Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Čia autorius daro keistą prielaidą, pagal kurią tarsi pakanka gyvenamojo ploto ir teritorijų statyboms buvusio/esamo VT tinklo ribose. Bet ar iš tiesų taip yra? Ar iš tiesų NT plėtotojai ir privatininkai tikslingai statėsi/-osi negalvodami apie viešo transporto prieinamumą? Gal realybė yra tokia, kad situaciją diktuoja sklypų pasiūla?
-
Kuomet valdžia įpareigota teikti visas paslaugas (VT, keliai, komunikacijos, spec tarnybos) nemokamai ir nepriklausomai nuo kur tas naujas namas, ar bulvialaukyje, ar jau išvystytame centre, tai nėra teisinga. Statant kur jau viskas yra ir nereikalauja miestui papildomų išlaidų turėtų būti skiriama nuolaida. Arba tiksliau, statant laukuose turėtų būti skiriami gerokai didesni mokesčiai.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Čia autorius daro keistą prielaidą, pagal kurią tarsi pakanka gyvenamojo ploto ir teritorijų statyboms buvusio/esamo VT tinklo ribose. Bet ar iš tiesų taip yra? Ar iš tiesų NT plėtotojai ir privatininkai tikslingai statėsi/-osi negalvodami apie viešo transporto prieinamumą? Gal realybė yra tokia, kad situaciją diktuoja sklypų pasiūla?
Bei miestas turėtų stengtis koncentruoti plėrą, tačiau nesudarant situacijos kuomet trūksta naujų sklypų naujom statybom. T.y., turėtų leisti statyti tik tam tikrose zonose, o ne bet kur, kur sugalvoja. Galima ir bandyti taip kad pati savivaldybė organizuoja tuos sklypus ir jiems skelbia aukcijonus ir nustatytą viziją, kaip turėtų atrodyti užstatymas. Šitaip būtų sumažinama problema, kurią išsakiau viršuj.
Iš dalies susiję: Greenbelt
Comment
-
Tai gal didesnė bėda G ir paprasti maršrutai. Jūsų situacijose tai tiesiog lipi arba išlipi toje šalia esančioje stotelėje. Per 15 min irgi gali nuvažiuoti 2 stoteles, gali ir 8 stoteles.Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Nežinau, kiek tai yra realistiška. Vilniuje labai nevienodi atstumai tarp stotelių. Bene absurdiškiausia, jog 33 stoja dviejose Šumsko krypties stotelėse, tarp kurių gal dešimtis metrų (viena žiede, kita išvažiavus, kartu su 58). Kitas pavyzdys - 50 maršruto Apkasų ir Žygio stotelės irgi prie pat, o 33, stodamas Žygio st. tik į vieną kryptį, irgi turi ryškiai nevienodus atstumus. Ir nepamirškim 40 posūkio nuo Kražių st. iki Vašingtono aikštės.
Bet kai bilieto trukmė trumpa tai norisi aiškumo perkant ir aktyvuojant bilietą ar užteks bilieto ar ne.
Ir iškart mano klausimas - kai siūlote 15 min bilietą, tai jūs turite omenyje 15 min ar 25 min?
Comment
-
Šiaip faktorių kombinacija, įskaitant savivaldybės nekompetenciją, resursų trūkumą ir iš to išeinantį chaotišką ir necivilizuotą miesto plėtros vykdymą. O teritorijų mieste šiaip pakanka ir dar yra daug atsargos. Bet kai net beveik centre (Šnipiškėse) jau pastačius ir dar statant tūkstančius naujų butų, VMS nesugeba per DEŠIMT METŲ pastatyti vieno darželio (to, kur šalia Compensos), ir sutvarkyti žvyrkelių, tai, deja, tiesiog nusvyra rankos.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Čia autorius daro keistą prielaidą, pagal kurią tarsi pakanka gyvenamojo ploto ir teritorijų statyboms buvusio/esamo VT tinklo ribose. Bet ar iš tiesų taip yra? Ar iš tiesų NT plėtotojai ir privatininkai tikslingai statėsi/-osi negalvodami apie viešo transporto prieinamumą? Gal realybė yra tokia, kad situaciją diktuoja sklypų pasiūla?
