Parašė ejs-ejs
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naujieji ir keičiami maršrutai
 
 Surinkau tik pakeistas vietas. Geltonai - nauji maršrutai, mėlynai - nekeičiama atkarpa, raudonai - naikinama atkarpa, žaliai - nauja atkarpa.
 Kai kurie maršrutai per dvi nuotraukas (viena po kitos).
 
 Pilnai naikinami: A2, A76 ir T12.
 A73 ir A75 važiuoja Šiaurine g.
 
 Naujųjų maršrutų įgyvendinimo data neskelbiama ("III paketas").
 
 - 27 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia kur prieš kažkiek metų visą laiką taksi stovėjo?Parašė Lucario Rodyti pranešimą
 Nejaugi po 17 su biškiu metų prie Akropolio sugrįš autobusas? Kaskart įvažiuojant į Akropolį krenta į akis tas įleistas paviljonas pakrašty, kone nepakitęs ir nenaudojamas.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A1 Naujininkuose bus sunku. Aš jį žiedinčiau ties Panevėžio st. nekertant geležinkelio.Parašė edgaa Rodyti pranešimąNaujieji ir keičiami maršrutai
 
 Surinkau tik pakeistas vietas. Geltonai - nauji maršrutai, mėlynai - nekeičiama atkarpa, raudonai - naikinama atkarpa, žaliai - nauja atkarpa.
 Kai kurie maršrutai per dvi nuotraukas (viena po kitos).
 
 Pilnai naikinami: A2, A76 ir T12.
 A73 ir A75 važiuoja Šiaurine g.
 
 Naujųjų maršrutų įgyvendinimo data neskelbiama ("III paketas").
 A3 geriau Salininkuose privežtų iki geležinkelio (būsimos) stoties.
 A11 daro visiškai nereikaligą kilpą per Pylimo g. Stotelė ties Vilniaus / Liejyklos g. jį išlaisvina nuo kamščių.
 A18, A38: kam rūpi tie Dvarčionys ...
 A21 netenka persėdimo į 2G centro link GVilties stotelėje. Posūkis per GVilties g. tai spręstų, tuo labiau kad stotelių iki 'Vingio parkas" nėra.
 A88: štai ir sulauksite '40' ženklo visame Geleižiame Vilke.
 N7: o davaj nupaišom kokį nors makaroną?
 T3: užkemšam gatvę ir sulaužom troleibusą. Mindaugo tilto mazgas sunkiai pravažiuojamas abiem kryptim.
 T21a: o mes galime dar labiau užkimšti Kareivių - Verkių - Tauragnų mazgą
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl šitų dviejų:Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 
 A11 daro visiškai nereikaligą kilpą per Pylimo g. Stotelė ties Vilniaus / Liejyklos g. jį išlaisvina nuo kamščių.
 
 T3: užkemšam gatvę ir sulaužom troleibusą. Mindaugo tilto mazgas sunkiai pravažiuojamas abiem kryptim.
 
 O A11 nereikės kažkaip laužyti kilpinio eismo? Autobusas gali būti elektrinis, bet mažų mažiausiai tektų kirsti ištisines juostas. Ar čia planai su sąlyga, kad liks įvažiavimas tik netaršiam transportui naikinant kilpinio eismo juostas ir kitą infrastruktūrą?
 
 T3 tikriausiai sistemoje nepavaizdavo važiavimo pro Žaliąjį tiltą > Lvivo, nes posūkis į Karaliaus Mindaugo tiltą iš tos juostos negalimas, o sumaniusieji ten pasukti tiesiog blokuoja eismą. Pavaizduotas tikriausiai atvažiavimas iš Žirmūnų, kur nusukti nuo tilto į dešinę galima.Abrikosai mus išgelbės. ~
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A11 problematiška būtų pravažiuoti ties Vilniaus g. 28. Bet įmanoma, pakeitus eismo organizavimo tvarką - jis važiuotu prioritetu prieš eismą vienpusio eismo gatvėje. Sprendžiama pastačius šviesoforas vulgaris. [ GSV ]Parašė Lucario Rodyti pranešimą
 Dėl šitų dviejų:
 
 O A11 nereikės kažkaip laužyti kilpinio eismo? Autobusas gali būti elektrinis, bet mažų mažiausiai tektų kirsti ištisines juostas. Ar čia planai su sąlyga, kad liks įvažiavimas tik netaršiam transportui naikinant kilpinio eismo juostas ir kitą infrastruktūrą?
 
