Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Ačiū už gerą hintą. Pas save su Android 11 tą dabar pasidariau, nebereikės Wifi atjunginėti.Parašė digital Rodyti pranešimąBent jau Android 13 yra opcija tam tikroms programėlėms naudoti tik mobilius duomenis, ne wifi - tą įjungiau m.ticket ir m.parking ir pamiršau tą wifi atjunginėjimą rankiniu būdu joms.
Jei kam aktualu palaikai ant programėlės paspaudus -> App info -> Restrict data usage -> nuimti Wi-FiPaskutinis taisė Maalinauskas; 2023.06.30, 11:38.
Comment
-
Tikrai viskas ne ok, jeigu iš namų turiu išeiti 13 min. anksčiau, kad nepavėluočiau, nes normalus tvarkaraštis nepateikiamas. Tikra „pažanga“ (kuri Vilniuje jau buvo)Parašė John Rodyti pranešimą
Londone autobusais naudojausi 13 metų. Viskas ok su user facing tvarkaraščiais ten. Kaip, beje, ir su bilieto sistema ir autobuso informacija realiu laiku, ir taip buvo jau labai seniai.
(Foto kažkur iš FB platybių, nebeatseku)100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Teiravausi VMS dėl kondicionierių naudojimo VT (ne kartą teko važiuoti VT karštyje, o kondicionieriai nebuvo įjungti). Atsakymas iš Kokybės ir Veiklos gerinimo skyriaus nuskambėjo toks:
Šiuo metu bendrovės eksploatuojamų transporto priemonių tik dalis turi kondicionavimo sistemas: 331 vnt. autobusų ir 86 vnt. troleibusų.
Šios sistemos dirba automatiškai, t. y. jos nustatytos taip, kad būtų palaikoma reikiama temperatūra. Vairuotojai gali įjungti arba išjungti kondicionavimo sistemą, reguliuoti temperatūrą. Tačiau autobusų/troleibusų kondicionavimo sistema kartais nepajėgi palaikyti nustatytos temperatūros salone, nes tarp miesto centrinėje dalyje esančių stotelių vidutinis atstumas vos apie 300–400 metrų ir autobusai/troleibusai jose sustoja kas 1–2 minutes, todėl kiekvieną kartą atidarius duris į transporto priemonių vidų iš lauko plūsteli šiltas oras.
Būna, kad darbo metu kondicionieriai sugenda. Tokiu atveju vairuotojai yra įpareigoti vėdinti autobusų/troleibusų saloną: atidaryti orlaides, stoglangius – tą gali padaryti ir keleiviai. Sekančią dieną transporto priemonės su kondicionierių gedimais nebekursuoja maršrutuose, jie būna nedelsiant taisomi.
Comment
-
Kas draudžia įsigyti autobusą su pajėgia sistema? VmS poxuizmas ant keleivių greičiausiai. Teko JAV pasivažinėti autobusais vasarą, tai jausmas toks, kad gailiesi kailinių nepasiėmęs, nes šaldo konkrečiai ir net girdisi, kaip šaltas oras paduodamas į saloną. O pas mus pliusiukas uždėtas "taigi pirkom su AC, kad nešaldo, mes nekalti".Parašė Knope Rodyti pranešimąautobusų/troleibusų kondicionavimo sistema kartais nepajėgi palaikyti nustatytos temperatūros salone,
- 4 patinka
Comment
-
Taip, taip, būna kad ir per daug užšaldo, kai kontrastas per didelis. Tas irgi ne ok. Bet čia pas mus manding remiamasi sena patarle: "šiluma kaulų nelaužo"Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKas draudžia įsigyti autobusą su pajėgia sistema? VmS poxuizmas ant keleivių greičiausiai. Teko JAV pasivažinėti autobusais vasarą, tai jausmas toks, kad gailiesi kailinių nepasiėmęs, nes šaldo konkrečiai ir net girdisi, kaip šaltas oras paduodamas į saloną. O pas mus pliusiukas uždėtas "taigi pirkom su AC, kad nešaldo, mes nekalti".
