Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Per pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus. Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. Bet kodėl garažo numeriai yra keturženkliai, lyg jie būtų nuomojami - kol kas paslaptis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip ju bukle? nes teko vaziuot su analogisku dujiniu, tai pagal vaziavima priekaboje, man dar neaisku kas, Man'ai ar Karosa geriau.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPer pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus. Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. Bet kodėl garažo numeriai yra keturženkliai, lyg jie būtų nuomojami - kol kas paslaptis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaunas sugeba visgi labai greitai perdažyti ir sumontuoti švieslentes viduje, o VVT kažkaip su tuo nesiseka.. Taigi jie kaip jau ir mėnesį Vilniuje yra, tai nebuvo galima laiko surasti perdažymui?Per pastaruosius kelis mėnesius daugiau ilgų autobusų nurašyta, nei gauta, todėl savaime suprantama, kad stengiamasi kuo greičiau išleisti juos į maršrutus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektrinis 2G autobusas nuo 2017 rudens?
 
 bet man užstrigo šitas sakinys:
 
 vaizduotėje man kažkoks boulingas gaunasi...... elektriniams autobusams bus suteikta pirmenybė sankryžose, pėsčiųjų perėjose ir dviračių pervažose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie raudoną šviesą šviesoforuose girdėjote?Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąElektrinis 2G autobusas nuo 2017 rudens?
 
 bet man užstrigo šitas sakinys:
 
 
 
 vaizduotėje man kažkoks boulingas gaunasi...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo šiandien 116 maršrutą jau aptarnauja Ridvijos mikroautobusas, reisai į parką ir iš parko panaikinti. Visgi, maršruto trasa išliko nepakitusi (žadėta, kad bus pratęsta iki Ungurių gatvės kvartalo) bei apskritai tvarkaraštis liko toks pats (nors pagal konkursą, turėjo būti pridėtas vienas mikroautobusas)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar tik pastebėjau, kad ne į tą temą pataikiau, čia fotogalerija, o ne VVT 
 
 Na taip, bet juk suteikiama pirmenybėParašė grustnyj Rodyti pranešimąApie raudoną šviesą šviesoforuose girdėjote? Realybėje tai čia tik autobusų juosta ir elektrinio transporto privilegijos (kurios toj pačioj autobusų juostoj talpinamos). Bet pirmenybė prieš perėjas, kad ir nufiltruokim iki tik nešviesoforinių perėjų.. Žmonės (pėstieji) įpratę gauti pirmenybę, nes jie pėstieji, ir kaip išmokt praleist elektrinį, bet nepraleist dujinio? Nekibkim į atlapus, čia tikriausiai nekaltai sudėliotas sakinys, su kita mintim, bet man galvoje susidarė vaizdas panašus į šitą 124MB gif'as Realybėje tai čia tik autobusų juosta ir elektrinio transporto privilegijos (kurios toj pačioj autobusų juostoj talpinamos). Bet pirmenybė prieš perėjas, kad ir nufiltruokim iki tik nešviesoforinių perėjų.. Žmonės (pėstieji) įpratę gauti pirmenybę, nes jie pėstieji, ir kaip išmokt praleist elektrinį, bet nepraleist dujinio? Nekibkim į atlapus, čia tikriausiai nekaltai sudėliotas sakinys, su kita mintim, bet man galvoje susidarė vaizdas panašus į šitą 124MB gif'as
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Senai laikas naikinti nereguliuojamas perėjas.Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąNa taip, bet juk suteikiama pirmenybė Realybėje tai čia tik autobusų juosta ir elektrinio transporto privilegijos (kurios toj pačioj autobusų juostoj talpinamos). Bet pirmenybė prieš perėjas, kad ir nufiltruokim iki tik nešviesoforinių perėjų.. Žmonės (pėstieji) įpratę gauti pirmenybę, nes jie pėstieji, ir kaip išmokt praleist elektrinį, bet nepraleist dujinio? Nekibkim į atlapus, čia tikriausiai nekaltai sudėliotas sakinys, su kita mintim, bet man galvoje susidarė vaizdas panašus į šitą 124MB gif'as Realybėje tai čia tik autobusų juosta ir elektrinio transporto privilegijos (kurios toj pačioj autobusų juostoj talpinamos). Bet pirmenybė prieš perėjas, kad ir nufiltruokim iki tik nešviesoforinių perėjų.. Žmonės (pėstieji) įpratę gauti pirmenybę, nes jie pėstieji, ir kaip išmokt praleist elektrinį, bet nepraleist dujinio? Nekibkim į atlapus, čia tikriausiai nekaltai sudėliotas sakinys, su kita mintim, bet man galvoje susidarė vaizdas panašus į šitą 124MB gif'as
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai smarkiai nesutinku. Dažnas atvejis, kai tos reguliuojamos sankryžos tik trukdo ir sudarinėja stabdžius (mašinų eiles ir/ar žmonių trypavimus). Taip, reikia reguliacijos, bet kartais ji būna nevietoje. Anglijoje patys policininkai vaikšto per raudonas ir net ne per perėjas kartu su likusiais miestiečiais, bet čia šiukštu negalima perbėgt šviesoforo, pro kurį pravažiuoja vos 10 automobilių per valandą. Gi bandyta net Olandų žiede įdėt šviesoforus..Parašė grustnyj Rodyti pranešimąSenai laikas naikinti nereguliuojamas perėjas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau smarkiai nukrypom į lankas, bet kalbu apie šviesoforus pėstiesiems su mygtuku.Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąLabai smarkiai nesutinku. Dažnas atvejis, kai tos reguliuojamos sankryžos tik trukdo ir sudarinėja stabdžius (mašinų eiles ir/ar žmonių trypavimus). Taip, reikia reguliacijos, bet kartais ji būna nevietoje. Anglijoje patys policininkai vaikšto per raudonas ir net ne per perėjas kartu su likusiais miestiečiais, bet čia šiukštu negalima perbėgt šviesoforo, pro kurį pravažiuoja vos 10 automobilių per valandą. Gi bandyta net Olandų žiede įdėt šviesoforus..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O dujiniai Manai, kurie tik ką buvo atvaryti 2008-ais, irgi neturėjo valdymo bloko švieslentei?Parašė Mettal Rodyti pranešimą<...> Dėl švieslenčių dar anksti skųstis, nes gali būti, kad jose trūksta valdymo blokų arba nėra kompiuterio, kuriuo galima būtų jas perprogramuoti. <...>
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kauno remzona nėra taip užkišta sugedusiais autobusais ir jiems taip netrūksta finansavimo kaip VVT. Salone švieslentės montuojamos dėl to, kad Kaune yra tokia e-bilieto sistema. Jis visiškai skiriasi nuo Vilniaus.Parašė Petr Rodyti pranešimąKaunas sugeba visgi labai greitai perdažyti ir sumontuoti švieslentes viduje, o VVT kažkaip su tuo nesiseka.. Taigi jie kaip jau ir mėnesį Vilniuje yra, tai nebuvo galima laiko surasti perdažymui?
 Be to, Vilniaus AP labai veikia ž̶m̶o̶g̶i̶š̶k̶a̶s̶i̶s̶ veltėdžiavimo faktorius.
 
