Vakar (06.03) per LNK žinias buvo reportažas, kad Vilniuje METRO įspręstų ne tik kamščių, bet ir slėptuvių nebuvimo problemą. Į tai Anton Nikitin tradiciškai pakomentavo, kad "neapsimoka", nes "per mažai žmonių naudojasi VT Vilniuje". Dar pasidžiaugė, kaip "VT gerėja Vilniuje" (xdddddd).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Na VT tikrai nebesiskundziu jau ilga laika. Studiju metais tikrai kartais reikdavo vargt su persedimais, senais troleibusais ir pan. Dabar situacija zymiai geresne asmeniskai. Tiesa - vaziuoju masina, ne autobusu.
Tai ten gal panasi mintis ir buvo. Maziau kas vaziuoja VT - maziau ir skundziasi.
- 5 patinka
Comment
-
Švieslentės nerodo, Trafi kaip tik rodo grafikinius laikus, jei pagal tą grafiką nėra GPS signalo, tas puikiai matosi čia:Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Trafi nerodo "vaiduoklių" stotelių rodmenyje. Reikia persijungti į dienos tvarkaraštį.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kad ir kaip būtų liūdna konstatuoti, tačiau spėjimas buvo pilnai teisingas. Šiandien, jau veikia naujoji bilieto sistema, tačiau švieslentė keleiviui kaip minimum siūlo nesinaudot VT (iš tikrųjų ir labai akivaizdus palinkėjimas užsikrušt). Kada gi Vilniuje baigsis vaiduoklių era?

Comment
-
Tai man teks rytoj tikrinti?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŠvieslentės nerodo, Trafi kaip tik rodo grafikinius laikus, jei pagal tą grafiką nėra GPS signalo, tas puikiai matosi čia:
Penktadienį ties Žaliuoju tiltu Trafi stotelių rodmenyje rodė tik GPS'inius, kaip ir švieslentės.
Comment
-
VMS kaušai toliau šaudo sau į kojas. ES per visus galus trimituoja, kad remia žaliąjį kursą ir tik reikia ateiti su projektais pas juos ir prašyti pinigų, bet Lietuva sugeba nepasiimti didelės dalies sau skirtų lėšų, nes nėra projektų. Seimas net kažkokį (kad ir keistą) metro įstatymą patvirtino, ir siunčia žinutę - tik ateikit pas mus su kietu VT projektu ir paprašykite paramos, garantuotai gausit. Bet šitas mikrorajonu kratinys, kurį vadiname miestu, kiekvienais metais vis išgimdo naujus žmones, kurie lyg apsivalgę musmirių šneka tuos 'mums nieko nereikia, viskas neapsimoka, Naujieji vasiukai haha, tankis' vaflius, pagal savo kažkokius prie degtinės butelio sugalvotus durnus kriterijus, kurių niekur kitur pasaulyje nėra. Tai yra taip apgailėtina, kad sunku rasti žodžių. Tikėjaus iš Nikitino geriau, panašu, kad jis tėra eilinis VMS vaflis.Parašė TIME Rodyti pranešimąVakar (06.03) per LNK žinias buvo reportažas, kad Vilniuje METRO įspręstų ne tik kamščių, bet ir slėptuvių nebuvimo problemą. Į tai Anton Nikitin tradiciškai pakomentavo, kad "neapsimoka", nes "per mažai žmonių naudojasi VT Vilniuje". Dar pasidžiaugė, kaip "VT gerėja Vilniuje" (xdddddd).Paskutinis taisė VLR; 2023.06.04, 22:27.
- 14 patinka
Comment
-
Man tai biškį sketchy atrodo metro siejimas su "slėptuvėmis". O tai kas, jei metro bus ne po žeme, o ant, ar netgi virš, žemės, kaip dauguma metro daugumoje pasaulio miestų? "Metro=slėptuvės" naratyvo stūmimas rodo, kad žmonės, kurie tai siūlo, neturi faking clue, apie ką jie kalba.Parašė TIME Rodyti pranešimąVakar (06.03) per LNK žinias buvo reportažas, kad Vilniuje METRO įspręstų ne tik kamščių, bet ir slėptuvių nebuvimo problemą. Į tai Anton Nikitin tradiciškai pakomentavo, kad "neapsimoka", nes "per mažai žmonių naudojasi VT Vilniuje". Dar pasidžiaugė, kaip "VT gerėja Vilniuje" (xdddddd).
