Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesamonė. Net žiemą esant slidiems keliams didelis autobusas spėja laiku arba vėluoja porą minučių, bet tikrai ne 5 ir ne 10.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąŠiuo metu skiriama reisui į vieną pusę įveikti 35 min., nors realiai reikia 40-45 min.
 
 Visi autobusai turi juos turėti - yra kažkokie reikalavimai.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąAš tą žinau, tik klausiu, kodėl?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai 65-tas standartinės talpos autobusai vėluoja 5 ar net 10 min., stojant visuose stotelėse, o jeigu nestoja visuose stotelėse, o stoja tik tuose, kuruose išlipa/įlipa tada vėluoja porą minučių. Galiu įrodyti, kad vėluoja 5 min. ir daugiau.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesamonė. Net žiemą esant slidiems keliams didelis autobusas spėja laiku arba vėluoja porą minučių, bet tikrai ne 5 ir ne 10.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 65 maršrute yra tik viena atkarpa, dėl kurios galima būtų pasiginčiuoti: Naujoji st. - Vaikų darželis. Šiuo metu ten duodama 1 min, bet galima būtų skirti ir 2 min dėl didesnio atstumo tarp stotelių. Tačiau šitą minutę galima kompensuoti atkarpoje Gulbinų st. - Pagubė, kur tikrai užtenka vienos, o ne dviejų minučių.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąTikrai 65-tas standartinės talpos autobusai vėluoja 5 ar net 10 min., stojant visuose stotelėse, o jeigu nestoja visuose stotelėse, o stoja tik tuose, kuruose išlipa/įlipa tada vėluoja porą minučių. Galiu įrodyti, kad vėluoja 5 min. ir daugiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarp stotelių Naujoji st. – Vaikų darželis reikia 3 min., tiek pat reikia tarp stotelių Popieriaus st. – Verkių Riešė, tarp Verkių Riešė – Austėjos reikia 2 min., tarp stotelių Žalčių st. – Balsių mokykla reikia 4 min., nes leistinas greitis tik 30 km./h, tarp stotelių Balsių mokykla – Ragės st., reikia 3 min., nes leistinas greitis yra irgi tik 30 km./h ir krūva iškiliųjų perėjų.Parašė grustnyj Rodyti pranešimą65 maršrute yra tik viena atkarpa, dėl kurios galima būtų pasiginčiuoti: Naujoji st. - Vaikų darželis. Šiuo metu ten duodama 1 min, bet galima būtų skirti ir 2 min dėl didesnio atstumo tarp stotelių. Tačiau šitą minutę galima kompensuoti atkarpoje Gulbinų st. - Pagubė, kur tikrai užtenka vienos, o ne dviejų minučių.
 