 Ne.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO dujiniai Manai, kurie tik ką buvo atvaryti 2008-ais, irgi neturėjo valdymo bloko švieslentei?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iki Ungurių gatvės pratęsimas numatytas tarptautiniame konkurse.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNuo šiandien 116 maršrutą jau aptarnauja Ridvijos mikroautobusas, reisai į parką ir iš parko panaikinti. Visgi, maršruto trasa išliko nepakitusi (žadėta, kad bus pratęsta iki Ungurių gatvės kvartalo) bei apskritai tvarkaraštis liko toks pats (nors pagal konkursą, turėjo būti pridėtas vienas mikroautobusas)Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsisakant T16, net ir T13 ar 18, G2 netenka savo prasmės, nes turės sustoti kiekvienoj stotelėj . Tai gal bus maršrutas BRT 2Parašė abruo Rodyti pranešimąGal ne taip supratau?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl ? Gi lieka autobusai - 7,21,49,54,55,69 kurie gali puikiai atlikti privežimo prie BRT funkcijąParašė trolyno Rodyti pranešimąAtsisakant T16, net ir T13 ar 18, G2 netenka savo prasmės, nes turės sustoti kiekvienoj stotelėj . Tai gal bus maršrutas BRT 2 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusų nr. 13 ir 18 atsisakyti nelabai pavyks, nes tada žmonėms teks persėdinėti net 2 kartus, o antrasis persėdimas bus ypač nepatogus - reikės pereiti į kitą gatvės pusę. Jau ir taip dėl "Vilniaus pergalės" šiuose maršrutuose yra ankstyviausi reisai mieste - 4:50 iš Skalvių st.
 16-o atsisakymas irgi kvailystė, nes tada tikrai 2G turės stoti visose stotelėse. Laukti tų "privežamųjų" maršrutų tam, kad pavažiuotum 1-2 stoteles? Ne, dėkui. Man asmeniškai užtenka to, kad 5G visus Pašilaičius pravažiuoja be sustojimų. Aš greičiau pėsčias nuo Taikos st. iki namų nusigausiu kirsdamas purvyną (būsimoji Šiaurinė g.), nei lauksiu 7-o troleibuso 10 minučių.Paskutinis taisė Mettal; 2015.03.17, 11:57.
 Comment


 ..
..  
							
						





Comment