 T3 tikriausiai sistemoje nepavaizdavo važiavimo pro Žaliąjį tiltą > Lvivo, nes posūkis į Karaliaus Mindaugo tiltą iš tos juostos negalimas, o sumaniusieji ten pasukti tiesiog blokuoja eismą. Pavaizduotas tikriausiai atvažiavimas iš Žirmūnų, kur nusukti nuo tilto į dešinę galima.
 
 T3 viena kryptimi gali sukti iš A juostos, įrengus VT šviesoforo sekciją. Bet prieš atidarant VT sekciją, reikia išvalyti tiltą nuo kito transporto - Upės g. šviesoforas turi prleisti eismą. Padaroma.
 Kita kryptimi T3 važiuos pėstiesiems per kojas. Ten yra keistas aukščiu perkritimas ir bjaurus posūkio spindulys. Net ir lengvasis automobilis dažnai atsuduria antroje Žygimantų g. juostoje. [ GSV ]
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra papaišyta maršrutų neegzistuojančiose arba netinkamose infrastruktūrose:Parašė edgaa Rodyti pranešimąNaujieji ir keičiami maršrutai
 
 Surinkau tik pakeistas vietas. Geltonai - nauji maršrutai, mėlynai - nekeičiama atkarpa, raudonai - naikinama atkarpa, žaliai - nauja atkarpa.
 Kai kurie maršrutai per dvi nuotraukas (viena po kitos).
 
 Pilnai naikinami: A2, A76 ir T12.
 A73 ir A75 važiuoja Šiaurine g.
 Pavilnionių g. (A10, A52a)
 Mykolo Lietuvio g. (A55)
 Helsinkio g. atkarpa VRS ribose (A63)
 Naujas Liepkalnio g. parkas (1G, 2G)
 Šiaurinė g. (A73, A75)
 Linkmenų g. atkarpa (A88)
 Kaukysos g. (A13, A89)
 Taurupės g. (A116)
 Naujos gatvės Pavilnyje (A122)
 Kalnėnų viadukas (N5)
 
 Tokį kiekį įvairios infrastruktūros jie ruošiasi pastatyti per ketverius metus? Puse šio sąrašo nesugebėjo pastatyta per 10 ar netgi daugiau metų. Tai mažai tikiu, jog sugebės per 4 metus...
 
 
 Taip pat, jeigu troleibusai važinės ten, kur nėra KT, tai privaloma naikinti esamą maršrutų numeraciją, kad neliktų dubliavimo.Paskutinis taisė Kaid; 2025.03.20, 21:43.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi dalį VVT maršrutų perims privatininkai. Tuo tarpu VVT liks su tuo pačiu kiekiu autobusų. Tikrai atsiras tie 30%. Dėl troleibusų tai irgi, padažnės bent dėl to, kad panaikinus T12 atsilaisvins 9 troleibusai. Plius norima didinti išleidimą, tai reiškia, kad maksimalus galimas troleibusų skaičius gatvėse yra 185 vnt. Panaikinus T12 iš viso bus laisvi 17 troleibusų, kurie galės atsirasti pvz T1,T3,T21Parašė Bluefox Rodyti pranešimąĮdomu, kas liks iš 1G ir 2G kursavimo dažnio, jei šie važiuos iki Liepkalnio AP. Pagal dabartinius tvarkaraščius prisidės 10-19 min viena kryptimi, kas sudaro ~1/4-1/3 dabartinio 1G trasos laiko. Nemanau, kad atsiras galimybių skirti papildomai 30% transporto priemonių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet tie +30% kainuos. O ar yra prasmės tokiam eismo kiekiui stotis - liepkalnis? Pinigų švaistymas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Taigi dalį VVT maršrutų perims privatininkai. Tuo tarpu VVT liks su tuo pačiu kiekiu autobusų. Tikrai atsiras tie 30%. Dėl troleibusų tai irgi, padažnės bent dėl to, kad panaikinus T12 atsilaisvins 9 troleibusai. Plius norima didinti išleidimą, tai reiškia, kad maksimalus galimas troleibusų skaičius gatvėse yra 185 vnt. Panaikinus T12 iš viso bus laisvi 17 troleibusų, kurie galės atsirasti pvz T1,T3,T21
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teltonika.Parašė mantasm Rodyti pranešimąBet tie +30% kainuos. O ar yra prasmės tokiam eismo kiekiui stotis - liepkalnis? Pinigų švaistymas.
 Kalnėnai (?)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalnėnai ne į temą, nes nuo Liepkalnio sankryžos dar teks pareit gerą gabalą.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Teltonika.
 Kalnėnai (?)
 
