Parašė Ametistas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai aš ir su tuo sutinku. Bet kas kaltas? Ar autobuso vairuotojo darbas vienintelis, kurį galima dirbt? Provincijoje sutinku, ten sunku su darbais. Bet Vilniuje, pasirinkimas išties gan nemažas. Nereikia idealizuoti vairuotojų, yra žmonės dirbantys ne ką mažesniais krūviais, aukštos kvalifikacijos ir atsakomybės reiklaujantį darbą ir uždirba mažiau.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tikrai yra tokių?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai aš ir su tuo sutinku. Bet kas kaltas? Ar autobuso vairuotojo darbas vienintelis, kurį galima dirbt? Provincijoje sutinku, ten sunku su darbais. Bet Vilniuje, pasirinkimas išties gan nemažas. Nereikia idealizuoti vairuotojų, yra žmonės dirbantys ne ką mažesniais krūviais, aukštos kvalifikacijos ir atsakomybės reiklaujantį darbą ir uždirba mažiau.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra. Poliklinikoj paprasti gydytojai gauna 600-650e.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr tikrai yra tokių? 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia brutto ar netto? Mano pažįstama nesenai įsidarbino paprasčiausioje poliklinikoje, tai už 1/4 etato ten gauna netoli 400 Eur į rankas ir skundžiasi, kad prastas sąlygas suderėjo.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąYra. Poliklinikoj paprasti gydytojai gauna 600-650e.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Netto. Ji galbut yra antrinis lygis, šie specialistai gauna daugiau, bet jų sąlyginai nedaug ir yra poliklinikose. Šiap 400e už ketvirtį būtų labai dideli pinigai. Priedo, gal dirba ne Vilniuje ar Kaune. Vilniuje nebent Centro poliklinikoje su algom kiek geresnė situacija, kitur kaip minėjau 600-650e už etatą į rankas. Bet čia jau kita tema.Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia brutto ar netto? Mano pažįstama nesenai įsidarbino paprasčiausioje poliklinikoje, tai už 1/4 etato ten gauna netoli 400 Eur į rankas ir skundžiasi, kad prastas sąlygas suderėjo. 
 
 EDIT: blogas pavyzdys https://www.facebook.com/Gydytojai/p...type=1&theaterPaskutinis taisė Garbanius; 2015.07.17, 23:22.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ne absurdas, o lietuviška realybė. Kokie yra privatininko pliusai? Keleivis iš to nieko nelaimi.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO koks darbininkiškas fizinis darbas yra lengvas ir gerai apmokamas? Priėjom išvadą, kad privatininkai Vilniaus VT yra blogai, nes vairuotojam ten blogesnės sąlygos dirbti. Čia man vienam absurdas atrodo?
 