- 6 patinka
Comment
-
Greičiausiai, tokie nesusipratimai ir yra backlash priežastis.Parašė John Rodyti pranešimą
Man tai biškį sketchy atrodo metro siejimas su "slėptuvėmis". O tai kas, jei metro bus ne po žeme, o ant, ar netgi virš, žemės, kaip dauguma metro daugumoje pasaulio miestų? "Metro=slėptuvės" naratyvo stūmimas rodo, kad žmonės, kurie tai siūlo, neturi faking clue, apie ką jie kalba.
Comment
-
Backlash yra del to, kad normalaus VT niekada Vilniuje ir nebuvo, del to tai skamba ir kaip kosmosas, nors is tikro nera nei kazkaip ypatingai brangi, nei sunki technologija. Idomu, kad Lietuva buvo atomine elektrine rimtai svarscius statyt ir apie kosmosus nebuvo ir Novy Vasiukus nebuvo kalbu, nors atomine elektrine yra vienas sunkiausiu projektu, koki galima statyt, siais laikais ji strugglina laiku pabaigt net pacios pazangiausios salys kaip Suomija, kur elektrine velavo daugiau nei 10 metu (Vakaru salys prarado expertese, atominiu projektu sekmingai igyvendina tik tokios prie labai dideliu projektu pripratusios salys kaip JAE ar Kinija), bet Lirtuvoje vienu metu veike atomine elektrine tai tas projektas neskambejo kaip toks kosmosas ir nesamone, kad net svarstyt nereikiaParašė Silber418 Rodyti pranešimą
Greičiausiai, tokie nesusipratimai ir yra backlash priežastis.
- 6 patinka
Comment
-
Teisybės dėlei ne Lietuva buvo pastačiusi tą atominę. Tai nieko neįrodo apie Lietuvos gebėjimą suvaldyti labai didelius projektus.
Net nežinau kas galėtų būti kaip pavyzdys tokio didelio projekto per paskutinius 30 metų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Minimumas yra kas 15 minučių. Du kartus per valandą yra pasityčiojimas iš VT vartotojų.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Paryškinau pačias juokingiausias ir apgailėtiniausias vietas
Netgi du kartus per valandą. Ar čia nėra savaime suprantamas minimumas autobusų maršrutui? O Judu čia giriasi tuo.
Tai jie pasižiūrėjo Kijevo metro ir toliau smegenys jau ilsisi.Parašė John Rodyti pranešimą
Man tai biškį sketchy atrodo metro siejimas su "slėptuvėmis". O tai kas, jei metro bus ne po žeme, o ant, ar netgi virš, žemės, kaip dauguma metro daugumoje pasaulio miestų? "Metro=slėptuvės" naratyvo stūmimas rodo, kad žmonės, kurie tai siūlo, neturi faking clue, apie ką jie kalba.
- 6 patinka
Comment
-
Ir kaip man dabar su tuo gyventi? Horizonte kaip tik privažiuoja "nematomas" T12.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai man teks rytoj tikrinti?
Penktadienį ties Žaliuoju tiltu Trafi stotelių rodmenyje rodė tik GPS'inius, kaip ir švieslentės.
Ir ne, tai nenusiję su laiku, šio T12 nesimatė Trafi stoteliu tvarkaraštyje ir 17:15
Comment
-
^ Nerodo nuotraukų, deja.
Šiaip liūdna situacija, kad dalyje Škodų nėra naujos bilietų sistemos. Labai įdomus pasirinkimas - gal jie tikisi ištempti taip iki naujų troleibusų atvykimo? Žinant tiek VVT, tiek Judu, nenustebintų jų idėja paleisti metus laiko pasivažinėti troleibusus be komposterių, nes nu neapsimoka montuot...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą^ Nerodo nuotraukų, deja.
Šiaip liūdna situacija, kad dalyje Škodų nėra naujos bilietų sistemos. Labai įdomus pasirinkimas - gal jie tikisi ištempti taip iki naujų troleibusų atvykimo? Žinant tiek VVT, tiek Judu, nenustebintų jų idėja paleisti metus laiko pasivažinėti troleibusus be komposterių, nes nu neapsimoka montuot...
Comment
-
Nes natūrali ventiliacija yra tvari, nereikalauja papildomų energijos sąnaudų.Parašė John Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl kai kurie "nauji" Scania autobusai šiltu oru važinėja atidarytais langais, nors juose yra kondicionieriai?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 6 patinka
Comment
-
Pastebėjau, kad Vilniuje kažkaip kondicionieriai autobusuose jungiami tik kai lauke minimaliai 21-23 kažkur. Nors kai saulė šviečia tai ir prie 18-20 laipsnių autobuse karšta.Parašė John Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl kai kurie "nauji" Scania autobusai šiltu oru važinėja atidarytais langais, nors juose yra kondicionieriai?
Comment
Comment