- 2 patinka
Comment
-
Ir kas tą nuolaidą suteiks? Sklypo pardavėjas? Faktas tas, kad sklypai patogiose lokacijose su išvystyta infrastruktūra kainuoja daug ir ne kiekvienas gali sau leisti tokiose vietose įpirkti būstą.Parašė Wintautas Rodyti pranešimąKuomet valdžia įpareigota teikti visas paslaugas (VT, keliai, komunikacijos, spec tarnybos) nemokamai ir nepriklausomai nuo kur tas naujas namas, ar bulvialaukyje, ar jau išvystytame centre, tai nėra teisinga. Statant kur jau viskas yra ir nereikalauja miestui papildomų išlaidų turėtų būti skiriama nuolaida. Arba tiksliau, statant laukuose turėtų būti skiriami gerokai didesni mokesčiai.
Bei miestas turėtų stengtis koncentruoti plėrą, tačiau nesudarant situacijos kuomet trūksta naujų sklypų naujom statybom. T.y., turėtų leisti statyti tik tam tikrose zonose, o ne bet kur, kur sugalvoja. Galima ir bandyti taip kad pati savivaldybė organizuoja tuos sklypus ir jiems skelbia aukcijonus ir nustatytą viziją, kaip turėtų atrodyti užstatymas. Šitaip būtų sumažinama problema, kurią išsakiau viršuj.
Iš dalies susiję: Greenbelt
Kaip būtų galima reguliuoti chaotišką Vilniaus miesto plėtrą, ko gero, nėra toks paprastas klausimas, atsižvelgiant į tai, kad ne viskas tik nuo Vilniaus m. savivaldybės administracijos priklauso. Yra daug tuščių ir pigių sklypų aplink Vilniaus miestą. Todėl daug Vilniaus priemiesčių plečiasi net ne miesto, o Vilniaus rajono ar kitose satelitinėse savivaldybėse, kurios Vilniaus m. problemas traktuoja kaip ne savo. Kamščiai nėra satelitinių savivaldybių problema. Šios savivaldybės yra kaip tik suinteresuotos, kad pas jas keltųsi kuo daugiau naujakurių, kurių GPM keliautų būtent į rajono savivaldybės biudžetą.
Paskutinis taisė Perfect; 2025.04.01, 16:33.
Comment
-
Teko girdėti apie bendrąjį planą?Parašė Wintautas Rodyti pranešimąBei miestas turėtų stengtis koncentruoti plėrą, tačiau nesudarant situacijos kuomet trūksta naujų sklypų naujom statybom. T.y., turėtų leisti statyti tik tam tikrose zonose, o ne bet kur, kur sugalvoja.
Comment
-
Nu ir ką apie jį? Akivazdžiai dabartinis BP ir visa sistema mano išsakytos problemos nesprendžia ir kotedžiukai kyla visur ir belekur.Parašė alga Rodyti pranešimą
Teko girdėti apie bendrąjį planą?
- 1 patinka
Comment
-
Ne visur ir belekur, o tik ten, kur leidžia BP.Parašė Wintautas Rodyti pranešimąNu ir ką apie jį? Akivazdžiai dabartinis BP ir visa sistema mano išsakytos problemos nesprendžia ir kotedžiukai kyla visur ir belekur.
Comment
-
Tai kad ir pakanka. Reikia tik užstatyti visokias pelkes, statybinių atlikų šiukšlynus (kaip šiaurinės trasoje) ir vietoj priešistorinių ruberoidinių bakūžiu normalius būstus irengti.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Čia autorius daro keistą prielaidą, pagal kurią tarsi pakanka gyvenamojo ploto ir teritorijų statyboms buvusio/esamo VT tinklo ribose. Bet ar iš tiesų taip yra? Ar iš tiesų NT plėtotojai ir privatininkai tikslingai statėsi/-osi negalvodami apie viešo transporto prieinamumą? Gal realybė yra tokia, kad situaciją diktuoja sklypų pasiūla?
