Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jūs norit palikti gyventojus be jokio VT? Baltupių gatvėje vienintelis 48 važiuoja ir iš Šeškinės vienintelis tiesioginis maršrutas sujungiantis Pašilaičius su Šeškine. Netrumpinti maršruto darbo laiką reikia, o kaip tik prailginti, nes visi skundžiasi, kad vakarais kai užsidaro prekybos centrai 23 val., nėra kuo po darbo grįžti namo. Ir kas tada važiuotų vietoje 48-to? Žadeikos g., po 19 val., ir savaitgaliais? Viešasis transportas yra socialinė paslauga ir turi važiuoti minimum iki 22:00 val., nepopuliariais maršrutais, o populiariais maršrutais iki 2:00 val., nakties ir darbą pradėti nuo 3:00 val., ryto.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įrodykite, kad kitaip neįmanoma iš Pašilaičių nuvažiuoti į Šeškinę. Tiesioginis maršrutas čia joks argumentas, ypač kai netiesiogiai galima greičiau ir patogiau (dažniau) nuvažiuoti. Kai kuriais variantais galima greičiau nueiti pėsčiomis nei važiuoti kelioliką minučių ratais.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąBaltupių gatvėje vienintelis 48 važiuoja ir iš Šeškinės vienintelis tiesioginis maršrutas sujungiantis Pašilaičius su Šeškine.
 
 Ir čia iškart kyla keletas klausimų.Netrumpinti maršruto darbo laiką reikia, o kaip tik prailginti, nes visi skundžiasi, kad vakarais kai užsidaro prekybos centrai 23 val., nėra kuo po darbo grįžti namo.
 Pirma: kas tie visi? Mano draugai, kaimynai, giminaičiai, bendradarbiai ar šeimos nariai tuo nesiskundžia. Ar jie vieninteliai tuo nesiskundžia, o skundžiasi visi kiti likę, ar kas čia palenda po tuo apibendrinimu "visi"?
 Antra: jie skundžiasi jums asmeniškai? Jūs gal koks mero patarėjas, transporto skyriaus vadovas ar pan. Jeigu ne, tai iš kur žinote kas kuo ir dėl ko skundžiasi.
 Trečias: kas arba kiek tų dirbančių prekybos centruose ir iš kur, bei į kur jie važiuoja, kad be šio maršruto jie neišsiverčia? Kaip suprantu jie dabar po darbo namo negrįžta ir nakvoja darbo vietoje, nes šis maršrutas po 23 val. nevažiuoja.
 Ir kam toje 200 m Žadeikos g. atkarpoje toks būtinas tas transportas. Greičiau ir patogiau yra ne laukti retai važiuojančio autobuso, o nueiti tuos porą šimtų metrų iki kitos gatvės, kurioje VT važiuoja gerokai daugiau. Kiek tekę gyvenime važiuoti autobusu pro tas dvi stoteles pastarojoje gatvėje, nepamenu, kad labai būtų ten įlipančių/išlipančių.Ir kas tada važiuotų vietoje 48-to? Žadeikos g., po 19 val., ir savaitgaliais?
 Orui socialinės paslaugos nereikia. Jeigu nėra keleivių, arba jų yra tik tiek, kiek yra pirštų ant vienos rankos, tuomet reikia kitų sprendimų, o ne autobusų varinėjimo.Viešasis transportas yra socialinė paslauga ir turi važiuoti minimum iki 22:00 val., nepopuliariais maršrutais, o populiariais maršrutais iki 2:00 val., nakties ir darbą pradėti nuo 3:00 val., ryto.
 Čia sutikčiau dėl pagrindinių maršrutų važiavimo ilgiau, ypač savaitgalio dienomis. Bent jau iki 1:00 tikrai atsirastų keleivių važiuojančių iš Centro pusės. Trečia valanda ryto tikrai nebus keleivių (arba jų bus labai labai mažai), nes gatvėse tarp 3 ir 4 nakties būna mažiausiai automobilių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei pamenate, kai dar buvo planuojama VT reforma, 48 maršrutą buvo siūloma apskritai naikinti. Iš tiesų, įvedus greituosius maršrutus, šio maršruto reikšmė smarkiai krito, jis yra naudingas (bet nėra nepakeičiamas!) nebent darbo dienomis, piko metu.
 
