Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tikrai to nebus, net jei rusiski butu geresni. Net jei valdzia abejose salyse pasikeis, Lietuva is principo nieko nepirks is Ru, tad apie sita varianta gali pamirsti artimiausiems desimtmeciams.Parašė Petr Rodyti pranešimąIr Lietuvai kaip tik būtų geriau pirkti rusiškus arba baltarusiškus troleibusus.
Tuo labiau Lt tikrai sau galetu leisti pirkti ir Bentley trolei(auto)busus, nes bilietelio kainos su alga santykis byloja apie tai kad tai turetu buti prabangos preke:
Vilnius: uz vidutine netto alga nuperkam 650 vienkartiniu bilietu
Berlin: 724
London: 825
Warsaw: 844
Moscow: 1146
Paris: 1236
Zurich: 1298
Kievas: 1593
P.S. miestus paemiau randomu is galvos.
(duomenys: numbeo.org)Paskutinis taisė SoulMulticast; 2016.11.25, 18:04.
Comment
-
Nelabai aišku, ką tuo nori pasakyti.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTuo labiau Lt tikrai sau galetu leisti pirkti ir Bentley troleibusus, nes bilietelio kainos su alga santykis byloja apie tai kad tai turetu buti prabangos preke:
Vilnius: uz vidutine netto alga nuperkam 650 vienkartiniu bilietu
Berlin: 724
London: 825
Warsaw: 844
a) santykis nėra toks išsiskiriantis
b) gal Vilniaus algos tiesiog mažos?
c) į kainą įsiskaičiuoja visur vienodi kaštai technikos pirkimui ir degalams
Comment
-
Kas sako, kad tokios kainos?Parašė Perfect Rodyti pranešimąAr tikrai pigiau? Troleibuso kaina dvigubai didesnė nei autobuso (pvz. lyginant Solaris Urbino 15 ir tokio pat dydžio Solaris troleibusus list price: 430.000 ir 800.000 EUR) + kontaktinio tinklo eksploatacija+mažesnis lankstumas.
Todėl troleibusų privalumai ir perspektyvos yra labai abejotinos.
Ateitis priklauso akumuliatorinėms transporto priemonėms.
O kodėl neplėtojamas suskystintomis gamtinėmis dujomis varomų autobusų parkas?
Ateitis priklauso elektrotransportui, tai faktas. Bet pigiausias būdas tiekti elektrą intensyvaus eismo maršrutuose yra kontaktinis tinklas, o ne akumuliatorius. Miesto VT kursuoja nustatytais maršrutais, kurie nesikeičia kartais ir dešimtmečiais. Todėl akumuliatorius reikalingas tik manevringumui padidinti - apvažiuoti kliūtis kelyje, jei tokios atsiranda, ar senamiestyje, kur nenorima KT dėl estetikos.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.25, 18:24.
Comment
-
Apie ką ir sakau, standartinė Trolza kainuoja +-100000 Eur http://asdeal.narod.ru/value.html Na plius dar 100000 už autonominę eigą pridėsim. Tai biški yra skirtumas nuo Solario. Dėl mažesnio lankstumo jau tiek yra prirašyta man atrodo... AUTONOMINĖ EIGA! Kontaktinio tinklo eksploatacija yra kuras autobusams, tad nelabai šį argumentą suprantu.Ar tikrai pigiau? Troleibuso kaina dvigubai didesnė nei autobuso (pvz. lyginant Solaris Urbino 15 ir tokio pat dydžio Solaris troleibusus list price: 430.000 ir 800.000 EUR) + kontaktinio tinklo eksploatacija+mažesnis lankstumas.
Viena iš priežasčių - nėra dažnai užsakomas daiktas. Tai yra nėra serijinės gamybos.Bet kodėl taip yra? Juk traukos variklis turėtų būti pigesnis (vien dėl savo paprastumo) nei dyzelis+pavarų dėžė.
Nemanau, kad šie dalykai turi būti susieti su politika. Turim kaimynus, turim bendradarbiauti. Su troleibusais ideologijos niekas kartu nekyša (net juokinga).Tikrai to nebus, net jei rusiski butu geresni. Net jei valdzia abejose salyse pasikeis, Lietuva is principo nieko nepirks is Ru, tad apie sita varianta gali pamirsti artimiausiems desimtmeciams.Paskutinis taisė Petr; 2016.11.25, 18:24.
Comment
-
Noriu tuo pasakyti, kad yra laikoma kad Londone viesasis transportas yra labai brangus. Tai mes pagal savo algas mokam uz viesaji transporta tiek pat ar brangiau. Kita vertus praktikoj visas VT visose miestose yra dalinai kompensuojamas valstybes/miesto, nes bilietai nepadengia islaidu. Idomu butu palyginti to paties Londono ir Vilniaus kompensavimo santykius.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąNelabai aišku, ką tuo nori pasakyti.
a) santykis nėra toks išsiskiriantis
b) gal Vilniaus algos tiesiog mažos?
c) į kainą įsiskaičiuoja visur vienodi kaštai technikos pirkimui ir degalams
Comment
-
Troleibusų kaina buvo viena iš priežasčių kodėl Vilniaus troleibusų parkas ėmėsi iniciatyvos patys surinkinėti troleibusus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas sako, kad tokios kainos?
