Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Ne visi palyginimai taiklūs. Skylėtos grindys jau priskiriamos prie techniškai netvarkingos priemonės charakteristikų. Surūdiję medvaržčiai taip pat. PVC juosta jau labiau tinkamas palyginimas.
Kol per grindų skyles nesimato grindų, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
Kol neįsiduri su surūdijusiu medvaržčiu, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
Bet niekam nekyla klausimas _kodėl_ mechanikai remontuoja transporto priemones medvaržčiais ir lipnia juosta. Tiekimo problemos, rankų tiesumas ar visuotinis ignoravimas? Kodėl nuo tų pačių metų vokiško naudojimo TP reikia tik nušluostyti dulkes, o mūsiškė - kiaurai perrūdijus (nesikabinėti, hiperbolė)?Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.08.12, 20:53.
- 5 patinka
Comment
-
Kaip tai nekyla? Šitam forume daugumai dar ir kaip kyla klausimai. O kaip prisibelst su pastabom iki atsakingų asmenų?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kol per grindų skyles nesimato grindų, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
Kol neįsiduri su surūdijusiu medvaržčiu, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
Bet niekam nekyla klausimas _kodėl_ mechanikai remontuoja transporto priemones medvaržčiais ir lipnia juosta. Tiekimo problemos, rankų tiesumas ar visuotinis ignoravimas? Kodėl nuo tų pačių metų vokiško naudojimo TP reikia tik nušluostyti dulkes, o mūsiškė - kiaurai perrūdijus (nesikabinėti, hiperbolė)?
- 1 patinka
Comment
-
Kol kas nauji trūlai stovi be valstybinių ir parko numerių Viršuliškėse. Laukia turbūt kol Valdas griš iš atostogų, nėra čia ko be jo pradėti vežioti keleivių per karščius. Atvežtas dar 1 mačiau buvo ant tralo.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Anksčiau rašė, kad prieš įvedant į eksploataciją bus naujų troleibusų bandymai, todėl užtruks.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKol kas nauji trūlai stovi be valstybinių ir parko numerių Viršuliškėse. Laukia turbūt kol Valdas griš iš atostogų, nėra čia ko be jo pradėti vežioti keleivių per karščius. Atvežtas dar 1 mačiau buvo ant tralo.
Tie bandymai vyksta?
Comment
-
Esu beveik įsitikinęs kad tai, deja, pasaulinė praktika. Bent jau toje pačioje Prahoje praeitą kartą važiavau iš oro uosto nauju, dar gamykla kvepiančiu troleibusu ir taip pat mačiau medvaržčius ir lipnią juostąParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kol per grindų skyles nesimato grindų, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
Kol neįsiduri su surūdijusiu medvaržčiu, keleiviams kiap ir ok, nesgalibūtiirblogiau.
Bet niekam nekyla klausimas _kodėl_ mechanikai remontuoja transporto priemones medvaržčiais ir lipnia juosta. Tiekimo problemos, rankų tiesumas ar visuotinis ignoravimas? Kodėl nuo tų pačių metų vokiško naudojimo TP reikia tik nušluostyti dulkes, o mūsiškė - kiaurai perrūdijus (nesikabinėti, hiperbolė)?
Gal kituose miestuose transporto priemones tiesiog keičia dažniau, dėl ko mažiau krenta į akis tokie dalykai.
Comment
-
Taigi rašė kad su smėlio maišais važinėjo koks 1 po miestą. Nežinau ar būtina kiekvieną testuoti atskirai.Parašė Sula Rodyti pranešimąAnksčiau rašė, kad prieš įvedant į eksploataciją bus naujų troleibusų bandymai, todėl užtruks.
Tie bandymai vyksta?
Bet kuriuo atveju kodėl stovi gal nuo birželio patvorėje. Grynas š organizavimas. Žinojo seniausiai kada gaus.
Pasiruošus normaliai galima per kelias savaites paleisti, juk nebūtina visų vežamų sulaukti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 8 patinka
Comment
-
Kiek mačiau, tai vienas ar du žmonės montuoja info arba pan. sistemas. Tai logiška, kad tokiais tempais keletą mėnesių tai trunka. Plius tie magiški bandymai su smėlio maišais, kurių velnias kodėl reikia. Kita vertus, iš tikrųjų, buvo galima viską sudiegus po vieną leisti į miestą ir tūkstančiai keleivių kasdien nevažiuotų senais trantalais.
- 6 patinka
Comment
-
Taigi reljefas kitas:Parašė Nikas Rodyti pranešimąPlius tie magiški bandymai su smėlio maišais, kurių velnias kodėl reikia.
VVT FBBandomieji važiavimai vyko ir gamykloje Čekijoje, ir Pilzeno gatvėse, tačiau, kadangi Vilniaus miesto reljefas skiriasi nuo Pilzeno, testuojame naujuosius troleibusus ir Vilniaus gatvėse.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 19 patinka
Comment
-
Bandymai skirti tam, kad žinoti, kiek daugiausiai KT galima demontuoti.Parašė Nikas Rodyti pranešimąTai gal VVT pasidalins "bandymų" rezultatais ir išvadomis? Kur tie rezutlatai bus panaudoti ir kokį indėlį turės įmonės veiklai, miesto biudžetui ir t.t.
Aišku, kad ne. Šūdmaliai.
O kai baterijos pradės degraduoti ir nebeužteks jų resurso, paleisim dyzelius. Vo ????
- 5 patinka
Comment
-
todel ir metro neturim, o dviraciu takai aplamai nepasiteisinaParašė Sula Rodyti pranešimąVilniuje labai sudėtinga geologinė situacija, neturinti analogų pasaulyje.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Tai tame ir yra didžiausia problema: Vilnius laukė jų pirkimo dešimtmečius, taip pat, kol jie buvo gaminami - viskas supratama. Dabar gi, jie yra paruošti eksploatacijai, tačiau profanai iš VVT ir VMS nesugeba jų paleisti ASAP, kad, kaip minėjau, dešimtys ar šimtai tūkstančių keleivių jau mėnesį galėtų gauti geresnę kelionių kokybę (pagrinde, dėl kondicionierių).Parašė sindiktas Rodyti pranešimąAntra vertus, nežinotume, kad troleibusai stovi antram parke, nesierzintume. Niekas ir nežadėjo, kad jie bus išleisti anksčiau.
- 6 patinka
Comment
Comment