 Jeigu nestoja stotelėse, arba per anksti pravažiuoja gauna nuobaudą. Nes reikalauja VMS, SĮSP ir VVT AP sustoti visuose stotelėse ir nesvarbu ar nėra įlipančių/išlipančių stotelėse, autobuse, bet pabandę tuščiose stotelėse stoti, nors nebuvo įlipančių/išlipančių iš karto atsirasdavo vėlavimai. Todėl vairuotojai nusprendė važiuoti 80 km./h ir rizikuoti nestoti stotelėse. 2015-05-16 d. 65 kiekvienu reisu tiek į Birelių pusę, tiek į Ožkinių pusę, važiavo apie 5-15 keleivių, bet išlipdavo pakeliui nei vienas keleivis nevažiavo viso maršruto. Vienam kitam reise pasitaikydavo, kad vienas kitas važiuoja nuo galo iki galo.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai kam stoti visose stotelėse? Netikiu, kad keleivių yra tiek daug, kad kažkas įlipa-išlipa kiekvienoje.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 18 maršrute Galguose tos iškilios perėjos prieš ir po kiekvieną stotelę. Duodamos po 1 min ir visi visur spėja.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą...
 Pusė VVT vairuotojų nestoja stotelėse, tačiau negauna baudų. Jeigu gautų - kitąkart stotų. Bet ir toliau nestoja. Kas tai patikrins? Keleiviams tai kaip tik patinka, nes greičiau galima parvažiuoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Berods, respublikinėse keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse nurodyta, kad nesant išlipančių ar įlipančių keleivių, sustoti neprivaloma. Vežėjas susigalvojęs papildomą reguliavimą tik tam, kad apsidraustų kai koks storžievis vairuotojas nesustoja, kai to reikia, ir po to nepripažįsta klaidos. Tad drebėti ir nusišnekėti nebūtina. Dabartinė tvarka, kol nėra naudojami stop mygtukai, yra pakankamai gerai, ir nėra ko kiekviename save komentare verkšlenti. Kartais reikalai susitvarko netgi į geresnę pusę ir be ilgos nosies.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
 Jeigu nestoja stotelėse, arba per anksti pravažiuoja gauna nuobaudą. Nes reikalauja VMS, SĮSP ir VVT AP sustoti visuose stotelėse ir nesvarbu ar nėra įlipančių/išlipančių stotelėse, autobuse, bet pabandę tuščiose stotelėse stoti, nors nebuvo įlipančių/išlipančių iš karto atsirasdavo vėlavimai. Todėl vairuotojai nusprendė važiuoti 80 km./h ir rizikuoti nestoti stotelėse. 2015-05-16 d. 65 kiekvienu reisu tiek į Birelių pusę, tiek į Ožkinių pusę, važiavo apie 5-15 keleivių, bet išlipdavo pakeliui nei vienas keleivis nevažiavo viso maršruto. Vienam kitam reise pasitaikydavo, kad vienas kitas važiuoja nuo galo iki galo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 STOP mygtukų nenaudojimas yra degalų švaistymas, technikos dėvėjimas ir laiko gaišinimas.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąDabartinė tvarka, kol nėra naudojami stop mygtukai, yra pakankamai gerai
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O 65-ajam autobusų maršruto Balsių g., atkarpoje iškilios perėjos prasideda nuo Bubilo g. ir tęsiasi iki Austėjos g., visus 300 m., tai vos nuvažiuoji nuo vienos jau turi užvažiuoti ant kitos ir t.t. Todėl niekaip neįmanoma važiuojant leistinu greičiu 30 km/h nuo st. Balsių mokykla iki st. Ragės atvažiuoti per 2 min., būtinai reikia 3 min. Kai kuriais maršrutais gauna skundų iš keleivių. Mažiausiai skundų sulaukia 65–to autobusų maršruto vairuotojai.Parašė grustnyj Rodyti pranešimą18 maršrute Galguose tos iškilios perėjos prieš ir po kiekvieną stotelę. Duodamos po 1 min ir visi visur spėja.
 Pusė VVT vairuotojų nestoja stotelėse, tačiau negauna baudų. Jeigu gautų - kitąkart stotų. Bet ir toliau nestoja. Kas tai patikrins? Keleiviams tai kaip tik patinka, nes greičiau galima parvažiuoti.
 
 VVT vairuotojų darbo sutartyse (kolektyvinėse ir pareigybėse) nurodyta sustoti visuose stotelėse net nesant keleivių nei stotelėje, nei išlipančių iš autobusų, troleibusų. Pats nevažiavęs 65-tu autobusų maršrutu, tai situacijos nežinai, kokia yra iš tikrųjų. Pagal grafiką galima važiuoti stojant tik galinėse stotelėse, o tarpines reikėtų praleisti tada į grafiką telpą, o kai stoji kiekvienoje stotelėje nespėji pagal grafiką. O dabar prasidėjo šiltasis sezonas, tai atsiranda vienas kitas įlipantis, išlipantis keleivis visuose maršruto stotelėse. Visų pirma vairuotojai važiuodami 80 km/h rizikuoja vaikų ir savo sveikata ir gyvybėmis. Grafikai turi būti sudaryti taip, kad nerizikuotų vaikų ir savo sveikata ir gyvybėmis, o važiuotų leistinu ir saugiu greičiu.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąBerods, respublikinėse keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse nurodyta, kad nesant išlipančių ar įlipančių keleivių, sustoti neprivaloma. Vežėjas susigalvojęs papildomą reguliavimą tik tam, kad apsidraustų kai koks storžievis vairuotojas nesustoja, kai to reikia, ir po to nepripažįsta klaidos. Tad drebėti ir nusišnekėti nebūtina. Dabartinė tvarka, kol nėra naudojami stop mygtukai, yra pakankamai gerai, ir nėra ko kiekviename save komentare verkšlenti. Kartais reikalai susitvarko netgi į geresnę pusę ir be ilgos nosies.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip gali būti, kad "kai kurių maršrutų" vairuotojai gauna skundą, jeigu prie Balsių mokyklos yra tik minimas 65?Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą... Kai kuriais maršrutais gauna skundų iš keleivių. Mažiausiai skundų sulaukia 65–to autobusų maršruto vairuotojai.
 