Comment
-
Kaip šiandien supykdė mane visa Vilniaus viešojo transporto sistema. Ateinu į Sietyno stotelę 14:18, kad nuvažiuoti į Pilaitę. 30 autobusas turintis išvažiuoti 14:18 jau išvažiavęs, na nieko tokio, gi pats atėjau tokiu laiku. 14:20 turintis važiuoti 4G irgi išvažiavęs 14:18 kartu su 30 autobusu. Kitas autobusas link Pilaitės už 15 minučių. Kodėl du autobusai, važiuojantys ta pačia kryptimi važiuoja vienu metu, kodėl tapo labai įprasta autobusams išvažiuoti anksčiau, vietoj to, kad pastovėti truputį stotelėje... Nors ir esu visiškai pasisakantis už viešąjį transportą, bet šiuo atveju rimtai svarsčiau, kad geriau jau būčiau turėjęs asmeninį automobilį ir nervų bei laiko negadinęs.
- 2 patinka
Comment
-
Vilniuje leidžiama išvažiuoti iki 3 minučių pliuse. Tam išvažiuoja ankščiau kad jie kažkur strigtų būtų kuo mažesnis vėlavimas.Parašė Valdemar Rodyti pranešimąKaip šiandien supykdė mane visa Vilniaus viešojo transporto sistema. Ateinu į Sietyno stotelę 14:18, kad nuvažiuoti į Pilaitę. 30 autobusas turintis išvažiuoti 14:18 jau išvažiavęs, na nieko tokio, gi pats atėjau tokiu laiku. 14:20 turintis važiuoti 4G irgi išvažiavęs 14:18 kartu su 30 autobusu. Kitas autobusas link Pilaitės už 15 minučių. Kodėl du autobusai, važiuojantys ta pačia kryptimi važiuoja vienu metu, kodėl tapo labai įprasta autobusams išvažiuoti anksčiau, vietoj to, kad pastovėti truputį stotelėje... Nors ir esu visiškai pasisakantis už viešąjį transportą, bet šiuo atveju rimtai svarsčiau, kad geriau jau būčiau turėjęs asmeninį automobilį ir nervų bei laiko negadinęs.
Comment
-
Problema labiau tame, kad susidėdant šitam leidimui ir nesuderintiems tvarkaraščiams tenka laukti 15 minučių autobuso, kuris važiuoja vienu pagrindiniu miesto maršrutu. O Sietyno stotelėje esant ne vienam maršrutui, tas tarpas galėtų būti laisvai kompensuotas kitais maršrutais, t.y. link Pilaitės važiuojantys visi maršrutai neturėtų suvažiuoti vienu metu.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Vilniuje leidžiama išvažiuoti iki 3 minučių pliuse. Tam išvažiuoja ankščiau kad jie kažkur strigtų būtų kuo mažesnis vėlavimas.
Comment
-
bet jei nebūtų leidžiamas skubėjimas ties kaip kuriais sustojimais darytūsi vis didėjantis vėlavimas ir galutiniame sustojime pasidarytų tarkime 10 minučių gal ir dar didesnis vėlavimas. Tai yra vairuotojas priverstas vietoj to, kad išnaudotų tas minutes poilsiui turi jau išvažiuoti į sekantį reisą.Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Problema labiau tame, kad susidėdant šitam leidimui ir nesuderintiems tvarkaraščiams tenka laukti 15 minučių autobuso, kuris važiuoja vienu pagrindiniu miesto maršrutu. O Sietyno stotelėje esant ne vienam maršrutui, tas tarpas galėtų būti laisvai kompensuotas kitais maršrutais, t.y. link Pilaitės važiuojantys visi maršrutai neturėtų suvažiuoti vienu metu.
