Parašė Creatium
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tegul jie tuos autobusus dar tik įsigija. Žadėjo konkursą paskelbt vasario mėnesį ir ką jie ten paskelbė? Ogi nieko tik, kad š*** mala.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl negalima padaryti eismo prioriteto jau šiuo metu važinėjantiems autobusams/troleibusams? Kodėl tą reikia taikyti tik akumuliatoriniams?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip čia tokią naujieną visi praleido 
 
 Vilniuje privatus vežėjas veš dar keturiais maršrutais
 
 Konkursą laimėjo Ridvija, kuri aptarnaus esamus 9, 20, 28 maršrutus. Ketvirtasis maršrutas - 116-as. Tik kažkaip nėra užsiminta jo pratęsimu iki Ungurių gatvėsArtimiausią pusmetį dar keturiais reguliaraus susisiekimo maršrutais Vilniuje nuo kitos savaitės keleivius veš privatus vežėjas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 40-50 metų tikrai Škodoms nebus, nes laipsniškai naikinant troleibusus laipsniškai bus nurašomos ir seniausios Škodos. Nebent sugalvotų naikint visus likusius maršrutus vienu metu...Parašė Petr Rodyti pranešimąJau Škodoms būtų maždaug 40-50 metų..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ridvijos mikroautobusai šiaip gana patogūs yra. Tiesa nelabai aišku, ar tilps visi keleiviai, nes paskutiniu metu 116 dirba tik midibusai ir Noge, o ne Fiat.Parašė Petr Rodyti pranešimąSuper, dar ir 116 laužai atsiras..
 
 Beje, jeigu jau nuo pirmadienio Ridvija važiuos 116, tai kažkodėl jo grafikas nekeičiamas. O juk jis turi būtinai keistis, kadangi neliks reisų į parką.Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.14, 22:31.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl reikia naikinti troleibusus Vilniuje? Atvirkščiai - reikia juos vystyti.Parašė Elis Rodyti pranešimą40-50 metų tikrai Škodoms nebus, nes laipsniškai naikinant troleibusus laipsniškai bus nurašomos ir seniausios Škodos. Nebent sugalvotų naikint visus likusius maršrutus vienu metu...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra faktas ir aš su juo nesiginčiju. Kam naikinti tai, kas jau yra padaryta? Ir nereik čia meluoti, kad troleibusai pasaulyje nėra vystomi ir jų atsisakoma. Šveicarija, Italija, Ispanija, Prancūzija, JAV-tai tik keletas Vakarų šalių pavyzdžių, kur troleibusai egzistuoja ir nėra naikinami. Ieškant artimesnių pavyzdžių-Ryga, kuri sugebėjo įsigyti 125 NAUJUS DVIGUBUS troleibusus(mums 125 nauji 12m autobusai skambėtų kaip kažkas iš fantastikos srities).Toks pirkimas rodo, kad žiūrima į troleibusų sistemos egzistavimą netgi tolimoje ateityje(nebent ir į Rygą ateitų zuokulinės "antitroleibuzacijos" virusas)Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kodėl reikia naikinti troleibusus Vilniuje? Atvirkščiai - reikia juos vystyti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiavau, tiesa, nedaug kartų, bet: 1) visi mikroautobusai aukštagrindžiai; 2) nei vienas neturi informacinės švieslentės nei viduje, nei išorėje; 3) pas dauguma sėdynės tarpmiestinės komplektacijos ( o tai reiškia stovėti ten yra nepatogu)Ridvijos mikroautobusai šiaip gana patogūs yra.
 Man tai panašu į maršrutkes, bet ne į mieste kursuojančius mikroautobusus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stovinčių šios transporto priemonės nevežaParašė Petr Rodyti pranešimąVažiavau, tiesa, nedaug kartų, bet: 1) visi mikroautobusai aukštagrindžiai; 2) nei vienas neturi informacinės švieslentės nei viduje, nei išorėje; 3) pas dauguma sėdynės tarpmiestinės komplektacijos ( o tai reiškia stovėti ten yra nepatogu)
 Man tai panašu į maršrutkes, bet ne į mieste kursuojančius mikroautobusus. Taip pat, kaip ir Transrevio mikriukai Taip pat, kaip ir Transrevio mikriukai  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes troleibusų laidai senamiesčio sienas "gadina", "darko" miesto vaizdą.Parašė Petr Rodyti pranešimąVisgi pakartosiu klausymą - kodėl Zuokas nori iš pradžių pakeisti troleibusus elektrobusais, bet ne dyzelinius autobusus?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir dargi jų "pasenusi technologija".Parašė lukass Rodyti pranešimąNes troleibusų laidai senamiesčio sienas "gadina", "darko" miesto vaizdą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir vėl bardakas, nei švieslentės, nei dažymo, nei juostos..Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.16, 16:16. Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.16, 16:16.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sprendžiant pagal garažinį numerį 4008, šis autobusas MAN A23 NG313 yra nuomojamas iš įmonės UAB "Meteorit turas", keturių skaičių garažiniai numeriai yra originalus autobuso MAN A23 NG313 garažinis numeris, kurį jam skyrė UAB "Meteorit turas" įmonė.Parašė Petr Rodyti pranešimąIr vėl bardakas, nei švieslentės, nei dažymo, nei juostos.. Gerbkite kitų forumo narių nuomones. Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai nemanau, kad "Meteorit turas" šiam autobusui skyrė būtent šiuos garažinius numerius - juk jie ant autobusu užklijuoti VVT šriftu, bei beveik pratęsiant VVT AP garažinių numerių numeraciją (viso labo yra praleistas 4007 numeris, bet esu tikras - jis tuoj atsiras). Beje, koks čia autobusų nuomos konkursas, ir kiek dar naujų autobusų išvysime ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusai nėra nuomojami, jie priklauso VVT ir yra kaip naujai nupirkti autobusai. Kitas dalykas, Meteorit turas neskirsto garažinių numerių VVT.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąSprendžiant pagal garažinį numerį 4008, šis autobusas MAN A23 NG313 yra nuomojamas iš įmonės UAB "Meteorit turas", keturių skaičių garažiniai numeriai yra originalus autobuso MAN A23 NG313 garažinis numeris, kurį jam skyrė UAB "Meteorit turas" įmonė.  
 Comment








Comment