Parašė rmss
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matomai bus šalia priekinių durų atidarymo knopkės.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
 Kodel jiem taip sunku knopke paspausti kad AC butu ijungtas?
 
 Jei rimčiau, spėju bus susiję su valdžios pasikeitimu. Nes prie Šimašeus iš pradžių irgi buvo linkę nejungt, bet kai žmonės pradėjo skųstis, kad wtf, pirkom naujus autikus, o kondicionieriaus nėra, panašu, kad Šimašius užsisuko ant VVT, o VVT valdžia gal pamokė barankos sukėjus. Dabar pasikeitė valdžia, ir vėl bandomos ribos.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip tai tokie epizodai puikiai iliustruoja, kokia skandalinga situacija yra su VT Lietuvoje. Autobusai nauji, bet kondicionieriai neveikia. Ir visiškai tikiu aukščiau esančiomis versijomis, kad liepia nejungti valdžia, nes džiaukitės, kad VT apskritai važinėja. Užsienio mieste, kuriame dabar gyvenu, net elektriniai 18 metrų Solariai (čia irgi atsakas sakantiems, kad elektriniams autobusams dar ne laikas - nė velnio, važiuoja ilgu maršrutu ir dar nemačiau pakelėse sustojusių su pasibaigusia baterija) važinėja su pilna jėga pučiančiu kondicionieriumi, o Vilniuje mat dyzelį taupo.Paskutinis taisė eigh; 2023.06.06, 21:34.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai ten klimatas kitoks...Parašė eigh Rodyti pranešimąUžsienio mieste, kuriame dabar gyvenu, net elektriniai 18 metrų Solariai važinėja su pilna jėga pučiančiu kondicionieriumi, o Vilniuje mat dyzelį taupo.
 
 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir nenustebčiau, kad tokį argumentą iš VMS išgirstumėm, jie matyt pasiteisinimų rastų net Vilnių su Ryga ar Varšuva lygindami - “Rygoje juk jūrinis klimatas! Varšuva juk pietuose, ten tokių žiemų nebūna!”Parašė Košutas Rodyti pranešimątai ten klimatas kitoks...
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 keleiviai atidaro.Parašė John Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl kai kurie "nauji" Scania autobusai šiltu oru važinėja atidarytais langais, nors juose yra kondicionieriai?
 Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2023.06.08, 08:40.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ta prasme antikvarą? Nežinau dėl baterijų, matau, kad po reiso jie išsitraukia ūsus, pastovi prisijungę prie laidų ir vėl į kelią. Nežinau tik ar po kiekvieno.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 keleiviai atidaro.
 
 Iš kur tokį antikvarą jie rado? Turbūt nuvažiuoja vieną trasą ir į pakrovimo stotelę. Arba su keistomis baterijomis jau.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasiūliau per Tvarkau Miestą sujungti dvi Karaliaučiaus stoteles. Abejose stotelėse stojantys maršrutai dalinai dubliuojasi, ir dažnai tinka tiek ten, tiek ten stojantys autobusai, o fiziškai keleiviai tai tik vienoje stotelėje gali būti. Klausimas - kaip manote, ar VMS tokius siūlymus svarsto ar iškart siūlys atsipyrdolinti su tokiais siūlymais?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai jei pvz. apie tą pačią vieną vietą jie sulaukia net kelių pasiūlymų, kurie skiriasi, tai į kurį, jūsų nuomone, turėtų būti atsižvelgta?Parašė rmss Rodyti pranešimąBendrai tvarkauvilnių tinkamas tik pranešt apie pažeidimus, kas nors sulūžo/neveikia ir pan. Nesu matęs, kad į kažkokius pasiūlymus kaip ką pakeisti/perdaryti būtų atsižvelgta.
 Dėl atskiros stotelės - nieko papildomai vaikščioti nereikia - jei nuo tos sankryžos tau reikia į Naujininkus/Žemuosius Panerius, gali pavažiuoti vieną sustojimą iki Tauragnų arba Žalgirio st. su bet kuriuo kitu maršrutu. Nebent važinėji su vienkartiniu bilietu, tuomet taip, neatrodo ekonomiška žymėti talonėlį dėl vienos stotelės. Bet dauguma gi turi nuolatinius. Ta atskira stotelė, kaip ir minėta, patogi dėl tų, kurie joje išlipa ir važiuoja Baltupių link - jiems nereikia kirsti nė vieno šviesoforo pėsčiomis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paaiškino, kada autobusų vairuotojai privalo atidaryti priekines duris keleiviams
 
 Tai suprask, kad priekinių durų vairuotojai gali ir neatidarinėti?„Vairuotojas privalo stotelėse, kuriose numatytas įlipimas pro priekines duris, sustoti pagal nurodytą ženklinimą, keleivius įlaipinti tik per priekines duris, o išlaipinti keleivius tik įsitikinus, kad visi norintys važiuoti keleiviai jau baigia sulipti”, – sako bendrovės atstovė.
 
 Visais kitais atvejais keleiviai yra prašomi lipti į transporto priemonę tik per galines ir vidurines duris.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal išsireikalavo kolektyvinėje sutartyje streikuodami...Parašė Valdemar Rodyti pranešimąPaaiškino, kada autobusų vairuotojai privalo atidaryti priekines duris keleiviams
 
 
 
 Tai suprask, kad priekinių durų vairuotojai gali ir neatidarinėti?
 - 1 patinka
 Comment









Comment