 Pastebėjau, jog neretai pasitaiko tokių keleivių, kurie naudojasi 48, kad pavažiuoti nuo Musninkų stotelės iki Akropolio. bet ši atkarpa- ko gero vienintelė, kur maršrutas neturi jokios alternatyvos.
 
 Paminėsiu, kokios alternatyvos yra kitose maršruto atkarpose:
 * Atkarpa Akropolis-Laisvės pr.- Santariškės puikiai aptarnaujama greitųjų maršrutų- 5G+2G;
 * Bet protingas ir laiką taupantis žmogus iš Akropolio į Santariškes tikrai nevažiuos per Laisvės pr. Tam yra kur kas patogesnis ir greitesnis maršrutas- pavažiuoti 5G, 7 arba 53 iki Pramogų arenos stotelės ir persėsti į 1G;
 * Šeškinės susisiekimui su Santariškėmis yra kur kas patogesnis 75 maršrutas;
 * Baltupio gatvėje užtenka ir 26. Ten keleivių srautai yra labai nedideli, tad 48 maršruto naikinimas būtų pilnai kompensuotas pridėjus 1 midibusą 26 maršrutui.
 
 Na, mano išvada tokia- šis maršrutas tikrai nėra nepakeičiamas, be to, kaip žinia, persėdimas Vilniuje papildomai nekainuoja, o daugumoje šio maršruto atkarpų su persėdimu nuvažiuoti yra daug greičiau nei specialiai laukti 48. Maršrutas reikalingas nebent piko metu, bet, net ir visiškai jį panaikinus, tragedijos nebūtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra 26 maršrutas. O dėl 48 užpildymo jau viską esu pasakęs, tik tu, matyt, nelabai nori skaityti.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąJūs norit palikti gyventojus be jokio VT? Baltupių gatvėje vienintelis 48 važiuoja ir iš Šeškinės vienintelis tiesioginis maršrutas sujungiantis Pašilaičius su Šeškine. Netrumpinti maršruto darbo laiką reikia, o kaip tik prailginti, nes visi skundžiasi, kad vakarais kai užsidaro prekybos centrai 23 val., nėra kuo po darbo grįžti namo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 48 maršruto autobusai dienos metu apie 14 valandą į Romerio stotelę visada atvažiuodavo pilnoki. Didžiausias srautas išlipdavo Maumedžių-Akademijos stotelėse. Taip kad keleiviai juo važiuoja ne kelias stoteles. Kalbėti apie 26 maršrutą išvis nėra tikslinga su tokiu jo kursavimo dažniu. 48 maršrutą galima naikinti nebent tada, kai 26 važiuotų kas 10-15 min.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pateiktum vaizdiškai, tada suprasčiau, nes man tekstas turi būti pateiktas vaizdiškai, nes mano atmintis vaizdinė, o tai ką tu rašei apie 48 vaizduotėje iškyla, vaizdai, kaip gyventojai lieka be viešojo transporto. Juk daugiau ten nieks neapsisuka tik vienas vienintelis 48.Parašė Mettal Rodyti pranešimąYra 26 maršrutas. O dėl 48 užpildymo jau viską esu pasakęs, tik tu, matyt, nelabai nori skaityti.
 
 Kokias maršrutais jį galima pakeisti? Kad nuo Musninkų stotelės galima būtų nuvažiuoti iki Akropolio ir Pašilaičių?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei pamenate, kai dar buvo planuojama VT reforma, 48 maršrutą buvo siūloma apskritai naikinti. Iš tiesų, įvedus greituosius maršrutus, šio maršruto reikšmė smarkiai krito, jis yra naudingas (bet nėra nepakeičiamas!) nebent darbo dienomis, piko metu.
 