Tai pažiūrėkime ne tik į keleivio naudą, bet ir vairuotojo
Comment
-
Kodėl 13 minučių? Gal ir dar daugiau kur nors rastum kokio keisto maršruto tvarkaraščiuose kokiame mieste? Kam pasirinkti patį ekstremalaisią pavyzdį ir po to iš jo šaipytis, nors niekada niekas tokių skaičių net neminėjo? Nuo pat pradžių kalbėjome apie 5 minutes, maks. 10 minučių ir specifiškai minėjau būtent 5 minutes kaip tipišką dažnį. Ar tikrai, žinodamas, kad autobusas važiuoja kas 5 minutes, žvalgaisi į tvarkaraštį, o ne tiesiog eini į stotelę?Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tikrai viskas ne ok, jeigu iš namų turiu išeiti 13 min. anksčiau, kad nepavėluočiau, nes normalus tvarkaraštis nepateikiamas. Tikra „pažanga“ (kuri Vilniuje jau buvo)
Paskutinis taisė John; 2023.07.01, 01:27.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąPagal šitą schemą, tai tik 15, 19 ir 21 troleibusai galės važiuoti nepakeitę trasų. Gal dar 7 ir 10. Tai matyt, kad apskritai tų troleibusų beveik nereikės tom dienom.
Dėl 15 troleibuso irgi abejoju ar išvažiuos, nepamirškime jo nulinės trasos iš parko ir į jį. Pro kur jis sugrįš, jei uždarytos bus tiek jo pagrindinės trasos gatvės, tiek galima apylanka per Laisvės prospektą?
Comment
-
Taip, bet jeigu naudoji VPN tada ir pačiame VPN reikia split tunneling nustatyti kad tos programėlės eitų ne per VPN. Kadangi VPN net per mobilius duomenis jie atpažysta kaip ne mobilų, mat VPN serveris neprisitato kaip lietuviškas operatorius.Parašė digital Rodyti pranešimąBent jau Android 13 yra opcija tam tikroms programėlėms naudoti tik mobilius duomenis, ne wifi - tą įjungiau m.ticket ir m.parking ir pamiršau tą wifi atjunginėjimą rankiniu būdu joms.
13 minučių buvo jūsų įdėtas pavyzdys iš Londono.Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl 13 minučių? Gal ir dar daugiau kur nors rastum kokio keisto maršruto tvarkaraščiuose kokiame mieste? Kam pasirinkti patį ekstremalaisią pavyzdį ir po to iš jo šaipytis, nors niekada niekas tokių skaičių net neminėjo?
- 1 patinka
Comment
-
Gal kas žino ar turi informacijos ar gal būt sąrašiuką su kokiomis įstaigomis, įmonėmis ar organizacijomis Sį "Susisiekimo paslaugos" yra sudariusi sutartis kaip pvz su jau žinomomis VVT, Transreviu (B-Bus), Kautra? Ar šį sąrašą jau galima papildyti LG (Lietuvos geležinkeliais), bei Cyclo city (dviračių nuoma Vilniaus mieste), Bolt paspirtukais, Scoot 911 paspirtukais (nes šios paslaugos oficialiai nurodomos "Judu" internetinėje svetainėje.
Comment
-
Visame pasaulyje normalu ateitį į stotelę ar stotį keliomis minutėmis anksčiau. Net Šveicarijos geležinkeliuose 14:18 atėjęs į savo 14:18 reisą rizikuotum pamatyti užsidarančias duris ir tolstančio traukinio uodegą. O bendrame miesto eisme važiuojantys autobusai fiziškai negali važiuoti tiksliai pagal grafiką, o važiuoja +/- pagal jį, tai suvokti galėtų kiekvienas keleivis.Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Problema labiau tame...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Bet čia kartu ir tvarkaraščių sudarymo problema. Atėjęs darbo dienos vidury į stotelę, iš kurios važiuoja ne vienas maršrutas ta pačia kryptimi 2 minutėmis anksčiau už autobusą, numatytą tvarkaraštyje neturėčiau laukti 15 minučių artimiausio autobuso. Ar visgi čia normalu ir tiesiog kažką sapalioju?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje normalu ateitį į stotelę ar stotį keliomis minutėmis anksčiau. Net Šveicarijos geležinkeliuose 14:18 atėjęs į savo 14:18 reisą rizikuotum pamatyti užsidarančias duris ir tolstančio traukinio uodegą. O bendrame miesto eisme važiuojantys autobusai fiziškai negali važiuoti tiksliai pagal grafiką, o važiuoja +/- pagal jį, tai suvokti galėtų kiekvienas keleivis.
- 1 patinka
Comment
Comment