Ateitis priklauso elektrotransportui, tai faktas. Bet pigiausias būdas tiekti elektrą intensyvaus eismo maršrutuose yra kontaktinis tinklas, o ne akumuliatorius. Miesto VT kursuoja nustatytais maršrutais, kurie nesikeičia kartais ir dešimtmečiais. Todėl akumuliatorius reikalingas tik manevringumui padidinti - apvažiuoti kliūtis kelyje, jei tokios atsiranda, ar senamiestyje, kur nenorima KT dėl estetikos.
http://www.bustocoach.com/en/content...asse-i-3-doors
http://www.bustocoach.com/en/content...asse-i-2-doors
Comment
-
Būtent surinkinėti rusiškus-baltarusiškus, kurie yra gerokai pigesni. Net ir įskaičius brangesnes surikimo išlaidas Lietuvoje, kai kuriuos vakarų gamybos mazgus vietoj rusiškų ar baltrusiškų, troleibusai išeina pigesni už ES gamybos. Vakarietiški (nors kokie ten vakarietiški Solariai ar Škoda), yra tik šiek tiek brangesni už autobusus. O kadangi pas mus vertinama tik paties troleibuso kaina, o ne eksploatacijos ciklo kaina, tai taip ir gaunasi, kad troleibusai "brangūs"...
Comment
-
Naujas Vilniaus planas: troleibusus ketina ne laidoti, o pirkti ir gaminti naujus
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...jus-667-717028
Taigi, laidotuvės dar gal kiek per ankstyvos
Comment
-
Nereikia perdėti. Taip, atsilieka kokybe, bet ne taip, kaip čia bandai aiškinti. O ko norite? Galvotaje, kad Solaris yra kažkoks tai lenkų stebuklas? Vokiškas tai "stebuklas". Škoda irgi pradžioje naudojo Iveco bazę, o vėliau perėjo prie Solario.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, teko važinėt su Rusijoj su naujais ir kokių 3metų senumo troleibusas, tad liksiu prie nuomonės, kad šlamštas visiškas. Taip pat mūsų Amberiai atrodo, kad būtų 1990m gamybos.
Comment
-
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72972990
Kad ir apie kokius VT pokyčius, susijusius su greitesniu atvykimu nuo A iki B mes čia bediskutuotume, kol bus tokie atvėjai ir ypač tokios nuobaudos vairuotojams, viešasis transportas vilksis 20km/val greičiu. O ar senos ar naujos transporto priemonės - visiškai nesvarbu, jeigu nebeliks kam jas vairuoti.
Tarp kitko, kokia yra situacija Vilniuje dėl vairuotojų kiekio? Nes tokie įvykiai mano nuomonę atgrąso nuo vairuotojo darbo, o ir algos ne per didžiausios, todėl, jeigu darbo pasiūla viršys paklausą, bus liūdna visiems.Paskutinis taisė E6GA; 2016.11.26, 12:28.
Comment
-
Na Solaris, po Rusiškos ir kito NVS šalių technikos, tikrai atrodo kokybės etalonas. Man pačiam keista, kaip lenkai sugebėjo gan neblogą autobusą/troleibusą sukurt, nes pvz Jeltz, irgi š gabalasParašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia perdėti. Taip, atsilieka kokybe, bet ne taip, kaip čia bandai aiškinti. O ko norite? Galvotaje, kad Solaris yra kažkoks tai lenkų stebuklas? Vokiškas tai "stebuklas". Škoda irgi pradžioje naudojo Iveco bazę, o vėliau perėjo prie Solario.
Comment
-
Aš dar kartą kartoju, kad Solaris tai vokiečių inžinierių produktas. Lenkijoje tik gaminamas. Net Vikipedija rašo, kad Solaris pradėjo kaip Neoplan Polska.
https://lt.wikipedia.org/wiki/Solaris_Bus_%26_Coach
Comment
-
Atgrasyti tikrai neatgraso, bet vairuotojai per profsąjungą ir išsireikalauja tokių sąlygų, kad VT ir toliau vilksis. O šiaip to įvvkio atveju bausmė vairuotojui yra neadekvati. Ir tikrai nemanau, kad byla tuo ir baigsis. Bus kreiptasi į aukštesnės instancijos teismą.Parašė digital Rodyti pranešimąNiekas čia neatgraso, nebent tokių įvykių būtų keli per mėnesį, o ne per metus.
Comment
Comment