Taigi aiškiai rašė, kad vyksta bandymai. Dabar jie bando su autonomine eiga tuščius. Paskui paleis su keleiviais irgi su autonomine eiga tam tikruose ruožuose, kai nuspręs, kur, atlikę bandymus su tuščiais. Tada kurį laiką važinės su keleiviais su autonomine eiga po KT. Tada bus koreguojami ruožai, jei reikės. Galiausiai, kai bus gauti visi troleibusai, gali pradėti nuiminėti KT.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tada gausim 18m. trūlus. Piešim antrą liniją.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ant šaligatvio zapadlo nubrėžti liniją, kur turi būti troleibuso priekis?
Netikėtai sugalvosim nusipirkt 15m trūlų. Trečia liniją.
Tai gal tegu išmoksta be linijų.
- 2 patinka
Comment
-
Arba ženklinimas ant veidrodėlio.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ant šaligatvio zapadlo nubrėžti liniją, kur turi būti troleibuso priekis?
Comment
-
„Vilniaus viešojo transporto“ vadovams – stambios išmokos automobilių nuomai ir degalams.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąĮdomiau tai, kad VVT galvomis būtinai reikalingi tarnybiniai automobiliai, kitaip tarp VT parkų keliauti jiems nesigauna.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...mRBAUQQITveW4wAviate, navigate, communicate
- 9 patinka
Comment
-
Į ilgį (priekiu) privažiavo gerai. Nepataikė "štangos" dėl šoninio atstumo. Eisme indikatorius turbūt galėtų būti bortai, prie jų teks idealiai privažiuot, kas iki šiol sunkiai sekėsi. Matyt dar kabelių skyrius turės visose stotelėse koreguoti laidų padėtį... Visgi įdomiausia, kad stotelėse suvažiuoja dažnai daugiau transporto, tai turės "bazuotis", kaip koks lėktuvas – laukt kol išsivažinės visi prieky, ir tada užsiims savo idealią "oficialią" vietą, t. y. jei už jo bus kitas VT, tai negalės pravažiuoti labiau į priekį ir gale paliks mažiau vietos kitiems, t. y. visiems tik užsitęs laikas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ant šaligatvio zapadlo nubrėžti liniją, kur turi būti troleibuso priekis?
Įdomiausiai nuskambėjo argumentas, kad reikia jiems važinėt į tas 60 ir daugiau galustočių. Tikrai, generalinis dyrikas su finansininke su savo tais 100 l/mėn. važiuoja į tas autobusų galustotes sodų bendrijose, ką ten jiems veikt, į lauko WC suvaikščiot?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąĮdomiau tai, kad VVT galvomis būtinai reikalingi tarnybiniai automobiliai, kitaip tarp VT parkų keliauti jiems nesigauna.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 4 patinka
Comment
-
Man labai įdomu, ką tie "vadovai" ten išvis derina ir aptarinėja, kai VVT de facto veikia dešimtmečiais nusistovėjusia tvarka, maršrutais ir pan. Ten realiai galima panaikinti "vadovus" ir niekas net nepastebės, kadangi plėtros įmonė nevykdo, tik stagnuoja.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
„Vilniaus viešojo transporto“ vadovams – stambios išmokos automobilių nuomai ir degalams.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...mRBAUQQITveW4w
Akivaizdu, kad VVT turi būti likviduota ir visos transporto paslaugos nuo maršrutų planavimo iki vežimo turi būti perduotos normalioms įmonėms (gal ir tarptautinėms).
- 5 patinka
Comment
-
Maršrutus iš viso nustato "Susisiekimo paslaugos". VVT atstovams į galines stoteles reikia tik jei keičiamas maršrutas, kažkokios problemos su transporto priemonių apsisukimu, vairuotojų buitinėmis sąlygomis (lauko tualetu, jei jis yra ar jo reikia ir pan.). Bet tai turi daryti ne patys vadovai, o žemesnis personalas. Patys vadovai tik kokios tai inspekcijos metu ten turėtų atvažiuoti.
Ir tam reikalingas paprastas tarnybinis automobilis, ekonominės klasės, o ne prabangus automobilis, ir dar jo nuoma... Aplamai, valstybėje turėtų būti nustatyti reikalavimai valdiškos ir savivaldybių sektoriaus tarnybinėms transporto priemonėms pagal rangą ir hierarchiją. Kas tinka ministrui, negali būti jokiais būdais leidžiama kokiam eiliniam direktorėliui valdiškos įmonės ar kontoros.
- 7 patinka
Comment
-
Neišskirčiau vietų kur VT dar nėra, nes kitaip jo ten niekada nebus.Parašė Nikas Rodyti pranešimąIšskyrus vietas, kur VT dar nėra, visur galėtų važiuoti jų pačių viešuoju transportu
Išsyk pakiltų VT paslaugų kokybė 
- 1 patinka
Comment
-
Niekas netrukdo labiau apkrautose vietose pakabinti antrą gaudytuvų komplektą.Parašė dondc Rodyti pranešimąVisgi įdomiausia, kad stotelėse suvažiuoja dažnai daugiau transporto, tai turės "bazuotis", kaip koks lėktuvas – laukt kol išsivažinės visi prieky, ir tada užsiims savo idealią "oficialią" vietą, t. y. jei už jo bus kitas VT, tai negalės pravažiuoti labiau į priekį ir gale paliks mažiau vietos kitiems
Beje, lėktuvams bazuotis prie ,rankovių' yra atitinkami indikatorių komplektai, matomi tiek pilotams, tiek perono personalui. O įrengti troleibuse papildomą kamerą ir ekraną vairuotojui - joukum darbs.
Comment
-
Oho kos komunizmo kvapelis sklinda..Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tam reikalingas paprastas tarnybinis automobilis, ekonominės klasės, o ne prabangus automobilis, ir dar jo nuoma... Aplamai, valstybėje turėtų būti nustatyti reikalavimai valdiškos ir savivaldybių sektoriaus tarnybinėms transporto priemonėms pagal rangą ir hierarchiją. Kas tinka ministrui, negali būti jokiais būdais leidžiama kokiam eiliniam direktorėliui valdiškos įmonės ar kontoros.
- 4 patinka
Comment
-
Koks komunizmas? Kiekvienoj didesnėj korporacijoj yra taisyklės kas kokio litražo ir mandrumo vežėčias gali gauti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Oho kos komunizmo kvapelis sklinda..
Ir klausimas ar ne paprasčiau būtų taksi ar citybee kreditas jei reikia ten kur kol kas patys neveža.
- 5 patinka
Comment
-
Valdžiažmogiai ir tarnautojai ne savo pinigus žarsto. Tarnybiniai automobiliai turi būti perkami griežtai nustatytuose rėmuose pagal rangą ir hierarchiją. O kai kam jie iš viso neturėtų būti skiriami.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Oho kos komunizmo kvapelis sklinda..Paskutinis taisė Al1; 2024.08.17, 17:54.
- 1 patinka
Comment
-
Va tokio komentaro laukiau. Ajajai, reiškia, viskas galima? Atlyginimas turi būti konkurencingas. Prabangus ar naujas tarnybinis automobilis negali būti bonusas. Ypač valdiškame darbe. Beje, tarnybinių asmeninių automobilių klausimą reikia spręsti valstybiniu mastu ir privačiame sektoriuje taip pat. Jie turi būti apmokestinti, nes jie nėra skirti tiesioginei veiklai vykdyti, o dažniausiai naudjami kaip paslėptas atlyginiams, siekiant išvengti mokesčių.
- 3 patinka
Comment
Comment