 Gal galima šiai atkarpai pakeisti 40 ar 56 maršruto atkarpos dalį? Nes 40 ir 56 nuo Saltoniškių stotelės važiuoja vienas kitą dubliuodamas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPastebėjau, jog neretai pasitaiko tokių keleivių, kurie naudojasi 48, kad pavažiuoti nuo Musninkų stotelės iki Akropolio. bet ši atkarpa- ko gero vienintelė, kur maršrutas neturi jokios alternatyvos.
 
 26 į Pašilaičius nevažiuoja.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPaminėsiu, kokios alternatyvos yra kitose maršruto atkarpose:
 * Atkarpa Akropolis-Laisvės pr.- Santariškės puikiai aptarnaujama greitųjų maršrutų- 5G+2G;
 * Bet protingas ir laiką taupantis žmogus iš Akropolio į Santariškes tikrai nevažiuos per Laisvės pr. Tam yra kur kas patogesnis ir greitesnis maršrutas- pavažiuoti 5G, 7 arba 53 iki Pramogų arenos stotelės ir persėsti į 1G;
 * Šeškinės susisiekimui su Santariškėmis yra kur kas patogesnis 75 maršrutas;
 * Baltupio gatvėje užtenka ir 26. Ten keleivių srautai yra labai nedideli, tad 48 maršruto naikinimas būtų pilnai kompensuotas pridėjus 1 midibusą 26 maršrutui.
 
 Vien piko metu važiuojančių maršrutų Vilniuje jau nebeliko, nes tokie maršrutai neapsimoka, nes jie nesurenka keleivių, o keleivius surenka tik tie kurie kursuoja visą dieną.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, mano išvada tokia- šis maršrutas tikrai nėra nepakeičiamas, be to, kaip žinia, persėdimas Vilniuje papildomai nekainuoja, o daugumoje šio maršruto atkarpų su persėdimu nuvažiuoti yra daug greičiau nei specialiai laukti 48. Maršrutas reikalingas nebent piko metu, bet, net ir visiškai jį panaikinus, tragedijos nebūtų.
 
 Tai kokią alternatyvą siūlote?Parašė sleader Rodyti pranešimąĮrodykite, kad kitaip neįmanoma iš Pašilaičių nuvažiuoti į Šeškinę. Tiesioginis maršrutas čia joks argumentas, ypač kai netiesiogiai galima greičiau ir patogiau (dažniau) nuvažiuoti. Kai kuriais variantais galima greičiau nueiti pėsčiomis nei važiuoti kelioliką minučių ratais.
 
 Gyventojai nepatenkinti viešojo transporto kursavimu ir dažnumu bei per trumpu darbo laiko. Dauguma didžiųjų prekybos centrų dirba iki 23:00 val., o viešasis transportas darbą baigią 22:30 val., tai yra paskutiniai reisai iš galinių maršrutų stotelių ir darbuotojams belieka namo važiuoti tik taksi, nes 23:00 val., jau viešasis transportas važiuoja tik iki savo parkų.Parašė sleader Rodyti pranešimąIr čia iškart kyla keletas klausimų.
 Pirma: kas tie visi? Mano draugai, kaimynai, giminaičiai, bendradarbiai ar šeimos nariai tuo nesiskundžia. Ar jie vieninteliai tuo nesiskundžia, o skundžiasi visi kiti likę, ar kas čia palenda po tuo apibendrinimu "visi"?
 
 Taip jie man tiesiogiai skundžiasi. Esu paprastas keleivis. Bet skundus ir pasiūlymus išklausau visų gyventojų.Parašė sleader Rodyti pranešimąAntra: jie skundžiasi jums asmeniškai? Jūs gal koks mero patarėjas, transporto skyriaus vadovas ar pan. Jeigu ne, tai iš kur žinote kas kuo ir dėl ko skundžiasi.
 
