Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada koks stebuklas turėjo įvykti, kad Visorių sodai tai Centras???Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal neteisingai interpretuoji? Juk tikrai ne Centras yra Lazdyneliai, Žemieji Paneriai, Santariškės. Schemoje yra Centro sąvoka.
 Taip ir iki Gariūnų galime nueiti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jai ne pirmą kartą jūsų pasvarstymai apie kainordarą yra atitrūkę nuo realybės. 11 eur už kelionę į vieną puse yra daug ir tikrai nėra normalus sprendimas civilizuotame mieste.Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
 Jeigu važiuotų dažnai ir patogiais maršrutais, tai kažkas gal ir pasinaudotų. Dabar nelabai yra prasmės. Neseniai važiavau iš centro Bolt į miegamuosius rajonus naktį, mokėjau 9-11 EUR. Vienas kokteilis bare. Dviese važiuojant gausis 4-6 EUR.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 11€ tai čia 70 km traukiniu į ten ir atgal ))).Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Jai ne pirmą kartą jūsų pasvarstymai apie kainordarą yra atitrūkę nuo realybės. 11 eur už kelionę į vieną puse yra daug ir tikrai nėra normalus sprendimas civilizuotame mieste.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas būtų normalu? Maršrutai su tuo pačiu nuolatiniu bilietu ar už 1 EUR į visus miegamus rajonus kas 30 min. penktadienį ir šeštadienį?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Jai ne pirmą kartą jūsų pasvarstymai apie kainordarą yra atitrūkę nuo realybės. 11 eur už kelionę į vieną puse yra daug ir tikrai nėra normalus sprendimas civilizuotame mieste.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl ne? Jei norim, kad žmonės eitų pabaliavot, bet nevairuotų su promilėm tai kaipo ir sprendimas.Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
 Kas būtų normalu? Maršrutai su tuo pačiu nuolatiniu bilietu ar už 1 EUR į visus miegamus rajonus kas 30 min. penktadienį ir šeštadienį?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Negaliu nesutikti. Tiems kas nori kad žmonės gertų mieste, bet nevairuotų, tai tikrai sprendimas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Kodėl ne? Jei norim, kad žmonės eitų pabaliavot, bet nevairuotų su promilėm tai kaipo ir sprendimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokios būklės naujasis Škoda troleibusas, kaip suprantu, pravažiavęs gerą gabalą Kalvarijų gatvės, lyg niekur nieko privažiavo prie gaudyklės ir pakėlė štangas. Nu tai kas, kad biškiuką laidai makalavosi? Kam nors trukdė? Ką nors užmušė? Nėr čia ko fotografuot ir žiūrėt, kur nereikia. VVT specelystai VT priemonių techninę būklę prižiūri pagal instrukcijas ir visokiems eiliniams praeiviams nėra ko aiškinti.
 
   
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kur čia laidai? Matau tik nesusivyniojusias virves...Parašė John Rodyti pranešimąTokios būklės naujasis Škoda troleibusas, kaip suprantu, pravažiavęs gerą gabalą Kalvarijų gatvės, lyg niekur nieko privažiavo prie gaudyklės ir pakėlė štangas. Nu tai kas, kad biškiuką laidai makalavosi? Kam nors trukdė? Ką nors užmušė? Nėr čia ko fotografuot ir žiūrėt, kur nereikia. VVT specelystai VT priemonių techninę būklę prižiūri pagal instrukcijas ir visokiems eiliniams praeiviams nėra ko aiškinti.
 