Realybė tokia, kad statantyts galvoja tik apie kaip pigiau pastatyti, o ar gyventojams patogu jiems visiškai nerūpi.
- 2 patinka
Comment
-
Galvoja, kitaip būstų niekas nepirks. Čia problema, kad tas bakūžes, garažus, sandėlius sudėtinga nupirkti, nes daug savininkų su kuriais visais reikia susitarti. O visokie vystymui tinkami valstybės valdomi tušti sklypai apskritai net neparduodami konkurso būdu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad ir pakanka. Reikia tik užstatyti visokias pelkes, statybinių atlikų šiukšlynus (kaip šiaurinės trasoje) ir vietoj priešistorinių ruberoidinių bakūžiu normalius būstus irengti.
Realybė tokia, kad statantyts galvoja tik apie kaip pigiau pastatyti, o ar gyventojams patogu jiems visiškai nerūpi.
Comment
-
Normalus NT mokestis palengvins susitarima su visais laikančiais šiukšlyną.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Galvoja, kitaip būstų niekas nepirks. Čia problema, kad tas bakūžes, garažus, sandėlius sudėtinga nupirkti, nes daug savininkų su kuriais visais reikia susitarti. O visokie vystymui tinkami valstybės valdomi tušti sklypai apskritai net neparduodami konkurso būdu.
- 5 patinka
Comment
-
Šiandien turėjau progą mirti. Ačiū seniui už 4G vairo, kuris perėjoje nestabdydamas beveik užvažiavo ant manęs ant dviračio (dviračių take).
Visa laime, pajaučiau, kad senis manęs nemato ir pasitraukiau į šoną, nušokau nuo dviračio. Dar metras, du, ir būčiau po kabina.
Ir tikrasis Vilniaus VT veidas - vietoj, to, kad staigiai sustoti, išlipti ir įsitiinti, ar žmogus sveikas, atsiprašyti, jis ramiai pajudėjo toliau ir vos neužvažiavo galine ašimi, jeigu nebūčiau staigiai pasitraukęs. Eina nx.
Po mano smūgio ranka į autobusą - pristabdė sekundei ir nuvažiavo. Turite minčių, jeigu gatvės kameros parodytų, ar už tai vairuotojas gali būti nušalintas? Ar kol nepervažiavo, nesiskaito, turbūt?
- 19 patinka
Comment
-
"Jūsų skundą įvertinome ir vairuotojui skyrėme pastabą". Kažkas iš panašios iperos bus. Žinoma, skundą rašyti visvien reikia. Taip pat ir policijai, dėl chuliganiško vairavimo,Parašė Nikas Rodyti pranešimąŠiandien turėjau progą mirti. Ačiū seniui už 4G vairo, kuris perėjoje nestabdydamas beveik užvažiavo ant manęs ant dviračio (dviračių take).
Visa laime, pajaučiau, kad senis manęs nemato ir pasitraukiau į šoną, nušokau nuo dviračio. Dar metras, du, ir būčiau po kabina.
Ir tikrasis Vilniaus VT veidas - vietoj, to, kad staigiai sustoti, išlipti ir įsitiinti, ar žmogus sveikas, atsiprašyti, jis ramiai pajudėjo toliau ir vos neužvažiavo galine ašimi, jeigu nebūčiau staigiai pasitraukęs. Eina nx.
Po mano smūgio ranka į autobusą - pristabdė sekundei ir nuvažiavo. Turite minčių, jeigu gatvės kameros parodytų, ar už tai vairuotojas gali būti nušalintas? Ar kol nepervažiavo, nesiskaito, turbūt?
- 21 patinka
Comment
-
Kreipkitės į policiją.Parašė Nikas Rodyti pranešimąŠiandien turėjau progą mirti. Ačiū seniui už 4G vairo, kuris perėjoje nestabdydamas beveik užvažiavo ant manęs ant dviračio (dviračių take).
