Parašė Vilnietizz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=749Dėl sumažėjusių keleivių srautų, į gatves išriedės mažesnis transporto priemonių skaičius, nei žiemos sezonu. Troleibusų skaičius darbo dienomis bus 145, autobusų – 296, o poilsio dienomis troleibusų – 94, autobusų – 179.
 
 Arba čia pas mane su matematika negerai, arba SĮSP ne taip suskaičiavo: darbo dienomis pritrūkau 1 autobuso, o poilsio dienomis - net 6 troleibusų. Pats sąrašas - http://tinklarastis.nvtka.lt/media/6...skaicius_4.xls
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keisis nuo liepos 1d. 20 ir 26 autobusų trasos!
 http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=756
 26 (iki rugsėjo 29d. bandomajam laikotarpiui) važiuos ne nuo Santariškių, o nuo Bajorų sodų.
 20 tam tikrais reisais važiuos Dubliškių, Paneriškių gatvėmis.
 Įvedamos stotelės ,,pagal pageidavimą'' prie AP, 20 maršrute, ir 115.Paskutinis taisė Mantas95; 2015.06.25, 18:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 is kur tokios žinios?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet nuo Sausio pirmos, kitų metų įsigalioja sprendimas, kad visų miestų viešasis transportas turi būti nudažytas viena spalva, Vilniuje šitie darbai turbūt net nejuda iš vietos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokį sprendimą priėmė ir įsakymą išleido Susisiekimo ministras.Parašė trolyno Rodyti pranešimąis kur tokios žinios?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir aš taip manau. Be to, į šitą situaciją netgi būtų galima žiūrėti kaip į provokaciją - kuo vežėjai bus labiau spaudžiami ir iš jų reikalaujama, tuo didesnė tikimybė, kad prispausti reikalavimų, bet neturėdami lėšų juos įgyvendinti, duos pagaliau savivaldybes į teismą dėl skolų. Kita vertus, tai labai gražus pro rožinius akinius vaizdinys. Turbūt svajonė, kuri niekada neišsipildys. Dabar savivaldybės per daug stengiasi vežėjų nespausti, o vežėjų vadovai kantriai sau sėdi savo kėdutėse ir net galvos nesuka dėl skolų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas kad išleido? Jei nėra numatyta sankcijų, tai dėjo visi ant tokio įsakymo. Savivaldybės tik konkurso metu galės reikalauti, o kitu atveju nelabai ką galės ir padaryti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kodėl tokiu ratu? Negi nuvažiavimas iš Pedagoginio žiedo į Žalgirio g. irgi yra uždarytas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 /\ Aš nesuprantu, o kodėl vertini blogai?
 
 Aš vertinu labai gerai: buvo atnaujintas VVT veidas, sutvarkyti maršrutai, ištuštintos gatvės nuo mikriukų. Po to dar padaryta nemažai gero darbo platinant gatves ir tiesiant A juostas. Atsirado galimybės mokėti telefonu už bilietus (ir juos turėti telefone).
 
 Va ko pritrūko - tai privačių vežėjų įtraukimo į sistemą, buvo žadama skelbti tarptautinį konkursą, bet net ir vietinis nebuvo paskelbtas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš vertinu gerai, didžiąją dalį miesto galiu pasiekti su greituoju autobusu+1 persėdimu. Žinoma, pradžioje reikėjo priprasti prie to, kad greitieji stoja ne kiekvienoje stotelėje, o dar ir šalia darbo nestoja - tenka 1 st. (na... 3 min) pėstute nueiti.Parašė Arelis Rodyti pranešimąŠiandien sukanka lygiai du metai kaip buvo įvykdyta geradario mero Vilniaus Viešojo Transporto pertvarka. Aš ją iš dalies vertinu neigiamai ir patys suprantate kodėl. Kaip jūs vertinate?
 