 Žalgirio Maxima, Žirmūnų Rimi, Jeruzalės Rimi, Fabijoniškių Rimi ir t.t., Akropolis, Ozo Prisma, ir t.t.Parašė sleader Rodyti pranešimąTrečias: kas arba kiek tų dirbančių prekybos centruose ir iš kur, bei į kur jie važiuoja, kad be šio maršruto jie neišsiverčia? Kaip suprantu jie dabar po darbo namo negrįžta ir nakvoja darbo vietoje, nes šis maršrutas po 23 val. nevažiuoja.
 
 Ir kam toje 200 m Žadeikos g. atkarpoje toks būtinas tas transportas. Greičiau ir patogiau yra ne laukti retai važiuojančio autobuso, o nueiti tuos porą šimtų metrų iki kitos gatvės, kurioje VT važiuoja gerokai daugiau. Kiek tekę gyvenime važiuoti autobusu pro tas dvi stoteles pastarojoje gatvėje, nepamenu, kad labai būtų ten įlipančių/išlipančių.[/QUOTE]
 
 Šiuolaikinei kartai ir tiek yra sunku paeiti. Pasižiūrėkite, kaip šiuolaikinė karta daro kūno kultūros pamokas, didžioji dalis sėdi ant suolelio, o vienas kitas sportuoja per kūno kultūras pamokas, su kiekvienais metais vis kiekviena karta yra susilpnėjusi nei prieš ta buvo, stipriausia karta yra mūsų tėvų tėvai.
 
 Jų visada bus jeigu bus važiuojantys viešasis transportas tada kada reikia keleiviui, o ne tada kada jam jo nereikia.Parašė sleader Rodyti pranešimąOrui socialinės paslaugos nereikia. Jeigu nėra keleivių, arba jų yra tik tiek, kiek yra pirštų ant vienos rankos, tuomet reikia kitų sprendimų, o ne autobusų varinėjimo.
 
 Gal geriau iki 2:00 val., nakties? Na tebūnie tegul pradžia būna nuo 4:30 val.Parašė sleader Rodyti pranešimąČia sutikčiau dėl pagrindinių maršrutų važiavimo ilgiau, ypač savaitgalio dienomis. Bent jau iki 1:00 tikrai atsirastų keleivių važiuojančių iš Centro pusės. Trečia valanda ryto tikrai nebus keleivių (arba jų bus labai labai mažai), nes gatvėse tarp 3 ir 4 nakties būna mažiausiai automobilių.
 
 Vidutiniškai darbo dienomis pirmieji autobusai iš autobusų parko išvyksta 4:40 val., savaitgaliais ir šventinėmis dienomis išvyksta 5:00 val., ir 5:30 val.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tai nieko nesiūlau, nes išvis neaišku kokie poreikiai.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąTai kokią alternatyvą siūlote?
 Yra toks įrankis: http://stops.lt/vilnius/#plan/ kuriuo galite peržvelgti įvairius pasiūlymus kaip geriausiai nuvykti iš vienos vietos į kitą. Juo labiau nebuvo paminėtos konkrečios vietos, o Pašilaičiai ir Šeškinė yra dideli mikrorajonai, tai ir variantų labai daug įvairių. Kadangi jie vienas šalia kito, tai galiu pasiūlyti tik tuos ~200 m nueiti pėsčiomis, nes galbūt tai bus arčiau net negu eiti iki stotelės.
 
 Tai dabar iš mokesčių mokėtojų turime šelpti visus darbdavius, kurie nesudaro galimybės darbuotojams pasiekti darbo vietos ir iš jos grįžti? Aš žinau ne vieną dirbantį tokiose vietose arba tokiu laiku kai VT pasinaudoti galimybės nėra, tai darbdavys arba suteikia transportą, arba apmoką transportą (taksi, kurą automobiliui).Gyventojai nepatenkinti viešojo transporto kursavimu ir dažnumu bei per trumpu darbo laiko. Dauguma didžiųjų prekybos centrų dirba iki 23:00 val., o viešasis transportas darbą baigią 22:30 val., tai yra paskutiniai reisai iš galinių maršrutų stotelių ir darbuotojams belieka namo važiuoti tik taksi, nes 23:00 val., jau viešasis transportas važiuoja tik iki savo parkų.
 Tik čia reikia tartis su darbdaviu, o ne bėdavotis paprastiems keleiviams.
 
