Geriau jau investuoti į e. popierių stotelėse nei į 1, 1 ir 1G neaiškumų panaikinimą. /s
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Čia klausimas, ne ar padeda vėjelis, o ar ok, kad troleibuso/autobuso įranga nenaudojama pagal paskirtį arba yra iškart sugadinama. Tokiu atveju tiesiog vertėtų apskritia neužsisakinėti kondicionierių ir užsisakyti daugiau besidsrinėjančių langų, nes tokios technologijos kaip oro kondicionieriai ir jų priežiūra VVT aiškiai nėra įvaldytos, ko pasekoje yra taškomi pinigai.Parašė Elis Rodyti pranešimą
Tas malonus vėsus vėjelis dar jaučiasi nebent kai kokie +20-25, kai virš +30 tai ch*j tu ten pajusi malonumo iš to vėjelioPaskutinis taisė John; 2025.04.05, 21:28.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąSkoda 32tr irgi turi geras orlaides. Čia ne Solaris su jų orlaidėmės, kur oras beveik nepatenka.
Kondicionierius gerai kai labai karšta. Dabar gi lauke vos 15° tai orlaidės pats tas.O kodėl reikia taupyti tą kondicionierių? Savo automobiliuose kondicionierius juk laikome kiaurus metus, nes tai yra geriausias būdas palaikyti pastovią komfortabilią temperatūrą. Moderniuose ofisuose irgi tas pats - kondicionierius veikia nuolat. Kodėl autobusuose kondicionierius tik prie +30? Kas tokio bus, jeigu įjungsime jį kiekvienąkart važiuojant? Freoną reikės kartas nuo karto papildyti? Filtrai susipurvins? Juk tai elementariausia transporto priežiūra, o ne kažkokia prabanga. O siūlyti įlipus į miesto autobusą nusirenginėti apskritai anekdotas. Juk tai ne tarpmiesčio transportas su drabužiams pasidėti skirtomis vietomis ir ilgesnėmis kelionėmis.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąO kam tas kondicionierius jums dabar? Pirmiausia žmonės tegul nusiima striukes / paltus, tada langus prasidaro ir tik paskutinis etapas - kondicionierius.
- 12 patinka
Comment
-
Dabar kondicionieriai dar žiemos režimu dirba, t.y. šildo. Niekaip nnesistebiu kad to neiškentę keleiviai atsidaro orlaides.Parašė John Rodyti pranešimą
Na čia tieisog jau iš anksto įdomu darosi, nes jei kondicionieriai neveikia dabar, tai jie beveik garantuotai neveiks ir prie +30C, kaip neveikė daugumoje "naujų" autobusų praėjusią vasarą.
- 1 patinka
Comment
-
Aha, o režimą galima pakeist tik su mechaniko su lomu pagalba. Nes tikrai kaip visi modernūs kondicionieriai negali tiesiog persijungt tarp šildymo/šaldymo/sausinimo pagal poreikį.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dabar kondicionieriai dar žiemos režimu dirba, t.y. šildo. Niekaip nnesistebiu kad to neiškentę keleiviai atsidaro orlaides.
- 1 patinka
Comment
-
Principe, tai kondicionierius visada turėtų veikti ant kokių 20-21 laipsnių AC režimu, išskyrus nebent labai šaltas žiemos dienas, kai temperatūra gali būti žemesnė, ir labai karštas vasaros dienas, kai temperatūra gali būti aukštesnė. Apskritai, vairuotojas juk turėtų išeiti pasivaikščioti į saloną tarp reisų ir turėtų jausti bendrą klimatą autobuse. Bet kur ten jaus, kai pas mus daroma viskas, kad užsibarikaduoti nuo vaikštančių malkų salone
Galų gale, ar modernūs autobusai apskritai neturėtų turėti sistemos, kuri pati reguliuoja kondicionierių, priklausomai nuo žmonių kiekio autobuse ir viduje esančios temperatūros? Akivaizdu, kad sausakimšame 2G karštą vasaros dieną kondicionierius turėtų šaldyti daugiau nei kokiame nors orą vežiojančiame priemiesčio maršrute.Paskutinis taisė eigh; 2025.04.07, 16:52.