 Ne vienintelis. Todėl ten niekada nesidriekia eilės norinčių dirbti, ir ypač pas privatininkus, kur visada žmonių trūksta.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAr autobuso vairuotojo darbas vienintelis, kurį galima dirbt?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na aš liksiu prie savo nuomonės: Aš t.y. keleivis noriu kokybiškos paslaugos, kokia matau Druskininkuose, kuri greit bus Klaipėdoj. Noriu tvarkingo autobuso, tvarkingo vairuotojo, švieslentės, o ne kažkokios lentos už lango. Ir man neįdomu, kiek kas gauna algos. Jei jau sutinki dirbt už tiek kiek siūlo tai būk malonus ir dirbk kaip priklauso. Gal kažkada VVT tai bus kasdienybė, bet turbūt sunku tikėtis, kad tokio dydžio įstaiga su sovietinio mąstymo bobelėm pasikeis. Ir toliau žmonės rinksis patogumą- privačius automobilius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne patogumą, o paslaugą, kurios kokybę pats vairuotojas (automobilio savininkas) sau nusistato ir sau įvykdo. Už tai jis sumoka kuro, draudimo, remonto išlaidas, praleidžia laiką vairuodamas, sumoka galbūt ir už parkavimą. Bei prašvaisto vėjais sparčiai senkantį naftos produktą, didina miesto taršą, spūstis, griaučiau nudėvi kelio dangą ir taip didina valstybės išlaidas. Savanaudiškesnio ir žalingesnio kelionės būdo už nuosavą automobilį nesugalvoju.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa aš liksiu prie savo nuomonės: Aš t.y. keleivis noriu kokybiškos paslaugos, kokia matau Druskininkuose, kuri greit bus Klaipėdoj. Noriu tvarkingo autobuso, tvarkingo vairuotojo, švieslentės, o ne kažkokios lentos už lango. Ir man neįdomu, kiek kas gauna algos. Jei jau sutinki dirbt už tiek kiek siūlo tai būk malonus ir dirbk kaip priklauso. Gal kažkada VVT tai bus kasdienybė, bet turbūt sunku tikėtis, kad tokio dydžio įstaiga su sovietinio mąstymo bobelėm pasikeis. Ir toliau žmonės rinksis patogumą- privačius automobilius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNe patogumą, o paslaugą, kurios kokybę pats vairuotojas (automobilio savininkas) sau nusistato ir sau įvykdo. Už tai jis sumoka kuro, draudimo, remonto išlaidas, praleidžia laiką vairuodamas, sumoka galbūt ir už parkavimą. Bei prašvaisto vėjais sparčiai senkantį naftos produktą, didina miesto taršą, spūstis, griaučiau nudėvi kelio dangą ir taip didina valstybės išlaidas.
 Tai aš ir su tuo sutinku. Pats į darbą važinėju troleibusu. BET pažystu krūvą žmonių, kurie ir užsieniuose gyveno ir yra už naudojimąsi VT, bet sako "sorry tie geltonai mėlyni laužai, apsilupę trulikai, juos vairuojančios piktos bobelės taip demotyvuoja jais naudotis, geriau jau kelias mašinas išlaikysim, dėja..." Gaila aišku..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienintelė įmonė, kuri gali dirbti skaidriai ir kokybiškai - Kautra. Tas matosi iš Druskininkų pavyzdžio.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa aš liksiu prie savo nuomonės: Aš t.y. keleivis noriu kokybiškos paslaugos, kokia matau Druskininkuose, kuri greit bus Klaipėdoj. Noriu tvarkingo autobuso, tvarkingo vairuotojo, švieslentės, o ne kažkokios lentos už lango. Ir man neįdomu, kiek kas gauna algos. Jei jau sutinki dirbt už tiek kiek siūlo tai būk malonus ir dirbk kaip priklauso. Gal kažkada VVT tai bus kasdienybė, bet turbūt sunku tikėtis, kad tokio dydžio įstaiga su sovietinio mąstymo bobelėm pasikeis. Ir toliau žmonės rinksis patogumą- privačius automobilius.
 Klaipėdos pokyčiai - tik kosmetiniai. Kai yra daug smulkių privatininkų, tvarkos tikrai nebus. Tas pats ir Vilniuje - tokie vežėjai kaip Meteorit turas ir Transrevis tikrai negerina įvaizdžio. Dėl VVT irgi sutinku, ten taip pat yra daug to, ką būtina keisti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie Meteoturą ir Transrevį nekalbu, man keista kaip išvis tokios firmos praslydo organizuojant Vilniaus VT. Bet buvę planuoti paskutiniai pakeitimai, kurių Zuokas negyvendino, atrodė labai neblogai. O ko Klaipėda blogai? Vienintelis trūkumas, kad nuoaidžiavo KLAP'ui ir padarė amžiaus cenzą 25metų autobusams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lietuvoje nėra tokių vežėjų, kurie galėtų įsigyti tiek daug naujų autobusų ir dar įrengti jiems tinkamą garažą su remonto dirbtuvėmis. Kautrai tai irgi labai didelės investicijos būtų. Užsienio kapitalas irgi negalimas dėl labai mažų kainų už kilometrą. Pvz. Varšuvoje konkurse naujų 100 autobusų (50 midi ir 50 dvigubų) 8 metams vežėjai pageidauja maždaug 1.65-1.89 eur/km už midibusus ir 2.02-2.58 eur/km už ilgus. O kiek pas mus siūloma?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąApie Meteoturą ir Transrevį nekalbu, man keista kaip išvis tokios firmos praslydo organizuojant Vilniaus VT. Bet buvę planuoti paskutiniai pakeitimai, kurių Zuokas negyvendino, atrodė labai neblogai.
 
 Per ilgos privatininkų darbo valandos, juodosios buhalterijos, skundų dėl vairuotojų elgesio gausa (ypatingai pas privatininkus, dirbančius dideliais autobusais). Po naujų sutarčių įsigaliojimo, privačių autobusų savininkai vargu ar patys veršis diržus - tai bus padaryta vairuotojų sąskaita. Taip, jie vis tiek turi atlikti savo pareigas, tačiau realybė yra tokia, kad geriausi išeina "ant fūrų", o blogiausi - lieka.O ko Klaipėda blogai? Vienintelis trūkumas, kad nuoaidžiavo KLAP'ui ir padarė amžiaus cenzą 25metų autobusams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pradinukai važinės pigiau, už tai sumokės visi kiti keleiviai
 
 Plačiau: http://tinklarastis.nvtka.lt/2015/7/...keleiviai.aspxNe vieną populistinį sprendimą priėmusi septintoji Vilniaus miesto savivaldybės taryba net ir paskutiniuosiuose savo posėdžiuose tęsia šias tradicijas. Ne išimtis ir priešpaskutiniame šios kadencijos tarybos posėdyje Nr. 70, įvykusiame 2015-04-01, pateiktas svarstymui klausimas „Dėl Tarybos 2014-09-24 sprendimo Nr. 1-2016 „Dėl vietinio (miesto) susisiekimo autobusų ir troleibusų bilietų kainų nustatymo“ papildymo“. Na o šiandien paskutiniajame šios kadencijos tarybos posėdyje sprendimui (kurį kažkodėl prireikė svarstyti skubos tvarka) skubos tvarka ir be jokių diskusijų buvo pritarta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sostinės viešasis transportas – tema, kurios išsigando net A. Zuokas
 