 Esate pabendravęs su visais keleiviais ir visų nuomonės išklausęs? Galiu garantuoti, kad ne, nes aš tikrai su tamsta nesu kalbėjęs ir niekuo nesiskundžiau.Taip jie man tiesiogiai skundžiasi. Esu paprastas keleivis. Bet skundus ir pasiūlymus išklausau visų gyventojų.
 Ir šiaip labai įdomu, nes aš irgi paprastas miesto gyventojas, važiuodamas VT būnu paprastas keleivis, bet dar niekada man niekas nėra išsakęs jokio skundo.
 
 Aha... Oro uostas, degalinės visame mieste ir t.t. Galiu dar daugiau vietų išvardinti, kuriose darbas baigiasi netgi dar vėliau. Tačiau ką tai sako? Kiek žmonių iš minėtų darboviečių naudotųsi aptariamu 48 maršrutu? Vienas, du, nulis.. Labiausiai čia susijusi Žalgirio Maxima, pro kurią minėtas maršrutas net toli gražu nevažiuoja.Žalgirio Maxima, Žirmūnų Rimi, Jeruzalės Rimi, Fabijoniškių Rimi ir t.t., Akropolis, Ozo Prisma, ir t.t.
 
 Apie ką mes čia? Tai jeigu kažkokiam lepšiui sunku paeiti 150 metrų nuo laiptinės iki kokios kebabinės, tai mes turime pulti jam sukurti autobuso maršrutą Laiptinė-Kebabinė ir paleisti jį važinėti kas 30 min (juk nežinai kada užsimanys kebabo)? Aš tik pastebiu, kad ir galvoti kuo toliau tuo sunkiau sekasi, nes jeigu nėra tiesioginio kvailai išraizgyto maršruto, tai nepavyksta susigalvoti kaip čia nuvažiavus su persėdimais.Šiuolaikinei kartai ir tiek yra sunku paeiti. Pasižiūrėkite, kaip šiuolaikinė karta daro kūno kultūros pamokas, didžioji dalis sėdi ant suolelio, o vienas kitas sportuoja per kūno kultūras pamokas, su kiekvienais metais vis kiekviena karta yra susilpnėjusi nei prieš ta buvo, stipriausia karta yra mūsų tėvų tėvai.
 
 Aš esu naktinių autobusų šalininkas. O paprastų reisų pilnai užtektų iki 1:00, ko pakaktų grįžimui iš vėlyvesnių renginių ar po kavinių/restoranų užsidarymo. Čia apie naktines linksmybes nekalbam.Gal geriau iki 2:00 val., nakties? Na tebūnie tegul pradžia būna nuo 4:30 val.Paskutinis taisė sleader; 2015.02.28, 14:49.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo metu visi paskutiniai reisai vykdomi yra 22:00-22:30 val., o jeigu vyksta renginys didžioji miestiečių dalis gyvenantį ramesniuose mikrorajonuose negali dalyvauti miesto renginiuose, nes jiems nesudarytos sąlygos renginiui pasibaigus saugiai grįžti į savo mikrorajoną. Nepamirškite ponas, kad kiekvienų metų kovo mėn. paskutinį sekmadienio laikas yra pasukamas valandą į priekį dėl to ir rašau, kad iki 2:00 val., (nes vasaros sezono metu 1:00 val., nakties ir yra 2:00 val.), žiemos sezono metu užtenka ir iki 1:00 val., nes laikrodžiai yra atsukami vieną valandą atgal kiekvienų metų spalio paskutinį sekmadienį.Parašė sleader Rodyti pranešimąAš tai nieko nesiūlau, nes išvis neaišku kokie poreikiai.
 Yra toks įrankis: http://stops.lt/vilnius/#plan/ kuriuo galite peržvelgti įvairius pasiūlymus kaip geriausiai nuvykti iš vienos vietos į kitą. Juo labiau nebuvo paminėtos konkrečios vietos, o Pašilaičiai ir Šeškinė yra dideli mikrorajonai, tai ir variantų labai daug įvairių. Kadangi jie vienas šalia kito, tai galiu pasiūlyti tik tuos ~200 m nueiti pėsčiomis, nes galbūt tai bus arčiau net negu eiti iki stotelės.
 