    
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esmė, kad akivaizdžiai techniškai netvarkingam važiuojančiam troleibusui nuo korpuso makaluojasi kelių metrų ilgio kėbulo detalės. Ar tai virvės, ar šniūrai, ar laidai, ar kabeliai, nėra esminis dalykas.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 O kur čia laidai? Matau tik nesusivyniojusias virves... 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip užtrigę mechanizmai.. vienas vienoj, kitas kitoj padėtį labiau susivyniojęs. Taip reikia sutvarkyti, bet iš saugumo pusės pavojus minimalus. Labiau estetinis trūkumas, nors apeliuota į pavojų (laidai, užmuš ir t.t.). Tikrai manau, kad jų niekas kasdien netikrina ir net nenumano, kad šiuo atveju neveikia. Atsipalaiduokim truputįParašė John Rodyti pranešimą
 Esmė, kad akivaizdžiai techniškai netvarkingam važiuojančiam troleibusui nuo korpuso makaluojasi kelių metrų ilgio kėbulo detalės. Ar tai virvės, ar šniūrai, ar laidai, ar kabeliai, nėra esminis dalykas.  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jep, atsipalaiduokim su TP technine būkle, health&safety ir šiaip savisauga. Labai toli eisim su tokiu požiūriu.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Na taip užtrigę mechanizmai.. vienas vienoj, kitas kitoj padėtį labiau susivyniojęs. Taip reikia sutvarkyti, bet iš saugumo pusės pavojus minimalus. Labiau estetinis trūkumas, nors apeliuota į pavojų (laidai, užmuš ir t.t.). Tikrai manau, kad jų niekas kasdien netikrina ir net nenumano, kad šiuo atveju neveikia. Atsipalaiduokim truputį 
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, čia būtų normalu su tokia vežimo kokybe.Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
 Kas būtų normalu? Maršrutai su tuo pačiu nuolatiniu bilietu ar už 1 EUR į visus miegamus rajonus kas 30 min. penktadienį ir šeštadienį?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ko dar netikrina?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąTikrai manau, kad jų niekas kasdien netikrina ir net nenumano, kad šiuo atveju neveikia. Atsipalaiduokim truputį 
 Durų? Ar grindys neprapuvusios? Ar stabdžiai yra? Ar stabdžiai veikia?
 
 Nepykit, bet dušmanai savo mikrobusus mylėjo labiau.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakar grįžau iš Trakų traukiniu į Vilnių apie 19.00, galvoju palėksiu autobusu iki Žalgirio g. ar bent Konstitucijos pr. Kurgi ne, 1G arba 53 laukti reiktų lygiai 20 minučių. I kid you not, dvi-de-šimt minučių būtų reikėję laukti, kad 600K+ dydžio mieste nuvažiuoti VT iš centrinės geležinkelio stoties į CENTRĄ 
 Žinoma, nelaukiau, o tiesiog ėjau pėsčias. Pirma VT priemonė, kurią sutikau važiuojančią link Centro, buvo berods 2 troleibusas į Saulėtekį. Bet tas buvo jau Jogailos gatvėje. Dar bandžiau žiūrėti, ar verta bandyti važiuoti nuo Jogailos g. į tą pusę, bet paaiškėjo, kad nelabai, nes persędant visvien reiks laukti belenkaip ilgai. Vienužodžiu, visiška katastrofa. Tiesiog siaubingai apgailėtina Vilniaus VT būklė. Ir dar šitie JuDu pusgalviai kažką vapa apie tai, kaip neva neužtenka srautų ar dar kažko ten. Kai Šeštadienio vakarą, ~19.00 iš geležinkelio stoties praktiškai negali su VT nuvažiuoti į fakin miesto centrą, tai jau yra absoliučiai visų įmanomų dugnų pramušimas.Paskutinis taisė John; 2025.03.30, 15:46.
 - 28 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrim realiai: miesto viešasis transportas trukdo JUDU ramiai atlikti savo darbą ir pasiimti už tai pinigus.Parašė John Rodyti pranešimąTiesiog siaubingai apgailėtina Vilniaus VT būklė. Ir dar šitie JuDu pusgalviai kažką vapa apie tai, kaip neva neužtenka srautų ar dar kažko ten. Kai Šeštadienio vakarą, ~19.00 iš geležinkelio stoties praktiškai negali su VT nuvažiuoti į fakin miesto centrą, tai jau yra absoliučiai visų įmanomų dugnų pramušimas.
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Peršasi išvada, jog Vilnius geriau gyventų be John minėtos kontoros veiklos.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Žiūrim realiai: miesto viešasis transportas trukdo JUDU ramiai atlikti savo darbą ir pasiimti už tai pinigus.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O mesje įžvalgus.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Peršasi išvada, jog Vilnius geriau gyventų be John minėtos kontoros veiklos.
 - 1 patinka
 Comment






Comment