- 5 patinka
Comment
-
Tai žiemą gali būti ne 20, o, tarkime, 18 laipsnių. Bet mintis išlieka ta pati - visais metų laikais yra tam tikras komfortabilus temperatūros diapazonas, kuriuo ir turi visuomet veikti VT kondicionieriai, o ne pagal vairuotojo noriu/nenoriu režimą.Parašė rmss Rodyti pranešimąAčiū nereikia +20 C, kai lauke žiemos temperatūros ir visi normalūs žmonės būna su atatinkamom tam orui striukėm, šalikais ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
mūsų vairuotojams paspausti mygtuką yra per aukštos technologijos.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aha, o režimą galima pakeist tik su mechaniko su lomu pagalba. Nes tikrai kaip visi modernūs kondicionieriai negali tiesiog persijungt tarp šildymo/šaldymo/sausinimo pagal poreikį.
- 5 patinka
Comment
-
Nemanau, kad tai nuo vairuotojų priklauso. Įtariu, kad AP posėdyje: "Vairuotojas Mustafa vėl važiavo su įjungtu visiems mums brangiu kondicionieriumi, dėl to šį mėnesį premijos negaus."Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
mūsų vairuotojams paspausti mygtuką yra per aukštos technologijos.
- 1 patinka
Comment
-
greičiau yra koks ntarimas nuo dienos X iki dienos Y yra šildoma, tai ir įjungia šildymą pagal instrukciją nežiūrėdami kokia temperatūra bus dieną. 6 ryto išvažiuojant į reisą gal ir reikia to šildymo.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nemanau, kad tai nuo vairuotojų priklauso. Įtariu, kad AP posėdyje: "Vairuotojas Mustafa vėl važiavo su įjungtu visiems mums brangiu kondicionieriumi, dėl to šį mėnesį premijos negaus."
Comment
-
Vargu ar ten mygtukas šildymui kaip antram golfe. Turėtų būti normali klimato kontrolė kaip net pigiose mašinose jau gerą dešimtmetį eina. Užstatei 21 laipsnį ar dar kiek naujoj transporto priemonėj ir tuo vairuotojo ar techniko darbas baigiasi.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
greičiau yra koks ntarimas nuo dienos X iki dienos Y yra šildoma, tai ir įjungia šildymą pagal instrukciją nežiūrėdami kokia temperatūra bus dieną. 6 ryto išvažiuojant į reisą gal ir reikia to šildymo.
- 4 patinka
Comment
-
Jeigu gamintojas gali sutaupyti, o į konkurso sąlygas neįdėta, tai gamintojas sutaupys.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vargu ar ten mygtukas šildymui kaip antram golfe. Turėtų būti normali klimato kontrolė kaip net pigiose mašinose jau gerą dešimtmetį eina. Užstatei 21 laipsnį ar dar kiek naujoj transporto priemonėj ir tuo vairuotojo ar techniko darbas baigiasi.
Comment
-
Straipnis senokas ir gal ką praleidau, bet persėdimo laikotarpis keitėsi iš 10 min. į 15 min.? Ar Bužinskas eilinį kartą rodo savo žinias apie VVT?
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oju-transportu
- 1 patinka
Comment
-
-
O kada jie turėtų būti?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Taip, dabar liko sulaukti 2 pirkimo rezultatų.
Comment
-
Sakė Kovą/Balandį paskelbs. Kaip bus realiai nežinau. Idealus variantas rytoj sužinoti.Parašė nesekasi Rodyti pranešimąO kada jie turėtų būti?
Comment
-
Esu matęs gerai veikiančią sistemą, kai automatiškai (turbūt?) vėsinimas persijungia iš kondicionieriaus į... stoglangį. Specifiškai Stockholmo 670X maršrute. Kai autobusas važiuoja užmiesčio keliu ~60-90 km/h, atsidaro stoglangis ir išjungiamas kondicionierius. Kai tik pasuka į lėtesnę gatvę, įsijungia kondicionierius. Viskas galima, jei tik yra noras.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aha, o režimą galima pakeist tik su mechaniko su lomu pagalba. Nes tikrai kaip visi modernūs kondicionieriai negali tiesiog persijungt tarp šildymo/šaldymo/sausinimo pagal poreikį.
- 7 patinka
Comment
Comment