 
 Tai dabar iš mokesčių mokėtojų turime šelpti visus darbdavius, kurie nesudaro galimybės darbuotojams pasiekti darbo vietos ir iš jos grįžti? Aš žinau ne vieną dirbantį tokiose vietose arba tokiu laiku kai VT pasinaudoti galimybės nėra, tai darbdavys arba suteikia transportą, arba apmoką transportą (taksi, kurą automobiliui).
 Tik čia reikia tartis su darbdaviu, o ne bėdavotis paprastiems keleiviams.
 
 
 Esate pabendravęs su visais keleiviais ir visų nuomonės išklausęs? Galiu garantuoti, kad ne, nes aš tikrai su tamsta nesu kalbėjęs ir niekuo nesiskundžiau.
 Ir šiaip labai įdomu, nes aš irgi paprastas miesto gyventojas, važiuodamas VT būnu paprastas keleivis, bet dar niekada man niekas nėra išsakęs jokio skundo.
 
 
 Aha... Oro uostas, degalinės visame mieste ir t.t. Galiu dar daugiau vietų išvardinti, kuriose darbas baigiasi netgi dar vėliau. Tačiau ką tai sako? Kiek žmonių iš minėtų darboviečių naudotųsi aptariamu 48 maršrutu? Vienas, du, nulis.. Labiausiai čia susijusi Žalgirio Maxima, pro kurią minėtas maršrutas net toli gražu nevažiuoja.
 
 
 Apie ką mes čia? Tai jeigu kažkokiam lepšiui sunku paeiti 150 metrų nuo laiptinės iki kokios kebabinės, tai mes turime pulti jam sukurti autobuso maršrutą Laiptinė-Kebabinė ir paleisti jį važinėti kas 30 min (juk nežinai kada užsimanys kebabo)? Aš tik pastebiu, kad ir galvoti kuo toliau tuo sunkiau sekasi, nes jeigu nėra tiesioginio kvailai išraizgyto maršruto, tai nepavyksta susigalvoti kaip čia nuvažiavus su persėdimais.
 
 
 Aš esu naktinių autobusų šalininkas. O paprastų reisų pilnai užtektų iki 1:00, ko pakaktų grįžimui iš vėlyvesnių renginių ar po kavinių/restoranų užsidarymo. Čia apie naktines linksmybes nekalbam.
 
 Darbdaviai darbuotojo transportu rūpintis neprivalo, o dažniausiai jie atsako yra viešasis transportas ir jis turi prisitaikyti prie kiekvieno darbuotojo, o jeigu jis to nesugeba tai jau yra viešojo transporto problema. Darbdavys priimdamas į darbą darbuotoją, negalvoja apie darbuotojo galimybę grįžti namo darbovietės sąskaitą, visada sako naudokis viešuoju transportu, o jis turi prisitaikyti prie tavęs.Paskutinis taisė Naujaneriai; 2015.02.28, 15:29.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąDarbdaviai darbuotojo transportu rūpintis neprivalo, o dažniausiai jie atsako yra viešasis transportas ir jis turi prisitaikyti prie kiekvieno darbuotojo, o jeigu jis to nesugeba tai jau yra viešojo transporto problema. Darbdavys priimdamas į darbą darbuotoją, negalvoja apie darbuotojo galimybę grįžti namo darbovietės sąskaitą, visada sako naudokis viešuoju transportu, o jis turi prisitaikyti prie tavęs.    
 
