams Lietuvos biudžetus vienam žmogui ir jie pradės vytis vengrijas ir čekijas. Duok lietuviui tokį biudžetą ir jis pravalgys tuos pinigus ar pristatys kelių, nes yra kaimietis, nesuprantantis kaip turi veikti miestas.
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vitovtas buvo vienas ir tai bandymuose 2010-ais (?).Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
 Tarp kitko, ar liko Vilniaus gatvėse Vitovtų? Nelabai prisimenu, ar teko gyvai matyti.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VLR
 ,,Mano nuomone, jei sovietų laikais automobilių skaičius būtų buvęs toks, koks yra dabar, sovietai tokių nesąmonių nebūtų darę ir jau būtume turėję kelias rimto transporto linijas. Sovietų planavime (kurį vertinčiau gal 3/10) vis tiek buvo gerokai daugiau racijos nei dabartinių kaušų ir analfabetų ‘transporto politikoje’, kur autobusų pakeitimas yra laikomas rimtu proveržiu. Teisybę pasakius, nelabai įsivaizduoju blogesnio varianto nei dabartiniai nevykėliai ir jų šūdo malimas. Turime blogiausią situaciją su miesto transporto strategija ne tik ES, bet, greičiausiai, ir visoje Europoje. Tai yra katastrofa šitam miestui ir to pasėkmes srėbsim kartomis.''
 
 10 balų. Į dešimtuką.
 - 12 patinka
 Comment









Comment