 Pagaliau nėra (na iš tiesų šiek tiek liko) suklerusių privačių mikriukų gatvėse. Tikiuosi jei ir atsiras jų daugiau, šie bus žemagrindžiai (Lietuvoje juos ir gamina/perdarinėja). Nėra mikriukų - mažiau šėšėlio VT.
 
 Autobusų juostų pagausėjimas - ir privalumas (autobusams) ir trūkumas (susiaurėjusios eismo juostos, vingiuotos). Dar yra nemažai vietų, kur galėtų įrengti A juostas (pvz Narbuto g. nuo Laisvės pr. iki Sėlių g., Pilaitės pr. nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. ir t.t.).
 
 Bendras rezultatas tikrai gerai, norėtųsi dvigubų autobusų parko atnaujinimo..  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 AŠ iš esmės vertinčiau gerai. Nors visgi suprastėjo kokybė kokia buvo iškart po pertvarkos. Tai iš esmės matomas vien senas transportas, bei akivaizdus sulėtėjimas.
 
 Ir manau neprotinga čia prikaišioti merą. Jo asmeninis indėlis mažiausiai abejotinas.Paskutinis taisė Resutas; 2015.07.01, 10:51.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 R. Šimašius – apie transporto permainas Vilniuje
 
 Pilnas interviu: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68379430Parašė Delfi.ltMetropolitenas, tramvajus, greitųjų autobusų sistemos – dėl kiekvienos iš šių viešojo transporto rūšių diegimo galimybių sostinėje sulaužyta ne viena ietis. Tapo įprasta: pasikeitus miesto vadovui, keičiasi ir sostinės viešojo transporto vizija.
 
 - Buvęs meras Artūras Zuokas nematė troleibusų plėtros galimybių, juos planavo keisti elektriniais autobusais. Ką Jūs manote apie troleibusus bei jų plėtros perspektyvas sostinėje?
 
 – Ekologiškos, elektra varomos inovatyvios viešojo transporto priemonės gatvėse – šiuolaikinio ir modernaus miesto bruožas. Tai gerina ne tik viešojo transporto, bet ir bendrą miesto įvaizdį. Kadangi taršos iš mobilių šaltinių mažinimas yra aktualus klausimas Vilniaus mieste, skatintina ir elektra varomų viešojo transporto priemonių plėtra. Kokia rūšis bus pasirinkta Vilniaus mieste – elektriniai autobusai ar troleibusai – reikalinga papildoma analizė ir atitinkami apskaičiavimai.
 
 - Kokias keleivines transporto priemones – hibridinius autobusus, elektrinius autobusus, dujinius autobusus, troleibusus – savivaldybė ketina įsigyti iš ES lėšų laikotarpiu iki 2020 metų?
 
 – Vilniaus miesto savivaldybė ketina teikti paraišką Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijai, kuri numačiusi finansavimo priemones iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ekologiškų keleivinių transporto priemonių įsigijimui. Tai būtų svari finansinė pagalba savivaldybei bei palanki proga atnaujinti viešojo transporto priemonių parką. Kokios tai bus transporto priemonės – hibridiniai, elektriniai, dujiniai autobusai ar troleibusai – bus numatyta ir tiksliai įvertinta teikiant paraišką.
 
 - Kada planuojama paskelbti konkursą privatiems vežėjams parinkti, apie kurį kalbama jau beveik pusantrų metų?
 
 – Šiuo metu intensyviai dirbama, kad šis konkursas būtų paskelbtas kuo greičiau. Procedūra yra užstrigusi dėl europinių ir nacionalinių teisės aktų neatitikimų. Tikimės, kad konkursų klausimas bus išspręstas artimiausiu metu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš manau, kad ne pats meras netgi kalbėjo, o vieršųjų ryšių agertūra surašė.
 
 Jokio konkretaus teiginio. Beje, meras, analizes arba turėjo daryti iki rinkimų, arba naudoti seniau padarytas. Metai analizėms reiškia, kad kadencijos pabaigoje gal pradės įgyvendinti ir tada rinkimai ir viskas sustos.
 Comment










Comment