 na pačio komentarai kaip visada praskraidina nuotaiką. VT turi taikytis prie kiekvieno 
 
 Kas dėl darbdavių, tai tikrai ne visi tokie. Pažystų ne vieną asmenį dirbantį Akropolį. Darbdaviai sudarę sutartis su taxi kurie parveža darbuotojos be prbolemų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir vėl tie visi. Galiu išvardinti ne vieną maršrutą, kuris važiuoja ir vėliau 22:30.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąŠiuo metu visi paskutiniai reisai vykdomi yra 22:00-22:30 val., o jeigu vyksta renginys didžioji miestiečių dalis gyvenantį ramesniuose mikrorajonuose negali dalyvauti miesto renginiuose, nes jiems nesudarytos sąlygos renginiui pasibaigus saugiai grįžti į savo mikrorajoną.
 Sąlygos visada yra. Taksi neveža? Dviratis nevažiuoja? Juo labiau nepasakyčiau, kad didžioji dalis negali dalyvauti, nes kai kuriuose renginiuose būna tiek žmonių, kad nepavyksta net prieiti iki renginio ir juo pasimėgauti. Kaip sakoma: kas nori, tas randa išeitį.
 
 Ačiū, bet aš ne ponas. Aš paprastas vilnietis, samdomas darbuotojas, gyvenantis daugiabučio bute.Nepamirškite ponas, kad kiekvienų metų kovo mėn. paskutinį sekmadienio laikas yra pasukamas valandą į priekį dėl to ir rašau, kad iki 2:00 val., (nes vasaros sezono metu 1:00 val., nakties ir yra 2:00 val.), žiemos sezono metu užtenka ir iki 1:00 val., nes laikrodžiai yra atsukami vieną valandą atgal kiekvienų metų spalio paskutinį sekmadienį.
 Šios minties apie laikrodžius tai tikrai visiškai nesupratau. Nejaugi persukus laikrodį, Jūs autobuso, kuris turi pvz. atvažiuoti 22.15 lauksite 23.15?
 
 Darbdaviai rūpintis kažkuo neprivalo lygiai taip pat, kaip ir darbuotojai dirbti pas tokius darbdavius. Čia nukrypimas nuo temos, bet darbo santykiai yra derybų objektas. Jeigu darbdavys priimdamas darbuotoją negalvoja apie darbuotojo galimybę grįžti namo, tai kur tuo metu būna darbuotojas ir kodėl jis negalvoja apie save?Darbdaviai darbuotojo transportu rūpintis neprivalo, o dažniausiai jie atsako yra viešasis transportas ir jis turi prisitaikyti prie kiekvieno darbuotojo, o jeigu jis to nesugeba tai jau yra viešojo transporto problema. Darbdavys priimdamas į darbą darbuotoją, negalvoja apie darbuotojo galimybę grįžti namo darbovietės sąskaitą, visada sako naudokis viešuoju transportu, o jis turi prisitaikyti prie tavęs.
 
 Čia turėčiau paantrinti k0fis, kad frazė "viešasis transportas ir jis turi prisitaikyti prie kiekvieno" tikrai praskaidrina nuotaiką Paskutinis taisė sleader; 2015.02.28, 16:53. Paskutinis taisė sleader; 2015.02.28, 16:53.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie 48 naikinimą nieko nesakiau. Sakiau, kad jis turėtų važiuoti tik darbo dienomis ir tik iki 19-20 val. Kitu laiku juo važiuoja vos keli žmonės.Parašė grustnyj Rodyti pranešimą48 maršrutą galima naikinti nebent tada, kai 26 važiuotų kas 10-15 min.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sostinės viešasis transportas – tema, kurios išsigando net A. Zuokas
 
