Jeigu metro statybos nevyktų 20 metų, tai kodėl gi ne. Iš karto įrenkime automatizuotą metro, galbūt tą norėtų daryti ir privatus verslas.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galbūt po 20 metų tų naujų technologijų ir nebus, galbūt bus po 30, o gal net po 40, tačiau metro yra tokio masto projektas, kad jis turi būti planuojamas ne 20-čiai, o 50-čiai metų į priekį, kitaip investicijos neatsipirks. O mes jį pasistatytumėm turbūt tik per 20 metų, tai kada jam atsipirkti investuotus pinigus? Ar po 50 metų šitų technologijų irgi dar nebus, nors jos jau testuojamos šiandien?Parašė geriantis Rodyti pranešimąLažinuosi iš bokalo alaus, kad po 20 metų Vilniuje nebus nieko panašaus į tavo minimas utopines technologijas. Naujų technologijų diegimas irgi nepigus būna. O pradėjus kasti dabar, po 20 metų Vilniuje būtų jau alternatyvus komunikacijų tinklas po žeme. Miestas taptų 3D variantu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klausimas toks - ar viešasis sektorius turi būti generuojantis pelną? Vat ruošiasi sutvarkyti Neries krantines, paklausiu aš tamstų, per kiek laiko tai atsipirks? Arba va tiesiamas vakarinis aplinkelis visiškai nemokamas, važinėkis į sveikatą, niekas neklausinėja per kiek laiko jis atsipirks ir net nelaukia dar 20 metų jokių technologijų, o ima ir stato dabar. Tas pats ir su tuneliais, reikia imti statyti ir taip spręsti kompleksą problemų, o ne svaisčioti ar atsipirks po 50 metų viešasis transportas.Aš neliūdnas - aš blaivus
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prezidentė vetavo.Parašė lukass Rodyti pranešimąO ar nežinot kaip su metro įstatymu, priimtas ar ne? 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Aš asmeniškai pasisakau už tramvajų.
 
 Prie bėginės transporto priemonės gali būti prikabinama daugiau vagonų, gali pervežti daugiau keleivių piko valandomis.
 Elektra varomos transporto priemonės neišmeta į orą kenksmingų medžiagų.
 Išskirtinės tramvajaus eismo juostos yra siauresnės už autobusų juostas, todėl gali būti sutaupoma miesto erdvė.
 Keleiviams patogiau bėginėse transporto priemonėse, nei autobuse dėl to, kad jos nemanevruoja tarp juostų bei tolygiau greitėja ir stabdo.
 
 Varšuvoje, kur paskutinė troleibuso linija uždaryta 1995 m. dėl aukštų eksploatacijos kaštų ir ji pakeista tramvajumi, kuris pasirodė esąs efektyvesnis.Atėjo, pamatė, pastatė...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Varšuvoje iki 1963 metų buvo 10 troleibusų linijų ir tas metais buvo pradėta troleibusų likvidacija, kuri užtruko iki 1973 metų.Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
 Varšuvoje, kur paskutinė troleibuso linija uždaryta 1995 m. dėl aukštų eksploatacijos kaštų ir ji pakeista tramvajumi, kuris pasirodė esąs efektyvesnis.
 
 1983 metais buvo atstatyta tik viena linija, kuri 1995 metais ir buvo uždaryta. Ta linija buvo pakeista autobusu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu šalis nori būti turtinga ir suklestėti, jai reikia dviejų dalykų: efektyvaus verslo, kuris galėtų uždirbti didelius pinigus ir efektyvios valdžios, kuri galėtų racionaliai tuos pinigus išleisti. Reikia mokėti ne tik pinigus uždirbti, tačiau ir juos išleisti. Dėl to turi būti skaičiuojama kiekvieno projekto nauda, nebūtinai piginine prasme. Labai džiaugiuosi, kad panašiai ir Šimašius galvoja, komentuodamas Vilniaus transporto perspektyvas:Parašė geriantis Rodyti pranešimąKlausimas toks - ar viešasis sektorius turi būti generuojantis pelną?
 
