/\ Fanatikų kliedesiai ir tiek.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nors kai kas ir perdedama, tačiau iš esmės tiesa. Ir nėra jokia paslaptis, kad troleibusai laikomi "pažangos" VT stabdžiu, "sovietiniu reliktu", brangia, niekam tikusia transporto priemone. Bendrai tai, kad nauji autobusai bus ne perkami, o nuomojami, yra VVT žlugdymas ir rengimas prichvatizacijai.
Comment
-
Konkursas buvo sustabdytas visokių mikriukininkų. Po teismo dabar yra tęsiamas, tad rezultatai automatiškai nusikėlė.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai 150 nuomosis, o su 100 atkeliaus privatininkas. Bus matyt, kažkaip buvo daug kalbų apie 2017, kurie jau ant nosies
Comment
-
Gal dėl to, kad Kauno biudžetas vienam gyventojui yra didesnis už Vilniaus? Tik spėjuParašė karolis371 Rodyti pranešimąKodėl sostinė nesugeba susitvarkyti transporto,kai Kaunas apsieina be nuomos ir vis atnaujina VT parką. Kitas metais pirks Kaunas naujų troleibusų ir autobusų,o Vilnius nė iš vietos.
Comment
-
Tikrai atskiri konkursai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr bus privatininkas? Įtariu, kad jo nebus, vietoj jo nuomojami autobusai. Nes VVT tiesiog nepatemps privatininko ir naujų autobusų nuomos - juk viskas eis iš vieno katilo, į kurį suplaukia pinigai už bilietus, lengvatų kompensacijos ir skurdžios dotacijos.
Bet lyg teismas atmetė jų skundus, dar Šimašius FB rašė.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKonkursas buvo sustabdytas visokių mikriukininkų. Po teismo dabar yra tęsiamas, tad rezultatai automatiškai nusikėlė.
Comment
-
Kaunas supirkinėja visokius laužus, kurių koks 20-30proc. dėl gedimų stovi parke, tai nežinau ar čia labai jau gerai. Vilniuj aišku laužynas nemažesnis, bet čia kalba eina apie parko atnaujinimą NAUJAIS autobusais.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal dėl to, kad Kauno biudžetas vienam gyventojui yra didesnis už Vilniaus? Tik spėju
Comment
-
Atskiri nieko nereiškia. Nepavyko prastumti su privatininkais su 100 autobusų, tai stumia su 150 autobusų nuoma. Dar kartą kartoju kad 250 autobusų ir dar žadamų su ES kofinansavimu VVT nepatemps. Nebent čia jau visiškai nagla prichvatizacija, kai po poros metų nepatempiantis įsipareigojimų už transporto priemones VVT bus parduotas...
Comment
-
Nėra ta nuoma joks velnias pirma. O šiaip Vilniaus savivaldybė naudojasi VT kaip viena iš vyriausybės šantažo geresniam finansavimui priemone ir šiaip pastumdėliu, kuriam gali nemokėt ir niekas nenutiks. Kaip ir kiemsargiams.Parašė karolis371 Rodyti pranešimąKodėl sostinė nesugeba susitvarkyti transporto,kai Kaunas apsieina be nuomos ir vis atnaujina VT parką. Kitas metais pirks Kaunas naujų troleibusų ir autobusų,o Vilnius nė iš vietos.
Comment
-
Labai gerai, kad ima veiklos nuoma - modernus ir teisingas požiūris į transporto pirkimą. Buvo komentarų, kad geriau lizingas nei nuoma - taigi veiklos nuoma, tas pats lizingas, tik su likutine verte, tad net pigesnis už lizingą. Neskaitant mažesnių įmokų privalumai: 1) Jeigu autobuso modelis nepasiteisins/bus pernelyg sudrožtas veiklos nuomos gale atiduosi lizingo bendrovei už likutinę. Jeigu tiks - eksploatuosi toliau, pasirašęs naują išsimokėjimo sutartį, ar išpirkęs už visą likutinę kainą. 2) Dėl to, kad galima grąžinti tiesiog už likutinę gale laikotarpio, atsiranda suinteresuota pusė - lizingo bendrovė, kuriai rūpi, ką tu grąžinsi, dėl to už gerą kainą gali įeiti ir papildomos serviso ar aptarnavimo paslaugos. Nežinau, ar tai įmanoma miesto autobusams (kad aptarnavimą darytų ne pats VVT, o pvz tiekėjas). Su dabartinėmis skolinimosi palūkanomis - tai net labai geras variantas miestui gauti greitai ir ne per brangiai naujus autobusus.
Comment
-
Ir kur transporto ekologiškumas? Visame normalesniame pasaulyje vystomas būtent elektrotransportas, jam teikiamas realus prioritetas plėtrai ir maršrutinė hierarchija.
Labiausiai miestą gadina krūvos automobilių gatvėse, kurių tik daugės, nes VT yra tiesiog žlugdomas. O visiems sovietoheiteriams pirmiausia siūlau pasižiūrėti į save, dauguma tikriausiai yra to laiko "produktas".Paskutinis taisė Al1; 2016.11.21, 19:20.
Comment
-
Likutinė vertė todėl ir maža, kad per nuomos laikotarpį sumokama visa kaina ir dar su kaupu. Taip kad nereikia čia sekti pasakų apie veiklos nuomos naudą. Ji naudinga tik nuomotojui. Nereikia painioti trumpalaikės nuomos - tada ji tikrai yra ekonomiškai pagrįsta.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąLabai gerai, kad ima veiklos nuoma - modernus ir teisingas požiūris į transporto pirkimą. Buvo komentarų, kad geriau lizingas nei nuoma - taigi veiklos nuoma, tas pats lizingas, tik su likutine verte, tad net pigesnis už lizingą. Neskaitant mažesnių įmokų privalumai: 1) Jeigu autobuso modelis nepasiteisins/bus pernelyg sudrožtas veiklos nuomos gale atiduosi lizingo bendrovei už likutinę. Jeigu tiks - eksploatuosi toliau, pasirašęs naują išsimokėjimo sutartį, ar išpirkęs už visą likutinę kainą. 2) Dėl to, kad galima grąžinti tiesiog už likutinę gale laikotarpio, atsiranda suinteresuota pusė - lizingo bendrovė, kuriai rūpi, ką tu grąžinsi, dėl to už gerą kainą gali įeiti ir papildomos serviso ar aptarnavimo paslaugos. Nežinau, ar tai įmanoma miesto autobusams (kad aptarnavimą darytų ne pats VVT, o pvz tiekėjas). Su dabartinėmis skolinimosi palūkanomis - tai net labai geras variantas miestui gauti greitai ir ne per brangiai naujus autobusus.
Comment
-
Įtariu, kad nelabai žinai, ką reiškia "likutinė vertė"..Parašė Al1 Rodyti pranešimąLikutinė vertė todėl ir maža, kad per nuomos laikotarpį sumokama visa kaina ir dar su kaupu. Taip kad nereikia čia sekti pasakų apie veiklos nuomos naudą. Ji naudinga tik nuomotojui. Nereikia painioti trumpalaikės nuomos - tada ji tikrai yra ekonomiškai pagrįsta.
Comment
Comment