Visa laime, pajaučiau, kad senis manęs nemato ir pasitraukiau į šoną, nušokau nuo dviračio. Dar metras, du, ir būčiau po kabina.
Ir tikrasis Vilniaus VT veidas - vietoj, to, kad staigiai sustoti, išlipti ir įsitiinti, ar žmogus sveikas, atsiprašyti, jis ramiai pajudėjo toliau ir vos neužvažiavo galine ašimi, jeigu nebūčiau staigiai pasitraukęs. Eina nx.
Po mano smūgio ranka į autobusą - pristabdė sekundei ir nuvažiavo. Turite minčių, jeigu gatvės kameros parodytų, ar už tai vairuotojas gali būti nušalintas? Ar kol nepervažiavo, nesiskaito, turbūt?
Nes kreiptis į keleivių aptarnavimą nėra esmės.
Sulauksite “Įvykį įvertinome, labai apgailėstaujame”
- 10 patinka
Comment
-
Problematiška išdalint privatininkams po maršrutą.Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąKodėl Benkunkas to milijardo eurų neinvestuoja į tramvajų? Žiauriai provincialiai atrodo sostinė tik su autobusais ir troleibusais.
- 6 patinka
Comment
-
Gautų 15 eur kad nepraleido per perėją. Tau 500 už chuliganizmą ir 1500 už autobuso šono remontą.Parašė Nikas Rodyti pranešimąŠiandien turėjau progą mirti. Ačiū seniui už 4G vairo, kuris perėjoje nestabdydamas beveik užvažiavo ant manęs ant dviračio (dviračių take).
Visa laime, pajaučiau, kad senis manęs nemato ir pasitraukiau į šoną, nušokau nuo dviračio. Dar metras, du, ir būčiau po kabina.
Ir tikrasis Vilniaus VT veidas - vietoj, to, kad staigiai sustoti, išlipti ir įsitiinti, ar žmogus sveikas, atsiprašyti, jis ramiai pajudėjo toliau ir vos neužvažiavo galine ašimi, jeigu nebūčiau staigiai pasitraukęs. Eina nx.
Po mano smūgio ranka į autobusą - pristabdė sekundei ir nuvažiavo. Turite minčių, jeigu gatvės kameros parodytų, ar už tai vairuotojas gali būti nušalintas? Ar kol nepervažiavo, nesiskaito, turbūt?-
Comment
-
Dar į kalėjimą iki gyvos galvos pasodintųParašė gerietis Rodyti pranešimą
Gautų 15 eur kad nepraleido per perėją. Tau 500 už chuliganizmą ir 1500 už autobuso šono remontą.
Comment
-
ne iki galvos. Jei pirma karta, gautu 8 metus, po 6 paleistuParašė John Rodyti pranešimą
Dar į kalėjimą iki gyvos galvos pasodintų
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
tiesą sakant Vilniaus BP viskas kas nėra miškas ar saugoma gamtinė teritorija rekreacijai yra skirta užstatymui, t.y. visi visi dar neužstatyti laukai. Panašiai ir Vilniaus rajono pusėje. Ir visa tai gražiai užvadinta "teritorijų konversija". Visokie urbanistai labai šaiposi iš amerikietiško zoningo, kuriame leidžiama statyti tik pavienius namukus šeimoms, tai ta šviesi gelsva zona Vilniaus BP yra būtent tas. O ar VT tose vietose atsiras, tai čia klausimas, nes daug kur nėra asfaltuotų kelių arba gatvelės per siauros autobusams. Tai visokios pasakos apie 15 minučių miestą, greenbeltus ir t.t. yra tik akių dūmimas, kai sudaromos visos sąlygos ekstensyviai plėtrai ir kelionėms automobiliu (nes nėra kitos alternatyvos).Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Ne visur ir belekur, o tik ten, kur leidžia BP.
- 5 patinka
Comment
Comment