 Viskas elementaru, kiekvienu atveju reikia skaičiuoti, kiek įdėtas vienas euras duoda grąžos.
 Pateiksiu vieną gerą ir vieną blogą pavyzdį. Blogasis – Goštauto g. viadukas, kuris kainavo 10 mln. eurų ir nieko neišsprendė. Atlikti skaičiavimai rodo, kad kamščių prasme, kurie susidarė dėl vykdomų statybų, viadukas atsipirks per daugiau nei 40 metų, tai reiškia, kad neatsipirks.
 Gerasis pavyzdys, prie autobusų parko Verkių g. įrengtas nedidelis žiedas, kuris išsprendė 20 metų ten buvusią kamščių problemą. Visiškai mažas sprendimas padėjo pagerinti situaciją.
 Kad išspręstume eismo srautų pralaidumo problemas, pirmiausia turime jas identifikuoti ir surasti priemones, kurios išleidus kuo mažiau pinigų, duotų geriausią rezultatą.Paskutinis taisė Eidvis; 2015.03.26, 15:02.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo 04-01 keisis 116 trasa (iki ungurių g.) ir tvarkaraštis!
 >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=733
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalba apskritai apie reklamas, o ne jų turinį.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKodėl gi ? Žinot žmonių, kurie mirė gindami
 mūsų laisvę, ar tą laisvę mums paskelbė (visgi tada buvo neramūs laikai) yra tikrai gera idėja...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad reklamos ant VT yra labai normali verslo praktika. Išnaudoti šį puikų plotą, kuris yra judantis ir yra matomas tokios didelės auditorijos yra tiesiog finansiškai naudinga ir efektyvu. Problema tik ta, kad po reklamos nuėmimo atsilupinėjusias transporto priemones išleidžia į gatves. Matyt, apie tai ir kalbama...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man keista, kad mūsų parkai išvis jas nori riboti, taip vos sudurdami galą su galu. Dėl durnų ribojimų, ant Vilniaus troleibusų reklamos baisios ir neinformatyvios, KLAP'as irgi kažkodėl leidžia tik ant savo laužų galo klijuot. Prarandami potencialūs užsakovai, o po to verkšlena, kad nėr bapkiųParašė Ametistas Rodyti pranešimąManau, kad reklamos ant VT yra labai normali verslo praktika. Išnaudoti šį puikų plotą, kuris yra judantis ir yra matomas tokios didelės auditorijos yra tiesiog finansiškai naudinga ir efektyvu. Problema tik ta, kad po reklamos nuėmimo atsilupinėjusias transporto priemones išleidžia į gatves. Matyt, apie tai ir kalbama...  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai kurie respublikiniai teisės aktai riboja reklamos plotą, tačiau vežėjai galėtų būti aktyvesni ir inicijuoti teisės aktų pokyčius.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan keista, kad mūsų parkai išvis jas nori riboti, taip vos sudurdami galą su galu. Dėl durnų ribojimų, ant Vilniaus troleibusų reklamos baisios ir neinformatyvios, KLAP'as irgi kažkodėl leidžia tik ant savo laužų galo klijuot. Prarandami potencialūs užsakovai, o po to verkšlena, kad nėr bapkių 
 
 Pernai NVTKA baksnojo pirštais į problemas kol pribręsta kai kuriuos teisės aktus patobulinti. Iki reklamos, pažiūrėsime, ar prieis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na suprantama. Bet dabar kiek teko skaityti dėl naujų reikalavimų Klaipėdoje, nori a le visiems vežėjams suvienodinti reikalavimus. T.y., kaip ir KLAP'ui bus galima klijuoti tik ant galo. O būtent Klaipėdoje, kolkas liberaliausia: ten dauguma privatininkų autobusų būtent su reklamom, kas panašu padeda jiem geriau išgyventi (bent jau iš forumo fotogalerijos galima sprest ) )
 Comment







 1 minutė nuo Ratilių iki Ungurių st.
 1 minutė nuo Ratilių iki Ungurių st. 


Comment