 P.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje). Panašiai analizavau 115 maršrutą ir supratau, kad beveik visada vairuotojai specialiai išvažiuoja iš galinio punkto vėliau ir vis tiek į kitą galinį punktą atvaro anksčiau (3-5 min). Vakariniais reisais (po 21 val) pasitaiko, kad ir 8-10 min anksčiau laiko atvaro į galinį punktą.Paskutinis taisė grustnyj; 2015.05.19, 17:01.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir pageidautina, kad ne su vienu ir tuo pačiu vairuotoju.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąP.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes jie irgi dirba 65-tu iš rezervo. Tai kaip suprantu reikia visų reisų laikų visų stotelių analizės. Kaip suprantu teks filmuoti km/h ir GPS rodomus išvykimo, atvykimo laikus.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąKaip gali būti, kad "kai kurių maršrutų" vairuotojai gauna skundą, jeigu prie Balsių mokyklos yra tik minimas 65?
 
 P.S. Būtų gerai, kad atliktum 65 maršruto stebėjimą (koks laikas turi būti pagal tvarkaraštį ir koks yra realybėje). Panašiai analizavau 115 maršrutą ir supratau, kad beveik visada vairuotojai specialiai išvažiuoja iš galinio punkto vėliau ir vis tiek į kitą galinį punktą atvaro anksčiau (3-5 min). Vakariniais reisais (po 21 val) pasitaiko, kad ir 8-10 min anksčiau laiko atvaro į galinį punktą.
 Reiškia reikės prašyti, kad suteiktų laisvą dieną. 65-me išvažiuoji laiku atvažiuoji su minusu.
 
 Koks skirtumas, kuris vairuotojas? Visų VVT AP vairuotojų nepažįstu, pažįstu tik 3.Parašė Mettal Rodyti pranešimąIr pageidautina, kad ne su vienu ir tuo pačiu vairuotoju.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal jis norėjo pasakyt, kad tiesiog nėra kabinos durų?Parašė PeizazasAaa, tai nėra kabinos durų, nėra už sedynes esančios pertvaros nuo keleivių? Tai čia gal tas tavo "pažystamas" su dviračiu dirba? (ar tokių autobusų Vilniuje nėra?) Bet kokiu atveju Naujaneriai galėtų aiškiau kalbėt ir galų gale pagrįst faktais, kodėl 65 "nespėja"? (ar tokių autobusų Vilniuje nėra?) Bet kokiu atveju Naujaneriai galėtų aiškiau kalbėt ir galų gale pagrįst faktais, kodėl 65 "nespėja"?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turėta omenyje pilnai atskirta nuo keleivių salono kabina, o tokios yra toli gražu ne visuose autobusuose.
 65 užtektų pridėti 2-3 min. (važiavimams tarp Ąžuolyno ir Pagubės sodų dėl labai prastos kelio dangos; tarp Paežerio ir Naujanerių, kur atstumas yra didelis) ir panaikinti tuščius užsukimus į Pagubę ir N. Verkius, kuomet jau nebereikia iš ten vežti moksleivių į pamokas / iš pamokų.
 Comment





 
							
						


 
							
						
Comment