Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
O VDV autobusų fanatikai niekad nesutiks su elektriniais autobusais?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTroleibusų fanatikai ir mylėtojai niekada nesutiks, kad ši VT priemonė būtų naikinama. Net tada, kai elektriniai autobusai bus pigesni už troleibusus.
Comment
-
Reikia klaustų tų fanatikų. Spėju, kad ne, nes pvz. troleibusų fanatikai mėgsta juos ne dėl ekologiškumo, o dėl išvaizdos: elektros laidų, ragų ir pan. Nes jeigu mėgsti troleibusų už ekologiškumą, tai tau jokio skirtumo ar tai bus "troleibusas" ar "elektrobusas".Parašė Sula Rodyti pranešimąO VDV autobusų fanatikai niekad nesutiks su elektriniais autobusais?
Comment
-
Tačiau troleibuso eksplotaciniso laikas maždaug 2 kartus ilgesnis nei autobuso. Ar tai įskaičiavus troleibusai tikrai brangesni už autobusus?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSpėju, kai jeigu pinigai būtų kišami į greitaeigio tinklo pastatymą, tai pinigų liktų vos keliems troleibusams, kurie ir šiaip brangesni už autobusus
Comment
-
Yra skirtumas - troleibuse nėra pavojingų atliekų (padangos, salono apdaila ir pan. nesiskaito - jų vienodai yra ir vienuose, ir kituose, ir normaliuose autobusuose), o štai elektrobusų akumuliatoriai - pavojinga atlieka (jos į šiukšliadėžę neišmesi).Parašė Creatium Rodyti pranešimąNes jeigu mėgsti troleibusų už ekologiškumą, tai tau jokio skirtumo ar tai bus "troleibusas" ar "elektrobusas".
Comment
-
Tobula.Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai ir Rusijoje jau gaminami (dar nedideliais kiekias) troleibusai su 60 km autonomine eiga.
СТ-6217М
Youtube video
Comment
-
Atkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai ir Rusijoje jau gaminami (dar nedideliais kiekias) troleibusai su 60 km autonomine eiga.
СТ-6217М
Youtube video
Comment
-
Iš kur tokie duomenys? Tiesą sakant man tai atrodo nelogiška. Net jei variklis ir tarnautų ilgiau, tai troleibusas gi yra kur kas daugiau, nei vien variklis. Juk nėra taip, kad troleibuso kėbulas rūdija dvigubai lėčiau, ar kokia važiuoklė dvigubai ilgiau tarnauja.Parašė lietus Rodyti pranešimąTačiau troleibuso eksplotaciniso laikas maždaug 2 kartus ilgesnis nei autobuso. Ar tai įskaičiavus troleibusai tikrai brangesni už autobusus?
Comment
-
Troleibuso kėbulas yra mažiau veikiamas vibracijų nei autobuso. Visa kita tas pats. Juk unifikacija su autobusais yra. Elektros įranga tarnauja 2-3 kartus ilgiau nei dyzelinis variklis, todėl apsimoka kėbulą patvarkyti ir eksploatuoti troleibusą toliau. Autobuso atveju ir kėbulą reikia tvarkyti, ir variklis dažniausiai jau būna sudrožtas, o pavarų dėžė tai keičiama ir ne kartą per eksploatacijos periodą.
Greitaeigis tinklas tai visai ne tai, apie ką galvoji. Tiesiu ruožu bet kokiu kokybišku KT troleibusas gali važiuoti greitai. Greitaeigių "elementų" reikia tik kreivėse, kad KT staiga neužsuktų 45 kampu, o sklandžiai didelio radiuso kreive darytų vingį. Taip pat tai būtų spec. konstrukcijos iešmai (automatiniai) ir kryžmės, per kurias troleibusas, nors šiek tiek ir sumažindams greitį, bet pravažiuotų nestabdydamas kaip dabar iki 5-10 km/h.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSpėju, kai jeigu pinigai būtų kišami į greitaeigio tinklo pastatymą, tai pinigų liktų vos keliems troleibusams, kurie ir šiaip brangesni už autobusus
Tendencijos tokios dabar, kai elektromobilių dar mažai. Juk ir benzinas kažkada nieko nekainavo ar kainavo centus. Kol jis netapo pagrindiniu transporto kuru.Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar kainuotų brangiau elektrobusai. Prieš penkis metus būtų kainavę dvigubai brangiau. Prieš 10 - gal ir keturgubai brangiau. Tendenciją matai?
Kasmet baterijų kaina krenta smagiai kiekvienais metais, net nežiūrint į tai, kad poreikis auga taipogi smagiai.
Atvaizdas
Kadangi akumuliatoriams naudojamas brangus elementas litis, kuris dar ir pavojingas, ir šiaip akumuliatoriai yra kur kas pavojingesni ir ekologiškai nešvaresni nei švino, tai kai prasidės masinė elektromobilizacija, akumuliatorių kainos išaugs. Aš iš viso manau, kad masinė elektromobilizacija neįvyks tol, kol nebus alternatyvių ličio jonų technologijai akumuliatorių.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.22, 21:37.
Comment
-
Nauji troleibusai Ženevoje.
http://www.vossloh-kiepe.com/news/pr...enf-uebergebenNew battery trolleybuses from Vossloh Kiepe and Van Hool handed over in Geneva
New battery trolleybuses from Vossloh Kiepe and Van Hool handed over in Geneva
On January 21, 2014 the first of altogether 33 new battery trolleybuses was presented to the public at a festive rollout.
The innovative battery trolleybuses of the type Exqui.City have been equipped with electrical equipment from Vossloh Kiepe. Transports Publics Genevois (TPG), the public transport operator in Geneva, is going to replace its old vehicles with these state-of-the-art vehicles.
Comment
-
Pas mus dar tarybinių laikų Škodos važinėja.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAtkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.
Comment
-
Troleibusą kaip tik lengviau pagaminti. Todėl TSRS jie taip ir paplito, nes nebuvo normalių autobusų. Vėliau atsirado, bet troleibusai jau buvo pasiteisinę su kaupu.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAtkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.
Kas dėl priežiūros, tai pažiūrėk į Lenkiją ar netgi Latviją, ten autobusai ir troelibusai geriau prižiūrimi. Taip kad, deja, pasigirti priežiūros ir eksploatavimo kultūra negalime... Aišku, ji kiek aukštesnė už rytų kaimynų, kur transporto priemonė drožiama, kol važiuoja, o paskui išmetama, bet ir lygintis net su lenkais negalime...
Beje, štai kaip Gruzijoje 1999 metais lopė troleibusų padangas: hardcore
http://transphoto.ru/photo/969725/Paskutinis taisė Al1; 2016.11.22, 21:46.
Comment
Comment