 Kol užsienio vežėjai aikčioja išvydę „atgyvenusias“ sostinės viešojo transporto priemones, mes, Vilniaus gyventojai, ir toliau ilgesingai žvelgiame pro dar Čekoslovakijoje pagamintus troleibusų langus, nedrąsiai pasvarstydami: „kada gi ir į mūsų kiemą ateis šventė?“. O gal derėtų sakyti, kada sulauksime bent „elementariausių patogumų“, už kuriuos nebūtų gaila kasdien pakloti ne tokią jau ir mažą pinigų sumą bilietėliams?
 
 http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...Zuokas?l=1&p=1www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo Musninku st. tam puikiausiai tinka 75 maršrutas, vežantis iki Rygos g. O tada jau visomis įmanomomis kryptimis važiuoja tiek autobusai, tiek troleibusai. Taip pasieksi reikalingus Pašilaičius.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąKokias maršrutais jį galima pakeisti? Kad nuo Musninkų stotelės galima būtų nuvažiuoti iki Akropolio ir Pašilaičių?
 
 Ir nereikia. Priveš prie Ateities st., o ten sėsk į 55 ar 2G ir važiuok į Pašilaičius.26 į Pašilaičius nevažiuoja
 
 Kažko labai jau susirūpinai tais Pašilaičiais.دائما الليتوانيه
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Svarbu:
 
 
 Kovo 6-8 d. viešojo transporto darbas Vilniuje Kaziuko mugės metu
 
 http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...mugs-metu.html
 
 Šaltinis - ebus.lt10, 11, 33 ir 88 maršrutų autobusai, važiuodami pakeistomis trasomis, stos visose maršrute esančiose stotelėse. 11 autobusų maršruto trasoje, už Polocko ir Olandų g. sankryžos, bus įrengta papildoma Polocko stotelė.
 
 10 Fabijoniškės–Baltupiai–Markučiai maršruto autobusai į Markučius nuo Žaliojo tilto važiuos Vilniaus, Jogailos, Pylimo, Bazilijonų, M. Daukšos, Žiupronių, Subačiaus gatvėmis, toliau – senąja trasa. Į Fabijoniškes nuo Subačiaus gatvės važiuos Žiupronių, M. Daukšos, Bazilijonų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis, toliau – senąja trasa.
 
 11 Žvėrynas–Senamiestis–Užupis maršruto autobusai Užupio link nuo Pamėnkalnio gatvės važiuos Pylimo, Bazilijonų, M. Daukšos, Žiupronių, Subačiaus, Drujos gatvėmis iki Olandų ir Stepono Batoro gatvių žiedo. Į Žvėryną važiuos Drujos, Subačiaus, Žiupronių, M. Daukšos, Bazilijonų, Pylimo, Pamėnkalnio gatvėmis, toliau – senąja trasa.
 
 33 Šiaurės miestelis–Rinktinės–Sukilėlių g.–Guriai maršruto autobusai į Gurius nuo Karaliaus Mindaugo tilto važiuos Arsenalo, T. Kosciuškos, Olandų, Drujos, Sukilėlių gatvėmis, toliau – senąja trasa. Iš Gurių į Šiaurės miestelį nuo Sukilėlių gatvės važiuos Drujos, Olandų, T. Kosciuškos, Arsenalo gatvėmis, Karaliaus Mindaugo tiltu, toliau – senąja trasa.
 
 88 Oro uostas–Centras–Europos aikštė maršruto autobusai iš Oro uosto važiuos senąja trasa iki Subačiaus ir Maironio gatvių sankryžos, toliau važiuos Subačiaus, Drujos, Olandų, T. Kosciuškos, Arsenalo gatvėmis, Karaliaus Mindaugo tiltu ir grįš į senąją trasą. Į Oro uostą, nuo A. Goštauto ir A. Tumėno g. sankryžos iki V. Kudirkos g., važiuos A. Goštauto, J. Jasinskio g., toliau – senąja trasa.
 Informacija- SĮSP
 Comment









 . Ir
 . Ir 
 
							
						
Comment