 Plačiau: http://tinklarastis.nvtka.lt/2015/6/...-a-zuokas.aspxKol užsienio vežėjai aikčioja išvydę „atgyvenusias“ sostinės viešojo transporto priemones, mes, Vilniaus gyventojai, ir toliau ilgesingai žvelgiame pro dar Čekoslovakijoje pagamintus troleibusų langus, nedrąsiai pasvarstydami: „kada gi ir į mūsų kiemą ateis šventė?“. O gal derėtų sakyti, kada sulauksime bent „elementariausių patogumų“, už kuriuos nebūtų gaila kasdien pakloti ne tokią jau ir mažą pinigų sumą bilietėliams?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skolose paskendęs Vilniaus viešasis transportas: kas už viso to slypi?
 
 Plačiau: http://tinklarastis.nvtka.lt/2015/6/...-to-slypi.aspxTurbūt niekas nedrįs prieštarauti, kad pasidairius po kitas Europos valstybes, ar net mažesnius Lietuvos miestus, Vilniaus autobusų ir troleibusų parkas atrodo tarsi pasišaipymas iš šiuolaikinio viešojo transporto vizijos. Pasenę, kartais net užsiliepsnojantys autobusai, žiemą apledijęs salono vidus, o vasarą nuo karščio leipstantys keleiviai – šie vaizdai jau tapo sostinės kasdienybe. Tačiau, kodėl turime taikstytis su tokiomis sąlygomis?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įkūrusi paslaptingą filialą, savivaldybė kloja bėgius tramvajui
 
 Plačiau: http://tinklarastis.nvtka.lt/2015/5/...tramvajui.aspxVisi puikiai žino, ir net miestą valdantieji nemėgina neigti, kad Vilniaus miestas paskendęs tokiose skolose, kurias grąžinti gali būti „misija neįmanoma“. Turbūt daug kas yra įsitikinęs, kad savivaldybė nuolat ir išsamiai papasakoja apie tai, ką planuoja svarbiausiais miestiečiams klausimais, ypač tais, kurie susiję su ilgalaikiais ir brangiai kainuojančiais projektais.
 Žinote ką? – pasiruoškite šiek tiek kilstelėti antakius, nes ir vėl – ne viskas yra taip, kaip atrodo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Citata iš Giedrės blogo:
 
 http://www.giedresblogas.lt/kavute-p...jo-r-simasius/Taip pat jis (meras) norėtų, kad autobusų, vežančių į oro uostus, kryptis būtų nurodyta ne tik užsieniečiams visiškai nesuprantamais užrašais „į oro uostą“, bet oro uosto piktograma.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia taip ne meras, o mūsų asociacija nori mes jau kreipėmės į juos dėl to prieš 2 (?) metus. Galybę pasiūlymų teikėme ir buvome susitikę. Zuokas padaryti nesugebėjo, gal Šimašius apsiims. Mes jau dabartinei valdžiai priminėme siūlymus ir pateikėme dar papildymą, ir susitikę buvome.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas yra "per ilgos darbo valandos"? PVZ, geležinkeliuose mašinistai po 12 valandų dirba.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKad vairuotojas turi išvalyti autobusą grįžęs į parką, tai problemos nematau. Problema yra per ilgos darbo valandos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 12 valandų yra išnaudojimas. Tai yra labai atsakingas darbas. Mieste autobusų ir troleibusų vairuotojai ne tik vairuoja, bet ir pardavinėja bilietus, grafikas įtemptas, eismo sąlygos labai sudėtingos. Turi būti daugiausia 8 valandos su 40 val. per savaitę. Į šias valandas turi būti įtrauktas jau pasirengimas darbui, tai vairuojama apie 6,5-7 val. Palyginimui, Vakarų Europoje yra 6,5-7 val. per dieną limitas su 35 val. per savaitę. Per dieną vairuojama apie 5,5-6 val., likęs laikas yra nulinė rida ir pasirengimas darbui. Pinigų skaičiuoti irgi nereikia, nes yra automatai. Atlyginimai yra nuo 1800 Eur į rankas. 12 val. yra visiška katorga, absoliučiai netoleruotina! Be to, pats mačiau, kad Vakarų Europoje vežėjų administracija yra maža. Jie ten sukasi kaip reikiant, o ne dykaduoniauja, kaip kokiame VVT ar KA, kur vos ne kas trečias yra direktorius ar jo pavaduotojas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas yra "per ilgos darbo valandos"? PVZ, geležinkeliuose mašinistai po 12 valandų dirba.Paskutinis taisė Ametistas; 2015.07.18, 23:14.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment





Comment