 Dėl vienos Teltonikos net du G maršrutus pratęst? Abejoju ar ten bus toks pat žmonių srautas kaip į Santariškes.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Big deal, neatsiras Liepkalny mega techparko, perbalansuos planus. Man rodos, visai sveika ir pagirtina planuoti maršrutus dar neegizstuojantiems srautams ir infrastruktūrai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Kalnėnai ne į temą, nes nuo Liepkalnio sankryžos dar teks pareit gerą gabalą.
 
 Dėl vienos Teltonikos net du G maršrutus pratęst? Abejoju ar ten bus toks pat žmonių srautas kaip į Santariškes.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū edgaa už didelį darbą. Kai kur, kaip kažkas rašė, išties papeckiojimai, bet kitur atrodo visai reikšmingi pokyčiai. Keli pastebėjimai:- Panašu, kad pagaliau Perkūnkiemis bus prijungtas prie miesto.
- Gaila, kad neišnaudota galimybė geriau prijungti Paupį/Manufaktūrų g., taip pat Kalnėnus, kas yra turbūt labiausiai boominanti Vilniaus miesto teritorija.
- Man atrodo, labai logiškas sprendimas dėl T1 nukreipimo į Pilaitę.
- Gerai, kad judama privežamųjų maršrutų trumpinimo link.
- Įdomiai atrodo ambicijos dėl Šiaurinės ir kitų neegzistuojančių gatvių.
- N maršrutai, sakykime, tokie keistesni. Daugumoje atvejų iš pirmo žvilgsnio nelabai aišku, kokias jungtis norima sukurti, bet, matyt, kažkokia misija turima galvoje.
- Velniams Vilniaus VT grūstis į Lentvarį, kai ten yra neblogai aptarnaujama geležinkelio stotis?
 
 Dėl Liepkalnio, matyt, dar ir todėl, nes ten planuoja būti naujas persėdimo taškas, sutrumpinus Vilniaus pietinės dalies priemiesčių maršrutus.Parašė mantasm Rodyti pranešimąDėl vienos Teltonikos net du G maršrutus pratęst? Abejoju ar ten bus toks pat žmonių srautas kaip į Santariškes.Paskutinis taisė eigh; 2025.03.21, 04:36.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl tuomet nenumatomas rimtesnis maršrutas į Launagių rajoną, kur gyvens apie 15 tūkst. žmonių?Parašė alga Rodyti pranešimą
 Big deal, neatsiras Liepkalny mega techparko, perbalansuos planus. Man rodos, visai sveika ir pagirtina planuoti maršrutus dar neegizstuojantiems srautams ir infrastruktūrai.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl kad ten jau yra keli maršrutai.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Kodėl tuomet nenumatomas rimtesnis maršrutas į Launagių rajoną, kur gyvens apie 15 tūkst. žmonių?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten nėra kur jam apsisukti, nebent per patį gyvenamųjų namų kvartaląParašė ejs-ejs Rodyti pranešimąA3 geriau Salininkuose privežtų iki geležinkelio (būsimos) stoties.
 O šiaip privežimo prie būsimos geležinkelio stotelės funkciją atliks 124 maršrutas.
 Nebent norima Vaidotų gyventojams suteikti prieigą prie geležinkelio Salininkuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://m.youtube.com/watch?v=oBETfXERqT0
 
 Kalbama kaip reikia ruoštis karui, bet:
 -milijardas bus ištaškyta elektriniams autobusams
 -kurie karo atveju negalės bus panaudoti žmonių evakuacijai ir liks rusams
 - 8 patinka
 Comment








Comment