Nėra jų. Buvo vienas Castrosua, ir tas dabar dar pūdomas, nes ne laikas nurašyti.
Pagal jų planus troleibusus keisti autobusais (tai bent žalia ekonomika!), elektrobusais, kurie tarnauja dvigubai trumpiau nei autobusas (dyzelinis), o troleibusas tarnauja 1,5 karto ilgiau nei paprastas autobusas. Tai bent planai! Pagal VT priemonių skaičių tai iš viso jokio VT proveržio neplanuojama, netgi mažėjimas. Ir toliau miestas skęs automobilių spūstyse... Kokios ambicijos, o tiksliau ir toliau vykstanti degradacija ir naikinimas...
Ir be žiedo galima organizuoti eismą gatvėmis apvažiuojant kvartalą viena kryptimi. Vairuotojams nebus numatyta ilgesnio poilsio, bet galima vieną stotelę skirti trumpai atstovai, pastatant tualetą...
Gatvių platumo turėtų užtekti (jei jos visgi siauros būtų), jei ten, kur važiuotų VT, padaryti jas vienkryptėmis ir leisti stovėjimą tik vienoje gatvės pusėje.
Pagal jų planus troleibusus keisti autobusais (tai bent žalia ekonomika!), elektrobusais, kurie tarnauja dvigubai trumpiau nei autobusas (dyzelinis), o troleibusas tarnauja 1,5 karto ilgiau nei paprastas autobusas. Tai bent planai! Pagal VT priemonių skaičių tai iš viso jokio VT proveržio neplanuojama, netgi mažėjimas. Ir toliau miestas skęs automobilių spūstyse... Kokios ambicijos, o tiksliau ir toliau vykstanti degradacija ir naikinimas...
Parašė lanxtot
Rodyti pranešimą
Gatvių platumo turėtų užtekti (jei jos visgi siauros būtų), jei ten, kur važiuotų VT, padaryti jas vienkryptėmis ir leisti stovėjimą tik vienoje gatvės pusėje.
Tai yra visiškas idiotizmas, dugnas ir degradacija, kokios nebuvo net blogiausiais sovietmečio laikais. Vilnius jau dabar turi by far klaikiausią VT regione, o gal ir visoje EU, ir su tokiomis "strategijomis" atotrūkis toliau didės pagal geometrinės progresijos dinamiką.
maršrutų ilgis didėja > 50% prie praktiškai tokio pat tp kiekio. Akivaizdu, kad arba skaičiai nerealistiški, arba bus labai labai liūdna.
Comment